Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι πληρώνουν οι εργολάβοι και τι ο εργαζόμενος λαός

 

Οι αυξήσεις στην τιμή των διοδίων είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των περιβόητων «συμβάσεων παραχώρησης», τύπου ΣΔΙΤ, που προετοίμασε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και υπέγραψε η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ τα δύο αυτά κόμματα τις ψήφισαν από κοινού στη Βουλή (την τελευταία ψήφισε και ο ΛΑ.Ο.Σ.).

 

Με τις συμβάσεις αυτές, οι κατασκευαστικοί όμιλοι, ενώ συμβάλλουν με 5% έως 8,5% στην κατασκευή των έργων, θα τα εκμεταλλεύονται για τουλάχιστον 30 χρόνια. Και η ελάχιστη όμως αυτή χρηματοδοτική τους συμβολή στα έργα είναι αμφισβητήσιμη, καθώς αυτή υπερκαλύπτεται από τις εισπράξεις των διοδίων - και μάλιστα αυξημένων - που τους παραδόθηκαν προκαταβολικά!

 

Αντίθετα, το Δημόσιο, δηλαδή οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα, αναλαμβάνουν:

 

Τη χρηματοδότηση με «ζεστό» χρήμα (από τον κρατικό προϋπολογισμό και επιδοτήσεις της ΕΕ) του 30% έως και του 35% του κόστους των έργων.

Την παράδοση έργων που κατασκευάστηκαν πρόσφατα ή ακόμη κατασκευάζονται ύψους 2 δισ. ευρώ. Μόνο το πέταλο του Μαλιακού, που θα παραδοθεί στους ομίλους και θα βάλουν και εκεί διόδια, θα στοιχίσει τελικά πάνω από 800 εκατ. ευρώ.

Τις απαλλοτριώσεις, το ύψος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ.

Σε μερικές συμβάσεις, εκτός όλων των άλλων, παρέχονται και επιδοτήσεις λειτουργίας, δηλαδή εγγυήσεις κερδοφορίας προς τις κοινοπραξίες! Για παράδειγμα, αυτό συμβαίνει στον άξονα Κεντρικής Ελλάδας (η συνολική επιδότηση μπορεί να φτάσει και τα 400 εκατ. ευρώ) και Τρίπολης - Καλαμάτας - Σπάρτης (132 εκατ. ευρώ).

 

πηγη

 

απειρα βιντεακια στο youtube

μεχρι στιγμης εγω εχω περασει χωρις να πληρωσω σε ολα τα διοδια της πελοποννησου

και των αφιδνων.

ο ξαδερφος μου εχει περασει σε ολα ολης της ελλαδας!

συμπεριλαμβανομενης της αττικης οδου (τελειωνει προωρα η συμβαση της...παιζει να περασει συντομα στα χερια του δημοσιου)

ενας αλλος γνωστος ουτε απο τη γεφυρα ριου αντιριου ουτε απο την υποθαλασσια

 

 

Στα διόδια Ελευσίνας , οι μπάρες δεν είναι αρθρωτές, όπως επιβάλλουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ασφαλείας , Πολλά είναι τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε απο ανθρώπους που τους εκβιάζουν να πληρώσουν τα διόδια ή να εγκλωβιστούν μεταξύ μπάρας και κώνου, περιμένοντας την τροχαία, η οποία τις περισσότερες φορές δεν εμφανίζεται.

 

αυτο ΑΛΛΑΞΕ

φαγανε μηνυσεις και αναγκαστηκαν να αλλαξουν τις μπαρες με αυτες που οριζει η ΕΕ

ΣΗΜΕΡΑ και πριν 10 μερες περασα και τις εσμπρωξα με το χερι πανευκολα μεσα απο το αμαξι.

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Τι πληρώνουν οι εργολάβοι και τι ο εργαζόμενος λαός

 

Οι αυξήσεις στην τιμή των διοδίων είναι αποτέλεσμα της πολιτικής των περιβόητων «συμβάσεων παραχώρησης», τύπου ΣΔΙΤ, που προετοίμασε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και υπέγραψε η κυβέρνηση της ΝΔ, ενώ τα δύο αυτά κόμματα τις ψήφισαν από κοινού στη Βουλή (την τελευταία ψήφισε και ο ΛΑ.Ο.Σ.).

 

Με τις συμβάσεις αυτές, οι κατασκευαστικοί όμιλοι, ενώ συμβάλλουν με 5% έως 8,5% στην κατασκευή των έργων, θα τα εκμεταλλεύονται για τουλάχιστον 30 χρόνια. Και η ελάχιστη όμως αυτή χρηματοδοτική τους συμβολή στα έργα είναι αμφισβητήσιμη, καθώς αυτή υπερκαλύπτεται από τις εισπράξεις των διοδίων - και μάλιστα αυξημένων - που τους παραδόθηκαν προκαταβολικά!

 

Αντίθετα, το Δημόσιο, δηλαδή οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα, αναλαμβάνουν:

 

Τη χρηματοδότηση με «ζεστό» χρήμα (από τον κρατικό προϋπολογισμό και επιδοτήσεις της ΕΕ) του 30% έως και του 35% του κόστους των έργων.

Την παράδοση έργων που κατασκευάστηκαν πρόσφατα ή ακόμη κατασκευάζονται ύψους 2 δισ. ευρώ. Μόνο το πέταλο του Μαλιακού, που θα παραδοθεί στους ομίλους και θα βάλουν και εκεί διόδια, θα στοιχίσει τελικά πάνω από 800 εκατ. ευρώ.

Τις απαλλοτριώσεις, το ύψος των οποίων αναμένεται να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ.

Σε μερικές συμβάσεις, εκτός όλων των άλλων, παρέχονται και επιδοτήσεις λειτουργίας, δηλαδή εγγυήσεις κερδοφορίας προς τις κοινοπραξίες! Για παράδειγμα, αυτό συμβαίνει στον άξονα Κεντρικής Ελλάδας (η συνολική επιδότηση μπορεί να φτάσει και τα 400 εκατ. ευρώ) και Τρίπολης - Καλαμάτας - Σπάρτης (132 εκατ. ευρώ).

 

πηγη

 

απειρα βιντεακια στο youtube

μεχρι στιγμης εγω εχω περασει χωρις να πληρωσω σε ολα τα διοδια της πελοποννησου

και των αφιδνων.

ο ξαδερφος μου εχει περασει σε ολα ολης της ελλαδας!

συμπεριλαμβανομενης της αττικης οδου (τελειωνει προωρα η συμβαση της...παιζει να περασει συντομα στα χερια του δημοσιου)

ενας αλλος γνωστος ουτε απο τη γεφυρα ριου αντιριου ουτε απο την υποθαλασσια

 

 

Στα διόδια Ελευσίνας , οι μπάρες δεν είναι αρθρωτές, όπως επιβάλλουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ασφαλείας , Πολλά είναι τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε απο ανθρώπους που τους εκβιάζουν να πληρώσουν τα διόδια ή να εγκλωβιστούν μεταξύ μπάρας και κώνου, περιμένοντας την τροχαία, η οποία τις περισσότερες φορές δεν εμφανίζεται.

 

αυτο ΑΛΛΑΞΕ

φαγανε μηνυσεις και αναγκαστηκαν να αλλαξουν τις μπαρες με αυτες που οριζει η ΕΕ

ΣΗΜΕΡΑ και πριν 10 μερες περασα και τις εσμπρωξα με το χερι πανευκολα μεσα απο το αμαξι.

Δημοσ.

προσωπικα δε θα ειχα προβλημα αν υπηρχαν διοδια σε συγκεκριμενους δρομους με χιλιομετρικη χρεωση,μονο στις εισοδους,και φυσικα αφου εχει τελειωσει ο δρομος και για την διαρκεια αποσβεσης του κοστους κατασκευης απο το κρατος.

 

 

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/p/blog-page_17.html

 

Άρθρο 5: Καθένας έχει το δικαίωμα να … συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας (§1). Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ή συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος. (§3). Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη μετακίν

μετακίνηση ή εγκατάσταση στη χώρα… (§4).

Δημοσ.

προσωπικα δε θα ειχα προβλημα αν υπηρχαν διοδια σε συγκεκριμενους δρομους με χιλιομετρικη χρεωση,μονο στις εισοδους,και φυσικα αφου εχει τελειωσει ο δρομος και για την διαρκεια αποσβεσης του κοστους κατασκευης απο το κρατος.

 

 

http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/p/blog-page_17.html

 

Άρθρο 5: Καθένας έχει το δικαίωμα να … συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας (§1). Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ή συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος. (§3). Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη μετακίν

μετακίνηση ή εγκατάσταση στη χώρα… (§4).

Δημοσ.

Αρθρο 4

(§5) Οι Ελληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυν'αμεις τους.

Δημοσ.

Αρθρο 4

(§5) Οι Ελληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυν'αμεις τους.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...