Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρώτον διάβαστε το άρθρο, περιέχει άπειρες κορώνες κρυπτοαριστερής (με τη νοσηρή έννοια την οποία έχουν δυστυχώς αποδώσει στην αριστερά οι γελοίοι που την εκπροσωπούν σε αυτή τη χώρα) φύσεως.

Πέρα από αυτό η πληρωμή των διοδίων αυτή καθεαυτή δεν είναι με κανένα τρόπο λάθος, πόσο μάλλον εξευτελιστική για την ανθρώπινη φύση ή οτιδήποτε άλλο. Ίσα ίσα πιο λογικό είναι να πληρώνει για την κατασκευή και συντήρηση της οδού ο χρήστης της, παρά όλοι (συνεπώς πχ και αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο) μέσω της φορολογίας (μιας και ναι, οι δρόμοι δεν φτιάχνονται τσάμπα!). Δέχομαι προφανώς ότι ο τρόπος είσπραξης διοδίων στην Ελλάδα είναι χαζός και άδικος, αλλά το άρθρο δεν λέει αυτό.

Επίσης δεν νομίζω ότι κανείς μπορεί να αμφισβητήσει ότι η ποιότητα των νέων αυτοκινητοδρόμων είναι πολύ καλύτερη από τους παλιούς. Εκτός και αν δεν θυμάται κανείς το οδόστρωμα τις Αθηνών-Λαμίας πριν τα διόδια στο Σχηματάρι που ήταν και λες πήγαινες σε πλοίο με 10 μποφόρ.

Επίσης μπορεί κανείς να ισχυριστεί όχι λανθασμένα πάλι ότι με τα διόδια αυξάνεις το κόστος της αυτοκίνησης και συνεπώς αποθαρρύνεις τη χρήση του αυτοκινήτου, κάτι σίγουρα όχι αρνητικό σε μια χώρα που ούτε αμάξια παράγει, ούτε πετρέλαιο.

Προφανώς για τα πέρι συνθηκών εργασίας στις διάφορες εταιρίες δεν έχω άποψη γιατί δεν γνωρίζω. Επέτρεψε μου όμως να αμφιβάλλω γιατί εμένα ατάκες του στυλ: 'ο μισθός μία κοροϊδία και μισή για τα χρήματα που τους βγάζαμε και για τις αντιξοότητες του αντικειμένου' μου προκαλούν μια καχυποψία. Άλλοι που χρειάζεται να σκεφτόμαστε στις δουλείες δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε. Όχι πως τους ανθρώπους πρέπει να τους δίνουν ένα κομμάτι ψωμί, αλλά είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης στην προκειμένη περίπτωση. Κάνεις μια δουλεία που μπορεί να την κάνει πραγματικά ο καθένας. Μην θες και 3000 γι αυτή.

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Επίσης δεν νομίζω ότι κανείς μπορεί να αμφισβητήσει ότι η ποιότητα των νέων αυτοκινητοδρόμων είναι πολύ καλύτερη από τους παλιούς.

εξαρτάται τι εννοείς ποιότητα...

και εξαρτάται ποιούς εξυπηρετεί ...

 

αν εννοείς μόνο τον ασφαλτοτάπητα θα συμφωνήσω

γιατί για μένα η ποιότητα είναι κάτι άλλο ...

έχεις δοκιμάσει να πας κάπου με τα πόδια και να χρειαστείς τον διπλάσιο ,μπορεί και τον τριπλάσιο χρόνο , για να τελειώσεις την διαδρομή σου λόγω των συρματοπλεγμάτων που έχουν βάλει γύρω γύρω από τους δρόμους ή το κλείσιμο δρόμων με μεγάλες σιδεριές και πάλι συρματοπλέγματα ;

μπορώ να σου φέρω άπειρα παραδείγματα ...

ξέρεις πόσους δρόμους έχουν κλείσει έτσι ώστε να μην μπορείς να περπατήσεις ,ναι να περπατήσεις, από την πάνω μεριά στην κάτω πλευρά του δρόμου; να χρειάζεσαι να κάνεις ολόκληρο κύκλο μέσω του επόμενου κόμβου;(κόφτης πλέον απαραίτητος σε κάθε περιπατητή)...

ποιότητα σου λέει μετά ...

έτσι ώστε να μαντρώνουμε ολόκληρες περιοχές για να τα παίρνουμε ...

 

Επίσης μπορεί κανείς να ισχυριστεί όχι λανθασμένα πάλι ότι με τα διόδια αυξάνεις το κόστος της αυτοκίνησης και συνεπώς αποθαρρύνεις τη χρήση του αυτοκινήτου, κάτι σίγουρα όχι αρνητικό σε μια χώρα που ούτε αμάξια παράγει, ούτε πετρέλαιο.

έχεις σκεφτεί το σταμάτημα στα διόδια, το συνεχές μποτιλιάρισμα , το ξεκίνα ξανά,πόσο επιβαρύνουν περισσότερο το περιβάλλον;

 

καταντά γελοίο πλέον το λογοπαίγνιο:

απαγορεύεται η ελεύθερη μετακίνηση, όπως απαγορεύεται η ελεύθερη κατασκήνωση...

Δημοσ.
Πρώτον διάβαστε το άρθρο, περιέχει άπειρες κορώνες κρυπτοαριστερής (με τη νοσηρή έννοια την οποία έχουν δυστυχώς αποδώσει στην αριστερά οι γελοίοι που την εκπροσωπούν σε αυτή τη χώρα) φύσεως.

Πέρα από αυτό η πληρωμή των διοδίων αυτή καθεαυτή δεν είναι με κανένα τρόπο λάθος, πόσο μάλλον εξευτελιστική για την ανθρώπινη φύση ή οτιδήποτε άλλο. Ίσα ίσα πιο λογικό είναι να πληρώνει για την κατασκευή και συντήρηση της οδού ο χρήστης της, παρά όλοι (συνεπώς πχ και αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο) μέσω της φορολογίας (μιας και ναι, οι δρόμοι δεν φτιάχνονται τσάμπα!). Δέχομαι προφανώς ότι ο τρόπος είσπραξης διοδίων στην Ελλάδα είναι χαζός και άδικος, αλλά το άρθρο δεν λέει αυτό.

Επίσης δεν νομίζω ότι κανείς μπορεί να αμφισβητήσει ότι η ποιότητα των νέων αυτοκινητοδρόμων είναι πολύ καλύτερη από τους παλιούς. Εκτός και αν δεν θυμάται κανείς το οδόστρωμα τις Αθηνών-Λαμίας πριν τα διόδια στο Σχηματάρι που ήταν και λες πήγαινες σε πλοίο με 10 μποφόρ.

Επίσης μπορεί κανείς να ισχυριστεί όχι λανθασμένα πάλι ότι με τα διόδια αυξάνεις το κόστος της αυτοκίνησης και συνεπώς αποθαρρύνεις τη χρήση του αυτοκινήτου, κάτι σίγουρα όχι αρνητικό σε μια χώρα που ούτε αμάξια παράγει, ούτε πετρέλαιο.

Προφανώς για τα πέρι συνθηκών εργασίας στις διάφορες εταιρίες δεν έχω άποψη γιατί δεν γνωρίζω. Επέτρεψε μου όμως να αμφιβάλλω γιατί εμένα ατάκες του στυλ: 'ο μισθός μία κοροϊδία και μισή για τα χρήματα που τους βγάζαμε και για τις αντιξοότητες του αντικειμένου' μου προκαλούν μια καχυποψία. Άλλοι που χρειάζεται να σκεφτόμαστε στις δουλείες δηλαδή τι πρέπει να κάνουμε. Όχι πως τους ανθρώπους πρέπει να τους δίνουν ένα κομμάτι ψωμί, αλλά είναι θέμα προσφοράς και ζήτησης στην προκειμένη περίπτωση. Κάνεις μια δουλεία που μπορεί να την κάνει πραγματικά ο καθένας. Μην θες και 3000 γι αυτή.

 

αν θελουν να παροτρυνουν τη μη χρηση αυτοκινητου να σταματησουν να δινουν επιδοτησεις και μειωμενα τελη ταξινομησης,να σταματησουν να διαφημιζουν αυτοκινητα στον νεοελληνα με τεραστια γραμματα 0-100 σε 5 δευτερολεπτα και 800 αλογα.

δες διαφημισεις στο εξωτερικο,ολες ειναι για την ασφαλεια και για τις εκπομπες ρυπων.

σου πουλανε το αμαξι,και μετα σε γδερνουν παντου,βενζινη,τελη ασφαλιστρα,διοδια.

απο το 1.5 της βενζινης τα 0,97 ειναι φορος,πληρωνουμε φορο στα ασφαλιστρα υπερ του ΤΕΟ,πληρωνουμε υπερβολικα δυσαναλογα τελη κυκλοφοριας.

ε οχι εγω δε δεχομαι να με κλεβουν ετσι.

οι φοροι πληρωνονται απ ολους και για ολους αναλογικα.οχι για χρηση γιατι τοτε δεν ειναι φοροι.

γιατι με την ιδια λογικη θα πληρωνες εισοδο στο νοσοκομειο καθε φορα που παθαινες κατι,και αν δεν ειχες λεφτα θα πεθαινες.και μη μου πεις οτι δεν εχουν βελτιωθει τα νοσοκομεια,εχουν βαλει παντου μαρμαρα!

 

το οτι βελτιωθηκαν οι δρομοι τα τελευταια χρονια δεν εχει καμια σχεση με τις συμβασεις παραχωρησης σε πολυεθνικες,λογω ολυμπιαδας εγιναν καποια εργα τα οποια χρεωθηκε το δημοσιο 5 φορες πανω απο το πραγματικο του κοστος,λεφτα τα οποια εχουμε πληρωσει εμεις τοσα χρονια με διοδια που ουτε τοτε επρεπε να υπηρχαν.

η αττικη οδος εκανε συμβαση εκμεταλλευσης διοδιων για 35 χρονια,και αποσβεση κοστους κατασκευης εκανε στα 2 πρωτα χρονια λειτουργιας.η χρεωση των διοδιων οχι δε μειωθηκε,αυξηθηκε κιολας.

και επειδη στη συμβαση παραχωρησης λεει οτι μετα απο καποιο ορισμενο κερδος θα παραχωρηθει στο δημοσιο,εχει πεσει η μιζα συννεφο σε υπουργους για να παραμεινει ιδιωτικη η εκμεταλλευση ενω θα πρεπει να εχει περασει στο δημοσιο.

τα διοδια στις αφιδνες που πληρωναμε δεν πηγαιναν για καμια συντηρηση του δρομου,πηγαιναν μερικα για την κατασκευη της ιονιας οδου,τα υπολοιπα στη τσεπη του μπομπολα.

3-4 διοδια δημιουργηθηκαν για εγγυηση για καποια δανεια που πηρε η χωρα(και κατεληξαν στις τραπεζες) και ετσι με τα διοδια πληρωνουμε τα χρεη τους που πανε και εξω απο τη χωρα τα λεφτα...

επισης μεγαλη βελτιωση ειδα στο δρομο πατρων κορινθου,βαλαν προειδοποιητικες πινακιδες που λενε οτι θα πεθανεις συντομα.γι αυτο αλλωστε εκει ειναι τα πιο ακριβα διοδια.κοστιζουν οι πινακιδες!

φυσικα σε κανενα διοδιο χιλιομετρικη χρεωση που οριζει ο νομος(τυχαιο?)

Δημοσ.
επισης μεγαλη βελτιωση ειδα στο δρομο πατρων κορινθου,βαλαν προειδοποιητικες πινακιδες που λενε οτι θα πεθανεις συντομα

Δε θα μπορούσε να σχολιαστεί πιο πετυχημένα αυτό με τις συγκεκριμένες πινακίδες... :lol:

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

(πέντε χιλιόμετρα αργότερα)

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

(με άλλα λόγια κάθε φορά που βγάζεις τη διαδρομή πρέπει να ανάβεις και μια λαμπάδα)

 

 

Δημοσ.
Δε θα μπορούσε να σχολιαστεί πιο πετυχημένα αυτό με τις συγκεκριμένες πινακίδες... :lol:

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

(πέντε χιλιόμετρα αργότερα)

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

(με άλλα λόγια κάθε φορά που βγάζεις τη διαδρομή πρέπει να ανάβεις και μια λαμπάδα)

 

 

ωχ!ο χαρος! εσυ τις εβαλες ε?:lol:

Δημοσ.

Αυτές τις πινακίδες δεν τις τοποθετούν τα διόδια, είχα δει στη τηλεόραση πως τις είχε κάνει δωρεά η μητέρα ενός παιδιού που είχε σκοτωθεί σε εθνική οδό.

Δημοσ.

Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο λεω γώ. Δε θα σχολιάσω τα διόδια που όντως είναι γελοίος ο τρόπος της πληρωμής, Τέλη κυκλοφορίας+ 800 διόδια, θα σχολιάσω την περίφραξη και τις πινακίδες στην αθηνών πατρών.

 

Η περίφραξη δεν είναι για να εξαναγκάσει τον πεζό (WTF τι δουλειά έχει ο πεζός στον αυτοκινητόδρομο) αλλά για να εμποδίσει εντελώς τη διέλευση αγρίων ζώων ΚΑΙ ανθρώπων στον αυτοκινητόδρομο για την πρόληψη σοβαρών ατυχημάτων. Αυτά με προδιαγραφές της ευρώπης, και αν νομίζετε πως έχουμε περίφραξη που να δείτε τι γίνεται βόρεια ιταλία. Μας έπιασε κατούρημα και σχεδόν κάναμε παρκούρ για να βγούμε. Οι πινακίδες τώρα προς πάτρα κ μετά για αιτ/νια έχουν μπεί με τη χρηματοδόση ενός συλλόγου που ίδρυσε μια μητέρα που έχασε το παιδί της. Δεν έχουν μπεί από την τσέπη μας. Αυτά.

Δημοσ.
Δε θα μπορούσε να σχολιαστεί πιο πετυχημένα αυτό με τις συγκεκριμένες πινακίδες... :lol:

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

(πέντε χιλιόμετρα αργότερα)

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 3 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

(με άλλα λόγια κάθε φορά που βγάζεις τη διαδρομή πρέπει να ανάβεις και μια λαμπάδα)

 

 

Τις πινακίδες αυτές δεν τις έβαλε η πολιτεία. Αλλα η οικογένεια του Πάνου Μυλωνά, που δημιούργησε το ομώνυμο ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας ("Πανος Μυλωνας").

Ο Πανος Μυλωνας ηταν 22 ετων φοιτητής Μηχανολόγος Μηχανικός (αν θυμάμαι καλα), που πέθανε στην οδο Κορίνθου Πατρών.

 

Εντιτ: (με πρόλαβε ο cb_papi και ο De@th L0rd)

Δημοσ.

Ρε αστέρια, εγώ δε σχολίασα ποιός τις έβαλε ούτε θεωρώ πως κακώς μπήκαν, αλοίμονο. Το συμπέρασμα που προκύπτει από αυτό που γράφουν οι πινακίδες και το γεγονός πως εδώ και χρόνια αποτελούσαν τη μόνη βελτίωση στο κομμάτι αυτό του δρόμου, αυτά αναφέρθηκαν και αυτά είναι η ουσία.

 

Το σύλλογο τον ξέρω, αν θυμάμαι καλά έχει τύχει να πάρω φέιγ βολάν περνώντας από διόδια.

 

Το ότι θα πεθάνεις στη διαδρομή είναι άλλο θέμα... :devil:

Δημοσ.
Η παραπληροφόρηση πάει σύννεφο λεω γώ. Δε θα σχολιάσω τα διόδια που όντως είναι γελοίος ο τρόπος της πληρωμής, Τέλη κυκλοφορίας+ 800 διόδια, θα σχολιάσω την περίφραξη και τις πινακίδες στην αθηνών πατρών.

 

Η περίφραξη δεν είναι για να εξαναγκάσει τον πεζό (WTF τι δουλειά έχει ο πεζός στον αυτοκινητόδρομο) αλλά για να εμποδίσει εντελώς τη διέλευση αγρίων ζώων ΚΑΙ ανθρώπων στον αυτοκινητόδρομο για την πρόληψη σοβαρών ατυχημάτων. Αυτά με προδιαγραφές της ευρώπης, και αν νομίζετε πως έχουμε περίφραξη που να δείτε τι γίνεται βόρεια ιταλία. Μας έπιασε κατούρημα και σχεδόν κάναμε παρκούρ για να βγούμε. Οι πινακίδες τώρα προς πάτρα κ μετά για αιτ/νια έχουν μπεί με τη χρηματοδόση ενός συλλόγου που ίδρυσε μια μητέρα που έχασε το παιδί της. Δεν έχουν μπεί από την τσέπη μας. Αυτά.

 

ξερω τι σκεφτεσαι

η περιφραξη αυτη θα αποτρεψει αγρια ζωα να περασουν και να τρακαρουν με το αυτοκινητο σου.και αν τυχον γινει κανα ατυχες περιστατικο θα σε αποζημιωσει η εταιρεια που εκμεταλλευεται τα διοδια(αν ζεις μετα)

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=v8K87H3T1UU]WRONG[/ame]

 

στην αττικη οδο γνωστος μου χτυπησε σκυλο με 130χλμ παραλιγο να σκοτωθει αυτος και ο πατερας του,καινουριο αμαξι 1μηνα το ειχαν 4.000 ευρω ζημια.

η αττικη οδος τη παπια.

ευτυχως ειχαν μικτη ασφαλεια και πληρωσαν μονο 400

 

φυσικα θα εχετε ακουσει για τις συγκρουσεις με αρκουδες!

εκει οχι μονο σκοτωνεις απειλουμενο ειδος,ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα σκοτωθεις αν τρακαρεις με το τεραστιο αυτο ζωο

Δημοσ.
ξερω τι σκεφτεσαι

η περιφραξη αυτη θα αποτρεψει αγρια ζωα να περασουν και να τρακαρουν με το αυτοκινητο σου.και αν τυχον γινει κανα ατυχες περιστατικο θα σε αποζημιωσει η εταιρεια που εκμεταλλευεται τα διοδια(αν ζεις μετα)

WRONG

 

στην αττικη οδο γνωστος μου χτυπησε σκυλο με 130χλμ παραλιγο να σκοτωθει αυτος και ο πατερας του,καινουριο αμαξι 1μηνα το ειχαν 4.000 ευρω ζημια.

η αττικη οδος τη παπια.

ευτυχως ειχαν μικτη ασφαλεια και πληρωσαν μονο 400

 

φυσικα θα εχετε ακουσει για τις συγκρουσεις με αρκουδες!

εκει οχι μονο σκοτωνεις απειλουμενο ειδος,ειναι σχεδον βεβαιο οτι θα σκοτωθεις αν τρακαρεις με το τεραστιο αυτο ζωο

 

Δεν σημαίνει ότι θα αποτρέψει τα πάντα όμως είναι καλό να υπάρχει. Ειδικά για τα δίποδα ζώα. Αν δεν υπήρχε όχι μόνο σκυλιά, θα βλεπες και το κλασσικό με το τσομπάνο να περνάει ένα κοπάδι όποτε του καύλωνε από μέσα. Ναι αυτό γινόταν στην Αθηνών-Λαμίας πρίν να μπούν οι νησίδες, και δεν πρέπει να έχουν περάσει πάνω από 15 χρόνια.

Δημοσ.

Eπειδή πολλοί βαριόμαστε να πατάμε στα link, παραθέτω κάτι που μου έκανε εντύπωση:

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

Σε πολλές χώρες όπως οι Γερμανία, Ολλανδία, Δανία, Σουηδία, Νορβηγία, Ελβετία Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Κύπρο κ.ά., δεν υπάρχουν διόδια. Εκεί οι οδηγοί αγοράζουν ένα ειδικό σήμα (κάτι σαν τα τέλη κυκλοφορίας τα δικά μας) με το οποίο μπορούν να κυκλοφορήσουν ελεύθερα στις χώρες τους όλο τον χρόνο.

Σε κάποια άλλα κράτη όπου εισπράττονται διόδια, το ποσό πληρωμής μειώνεται με την πάροδο του χρόνου ενώ η πληρωμή κομίστρων σταματά μετά την ολοκλήρωση και την απόσβεση του κόστους κατασκευής του αυτοκινητόδρομου.

Εδώ δυστυχώς πληρώνουμε και υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και υπέρογκα διόδια και τα έργα τους δεν τελειώνουν ποτέ στους δρόμους της συμφοράς... Τυχαίο;

 

Τα bold δικά μου.

Δημοσ.

αυτο ισχυει

ακομα και για τις usa.

 

μαλιστα ενα σκηνικο σε ενα ντοκυμαντερ,εδειχνε αντιστοιχα γεγονοτα στο τεξας,που βαλανε διοδια στους δρομους.ο κοσμος ξεσηκωθηκε

και το αστειο ποιο ειναι?τα διοδια τα εβαλε η ιδια ισπανικη πολυεθνικη που τα βαζει και στην ελλαδα

επισης διαβασα οτι το ιδιο γινεται και στην ισπανια!

τυχαιο?

Δημοσ.

 

μαλιστα ενα σκηνικο σε ενα ντοκυμαντερ,εδειχνε αντιστοιχα γεγονοτα στο τεξας,που βαλανε διοδια στους δρομους.ο κοσμος ξεσηκωθηκε

και το αστειο ποιο ειναι?τα διοδια τα εβαλε η ιδια ισπανικη πολυεθνικη που τα βαζει και στην ελλαδα

Το "Endgame" ε; :P

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...