Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

1. Εγώ περιμένω ΑΚΟΜΑ μια απάντηση του linuxovios στον snood και τον kosmagr για την παράγραφο 6 του άρθρου 7

6. Στα οχήματα των οποίων έχει εκδώσει την άδεια ένα κράτος

μέλος μπορεί να επιβάλει τέλη χρήσης για τη χρήση ολόκληρου

του οδικού δικτύου του.

 

γιατί νομίζω πως για το άρθρο 7 παράγραφος 2 β1 έχει δίκιο καθώς :

-λόγοι ασφαλείας για την επιβολή διοδίων δεν συντρέχουν

-η κυκλοφορία και η πληθυσμιακή πυκνότητα δικαιολογεί οικονομικά την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων ή οδών με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση

 

i) μπορεί να επιβληθούν διόδια και τέλη χρήσης και για

άλλα τμήματα του βασικού οδικού δικτύου, ιδίως

όταν συντρέχουν λόγοι ασφαλείας,

— σε κράτος μέλος στο οποίο το μεγαλύτερο μέρος

της χώρας στερείται συνεκτικού δικτύου αυτοκινητο-

δρόμων ή οδών με δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που

έχουν παρεμφερή χαρακτηριστικά, στο μέρος αυτό

του κράτους αλλά μόνο σε δρόμους που χρησιμο-

ποιούνται για διεθνείς και διαπεριφερειακές μεταφο-

ρές βαρέων εμπορευμάτων, εφόσον η κυκλοφορία

και η πληθυσμιακή πυκνότητα δεν δικαιολογεί οικο-

νομικά την κατασκευή αυτοκινητοδρόμων ή οδών με

δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση που έχουν παρεμφερή

χαρακτηριστικά,

 

 

2. Αν όλοι οι πολίτες ήταν σαν τα άτομα του κινήματος η χώρα δεν θα ήταν στο σημερινό χάλι, οπότε είτε νομικά έχουν άδικο ή δίκιο και μόνο που το ψάχνουν και ασχολούνται τους αξίζουν συγχαρητήρια. Γι αυτό, καλώς γίνεται η συζήτηση περί νομιμότητας αλλά ας μην τους επικρίνουμε κιόλας αλλά καλύτερα να τους συγχαρούμε που δεν είναι άτομα του καναπέ σαν τους περισσότερους από μας που μόνο για να γράφουμε εξυπνάδες σε φόρουμ είμαστε.

 

και γι αυτούς που θα βιαστούν να μου πούνε ότι παρασύρουν πολίτες σε μια αντίδραση νομικά εσφαλμένη προλέγω πως θεωρώ σημαντικότερη την αφυπνιστική συμβολή του "κινήματος", αν ήμασταν όλοι έτσι για κάθε ζήτημα της χώρας δεν θα συνέβαιναν οι παρανομίες τόσων χρόνων σε κάθε τομέα του δημοσίου. Είτε νομικά δίκιο έχουν είτε άδικο μπράβο τους, κι ακόμα κι αν έχουν άδικο πάλι μαζί τους ήμαστε.

 

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Συγκεκριμένα κι εγώ αν έχω συνοδηγό το κάνω το συγκεκριμένο κι ας επωμισθώ τις συνέπειες. Στις περισσότερες των περιπτώσεων προτιμώ να σπάω το αυτοκίνητο στον παράδρομο παρά στον "αυτοκινητόδρομο". Γνώμη μου στην Αθηνών - Πατρών πρέπει να ξηλωθούν όλα τα διόδια μέχρι να ΓΙΝΕΙ ΔΡΟΜΟΣ. Και για όσους προφασίζονται τη νομοθεσία θέλω κάποιος να μου πει σε ποιο άλλο κράτος-μέλος της ΕΕ πληρώνουν ΚΑΙ διόδια ΚΑΙ τέλη κυκλοφορίας μαζί( το τέλος καυσίμου δε μετράει).

 

---------- Προσθήκη στις 12:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:55 ----------

 

 

2. Αν όλοι οι πολίτες ήταν σαν τα άτομα του κινήματος η χώρα δεν θα ήταν στο σημερινό χάλι, οπότε είτε νομικά έχουν άδικο ή δίκιο και μόνο που το ψάχνουν και ασχολούνται τους αξίζουν συγχαρητήρια. Γι αυτό, καλώς γίνεται η συζήτηση περί νομιμότητας αλλά ας μην τους επικρίνουμε κιόλας αλλά καλύτερα να τους συγχαρούμε που δεν είναι άτομα του καναπέ σαν τους περισσότερους από μας που μόνο για να γράφουμε εξυπνάδες σε φόρουμ είμαστε.

 

+1 ωδφδσγσγσγ

Δημοσ.

ας βγω λιγο οφ τοπικ οπως βγηκαν κι αλλοι νωριτερα που πηγαν να χρησιμοποιησουν την ΕΡΤ σαν παραδειγμα...δεν μας ειπαν ομως πως αισθανονται οταν πληρωνει το ασανσερ τους, ο λεβητας τους και οι σκαλες της πολυκατοικιας τους τελη για την ΕΡΤ, τα εχουν ρωτησει ποτε αν τους αρεσει το προγραμμα; :)

 

επισης..συμφωνω με τη μη πληρωμη διοδιων (τουλαχιστον στους δρομους που μονο δρομοι δεν μπορουν να λεγονται)..ανωνυμες εταιρειες δεν τους εχουν αναλαβει; ε ας τους φτιαξουν πρωτα και μετα ας ζητησουν διοδια στην τελικη, γιατι απο το προκαταβολικο χορτασαμε και δρομους δεν ειδαμε δεκαετιες τωρα!

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος των παρερμηνειών:

 

Από το L 187/42 (Κεφάλαιο 2, Άρθρο 7, παράγραφος βi, τα bold δικά μου):

 

i) μπορεί να επιβληθούν διόδια και τέλη χρήσης και για

άλλα τμήματα του βασικού οδικού δικτύου, ιδίως:

 

Ό,τι ακολουθεί (και σε αυτά εκφράζει αντιρρήσεις η katerina_a_86, λ.χ.) είναι περιπτώσεις όπου ιδίως δικαιολογείται η επιβολή διοδίων, όχι αποκλειστικά. Έχει μεγάλη σημασία αυτό.

 

Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αν συντρέχουν οι λόγοι που αναφέρονται παρακάτω, τότε ακόμη περισσότερο δικαιολογείται η επιβολή διοδίων. Δεν αποκλείεται όμως η επιβολή, ακόμη και αν δεν συντρέχουν αυτοί οι λόγοι.

 

Η Κορίνθου-Πατρών σε κάποια σημεία δεν έχει διπλή λωρίδα και νησίδα, σύμφωνοι. Όμως είναι ο μοναδικός οδικός άξονας που συνδέει από την Πελοπόννησο την Πάτρα με την Αθήνα. Χρησιμοποιείται για μεταφορές φορτίων (διεθνείς λιμένες Πατρών-Πειραιά) και έχει αυξημένο κυκλοφοριακό φορτίο.

 

Θέλω να πω με όλα αυτά ότι από την Ευρωπαϊκή Οδηγία πάνω στην οποία στηρίζεται η διαμαρτυρία, εγώ δε βλέπω να παρέχεται επαρκης νομική βάση για άρνηση πληρωμής διοδίων. Σε κάθε περίπτωση, φαντάζομαι ότι αυτοί που καλούν σε δράσεις θα προβούν σύντομα στις απαραίτητες νομικές κινήσεις και θα προσφύγουν στα δικαστήρια, οπότε αναμένω με ενδιαφέρον την ετυμηγορία των αρμόδιων οργάνων.

Δημοσ.
Για να γίνει αντιληπτό το μέγεθος των παρερμηνειών:

 

Από το L 187/42 (Κεφάλαιο 2, Άρθρο 7, παράγραφος βi, τα bold δικά μου):

 

i) μπορεί να επιβληθούν διόδια και τέλη χρήσης και για

άλλα τμήματα του βασικού οδικού δικτύου, ιδίως:

 

Ό,τι ακολουθεί (και σε αυτά εκφράζει αντιρρήσεις η katerina_a_86, λ.χ.) είναι περιπτώσεις όπου ιδίως δικαιολογείται η επιβολή διοδίων, όχι αποκλειστικά. Έχει μεγάλη σημασία αυτό.

 

Πράγμα το οποίο σημαίνει ότι αν συντρέχουν οι λόγοι που αναφέρονται παρακάτω, τότε ακόμη περισσότερο δικαιολογείται η επιβολή διοδίων. Δεν αποκλείεται όμως η επιβολή, ακόμη και αν δεν συντρέχουν αυτοί οι λόγοι.

 

Ναι έχεις δίκιο δεν το πρόσεξα το ιδίως.

Τελικά ένας νόμος μπορεί να έχει πολλές ερμηνείες.

Μα καλά αφού το ιδίως. ακυρώνει όλα τα παρακάτω τότε γιατί υπάρχουν? Τι άθλια διατύπωση από τον νομοθέτη.

 

Συνεχίζω πάντως να λέω πως παρά το νομικό άδικο που μάλλον έχει το "κίνημα", τους αξίζουν συγχαρητήρια και ηθική υποστήριξη που είναι ενεργοί πολίτες και το ψάχνουν το πράμα.

Δημοσ.

Εννοείται σαν ενεργοί πολίτες ειναι σημαντικό να διαδηλώνουν , αλλα πρέπει να δείς και τη νομική διάσταση σε αυτό που είσαι αντίθετος. γιατί απο την διαδήλωση μέχρι τις αίθουσες δικαστηρίων δεν απέχουμε πολύ :) Το δίκιο μας δεν το βρίσκουμε εύκολα σε αυτήν την χώρα. Αντιθέτως όταν έχουμε άδικο μας "βαράνε" στο ψαχνό ;)

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πολύ καλά τα νομικά και μπράβο σας που τα ψάξατε και βρήκατε ότι το κράτος είναι "σύννομο". Εγώ άλλο ρωτάω; Όταν υπάρχουν διόδια όχι στα σύνορα ενός νομού, αλλά στη μέση, τι γίνεται;;; Γιατί τα χωριά της Λάρισας τα οποία είναι μετά τα Τέμπη και πρέπει να πάνε στην πρωτεύουσα του νομού τους, είτε για την εφορία, το νοσοκομείο κτλ γιατί να είναι πολίτες β' κατηγορίας; Πόσο να αντέξει η τσέπη κάποιου που μένει στα Μεσάγγαλα (επειδή δεν γουστάρει να μείνει στην πόλη ρε παιδί μου) και θα πρέπει να πληρώνει διόδια στον Πυργετό, διόδια στο Μακρυχώρι και το αντίστροφο στην επιστροφή; Πολύ καλά κάνουν λοιπόν κατά την γνώμη μου και δεν πληρώνουν. Εδώ τίθεται θέμα επιβίωσης. Να την !@#$ την κοινοτική οδηγία τους...

 

---------- Προσθήκη στις 10:38 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:38 ----------

 

Άμα δεν θέλεται να πληρώνετε διόδια υπάρχει και η παλιά εθνική οδός που θα έιναι πάντα δωρεάν!

 

Σε πληροφορώ ότι βάζουν διόδια και στις εξόδους πλέον, πχ στο Μακρυχώρι Λάρισας.

Δημοσ.

Eχει δικαιο ο linuxovios και ηθελα να το ανοιξω και γω το θέμα.

Ολα αρχισαν απο τους κατοικους του Αγ.Κωνσταντινου (δεν θυμαμαι) οπως περναγε να απο κει ενας φιλος μου για να παει στο εξοχικο του στην Εύβοια.Βαλανε στν περιοχη τους διόδια με αποτελεσμα να χωρίσουνε την περιοχή στα 2.

Δεν μπορούσαν να πληρωνουν 5-10 φορες διοδια την ημέρα οταν περνανε απο το ιδιο σημειο.Αρχισαν διαδηλωσεις και πορείες.Ζητουσαν να φυγουν τα διοδια.Ψαξανε και βρηκανε ενα νομο τον οποιο μοιράσανε σε φυλλάδια(απο κει πήρε και ο φιλος μου)που σου λεει οτι δεν εισαι υποχρεωμενος να πληρωσεις για εναν δρομο οταν δεν εχεις ενναλακτική (αττική οδός).Δλδ ας πουμε τα διοδια στην Μαλακάσα ειναι ακυρα θα επρεπε να σηκωνετε την μπάρα να περνατε.

Απαγορεύεται ο υπαλληλος των διοδίων να σημειωσει και να δωσει τις πινακίδες σας στους αστυνομικούς οπως και σε οποιονδήποτε ωστε να σας ρίξει πρόστιμο επειδη τυχον περασατε απο παρανομα διοδια.

Τεσπα ισως δεν τα περιεγραψα τοσο καλα.Θα ξαναγραψω εδω μολις τον δω και τον ρωτησω και για αλλες πληροφορίες περι διοδίων.

 

---------- Προσθήκη στις 11:12 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:53 ----------

 

linuxovios να ρωτησω κατι; γιατι λες οτι πληρωνεις πχ στην Αττικη οδο αλλα δεν πληρωνεις στην Αθηνων Κορινθου; μια χαρα πληροι τις προυποθεσεις και η δευτερη.

 

Φιλε η Αττικη οδος ειναι μια ''υπηρεσία'' και την πληρωνεις.Για να πας ραφήνα δεν πας μονο απο Αττικη οδο πας και απο Αγια Παρασκευή.ΔλΔ υπαρχει εναλλακτική.Εκει που δεν υπαρχει και φυτρώνει ξαφνικά απαγορεύεται να πληρωνεις κατα το συνταγματικο δικαιωμα σου.

Δημοσ.

ναι, για την Κορινθο επισης υπαρχει εναλλακτικη, η παλια οδος χωρις καθολου διοδια.

Δημοσ.
ναι, για την Κορινθο επισης υπαρχει εναλλακτικη, η παλια οδος χωρις καθολου διοδια.

 

Ε πηγαινε απο κει.

Την εναλλακτική την πληρώνεις.

Αν ήταν μονο αυτη η εθνικη χωρις εναλλακτική με διοδια και πεσμενα μουτρα θα ήταν παρανομο.

Δημοσ.

σιγα μην παω απο κει.

 

απλα μου κανε εντυπωση που ο topic starter αναφερει οτι πληρωνει μονο στη αττικη οδο ενω υπαρχουν και αλλες εθνικες (οπως η αθηνων κορινθου) με προδιαγραφες αυτοκινητοδρομου και εναλλακτικη

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.
Υπουργείο Μεταφορών-ΕΛ.ΑΣ

Διαφωνία για τους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια

 

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=343537&dt=16/07/2010#ixzz0tqw4bRH5

Χμμ, γράφει το κείμενο:

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τη συνεδρίαση [1] οι εκπρόσωποι του υπουργείου ζήτησαν από το [2] Αρχηγείο να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ. να του ζητούν τα στοιχεία και στη συνέχεια [3] η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά στις νομικές ενέργειες σε βάρος του οδηγού.

 

Από το παραπάνω καταλαβαίνω ότι:

[1] = [3] δηλαδή: "οι εκπρόσωποι του υπουργείου" = "κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων"

Τον πολίτη ποιός στο καλό τον εκπροσώπησε δηλαδή; Οι εκπρόσωποι του υπουργείου είναι a priori με το μέρος της κοινοπραξίας, δεν υπάρχει δηλαδή περίπτωση ο πολίτης να έχει λόγο που κάνει το νταβαντούρι; Το μελέτησαν διεξοδικά το θέμα, ας πούμε; :rolleyes:

Ευτυχώς που οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. είναι νομοταγείς και δε συμφώνησαν να κυνηγάνε τους πολίτες χωρίς έρεισμα, για χάρη εταιριών.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...