Ntinaras Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2010 μην ανησυχεις,εχω φαει κι εγω κλησεις.(οχι για διοδια για αλλα παραπτωματα) πως ακριβως περιμενεις να τα βαλω με το κρατος?για ριξε καμια προταση http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/09/blog-post_8721.html «Αττική Οδός. Οι τελικές πληρωμές ήταν 1.200.000.000 ευρώ. Το 92% του ποσού είναι κρατική χρηματοδότηση, άμεση ή έμμεση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Ο "εκλεκτός" επιχειρηματικός όμιλος συνέβαλε με 8%. Όχι με δικά του λεφτά. Με δάνειο, με κρατική εγγύηση κιόλας. Τι συμβαίνει σήμερα; Η σύμβαση, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, λέει ότι είναι 2,8 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο για τριάντα τρία χρόνια. Η απόσβεση της δαπάνης, που ήταν 1.200.000.000 ευρώ, έγινε σε δύο χρόνια. Τι κάνουν οι "εκλεκτοί" μεγαλομέτοχοι του επιχειρηματικού ομίλου επί τριάντα τρία χρόνια; Εισπράττουν». σχολιο απο κατω Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΛΕΓΕ 0,04 ΛΕΠΤΑ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ. ΚΑΙ Η ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΠΡΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΧΡΕΩΝΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΝΥΟΜΕΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΕ ΥΠΟΧΡΕΩΕΝΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ 60 ΠΕΡΙΠΟΥ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΝΥΣΕΙΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 5 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΩΝ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΔΙΤ ΠΟΥ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ.
@@sos@@ Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 20 Σεπτεμβρίου 2010 Για να ψήφηζαν οι 15άρηδες και 20άρηδες θα έπρεπε να μεταφερθούν οι κάλπες έξω από τις καφετέρειες και τις παραλίες...Οπότε μην αναρωτιέσαι ποιο θα ήταν το αποτέλεσμα των εκλογών γιατί το παραπάνω δεν θα γινόταν ποτέ θα πάνε και θα το δεις... θα είναι άλλη μια καινοτομία και θα διαφημιστεί δεόντως ...διαδικτυακή θα γίνει... να ρωτησω εγω που δεν γνωριζωσε ολλα τα διοδια μπορεις να μην πληρωσεις ? και για πιο λογο?αυτα τα χρηματα δεν πανε στο κρατος? http://epitropesdiodiastop.blogspot.com/ http://diodiastop.blogspot.com/ Tι ασχολεισαι ρε sos δε χορτασες ειρωνεια και προσωπικες επιθεσης? Αναμένουμε το επόμενο κείμενο copy-paste απο κάποιο blog,γιατί έχεις άποψη δικιά σου πάντακαι η αναμονή σας ανταμείβεται... "Τα διόδια, με συνεχείς αυξήσεις στις τιμές και προσθήκη νέων σταθμών είσπραξης, φαίνεται πως είναι η μόνη πρόβλεψη που τηρείται και μάλιστα με... θρησκευτική ευλάβεια από τις περίφημες πέντε συμβάσεις του 2007 για τα έργα στους εθνικούς δρόμους." Οι οδηγοί κινούνται σε δρόμους-εργοτάξια, με πολλά σημεία-καρμανιόλες, πληρώνουν όμως ως να είναι υπερσύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι! Από τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας, προκύπτει ότι τρία χρόνια μετά, περίπου το 50% έως και 60% του συμβατικού χρονοδιαγράμματος των έργων, οι κατασκευές έχουν υλοποιηθεί μόλις από 13% έως 24% και μόνο σε δύο περιπτώσεις έχουν ξεπεράσει το 50%. Οι εργολάβοι οχυρώνονται πίσω από τις καθυστερήσεις του Δημοσίου στην υλοποιήση των υποχρεώσεών του σε τομείς όπως απαλλοτριώσεις και μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας, για να δώσουν συγχωροχάρτι στις δικές τους αποκλίσεις. Είναι ενδεικτική η περίπτωση του Ε-65, του νέου αυτοκινητόδρομου που ξεκινά από τις Ράχες Φθιώτιδας και καταλήγει στην Εγνατία μέσω της δυτικής Θεσσαλίας. Στα τέλη του 2009 είχε διατεθεί στους κατασκευαστές το 62% των εργοταξιακών χώρων, ενώ τα έργα είχαν προχωρήσει μόνον κατά 4%. «Τα περισσότερα έργα στους αυτοκινητόδρομους ανατέθηκαν χωρίς πλήρεις μελέτες και απαλλοτριώσεις», επισημαίνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος, γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών για τα έργα που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης. Το αποτέλεσμα; Ολες οι συμβάσεις... μπάζουν, με αποκορύφωμα την υποθαλάσσια αρτηρία στη Θεσσαλονίκη, το έκτο έργο των παραχωρήσεων, που τελικά ακυρώθηκε. * ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η υποθαλάσσια είχε οδηγηθεί σε αδιέξοδο στις αρχές του 2009, όταν δύο χρόνια μετά την υπογραφή της η Αρχαιολογική Υπηρεσία ζήτησε να μεγαλώσει το βάθος των σηράγγων, γεγονός που θα εκτίναζε στα ύψη τον προϋπολογισμό. Ο ανάδοχος προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και κέρδισε αποζημίωση από το Δημόσιο ύψους 67,8 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί ότι αν προχωρούσε η κατασκευή του έργου, η συμβολή του Δημοσίου θα ήταν 90 εκατ. ευρώ! Με άλλα λόγια, οι φορολογούμενοι επωμίζονται σχεδόν ολόκληρα τα βάρη ενός έργου που δεν θα κατασκευαστεί... Προβλήματα μικρότερης κλίμακας, που όμως κοστίζουν χρόνο και κυρίως χρήμα, καταγράφονται σε όλα τα έργα στους αυτοκινητόδρομους. **ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ Δύο είναι τα μεγαλύτερα από τα ανοιχτά μέτωπα: * Στα Βραχνέικα Αχαΐας εκκρεμεί η εκδίκαση προσφυγής τοπικών φορέων που ζητούν τη μετατόπιση του δρόμου προς τα νότια. Αυτό σημαίνει νέα χάραξη, με σήραγγα, σε μήκος περίπου 10 χλμ, που εκτιμάται ότι θα επιβαρύνει το κόστος κατά 100 εκατ. ευρώ. **Στον Καϊάφα το ΣτΕ έχει απαγορεύσει την κατασκευή δρόμου ταχείας κυκλοφορίας μέσα από τον προστατευόμενο βιότοπο. Η παρέμβαση αυτή επηρεάζει τα έργα σε μήκος 25 χλμ. Τα συναρμόδια υπουργεία Υποδομών και Περιβάλλοντος έχουν επεξεργαστεί εναλλακτικές λύσεις, που δημιουργούν πρόσθετο κόστος έως και 200 εκατ. ευρώ. σημείωση δική μου , για στραγάλια τα πέρασαν τα εκατ. ευρώ... τι ρεμούλες είναι αυτές ωρέ;;; Να σημειωθεί ότι, όπως ορίζουν οι συμβάσεις, όλες οι εκ των υστέρων προσθήκες έργων βαρύνουν εξ ολοκλήρου το Δημόσιο, όταν η συμμετοχή του στα αρχικά έργα ήταν 33%. Αλλωστε με υπουργική απόφαση, λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές, ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ συναίνεσε στην καταβολή 169 εκατ. ευρώ στους κατασκευαστές του αυτοκινητόδρομου Μαλιακός-Κλειδί, γιατί εκ των υστέρων εντοπίστηκαν αναγκαία έργα στις σήραγγες των Τεμπών. Υπάρχουν και άλλες εκκρεμότητες, οι σπουδαιότερες από τις οποίες είναι: * ΘΕΣΣΑΛΙΑ Στον Ε-65, όπου το ΣτΕ έχει εκδώσει απόφαση για προσωρινή αναστολή εργασιών σε μήκος 25 χλμ., που βρίσκεται στον βιότοπο της αρκούδας. Με την εμπειρία της Εγνατίας, η τελική έκβαση είναι προβλέψιμη και θα σημάνει επιπλέον κόστος για τα έργα. * ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ Στην περιοχή της Κλόκοβας της Ιόνιας οδού, όπου αναμένονται αλλαγές μετά την εκδίκαση των προσφυγών που έχουν υποβληθεί στο ΣτΕ. «Επιταχύναμε τις διαδικασίες απαλλοτριώσεων και υπογράψαμε μνημόνιο με το υπουργείο Πολιτισμού, που θα διέπει τις αρχαιολογικές εργασίες», μας ενημερώνει ο Στέργιος Λαμπρόπουλος. Αλλαγές προωθούνται και στο θέμα της μετατόπισης των δικτύων, μετά την απροθυμία των οργανισμών κοινής ωφέλειας να επωμιστούν τις εργασίες και το κόστος, όπως προβλέπουν οι συμβάσεις. Οσο για την επαναδιαπραγμάτευση των διοδίων, το υπουργείο επικαλείται το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον για να μεταθέσει για το απώτερο μέλλον τις μειώσεις που είχε υποσχεθεί στα τέλη του 2009. http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=204711
Kikler1988 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Να το μιμηθουμε ολοι μας... αρκετα μας κλεβουν απο τα αλλα!
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 επικο σκηνικο. ειχα παει με ενα φιλο μου να τον εκπαιδευσω πως θα περναει,πηγαμε με το αμαξι του,αττικη οδος πρωτη φορα,του ειπα να σπρωξει τη μπαρα μεσα απο το αμαξι,ζοριστηκε λιγο,αλλα τα καταφερε. χτες γυρναγε με μια φιλη του απο μια δουλεια,και καταλαθος μπηκαν αττικη οδο,παει αυτη να βγαλει λεφτα,και της κανει αυτος μα δε θα πληρωσουμε. μενει καγκελο αυτη! παει στη ταμια τις λεει δε πληρωνω,ειμαι απο τοκινημα,βγαινει εξω ανοιγει μπαρα και φευγει η γκομενα τα παιξε,γουσταρε ανελεητα! μου λεει περα απο τα λεφτα που γλιτωνω θα γ@μ@ω κιολας δειτε εδω το βιντεακι θα κλασετε στο γελιο
pournaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 επικο σκηνικο. ειχα παει με ενα φιλο μου να τον εκπαιδευσω πως θα περναει,πηγαμε με το αμαξι του,αττικη οδος πρωτη φορα,του ειπα να σπρωξει τη μπαρα μεσα απο το αμαξι,ζοριστηκε λιγο,αλλα τα καταφερε. χτες γυρναγε με μια φιλη του απο μια δουλεια,και καταλαθος μπηκαν αττικη οδο,παει αυτη να βγαλει λεφτα,και της κανει αυτος μα δε θα πληρωσουμε. μενει καγκελο αυτη! παει στη ταμια τις λεει δε πληρωνω,ειμαι απο τοκινημα,βγαινει εξω ανοιγει μπαρα και φευγει η γκομενα τα παιξε,γουσταρε ανελεητα! μου λεει περα απο τα λεφτα που γλιτωνω θα γ@μ@ω κιολας δειτε εδω το βιντεακι θα κλασετε στο γελιο Ετσι, να καταλαβαινουμε πλεον γιατι γινεται αυτο. Αλλα αυτο το "εκπαιδευση", να εκπαιδευεις καποιον στο πως να γινει "επαναστατης", θα μεινει στην ιστορια. Να ανοιξεις και σχολη, θα κονομησεις, "πως να περνατε τα διοδια". Βεβαια αν γινει καμμια μανουρα και τον ψαρωσουν, εσυ θα εισαι ο πρωτος που θα βριζει, αλλα δεν πειραζει, θα μαμει τουλαχιστον, διοτι σκοπος δεν ειναι να βρουμε κατι να αφαιρεθουν τελειως καποια διοδια αν ειναι λαθος, αλλα το πως θα μαμησουμε. Κριμα.
orotoi Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Και απο μένα κρίμα.. ενω είμαι υπέρ, δεν μου άρεσε ουτε αυτό το "εκπαιδεύσω" ούτε το οτι ενα απο τα κίνητρα του (έστω και έμμεσα) είναι να *αμήσει. Αυτή η συμπεριφορά ανήκει στη νοοτροπία που θέλουμε να αλλάξουμε.
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 καμια σχεση. δε το εκανε για τη γκομενα,και μονος του να ηταν το ιδιο θα κανε,οπως κι εγω. απλα μου φανηκε αστειο το γεγονος με τη γκομενα γι αυτο το ανεφερα. το "εκπαιδευσω" σημαινει παω μαζι του για να του δειξω πως ακριβως ανοιγει η μπαρα.απο κει και περα κανονιζει απο μονος του αν θα πληρωνει η οχι.
elven Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 κάτι άσχετο στο βίντεο φαίνονται πινακίδες αυτοκινήτων κάποτε δε φωνάζαμε για προσωπικά δεδομένα,κ'αμερες τροχαίας κτλ κτλ; δε πιάνει τώρα;
Ntinaras Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 21 Σεπτεμβρίου 2010 η πινακιδες αυτοκινητων δεν ειναι προσωπικο δεδομενο ειναι σε εμφανες σημειο για να τις βλεπει ο οποιοσδηποτε.
elven Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα ζήτησε τη διακοπή παροχής της υπηρεσίας, προκειμένου η εταιρεία να προβεί σε συγκεκριμένες παρεμβάσεις, ώστε να μην παραβιάζονται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα από την εφαρμογή της. Συγκεκριμένα, η Αρχή υπογραμμίζει ότι “οι φωτογραφίες, στις οποίες εντοπίζονται ευδιάκριτα πρόσωπα ή και πινακίδες αυτοκινήτων, θα τύχουν περαιτέρω επεξεργασίας και τα εν λόγω σημεία θα καλύπτονται με θόλωση. Μόνο κατόπιν θόλωσης θα προσφερθεί η υπηρεσία στο κοινό μέσω του διαδικτύου. http://www.knowhow.gr/?p=2564 διαφέρει σε κάτι το βίντεο; αν και είναι λίγο ασαφές τι λέει ο ν. 2472/1997 "Δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα", κάθε πληροφορία που αναφέρεται στο υποκείμενο των δεδομένων. Δεν λογίζονται ως δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα τα στατιστικής φύσεως συγκεντρωτικά στοιχεία, από τα οποία δεν μπορούν πλέον να προσδιορισθούν τα υποκείμενα των δεδομένων. μια χαρά φαίνεται να απαγορεύεται λέω,επιτρέπεται να βάλεις το αμάξι του,όχι τη πινακίδα του. Απο την άλλη και νόμιμο να είναι δεν είναι ηθικό αλλά who cares right?
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 αρα το 99% των βιντεο στο YT ειναι παρανομα?
elven Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 για την ελληνική νομοθεσία ίσως,για Ελλάδα δλδ γι αυτό γράφτηκαν έτσι οι νόμοι,να χουν παραθυράκια για να μπορεί να ερμηνεύει ο καθένας όπως θέλει. σου πα,πέρα απο το νόμιμο,ηθικό με την καμία δεν είναι,απλά να είναι λίγο πιο προσεκτικοί δε θα θελες να δει η γυναίκα σου τ αμάξι στα Μάλγαρα ενώ υποτίθεται είσαι Δράμα,έ;
Ntinaras Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 και αν με εβλεπε ο κουμπαρος της ξαδερφης της κουνιαδας της ? τι να κανω?να βγαλω τις πινακιδες?
elven Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2010 δεν είναι το ίδιο και το ξες μπορώ να σε βγάλω φώτο και να τη δημοσιεύσω στο νετ; μη μου πεις όχι,η φάτσα σου είναι σε εμφανές σημείο για να τη βλέπουν όλοι
antonl Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2010 Δεν ξέρω πόσο στέκει: http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/09/blog-post_5861.html
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.