Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ε ναι αλλά στην προκειμένη περίπτωση εσύ δεν το θεωρείς παράνομο (και δεν πληρώνεις) εγώ το βλέπω μερικώς παράνομο (και δεν θα πληρώνω στο ζευγολατιό και στο κάθε ζευγολατιό) και κάποιοι άλλοι το θεωρούν πάντα παράνομο και πληρώνουν παντού.

να συμπληρώσω,και το αντίστροφο,ως προς την "παρανομία"...

γενικά πάντα έτσι ήταν σε όλους τους αγώνες,

οι περισσότεροι δεν κάνουν τίποτα.

οι λίγοι κάνουν αρκετά

κοίτα όμως ένα αλλά,

αυτήν την φορά οι λίγοι είναι, αδιαμφισβήτητα, περισσότερο πολλοί...

 

 

ΕΑΚΠΕ+3-10-10.png

 

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Κατά τη γνώμη μου τα διόδια σαν λογική δεν είναι κακή, αφού υποτίθεται ότι πληρώνουμε για την κατασκευή και συντήρηση των δρόμων, άσχετα αν στη Ελλάδα οι δρόμοι είναι χάλια. Για μένα το παράλογο είναι να πληρώνεις διόδια και τέλη κυκλοφορίας. Πιστεύω ότι μόνο ένα από τα δύο θα έπρεπε να πληρώνουμε αφού και τα δύο αναφέρονται στην κυκλοφορία των οχημάτων. Οπότε θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο διόδια γιατί έτσι όποιος κυκλοφορεί περισσότερο θα πληρώνει και περισσότερο, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας τα πληρώνεις ακόμα και αν δεν χρησιμοποιείς το όχημα.

Δημοσ.
Οπότε θεωρώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν μόνο διόδια γιατί έτσι όποιος κυκλοφορεί περισσότερο θα πληρώνει και περισσότερο, ενώ τα τέλη κυκλοφορίας τα πληρώνεις ακόμα και αν δεν χρησιμοποιείς το όχημα.

 

Υπάρχει αντίλογος σε αυτό που λες καθώς οικονομικά είναι πιο δίκαια τα τέλη κυκλοφοριας για τους εξής απλους λόγους :

α) Στην πληρωμή διοδίων το εισιτήριο (π.χ 2.80) είναι το ίδιο και για τον φτωχό και για τον πλούσιο και επομένως με βάση την αναλογικοτητα της κατανομής του εισοδήματος ο φτωχός πληρώνει περισσότερα.

β)Είναι δεδομένο ότι ο πλούσιος έχει πιο ακριβο-α αυτοκινητα και επομένως αν ο τρόπος υπολογισμου των τελών κυκλοφορίας είναι μια συναρτηση που να έχει περισσότερες παραμέτρους απο το σημερινό υπολογισμο (π.χ εισοδημα ιδιοκτήτη, τιμή αγορας κτλ) με αποτέλεσμα να προσαυξάνεται ανάλογα, τοτε το σύστημα θα είναι ακόμα πιο δίκαιο.

γ)Τέλος, αν πληρώνεις διόδια, υπάρχουν καθυστερήσεις στις διαδρομές σου και τρελό μποτιλιάρισμα όταν πρόκειται για μεγάλες εξόδους και δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να συμβαίνει αυτο.

 

Διόδια = αγκαουγκαγκα για ένα οργανομένο κράτος που διαθέτει εισπρακτικούς μηχανισμους (ανεπτυγμένη χώρα υποτίθεται οτι είμαστε, οχι αναπτυσσόμενη). Απλα, αν υπάρχουν μόνο τέλη, θα εισπράττει μόνο το κράτος και οι κακομοίρηδες μεγαλοκατασκευαστες θα βγάζουν μόνο απο τις μίζες για την κατασκευή του δρόμου. Ε!κρίμα ειναι κι'αυτοι.

Δημοσ.

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_03/10/2010_417397

 

Σχεδιάζεται η κύκλωση της Αττικής με νέα διόδια

Υποχρεωτικά ηλεκτρονικά

 

«Διόδια παντού» είναι το σχέδιο για την Αττική καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες της «Κ», αναθερμάνθηκε το σενάριο λειτουργίας τεσσάρων νέων σταθμών (κόμβοι Βαρυμπόμπης, Αγίου Στεφάνου, Λυκόβρυσης, Καλυφτάκη). Επικρατούσα άποψη, μάλιστα, είναι να καταστεί υποχρεωτική για τους οδηγούς η αγορά του ειδικού μηχανήματος ηλεκτρονικής πληρωμής, καθώς δεν θα δίνεται η δυνατότητα καταβολής του αντιτίμου με μετρητά!

 

Αλλά και στον νότιο άξονα του Λεκανοπεδίου, στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου, πρόκειται εντός του 2011 να προστεθούν νέοι σταθμοί διοδίων.

 

Κλοιός διοδίων στην Aττική

Πλευρικοί σταθμοί εισόδου - εξόδου σε τέσσερις κόμβους

από Λυκόβρυση έως Αγιο Στέφανο

 

Του Γιωργου Λιαλιου

 

Εχετε την ειδική συσκευή για να πληρώνετε ηλεκτρονικά τα διόδια; Τότε μπορείτε να μπείτε με το όχημά σας στη λεωφόρο Κηφισού. Δεν έχετε την ηλεκτρονική συσκευή; Λυπούμαστε...

 

Οσο εξωφρενικό κι αν ακούγεται, αυτή είναι σήμερα η επικρατούσα άποψη στο υπουργείο Υποδομών, σχετικά με τη μελλοντική λειτουργία νέων διοδίων στους κόμβους Λυκόβρυσης, Καλυφτάκη, Βαρυμπόμπης και Αγίου Στεφάνου. Οι κάτοικοι των βορειοδυτικών προαστίων της Αθήνας όχι μόνο θα πληρώνουν διόδια για τις καθημερινές μετακινήσεις τους, όπως προβλέπει η σύμβαση που ψήφισαν στη Βουλή το ΠΑΣΟΚ και η Νέα Δημοκρατία, θα είναι και υποχρεωμένοι να προμηθευτούν το ειδικό μηχάνημα ηλεκτρονικής πληρωμής, καθώς δεν θα δίνεται η δυνατότητα πληρωμής των διοδίων με μετρητά. Η κατάσταση στο μέτωπο των διοδίων σε όλη τη χώρα δείχνει να πηγαίνει... από το κακό στο χειρότερο. Γιατί με το πέρασμα του χρόνου αποκαλύπτονται σε όλο τους το «μεγαλείο» οι όροι των συμβάσεων παραχώρησης των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας. Τα τελευταία νέα που έρχονται από το υπουργείο Υποδομών αφορούν στη λειτουργία τεσσάρων πλευρικών σταθμών διοδίων, στους κόμβους εισόδου / εξόδου στη λεωφόρο Κηφισού, από τη Λυκόβρυση έως τον Αγιο Στέφανο.

 

Κατ’ αρχάς, το υπουργείο επαναφέρει το σενάριο λειτουργίας των τεσσάρων σταθμών, το οποίο είχε «παγώσει» ο τέως υφυπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Θεμ. Ξανθόπουλος το 2008, μετά τις δριμύτατες αντιδράσεις κατοίκων τουλάχιστον δέκα δήμων που εξυπηρετούνται καθημερινά από τους συγκεκριμένους κόμβους. «Η λειτουργία των τεσσάρων σταθμών προβλέπεται από τη σύμβαση παραχώρησης. Αν δεν λειτουργήσουν, το Δημόσιο θα είναι υποχρεωμένο να καλύψει τα διαφυγόντα έσοδα της εταιρείας. Και τέτοιο περιθώριο δεν υπάρχει», δηλώνει στην «Κ» υψηλόβαθμο στέλεχος του υπουργείου, που (για προφανείς λόγους) επιθυμεί να διατηρήσει την ανωνυμία του. «Ο χρόνος λειτουργίας των διοδίων εξαρτάται από την ανακατασκευή των τεσσάρων κόμβων και την ολοκλήρωση του παράπλευρου οδικού δικτύου. Για παράδειγμα, στον Αγιο Στέφανο «λείπουν» περίπου 700 μέτρα στην κάθοδο προς Αθήνα, ενώ σε μήκος ενός χλμ. πρέπει ο παράδρομος να γίνει αμφίδρομος. Η πρόθεση του υπουργείου είναι να ζητηθεί από τους παραχωρησιούχους να αναλάβουν αυτά τα έργα, που ήταν υποχρέωση του κράτους».

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι στον κόμβο Καλυφτάκη (προς Νέα Κηφισιά, ή Θρακομακεδόνες - Ολυμπιακό Χωριό) προγραμματίζεται να καταλήξει η προέκταση της λεωφόρου Κύμης, ενώ μετά την ολοκλήρωση του έργου θα κλείσει η σημερινή έξοδος της εθνικής οδού προς Κηφισιά.

 

Δεν αρκεί που χιλιάδες οδηγοί θα υποχρεωθούν να πληρώνουν διόδια για τις καθημερινές μετακινήσεις τους. Θα πρέπει και να προμηθευτούν το ειδικό μηχάνημα ηλεκτρονικής πληρωμής, ειδάλλως δεν θα μπορούν να εισέλθουν στη λεωφόρο Κηφισού! Αυτή η άποψη επικρατεί αυτή τη στιγμή στο υπουργείο Υποδομών για τα διόδια στους συγκεκριμένους τέσσερις κόμβους με την εξής αιτιολογία: δεν υπάρχει επαρκής χώρος για τη δημιουργία πολλών «κουβουκλίων» διοδίων, άρα θα δημιουργούνταν ουρές μέσα στη λεωφόρο Κηφισού και γύρω από τους κόμβους. Αν ο οδηγός εισέλθει στην Eθνική χωρίς να χρησιμοποιήσει το ειδικό μηχάνημα, τότε η πινακίδα του οχήματος θα φωτογραφίζεται και η κλήση θα ταχυδρομείται στο σπίτι. Οι τελικές αποφάσεις, πάντως, δεν έχουν ακόμα ληφθεί. Προς το παρόν, το μόνο που εξετάζεται άμεσα είναι η λειτουργία διοδίων στον Αγιο Στέφανο μόνο για τα βαρέα οχήματα, ώστε να μην εισέρχονται στο τοπικό οδικό δίκτυο.

 

Εξελίξεις θα υπάρξουν και στα «νότια» διόδια της Αθήνας, στο τμήμα Ελευσίνας - Κορίνθου. Μέσα στο 2011 πρόκειται να προστεθούν κι άλλοι πλευρικοί σταθμοί στους κόμβους εντός της Αττικής, εκτός από αυτούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων.

 

Αυξήσεις έως και 40% εντός του 2011

 

Tους επόμενους μήνες αναμένονται αυξήσεις και... ακόμη περισσότερα διόδια. Πιο συγκεκριμένα:

 

- Αυξήσεις έως και 40% έρχονται στις αρχές του 2011 στο τμήμα Μαλιακός - Κλειδί της εθνικής οδού. Σύμφωνα με την εταιρεία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α. Ε.», η αύξηση από 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο σε 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο συνδέεται με την εκπλήρωση συγκεκριμένων συμβατικών υποχρεώσεων (μεταξύ άλλων η αντικατάσταση του οδοστρώματος σε όλο το τμήμα Κατερίνη - Κλειδί). Η ίδια κοινοπραξία κατασκευάζει αυτές τις ημέρες πλευρικό σταθμό διοδίων στη Λεπτοκαρυά.

 

- Δικαίωμα νέας αύξησης σε όλους τους σταθμούς διοδίων έχει και η «Νέα Οδός Α. Ε.» (εκμεταλλεύεται τα διόδια της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας), καθώς έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που ορίζει η 3η συμβατική προθεσμία της σύμβασής της. Ωστόσο, η κοινοπραξία δεν έχει ακόμη πάρει το «πράσινο φως». Για τη λειτουργία του σταθμού Θερμοπυλών στον Μαλιακό δεν υπάρχει ακόμα συγκεκριμένος ορίζοντας, καθώς δεν έχει γίνει η επίσημη παράδοση του τμήματος από το κράτος στην κοινοπραξία («Κεντρική Οδός Α. Ε.»).

 

- Στα μέσα του 2011 τα διόδια της εθνικής οδού Ελευσίνας - Κορίνθου - Πατρών (Ελευσίνα, Ισθμός, Ζευγολατιό, Ρίο) πρόκειται να γίνουν αμφίπλευρα, δηλαδή οι οδηγοί θα πληρώνουν και στις δύο κατευθύνσεις.

Δημοσ.

λοιπόν για να δούμε την κατάσταση στην υπόλοιπη Ευρώπη:

(τα περισσότερα στοιχεία είναι απ' τις βικιπαίδειες οπότε μπορεί να έχουν λάθη)

 

*Δέν έχουν διόδια για Ι.Χ. οχήματα:

 

-Αλβανία

-Γερμανία

-Βέλγιο

-Λουξεμβούργο

-Ολλανδία

-Φινλανδία

 

*έχουν βινιέτα:

 

-Αυστρία (€8 για 10ήμερη, €76 ετήσια)

-Βουλγαρία

-Ελβετία (€30 14αμηνη)

-Ρουμανία

-Σλοβακία

-Σλοβενία (€35 μηνιαία, €95 ετήσια)

-Ουγγαρία

-Τσεχία

 

 

*έχουν διόδια:

 

-Βοσνία

-Γαλλία (περίπου €0,07 το χλμ)

-Δανία

-Ιρλανδία

-Ισπανία

-Ιταλία (πχ Μιλάνο-Ρώμη 615χλμ €34)

-Κροατία

-Μ. Βρετανία (σε έναν μόνο αυτοκινητόδρομο, αλλά υπάρχουν σε γέφυρες, τούνελ και μέσα στο Λονδίνο)

-Νορβηγία (κυρίως στις περιφεριακές οδούς των πόλεων)

-Πολωνία

-Πορτογαλία

-Ρωσία

-Σερβία

-Σκόπια

-Σλοβενία

-Σουηδία (έχει ένα ηλεκτρονικό σύστημα για την Στοκχόλμη)

-Τουρκία

 

Τα φορτηγά κτλ πληρώνουν παντού διόδια. Τα μηχανάκια σε πολές χώρες μπαίνουν δωρεάν.

Η Γερμανία με το μεγαλύτερο και καλύτερο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων δεν έχει καθόλου διόδια.

Σχεδόν σε όλα τα κράτη πληρώνεις βασει τα χιλιόμετρα που έχεις διανύσει, κλειστά συστήματα δηλαδή: μπαίνεις στον αυτοκινητόδρομο, σου δίνουν από το σταθμό διοδίων ένα απόκομα και πληρώνεις όταν βγεις.

Η Γαλλία γενικά θεωρείται η ακριβότερη χώρα για τον οδηγό αυτοκινητοδρόμου με τα περισσότερα διόδια κτλ, αλλά η Ελλάδα δεν έκανε ακόμη τη μεγαλύτερη κίνηση (λέγε με "διόδια στην «Εγνατία»") οπότε μπορεί να πάρει τα πρωτεία!!!:devil:

 

Πόσο πάει η διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη 510χλμ;

 

Όποιος έχει περαιτέρω πληροφορίες για τιμές κτλ ας τις δώσει να κάνουμε ένα σωστό χάρτη.

Δημοσ.
έχεις δίκιο,ήταν άστοχο από μέρους μου να θελήσω να αγνοήσω ορισμένα πράγματα...

 

Μου την ειπες τωρα, τι να λεμε...

 

στην περίπτωση των διοδίων έχεις παντελή άγνοια και έλλειψη των επιπτώσεών τους στην καθημερινότητά σου,για αυτό θα σου πρότεινα να μείνεις παρακολουθώντας την εξέλιξη των δράσεων -αντιδράσεων μήπως και σου φανεί χρήσιμο αυτό, για το όταν και εάν στα βάλουν μπροστά από το σπίτι - εργασία σου
Για πες μου μια επιπτωση στη καθημερινοτητα μου.

Το τι και ποσο θα μου φανει χρησιμο, το ξερω ηδη. Το μονο που ισως μου φανει χρησιμο, ειναι οτι μαθαινω να κανω καλα βιντεακια στο youtube.

 

το κατέβασμα στους δρόμους που το είδες;;;ποιοί κατέβαιναν τόσα χρόνια;;;μην λέμε και ότι θέμε δηλαδή...
Μηπως θυμασαι ποτε ξεκινησε αυτη η αντιδραση και μαλιστα απο το δημαρχο Πατρας, για τα διοδια πατρας κορινθου, και μηπως μπορεις να μου πεις το μεχρι τωρα αποτελεσμα;

 

έχεις χάσει επεισόδια μεσιέ...

στα φανερά τα περνάνε πλέον,τσα

Οτι πεις, ευτυχως αυτη η χωρα εχει κι εσας που κρατατε αμυνα.

 

 

 

@Timour21,

Το εχω γραψει αρκετες φορες, διοδια σαν αυτα της πατρας κορινθου, προφανως και δεν θα επρεπε να υπαρχουν. Αυτο που με ενοχλει, ειναι και ο τροπος αντιδρασης που δεν οδηγει πουθενα, και το τσουβαλιασμα που εχει περασει στον πολυ κοσμο, οτι δεν θα επρεπε γενικως να υπαρχουν διοδια.

Δημοσ.
Μηπως θυμασαι ποτε ξεκινησε αυτη η αντιδραση και μαλιστα απο το δημαρχο Πατρας, για τα διοδια πατρας κορινθου, και μηπως μπορεις να μου πεις το μεχρι τωρα αποτελεσμα;

200.000 ελληνες δε πληρωνουν διοδια

εχουν γινει αγωγες στις εταιρειες.

τι αλλο θες?

Δημοσ.

Chewbacca κάνε μια διαστάυρωση των στοιχείων σου για τι στο http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com αναφέρει πως :" Μια έρευνα που κάναμε στο επίσημο site της Ευρωπαϊκής ¨Ενωσηςαποδεικνύει ότι κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει . Παρακάτω αναγράφουμε αυτούσιο το σχετικό κείμενο

από το επίσημο site της ΕΕ: ΔιόδιαΥπάρχουν οδικά διόδια σε πολλές χώρες, όπως στην Αυστρία, τη Γαλλία,την Ελλάδα, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιρλανδία, την Ισπανία, τηνΙταλία, την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τηΣλοβενία και την Τσεχική Δημοκρατία. Η πληρωμή διοδίων σε ορισμένεςχώρες (Αυστρία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Σλοβενία και Τσεχική Δημοκρατία)γίνεται με την αγορά αυτοκόλλητου σήματος που πρέπει να τοποθετείταισε εμφανές σημείο του οχήματος.

Όπως φαίνεται και από το κείμενο στα παρακατω κρατη ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:

Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουν στην Ρωσια.

Στις Αυστρια , Ουγγαρία, Σλοβακία και Τσεχική Δημοκρατία ισχύει τοαυτοκολλητο που τα αγοραζεις ακομη και απο μεγαλα βενζιναδικα , οπωςτα δικα μας τελη κυκλοφοριας και δεν υπαρχουν σταθμοι διοδιωνεπιπροσθετα.Φυσικά διόδια δεν υπάρχουν στις ΗΠΑ . Η Ελλαδα ειναι η μονη χωρα οπου πληρωνουμε και υπερογκα τελη κυκλοφοριας και υπερογκα διοδια, ενώ στις υπολοιπες χωρες όπουυπάρχουν τέλη κυκλοφορίας δεν υπάρχουν διόδια.

Σε πολλές χώρες που εισπράτονται διόδια το ποσόν μειώνεται με την πάροδο του χρόνου.

Τα διόδια σταματούν μόλις γίνει αποσβεση του αυτοκινητόδρομου.

Περιττό να αναφέρουμε την άριστη κατάσταση των ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων, στις περισσότερες χώρες, καθώς και την ύπαρξη ασφαλών και καλοσυντηρημένων παραδρόμων και εναλλακτικών διαδρομών στις χώρες όπου υπάρχουν διόδια. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχει ένας οδικός παράδεισος για τους κατοίκους, αλλά χαρακτηρίζει τον πλιατσικολογικό και ληστρικόχαρακτήρα του δικού μας κράτους απέναντι στους "υπηκόους" του.

Βέβαια λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο , δηλαδή τον ελληνικό λαό που εξεγείρεται μαζικά και συντονίζεται πανελλαδικά μέσα από λαϊκές συνελεύσεις και επιτροπές αγώνα." υπάρχουν διαφορετικές αναφορές,νταξ για ελβετία περί βινιέτας κλπ αλλα΄υπάρχουν και χώρες που αναφέρονται αλλιώς ...:-)

 

όλο και μου αρέσει περισσότερο η ισλανδία ,αν και κρύα ως χώρα...

 

 

 

Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.E. αναστέλλει τις εργασίες μέχρι την Τετάρτη 06/10.

 

Εικόνες ντροπής εξελίσσονται από χθες τα μεσάνυχτα στον ανισόπεδο κόμβο της Λεπτοκαρυάς Πιερίας, με πρωταγωνιστή την εταιρία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.», η οποία επιμένει στο αναφαίρετο δικαίωμά της, να στήσει νέους σταθμούς διοδίων στις εισόδους/εξόδους του κόμβου της Λεπτοκαρυάς.

 

 

 

Ξημερώματα Παρασκευής, μέσα στη νύχτα, σαν τους κλέφτες, η εταιρία επιχείρησε να ξεκινήσει την κατασκευή των νέων σταθμών, για να τιμωρήσει τους απείθαρχους οδηγούς, φορτηγών κυρίως, που παρακάμπτουν το μετωπικό σταθμό διοδίων της εθνικής οδού για να μην πληρώσουν το υψηλό αντίτιμο της διέλευσής τους.

 

Εξαγριωμένοι πολίτες, άφησαν τις δουλειές τους και έτρεξαν στη γέφυρα για να υπερασπίσουν το δίκιο του αγώνα τους.

 

Βασικό επιχείρημα της εταιρίας είναι η σύμβαση, που κρατά στα χέρια της, και με την αμέριστη στήριξη της κυβέρνησης (το 50% των εσόδων θα επιστρέφει στο δημόσιο), προσπαθεί με κάθε τρόπο να εφαρμόσει και το τελευταίο γράμμα του νόμου. «Οι πιέσεις των τραπεζών είναι ασφυκτικές και τα δάνεια πρέπει να αποπληρωθούν» λένε οι εκπρόσωποι της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» οι οποίοι, σύμφωνα με τη δυνατότητα που τους παρέχει η σύμβαση, μπορούν να κατασκευάσουν σταθμούς διοδίων, όπου η εταιρία το κρίνει σκόπιμο, με στόχο την αύξηση των εσόδων της.

 

 

Οι τράπεζες όμως, όπως θα έπρεπε να γνωρίζουν, τόσο ο Υπουργός Υποδομών κ. Ρέππας, αλλά και οι εκπρόσωποι της εταιρίας, ασκούν ακόμη ποιο ασφυκτικές πιέσεις στα υπερχρεωμένα ελληνικά νοικοκυριά που καλούνται να σηκώσουν το βάρος όλων αυτών των παράλογων έμμεσων φόρων.

 

Το βράδυ της Πέμπτης, την ώρα που οι φορείς της Πιερίας συσκέπτονταν στη Νομαρχία για να δουν πώς θα αντιμετωπίσουν τα σχέδια της εταιρείας - που αντιτίθενται στις κυβερνητικές δεσμεύσεις ότι δεν θα μπουν παράπλευρα διόδια πριν βελτιωθεί το παράπλευρο οδικό δίκτυο- η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» προχωρούσε στην τοποθέτηση τσιμεντένιων τοιχίων, αποκλείοντας τις εισόδους και εξόδους του κόμβου της Λεπτοκαρυάς.

 

 

Οι κάτοικοι της περιοχής κινητοποιήθηκαν άμεσα και στις 2:30 το πρωί κατάφεραν να σταματήσουν τα μηχανήματα της εταιρίας. Όμως, λίγα λεπτά αργότερα, αφού αποχώρησαν και οι τελευταίοι πολίτες από τον κόμβο, η εταιρεία άρχισε να ξανατοποθετεί τα τσιμεντένια τοιχία. Μάλιστα πρόλαβαν μηχανήματα να σκάψουν σε δύο σημεία του οδοστρώματος.

 

Κάτοικοι της περιοχής, μέλη της Επιτροπής Αγώνα κατά των διοδίων, δήμαρχοι και εκπρόσωποι φορέων κινητοποιήθηκαν και πάλι, ζητώντας εξηγήσεις από την εταιρεία, η οποία, με την έγκριση και της ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε., έστελνε τους οδηγούς σε επικίνδυνους παρακαμπτήριους δρόμους του επαρχιακού και δημοτικού δικτύου, με κίνδυνο να προκληθούν ατυχήματα.

 

Λίγο μετά τις 12.00 το μεσημέρι κι αφού κανείς από την εταιρεία -ούτε καν η επιβλέπουσα του δημοσίου- εμφανίστηκε να δώσει εξηγήσεις, μηχάνημα του δήμου Ανατολικού Ολύμπου απομάκρυνε τις τσιμεντένιες μπάρες, υπό το χειροκρότημα των συγκεντρωμένων κατοίκων και επιδιόρθωσε πρόχειρα τα σημεία του οδοστρώματος όπου έγιναν οι εκσκαφές.

 

Προσωρινή λύση στο πρόβλημα φαίνεται να έδωσε ο εισαγγελέας, που κάλεσε στις 2.00 το μεσημέρι σε ακρόαση τους δημάρχους της περιοχής και εκπροσώπους της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.». Οι δύο πλευρές, υπό την παρουσία και του διευθυντή της Αστυνομικής Διεύθυνσης Πιερίας, συμφώνησαν να ανασταλούν οι εργασίες μέχρι την επόμενη Τετάρτη, ενώ μέχρι την ημέρα αυτή, αναμένεται η παρέμβαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππα με στόχο την ανεύρεση μεσαίας λύσης στο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η περιοχή της Ν. Πιερίας.

 

Η εταιρία αυτή τα στιγμή, 18:30 μ.μ., απομακρύνει και τα τελευταία υλικά από το οδόστρωμα, έτσι ώστε να επαναλειτουργήσει ο ανισόπεδος κόμβος της Λεπτοκαρυάς.

 

Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας

http://diodiastop.blogspot.com/

 

---------- Προσθήκη στις 14:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:12 ----------

 

Για πες μου μια επιπτωση στη καθημερινοτητα μου.

Το τι και ποσο θα μου φανει χρησιμο, το ξερω ηδη. Το μονο που ισως μου φανει χρησιμο, ειναι οτι μαθαινω να κανω καλα βιντεακια στο youtube.

αυτό λέω στην δική σου περίπτωση καμία,

και αφου λοιπόν δεν έχει καμμία άσε τους άλλους που έχει επίπτωση να επιλέξουν οι ίδιοι τους τρόπους αντίδρασης ...

Μηπως θυμασαι ποτε ξεκινησε αυτη η αντιδραση και μαλιστα απο το δημαρχο Πατρας, για τα διοδια πατρας κορινθου, και μηπως μπορεις να μου πεις το μεχρι τωρα αποτελεσμα;

απορώ ακόμα το πως ακόμα δεν σου είναι ορατό, για αυτό σου παρέθεσα Μπρεχτ αλλά εσύ το παρεξήγησες...

δεν την βλέπεις την αλήθεια...

Οτι πεις, ευτυχως αυτη η χωρα εχει κι εσας που κρατατε αμυνα.

οι καιροί έχουν αλλάξει μεσιέ...

δεν φτάνει να κατέβεις στον δρόμο για να αλλάξει κάτι,

δεν φτάνει ακόμα και να κλείσει τους δρόμου μια ομάδα ή μια συντεχνία(αγρότες- φορτηγατζήδες κλπ) για να αλλάξει κάτι,

χρειάζετε να κατέβεις στους δρόμους και να τους κλείσεις παραμένοντας σε αυτούς μέχρι να αλλάξει κάτι ...

 

αυτό λοιπόν είναι και δεν το έχουμε κάνει ακόμα ούτε εμείς δυστυχώς...

Δημοσ.

αυτό λοιπόν είναι και δεν το έχουμε κάνει ακόμα ούτε εμείς δυστυχώς...

 

και να το κάνετε και να μην το κάνετε δεν προκειται να πάρετε εσεις τις αποφάσεις οπότε τσαμπα σόλες λιώνετε...

 

Και τα διόδια θα ήταν παραδεκτα μονο με δρόμους ισαξιους της πληρωμής αυτών. Συμφωνώ οτι η τρέχουσα κατασταση είναι για κλάματα αλλα δεν θεωρω οτι με τα βιντεο και με το να πηγαινετε με τα σαραβαλα σας και να κοπανατε τις μπαρες δεν κάνετε τίποτα. Μόνο ωραία βιντεάκια (κατ εμε ουτε καν αυτό) όπως είπε ο φίλος pournaras.

Και να σπάσουν οι μπάρες πάλι απο την τσέπη σας (αλλα και απο τη δικη μας) θα τα πάρουνε.

 

Θέλετε να κάνετε κάτι πιο δραστικο; κάντε καταληψη στα διοδια (δινω ιδέες αλλά μη θεωρηθω υποκινητης :lol:) και αφηνετε να περάσει ο κόσμος... Συνέχεια όμως.

 

Για να μη μιλήσω για αυτοδιαχείριση των διοδίων (που σας αρέσει γενικα το όλο concept της "αυτοδιαχειρισης" ενάντια στο κεφάλαιο και τη θεία μου την Κούλα που έχει 300 κατσίκες)...

Αλλα που ειστε, στην τελευταία περίπτωση δε θα επιτραπει η παραμικρη λακούδα...

Δημοσ.
και να το κάνετε και να μην το κάνετε δεν προκειται να πάρετε εσεις τις αποφάσεις οπότε τσαμπα σόλες λιώνετε...

 

Και τα διόδια θα ήταν παραδεκτα μονο με δρόμους ισαξιους της πληρωμής αυτών. Συμφωνώ οτι η τρέχουσα κατασταση είναι για κλάματα αλλα δεν θεωρω οτι με τα βιντεο και με το να πηγαινετε με τα σαραβαλα σας και να κοπανατε τις μπαρες δεν κάνετε τίποτα. Μόνο ωραία βιντεάκια (κατ εμε ουτε καν αυτό) όπως είπε ο φίλος pournaras.

Και να σπάσουν οι μπάρες πάλι απο την τσέπη σας (αλλα και απο τη δικη μας) θα τα πάρουνε.

 

Θέλετε να κάνετε κάτι πιο δραστικο; κάντε καταληψη στα διοδια (δινω ιδέες αλλά μη θεωρηθω υποκινητης :lol:) και αφηνετε να περάσει ο κόσμος... Συνέχεια όμως.

Για να μη μιλήσω για αυτοδιαχείριση των διοδίων (που σας αρέσει γενικα το όλο concept της "αυτοδιαχειρισης" ενάντια στο κεφάλαιο και τη θεία μου την Κούλα που έχει 300 κατσίκες)...

Αλλα που ειστε, στην τελευταία περίπτωση δε θα επιτραπει η παραμικρη λακούδα...

αυτο γινεται συνεχεια

σημερα εγινε στις αφιδνες στην αττικη οδο και στην ελευσινα

γιατι δε πηγες?

Δημοσ.
Chewbacca κάνε μια διαστάυρωση των στοιχείων σου για τι στο http://www.epitropesdiodiastop.blogspot.com αναφέρει πως :ΔΕΝ υπάρχουν διοδια:

Γερμανια- Ολλανδια -Δανια - Σουηδια- Νορβηγια - Φινλανδια- Σερβια-Ρουμανια- Κροατια-Βοσνια- Ελβετια- Ισλανδια - Μαλτα- Κυπρος- Λεττονια- Λιθουανια - Εσθονια - Λουξεμβουργο - Βελγιο κλπ. Επισης δεν υπαρχουν στην Ρωσια.

 

Δανία: έχει δύο διόδια όλα κι όλα σε δύο γέφυρες €33 και €18

Νορβηγία: έχει διόδια

Σερβία: έχει διόδια

Ρουμανιά: βινιέτα

Κροατία:διόδια

Βοσνία:διόδια ή βινιέτα

Ελβετία:βινιέτα

 

για τη Ρωσία μπερδεύτηκα τώρα αλλά νομίζω πως υπάρχουν διόδια σε κάποια σημεία...

 

το κλπ μ' άρεσε....

Δημοσ.
αυτο γινεται συνεχεια

σημερα εγινε στις αφιδνες στην αττικη οδο και στην ελευσινα

γιατι δε πηγες?

 

γιατι να παω; για να χαραμισω το χρόνο μου; οι 9/10 που πηγαίνουν εχουν λυσει τα οικονομικα τους προβλήματα με τον χ,ψ τρόπο, εγω όχι.

 

Ας προσφέρουν κάτι και αυτοί λοιπον στην κοινωνία, εκτος απο τις μολοτοφ και τις πέτρες...

Δημοσ.
γιατι να παω; για να χαραμισω το χρόνο μου; οι 9/10 που πηγαίνουν εχουν λυσει τα οικονομικα τους προβλήματα με τον χ,ψ τρόπο, εγω όχι.

 

Ας προσφέρουν κάτι και αυτοί λοιπον στην κοινωνία, εκτος απο τις μολοτοφ και τις πέτρες...

 

jesus-facepalm-facepalm-jesus-epic-demotivational-poster-1218659828.jpg?1248715819

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...