retzosd Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2010 Το διάβασα και εγώ στο in.gr http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231052403 Παραθέτω το παρακάτω κομμάτι: «Από την πλευρά τους, οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό λέγοντας πως δεν υπάρχει κάποια διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας σχετικά με τη μη καταβολή αντιτίμου και δεν υφίσταται ποινικό αδίκημα και αντιπρότειναν οι υπάλληλοι των διοδίων να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος, ο οδηγός του οποίου δεν πλήρωσε και στη συνέχεια από το υπουργείο Μεταφορών να βρίσκουν σε ποιον ανήκει και να ακολουθούνται οι διαδικασίες που προβλέπονται.» Έλα όμως που οι κοινοπραξίες-ληστές θέλουν να βάλουν την ΕΛ.ΑΣ. να εκτελεί χρεή security. Σε 1 αστική διαφορά μεταξύ ενός ιδιώτη και 1 Ν.Π.Ι.Δ. τι δουλειά έχει να παρεμβαίνει η Αστυνομία? Αλλά τους έρχεται μεγάλο ζόρι των εταιρειών γιατί ξέρουν πως αν βγάζουν διαταγές πληρωμής για κάθεμια περίπτωση ξεχωριστά θα τους βγαίνει ο κούκος αϊδόνι και δεν είναι καν σίγουρο πως θα δικαιωθούν στα δικαστήρια. Και η κυβέρνηση μας, βλέποντας πως όσο περνάει ο καιρός όλο και περισσότεροι αντιδρούν και δεν πληρώνουν, προσπαθεί να κάνει την μη πληρωμή διοδίων φορολογικό αδίκημα, βασιζόμενη στο επιχείρημα ότι το δημόσιο χάνει έσοδα μέσω της μη είσπραξης ΦΠΑ. http://www.capital.gr/tax/Article.aspx?id=973279 Απλά απίστευτο σχόλιο: «έτσι έφτασε να χρωστάει 5.5 εκατομμύρια ο Τόλης, δεν πλήρωνε διόδια.........» ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΜΑΣ. Τους προτείνω να φορολογήσουν την εισπνοή-εκπνοή, αλλά κυρίως το ΦΤΥΣΙΜΟ γιατί από αυτό θα έχουν να πάρουν πολλά.
Physics_Rulez Δημοσ. 23 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2010 http://www.ekpizo.gr/?nid=687'>http://www.ekpizo.gr/?nid=687 Η ΕΚΠΟΙΖΩ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ! Ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις λαμβάνει το κίνημα των πολιτών που αρνούνται να καταβάλουν το αντίτιμο σε ορισμένους σταθμούς διοδίων ανά την Ελλάδα. Οι αυξήσεις που σημειώθηκαν τα τελευταία δύο έτη κυμαίνονται από 35 έως και 50% ενώ εκατοντάδες χιλιόμετρα του εθνικού οδικού δικτύου παραμένουν θανατηφόρα επικίνδυνα. Το πρόβλημα είναι πολυδιάστατο και αποτελεί πρόκληση για την κοινωνία, σε μια εποχή που εκατομμύρια καταναλωτές ασφυκτιούν μέσα στα καινούρια οικονομικά δεδομένα: Η κοινοτική οδηγία 1999/62, η οποία τροποποιείται με την 2006/38/ΕΚ που η ελληνική κυβέρνηση δεν έχει καν ενσωματώσει στην ελληνική έννομη τάξη, θέτει τις προδιαγραφές των οδικών δικτύων όπου τοποθετούνται σταθμοί διοδίων. Διαχωριστική νησίδα και περισσότερες από μία λωρίδες αποτελούν χαρακτηριστικά που εθνικές οδοί όπως η Κορίνθου-Πατρών ουδέποτε διέθεταν, έχοντας χαρακτηριστεί ως το πιο επικίνδυνο εθνικό δίκτυο στην Ευρώπη. Για αυτόν όμως το δρόμο οι διερχόμενοι οδηγοί είναι υποχρεωμένοι να καταβάλλουν αντίτιμο! Στην ουσία, καλούνται να πληρώνουν ένα οδικό δίκτυο που σε ορισμένα σημεία αποτελεί αυτή τη στιγμή εργοτάξιο, που η ολοκλήρωση της ανακατασκευής του θα πραγματοποιηθεί μετά από χρόνια με αποτέλεσμα αμφίβολο και όπου δεκάδες ζωές χάνονται κάθε χρόνο. Και φυσικά τα ίδια ακριβώς ισχύουν και σε άλλα πρωτόγονα οδικά δίκτυα πολλών περιοχών της Ελλάδας. Ανεξάρτητα όμως από την ποιότητα των εθνικών οδών, σημαντικό πρόβλημα υφίσταται για χιλιάδες κατοίκους διαφόρων δήμων που τέμνει το εθνικό οδικό δίκτυο, οι οποίοι προκειμένου να μεταβούν στην εργασίες τους ή στις καθημερινές δουλειές τους, αναγκάζονται να καταβάλλουν διόδια σε κάθε διέλευσή τους! Τέτοιο πρόβλημα αντιμετωπίζουν στον υπερθετικό βαθμό οι κάτοικοι και εργαζόμενοι των περιοχών από Αφίδνες μέχρι τον Ωροπό, οι οποίοι στην ουσία δεν έχουν δικαίωμα εναλλακτικής επιλογής, καθώς οι παράδρομοι είναι ημιτελείς και επικίνδυνοι (πηγή: Επιτροπές Αγώνα Ενάντια στα Διόδια, epitropesdiodiastop.blogspot.com). Μάλιστα, σύμφωνα με το Ν. 2539/1997, οι κάτοικοι περιοχών όπου λειτουργούν σταθμοί απαλλάσσονται από την υποχρέωση καταβολής διοδίων. Η ΕΚΠΟΙΖΩ δηλώνει ότι συμμετέχει στο κίνημα κατά της αυθαίρετης επιβολής διοδίων και καλεί τους καταναλωτές να μην πληρώνουν διόδια τόσο στους πολλούς δρόμους άθλιας ποιότητας όσο και στους σταθμούς διοδίων της περιοχής κατοικίας ή εργασίας τους. Σε περίπτωση που καταναλωτής αρνηθεί να πληρώσει, δεν υφίσταται καμία απολύτως ποινική ευθύνη, όπως άλλωστε έχουν δηλώσει επανειλημμένως και εκπρόσωποι της Τροχαίας. Η μόνη ενέργεια που μπορεί να πράξει η εταιρία που έχει αναλάβει τη διαχείριση των διοδίων είναι να διεκδικήσει το αντίτιμο δικαστικά, με τη διαδικασία των πολιτικών δικαστηρίων. Ακόμα και στην περίπτωση του Ν. 3555/2007 (με τον οποίο επικυρώθηκε η σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με την εταιρία «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.»), όπου επιβάλλεται πρόστιμο στο 20πλάσιο του αντιτίμου, όπως αναφέρει το κίνημα των Επιτροπών Αγώνα Ενάντια στα Διόδια, η σχετική διάταξη είναι αντισυνταγματική. Οι καταναλωτές λοιπόν που αρνούνται να πληρώσουν διόδια θα πρέπει να γνωρίζουν ότι: 1. Η Τροχαία δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία παρέμβασης. 2. Η πράξη τους δεν τιμωρείται ούτε ποινικά ούτε διοικητικά από το ελληνικό δημόσιο. 3. Δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν τα στοιχεία τους στον υπάλληλο των διοδίων παρά μόνο τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός τους. 4. Σε περίπτωση που οι υπάλληλοι των διοδίων κωλυσιεργούν προκειμένου να τους προκαλέσουν ψυχολογική πίεση λόγω των οχημάτων που ακολουθούν, μπορούν …να ανεβάσουν την μπάρα μόνοι τους και να φύγουν! Η ΕΚΠΟΙΖΩ, τέλος, δηλώνει ότι θα συμμετέχει με κάθε νόμιμο μέσο στον αγώνα κατά του παράλογου καθεστώτος διοδίων που επικρατεί. Για περισσότερες πληροφορίες : τηλεφωνικό κέντρο 210 330.44.44, e-mail: [email protected] ιστοσελίδα: http://www.ekpizo.gr Ιούλιος 2010
kage Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 μαλιστα...και τι ακριβως προτιθετε να κανει η εκποιζω? θα μου/μας πληρωσει δικηγορο για δικαστηριο?
tomasss Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 μαλιστα...και τι ακριβως προτιθετε να κανει η εκποιζω?θα μου/μας πληρωσει δικηγορο για δικαστηριο? Γράφει στο τέλος : ''η σχετική διάταξη είναι αντισυνταγματική'' , άρα θα υπάρξει δικαίωση στο δικαστήριο (λέμε τώρα)
_BASSstarlet_ Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Θα κάνει μήνυση η εταιρία για 2 ευρά; Δηλαδή και για το πρόστιμο τον 40, πάλι δεν συμφέρει.
pournaras Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2010 Θα κάνει μήνυση η εταιρία για 2 ευρά;Δηλαδή και για το πρόστιμο τον 40, πάλι δεν συμφέρει. Δεν παει ετσι, μαζευει 100-200 νουμερακια, βρισκει τα στοιχεια τους και τους κανει μια μαζικη μηνυση. Και αυτο παλι οχι για να "κονομησει" τα 200 ευρω, αλλα για να αναγκασει τους υπολοιπους να σταματησουν (με την προϋποθεση παντα οτι εχει καποιο γερο χαρτι στα χερια της, και οτι ειναι σιγουρη οτι θα βγει κερδισμενη απο τη δικη, αλλιως δεντην ξεκινα καθολου).
kage Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 τι την νοιαζει μια εταιρια να βαλει 2-3 δικηγορους που ηδη πληρωνει να κανουν μηνυσεις? το αντιθετο ειναι το δυσκολο να συννενουθουν 100-200ατομα εναντιων των 2-3 δικηγορων της εταιριας http://allisreportage.blogspot.com/2010/07/blog-post_23.html Με οκτώ σταθμούς διοδίων θα «προικιστεί» ο νέος «Καλλικρατικός» δήμος Ωρωπίας της Βορειοανατολικής Αττικής ενώ στα σκαριά είναι και νέοι σταθμοί σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη, όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνάντηση ο υφυπουργός Υποδομών κ. Γιάννης Μαγκριώτης με τον Νομάρχη ΝΑ Αττικής κ. Λεωνίδα Κουρή και κατοίκους της περιοχής.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 Και αφού είναι τόσο υπέρ της εταιρίας η κατάσταση, γιατί δεν έχει κάνει μήνυση σε κανέναν; Μάλλον οι δικηγόροι της θα ξέρουν καλύτερα.
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 σιγα μην παω απο κει. απλα μου κανε εντυπωση που ο topic starter αναφερει οτι πληρωνει μονο στη αττικη οδο ενω υπαρχουν και αλλες εθνικες (οπως η αθηνων κορινθου) με προδιαγραφες αυτοκινητοδρομου και εναλλακτικη Καποτε χρησιμοποιουσα στα διοδια του Αγιου Στεφανου την εναλλακτικη (εβγαινες στην εξοδο για Αγιο Στεφανο και ξαναεμπαινες στην νεα Εθνικη στο υψος του Καπανδριτιου, δηλαδη εκανες μπολικα χιλιομετρα σε παλιοδρομο). Ομως εδω και 3-4 χρονια βαλανε διοδια στο υψος του Καπανδριτιου λιγο πριν μπεις στην Εθνικη οδο, αρα η "εναλλακτικη" επιμηκυνθηκε, εκγλωβιζοντας για πολλα ακομα χιλιομετρα οσους οδηγους θελουν να αποφυγουν τα διοδια χρησιμοποιωντας την. Και προφανως αποτρεποντας τους να τη ξαναχρησιμοποιησουν. Το ιδιο συμβαινει και στα διοδια της Λαρισας, οπου εχουν φραξει με καγκελα τα δρομακια που οδηγουν απο την εναλλακτικη στην νεα Εθνικη Οδο με σκοπο να εγκλωβισουν στο δρομο-καρμανιολα, για πολλα χιλιομετρα οποιον προσπαθησει να αποφυγει τα διοδια. (Στο Καπανδριτι υποθετω οτι βαλανε διοδια και οχι καγκελα, γιατι ηταν αδυνατο να φραξουν την εξοδο μιας κωμοπολης προς την Εθνικη οδο). Και ερωτω: Ποιο το νοημα της εναλλακτικης που προβλεπει ο νομος, οταν εσκεμμενα σε εκγλωβιζουν μεσα σε αυτες με διαφορες (νομιμες/παρανομες δε ξερω) πατεντες ? ΥΓ. Τα διοδια του Κιατου εχουν ομορφη διαδρομη ως εναλλακτικη παντως
Lucifer Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 στα σκαριά είναι και νέοι σταθμοί σε Άγιο Στέφανο και Βαρυμπόμπη Αποκέντρωση σου λέει μετά. Άντε να βγεις.
Physics_Rulez Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2010 Δεν παει ετσι, μαζευει 100-200 νουμερακια, βρισκει τα στοιχεια τους και τους κανει μια μαζικη μηνυση. Αυτό που λες δε γίνεται. Πρέπει να κάνει μήνυση σε κάθε έναν ξεχωριστά.
Xorxhs! Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 σε ποια διοδια σημερα 'μπορουμε' να μην πληρωσουμε και να ειμαστε οσο το δυνατον περισσοτερο νομικα κατοχυρωμενοι?
Alxnks Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2010 σε ποια διοδια σημερα 'μπορουμε' να μην πληρωσουμε και να ειμαστε οσο το δυνατον περισσοτερο νομικα κατοχυρωμενοι? πολυ καλη ερωτηση! αν ξερει καποιος ας μας ενημερωσει, ωστε να ξερουμε που μας παιρνει να μην πληρωσουμε και που οχι
@@sos@@ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2010 σε ποια διοδια σημερα 'μπορουμε' να μην πληρωσουμε και να ειμαστε οσο το δυνατον περισσοτερο νομικα κατοχυρωμενοι?Νομίζω σε όλα εκτός από τα διόδια των Μαλγάρων. Η εταιρία της Νέας Οδού αποφάσισε να σκληρύνει την στάση της. Αφού επανατοποθέτησε τις μπαρες, προσπαθεί να εκβιάσει τους κατοίκους που αρνούνται να πληρώσουν μην σηκώνοντας την μπάρα, αν προηγουμένως δεν υπογράψουν. Πως αντιδρούμε; 1.Δίνουμε μόνο τον αριθμό του αυτοκινήτου μας 2.Αρνούμαστε να υπογράψουμε οτιδήποτε 3.Προειδοποιούμε ότι αν δεν ανοίξουν την μπάρα σε 10 δευτερόλεπτα θεωρούμε ότι καταστρατηγούν το συνταγματικό δικαίωμα μας για ελεύθερη μετακίνηση πολιτών. Αν δεν το κάνουν τότε 4. Κατεβαίνουμε απο το αυτοκίνητο και με μια ώθηση προς τα εμπρός η μπάρα ανεβαίνει και μετά πηγαίνει στο πλάι 5.Συνεχίζουμε τον δρόμο μας ΥΓ. Η μπάρα δεν παθαίνει καμία φθορά και δεν κάνουμε τίποτα παράνομο Στα διόδια Ελευσίνας , οι μπάρες δεν είναι αρθρωτές, όπως επιβάλλουν οι ευρωπαϊκοί κανονισμοί ασφαλείας , Πολλά είναι τα τηλεφωνήματα που δεχόμαστε απο ανθρώπους που τους εκβιάζουν να πληρώσουν τα διόδια ή να εγκλωβιστούν μεταξύ μπάρας και κώνου, περιμένοντας την τροχαία, η οποία τις περισσότερες φορές δεν εμφανίζεται. Η πρακτική αυτή της εταιρίας είναι τελείως παράνομη. Ο εγκλωβιζόμενος οδηγός έχει το δικαίωμα να κάνει μήνυση σε βάρος του υπαλλήλου, του επόπτη και της εταιρίας για παρακώλυση συγκοινωνιών και παράνομη κράτηση. Αν θέλει να αποφύγη αυτή την διαδικασία και αφού διαμαρτυρηθεί έντονα έχει τις εξής δυνατότητες: 1. Αν έχετε και άλλους συνεπιβάτες , μπορούν να σηκώσουν την μπάρα ή να την παραμερίσουν (εάν η μπάρα υποστεί οποιαδήποτε φθορά είναι ευθύνη αποκλειστικά της εταιρίας ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ που δεν χρησιμοποιεί αρθρωτές μπάρες ασφαλείας) 2. Αν είστε μόνος : α. βγάζετε τον κώνο που έχουν τοποθετήσει απο πίσω απο το αυτοκίνητο β. Κάνοντας όπισθεν πηγαίνετε στην διπλανή ουρά γ. Κολλάτε απο πίσω στο προηγούμενο αυτοκίνητο και αφού σηκώθει ή μπάρα μόλις περάσει περνάμε και μείς κολλητά πριν προλάβει να κατέβει η μπάρα.Η τελευταία αυτή μέθοδος είναι δοκιμασμένη απο πολλους συναγωνιστές οδηγούς που αρνουμενοι τον εκβιασμό των ιδιωτικών εταιριών ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/p/blog-page_2487.html
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 5 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2010 by the way σε ολη αυτην την ιστορια μου τη σπανε οι Ελληναρες που δρατωνται της ευκαιριας και ψαχνουν απλα πως να την βγαλουν στο τσαμπε, εκμεταλευομενοι την αναμπουμπουλα και τον θορυβο, χωρις ωστοσο να τους να τους προβληματιζει ιδιαιτερα η κατασταση και χωρις να ασχολουνται καν με το τι συμβαινει με τα διοδια κλπ απο την πλευρα των εταιρειων. Και φυσικα χωρις να στηριζουν την κινηση αυτη με κανενα αλλο τροπο, πλην του να μη πληρωνουν τα διοδια ---για την παρτη τους ομως----. Οπως επισης μου την σπανε και οι carebears παπουδες (και οχι μονο παππουδες) που επιλεγουν να πληρωσουν "για να μην εχουν τρεχαματα". Ενω η κατασταση ειναι ξεκαθαρη νομικα και ηθικα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.