Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
και η Εγνατία το ίδιο είναι,για το βορρά όμως

 

Κι αυτη η μαμημενη Ιονια που θα συνδεσει Ιωαννινα με γεφυρα Ριου, να δεις τι θα ειναι, αλλα πανε σα χελωνα οι εργασιες :mad:

Δημοσ.
δε μας νοιάζει για κει :P

 

Ουτε εμενα για την αττικη σας οδο, 100 ευρω εισοδο να σας βαλουν, και θα ερθω να διαδηλωνω υπερ τους :lol::lol:

Δημοσ.

ούτε για αττική οδό μας νοιάζει,εγνατία και χαλκιδική να φτιάξει,

οπουδήποτε αλλού να παίρνετε καταναλωτικό δάνειο για να τα πληρώνετε

 

ειδικά αν έχετε ατιναικές πινακίντες :P

Δημοσ.
Πέραν του νόμιμου, είναι η ευλογία της Αθήνας.
γελάω λίγο...

 

οπουδήποτε αλλού να παίρνετε καταναλωτικό δάνειο για να τα πληρώνετε

για να επαληθευτεί το

 

φαντάζετε ωραίοι πνιγμένοι μες στα χρέη φονιάδες των λαών νοικοκυραίοι

 

 

μεσιέ pournaras,

ΝΕΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Β.Α ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

 

ΕΝΩΠΙΟΝ

ΤΟΥ Κ. ΛΕΑΝΔΡΟΥ ΡΑΚΙΝΤΖΗ

ΓΕΝΙΚΟΥ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Λεωφ. Κηφισίας αριθ. 1 - 3 Αμπελόκηποι Τ.Κ. 11523 Αθήνα

 

 

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

 

 

1. Ιωάννη Νικητόπουλου του Δημητρίου, Δήμαρχου Άνοιξης, οδός Κανάρη αριθ. 3, ΑΝΟΙΞΗ ΑΤΤΙΚΗΣ,

 

2. Γεωργίου Ζυγκούνα του Φώτιου, Προέδρου Δ.Σ. Άνοιξης, οδός Όθωνος αριθ. 3, ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ,

 

3. Παναγιώτη Βοριά του Δημητρίου, Δήμαρχου Αγ. Στεφάνου, οδός Ηρώων Πολυτεχνείου αριθ. 3, ΑΓ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ,

 

4. Ιωάννη Καλαφατέλη του Άγγελου, Προέδρου Κοινότητας Κρυονερίου, Κοινοτικό Κατάστημα, Πλ. Μικράς Ασίας αριθ. 49, ΚΡΥΟΝΕΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ,

 

5. Κωνσταντίνου Λίτσα του Σταματίου, Προέδρου Κοινότητας Μαλακάσας, Κοινοτικό Κατάστημα, ΜΑΛΑΚΑΣΑ ΑΤΤΙΚΗΣ,

 

6. Αθανασίου Σαρκίρη του Διονυσίου, Προέδρου Κοινότητας Πολυδενδρίου, Κοινοτικό Κατάστημα, ΠΟΛΥΔΕΝΔΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ,

 

7. Ιωάννας Στεργίου του Κωνσταντίνου, Νομαρχιακής Συμβούλου Ανατολικής Αττικής, οδός Αγ. Γεωργίου αριθ. 15, Ν. ΠΑΛΑΤΙΑ ΩΡΩΠΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ,

 

8. Καλλιόπης Μετοχιάτη του Γεωργίου, Νομαρχιακής Συμβούλου Ανατολικής Αττικής, οδός Πανεπιστημίου αριθ. 41, ΑΘΗΝΑ,

 

9. Γεωργίου Κόλλια του Πέτρου, Κοινοτικού Συμβούλου Βαρνάβα, οδός Κολοκοτρώνη αριθ. 10, ΒΑΡΝΑΒΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, και,

 

10. Γεωργίου Πούλου του Παναγιώτη, Κοινοτικού Συμβούλου Αφιδνών, οδός Αγ. Μαρίνας αριθ. 7, ΑΦΙΔΝΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.

 

ΓΙΑ

 

Την διενέργεια ελέγχου υλοποίησης της Σύμβασης Παραχώρησης του έργου, «Μελέτη - Κατασκευή - Χρηματοδότηση - Λειτουργία - Εκμετάλλευση και Συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) - Μαλιακός (Σκάρφεια) και Συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα».

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ: α) Η, με αριθμό πρωτ. ΓΕΔΔ/10247/01-07-2010, Γνωστοποίηση - Αίτησή μας

β) Το, με αριθμό πρωτ. ΓΕΔΔ/Φ1051/2010/11402/16-07-2010, Έγγραφό σας και

γ) Το, με αριθμό πρωτ. 345/02-09-2010, Έγγραφο του Εποπτικού Συμβουλίου του Σ.Ε.Δ.Ε. του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων

 

1. Με το α’ σχετικό Σας κοινοποιήσαμε την, από 22-06-2010, Γνωστοποίηση - Αίτηση ενώπιον του κ. Δημ. Ρέππα Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Υ.Υ.Μ. και Δ.), με την οποία ζητάμε, την καταγγελία από το Ελληνικό Δημόσιο της, από 19-12-2006, Σύμβασης Παραχώρησης της υλοποίησης του, εν θέματι, έργου.

2. Με το β’ σχετικό, διαβιβάσατε, την Γνωστοποίηση - Αίτηση στο Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων (Σ.Ε.Δ.Ε.) του Υ.Υ.Μ. και Δ., προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος της υλοποίησης του, σε συγκεκριμένα θέματα και τομείς και, με το γ’ σχετικό το Εποπτικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Δ.Ε., Σας γνώρισε, ότι

« … το Σ.Ε.Δ.Ε. δεν είναι αρμόδιο για ελέγχους Συμβάσεων Παραχώρησης, όπως είναι η σύμβαση του έργου: “Μελέτη - Κατασκευή - Χρηματοδότηση - Λειτουργία - Εκμετάλλευση και συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ κλπ”, για την οποία μας ζητήθηκε η διενέργεια ελέγχου.», επειδή,

« Σύμφωνα με τον Κανονισμό Επιθεωρήσεων Δημοσίων Έργων (ΕΔ2α/01/71/Φ.Ν.294 της 9/10-6-1986 Φ.Ε.Κ. 374Β’) στις αρμοδιότητες του Σώματος Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων εμπίπτουν οι επιθεωρήσεις και έλεγχοι Δημοσίων Έργων που υλοποιούνται με βάση το Ν. 1418/84 (Φ.Ε.Κ. 23Α’), όπως ισχύει σήμερα [όσον αφορά την κατασκευή] και το Ν. 716/1977 όπως τροποποιήθηκε με το Ν. 3316/2005 και ισχύει σήμερα [όσον αφορά τις μελέτες].» (!!!;;;) και

« Πέραν τούτου, λόγω του λίαν περιορισμένου αριθμού των υπηρετούντων επιθεωρητών και του πλήθους των ανειλημμένων τους υποχρεώσεων, θα ήταν αδύνατη και εξ αυτού του λόγου η οποιαδήποτε συνδρομή του Σ.Ε.Δ.Ε. στον έλεγχο της εν λόγω σύμβασης παραχώρησης, ο οποίος έλεγχος εξ αντικειμένου θα καταστεί χρονοβόρος.» (!!!;;;)

3. Όμως, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του Κανονισμού Επιθεωρήσεων Δημοσίων Έργων, που εγκρίθηκε, με την, με αριθμό ΕΔ2α/01/71/ΦΝ294/09-01-1986, Απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Χωροταξίας, και Δημοσίων Έργων (Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.) (Φ.Ε.Κ. 374Β’/ 10-06-1986),

« 1. Επιθεωρήσεις διενεργούνται στα έργα των φορέων του Δημοσίου Τομέα, όπως αυτός προσδιορίστηκε στην παράγρ. 6 του άρθρου 1 του Νόμου 1256/1982 (Φ.Ε.Κ. Α’ - 65)

2. Σε Επιθ/ση υπόκεινται οι Υπηρεσίες και τα έργα ολόκληρης της επικράτειας. Ως χώροι Επιθ/σεων ορίζονται οι έδρες των Υπηρεσιών και οι τόποι των έργων.

3. Οι επιθ/σεις εκτείνονται σε όλες τις φάσεις παραγωγής από τη μελέτη, τη δημοπράτηση, την κατάρτιση των συμβάσεων, τη διαχείριση των συμβάσεων μέχρι και την οριστική παραλαβή των έργων και σε οποιοδήποτε στάδιο βρίσκονται οι παραπάνω φάσεις. ...)»

Περαιτέρω, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 6 του άρθρου 1 του Ν. 1256/1982 (Φ.Ε.Κ. 65Α’/ 31-05-1982),

« Η αληθινή έννοια της παρ. 1 του άρθρου 9 του νόμου 1232/1982 για την “επαναφορά σε ισχύ, τροποποίηση και συμπλήρωση των διατάξεων του Ν.Δ. 4352/1964 και άλλες διατάξεις” είναι ότι στο δημόσιο τομέα περιλαμβάνονται όλοι οι κρατικοί φορείς ανεξάρτητα από το καθεστώς δημοσίου ή ιδιωτικού ή μικτού δικαίου που τους διέπει ήτοι:

α) οι Κρατικές ή Δημόσιες υπηρεσίες, όπως εκπροσωπούνται από το νομικό πρόσωπο του Δημοσίου,

β) οι Κρατικοί ή Δημόσιοι Οργανισμοί σαν κρατικά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου, …»

Εξάλλου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 1418/1984 (Φ.Ε.Κ. 23Α’/ 29-02-1984), όπως αυτή αντικαταστάθηκε τελικά με την παρ. 2 του άρθρου 1 του Ν.2229/1994 (Φ.Ε.Κ. 138Α’/ 31-08-1994) και, έκτοτε, ισχύει «Ο νόμος αυτός εφαρμόζεται σε όλα τα έργα που προγραμματίζονται και εκτελούνται από φορείς που αναφέρονται στην παρ. 1 του άρθρου 14 του Ν. 2190/94 (Φ.Ε.Κ. 18Α’)…» και, με αυτές της τελευταίας παραγράφου, όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 του Ν. 3812/2009 (Φ.Ε.Κ. 234Α’/ 28-12-2009), και, έκτοτε, ισχύει,

« Στις διατάξεις των κεφαλαίων Α’, Β’ και Γ’, όπως ισχύουν, υπάγονται όλοι οι φορείς του δημόσιου τομέα, όπως αυτός οριοθετείται με τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 6 του ν. 1256/1982 (ΦΕΚ 65 Α) και τις μεταγενέστερες συμπληρώσεις του, πριν από την τροποποίηση του με το άρθρο 51 του ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101 Α). ...»

Έτσι, σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις του άρθρου 2 του Κανονισμού Επιθεωρήσεων Δημοσίων Έργων, που εγκρίθηκε με την, με αριθμό ΕΔ2α/01/71/ΦΝ 294/09-01-1986, Απόφαση του Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε., Επιθεωρήσεις διενεργούνται σε όλα τα έργα που προγραμματίζονται ή εκτελούνται από φορείς του Δημοσίου Τομέα, όπως αυτός προσδιορίστηκε με την παρ. 6 του άρθρου 1 του Ν. 1256/1982, μεταξύ των οποίων, είναι όλες οι Κρατικές ή Δημόσιες Υπηρεσίες, όπως εκπροσωπούνται από το Νομικό πρόσωπο του Δημοσίου, τα οποία, μάλιστα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 1418/1984, υπάγονται στις διατάξεις του Νόμου αυτού.

4. Επίσης όπως αναφέρεται στο προοίμιο της από 19-12-2006, Σύμβασης παραχώρησης, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Ν. 3555/2007 (Φ.Ε.Κ. 81Α’/ 16-04-2007), η υλοποίηση του έργου «Μελέτη - Κατασκευή - Χρηματοδότηση - Λειτουργία - Εκμετάλλευση και συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου Ιονία Οδός κλπ» στο οποίο ζητήθηκε η διενέργεια Ελέγχου, προγραμματίσθηκε και εκτελείται από το Ελληνικό Δημόσιο.

Πράγματι, στο προοίμιο της, Σύμβασης αυτής, αναφέρεται, ότι

« Το Υπουργείο Περιβάλλοντος Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων (Υ.ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.), ενεργώντας για λογαριασμό του Ελληνικού Δημοσίου, διεξήγαγε Διεθνή Κλειστό Διαγωνισμό για την υλοποίηση του Έργου “ΜΕΛΕΤΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ - ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ - ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ - ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ ΑΠΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ ΜΕΧΡΙ ΙΩΑΝΝΙΝΑ, ΠΑΘΕ ΑΘΗΝΑ (Α/Κ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ) - ΜΑΛΙΑΚΟΣ (ΣΚΑΡΦΕΙΑ) ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΤΗΡΙΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΠΑΘΕ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ - ΧΑΛΚΙΔΑ”, ο οποίος άρχισε με τη Διακήρυξη Προεπιλογής (Διακήρυξη Α’ Φάσεως) που εγκρίθηκε με την απόφαση Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. Δ1α/ο/1/20/09-04-2001, συμπληρώθηκε με τη Διακήρυξη Β’ Φάσης που εγκρίθηκε με την απόφαση Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ΟΑΠ/Α1/Φ1/οικ 11822/25-11-2005 και μετά την επιλογή του Προσωρινού Αναδόχου με την απόφαση Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ΟΑΠ/Φ1/Α1/15314/14-06-2006 ολοκληρώθηκε με την έκδοση της απόφασης Υπουργού ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. ΟΑΠ/Φ1/Α1/17562/13-12-2006 περί εγκρίσεως του αποτελέσματος του Διαγωνισμού και ανακήρυξης του Αναδόχου.»

Συνεπώς, το Εποπτικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Δ.Ε., είναι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 του Κανονισμού Επιθεωρήσεων Δημοσίων Έργων, το μόνο αρμόδιο για τον Έλεγχο της υλοποίησης της Σύμβασης παραχώρησης του Έργου αυτού, που προγραμματίστηκε και εκτελείται από το Ελληνικό Δημόσιο και η ανωτέρω απάντηση του Εποπτικού Συμβουλίου, με την οποία απεκδύεται την εκ του νόμου επιβεβλημένη αρμοδιότητά του είναι προεχόντως παράνομη και προσχηματική, η οποία κατατείνει στην «νομιμοποίηση» της παράλειψης οφειλομένης νόμιμης ενέργειας εκ μέρους του Σ.Ε.Δ.Ε.

5. Πέραν τούτου, όλως, αορίστως και αβασίμως, το Εποπτικό Συμβούλιο του Σ.Ε.Δ.Ε., επικαλείται αδυναμία συνδρομής στον έλεγχο της υλοποίησης της Σύμβασης αυτής, εν όψει και των στοιχείων που έχουμε προσκομίσει από τις Υπηρεσίες του Υ.Υ.Μ. και Δ. και του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (Υ.ΠΕ.Κ.Α.) που έχουν την αρμοδιότητα παρακολούθησης και εφαρμογής των όρων, που περιλαμβάνει (πράξεις Ε.Υ.Π.Ε./Υ.ΠΕ.Κ.Α. 124025/21-04-2010, Ε.Υ.Δ.Ε. του Υ.Υ.Μ. και Δ. Α/1/00β/11/09/7048/20-04-2010, Α/1/00β/11/09/οικ 7870/10-06-2010, Α/1/00β/11/09/7927/21-06-2010 κ.λπ.).

 

Ύστερα από τα παραπάνω

 

ΖΗΤΑΜΕ

 

Να αναπεμφθεί το θέμα στο Σ.Ε.Δ.Ε. προκειμένου να διενεργηθεί ο έλεγχος της υλοποίησης της από 19-12-2006 της Σύμβασης παραχώρησης

 

Με επιφύλαξη των δικαιωμάτων μας

 

Αθήνα 16 Σεπτεμβρίου 2010

Ο πληρεξούσιος δικηγόρος

 

 

όσο για το τρομερό επιχείρημα να πηγαίνουν από άλλους δρόμους να υπενθυμίσω πως έχουν βάλει διόδια και σε παράδρομους,και στην είσοδο και έξοδο χωριών - πόλεων και έχουν αποκλείσει άλλους δρόμου με μπαριέρες...

Δημοσ.

Πραγματικά μερικά μέλη του forum απλά προσπαθούν να γίνουν αντιπαθητικά με κάθε δυνατό τρόπο και χωρίς λόγο.

 

Μερικοί εδώ μέσα νιώθουν μάγγες και ότι κάνουν το "καθήκον" τους με το να λένε ναι σε ότι τους επιβάλλουν. Πληρώνουν τα διόδια τους (2 και 3 ευρώ) "κανονικότατα", πληρώνουν την βενζίνη 1,50 και χαίρονται ότι τα λεφτά πάνε υπέρ της μείωσης της κρίσης, βάζουν λεφτά στον "Λογαριασμό Αλληλεγγύης στην Ελλάδα" για την απόσβεση τους χρέους και κατηγορούν τους άλλους με ταμπέλες "Τσε". Βεβαίως αυτοί μπορεί να μην έχουν καν αμάξι, να μην βγαίνουν καν από τις πόλεις τους (Άρτα, Καστελόριζο, Παλαιοχώρα Κρήτης κτλ), να ζούνε στο Λονδίνο-Παρίσι-Άμστερνταμ...

 

Ένας κάτοικος π.χ. των Αφιδνών που ζει με τον βασικό μισθό της χώρας (700-800 ΑΝ έχει δουλειά) πρέπει καθημερινά να δίνει γύρω στα 20 ευρώ για διόδια συν άλλα πόσα για βενζίνη. Πόσα νομίζετε βγάζει την μέρα; Είναι θέμα επιβίωσης για αυτούς τους ανθρώπους. Ούτε Τσε είναι ούτε ψευτοαριστεροί. Ευτυχώς όμως ΔΕΝ είναι και "μάγγες" που πληρώνουν κανονικότατα και κάθονται μπροστά απο το PC τους να το διαλαλούν.

 

Επίσης πόσα αυτοκίνητα περάσαν τόσα χρόνια από τους σταθμούς διοδίων; Πόσα χρήματα έχουν βγάλει τόσα χρόνια οι εταιρείες (αλλά και το δημόσιο); Ενδεικτικά 1000 αυτοκίνητα να περάσουν από ένα ταμείο σε ένα σταθμό διοδίων που εισπράττει 2 ευρώ έχουμε μπαμ μπαμ 2000 ευρώ με μαθηματικά δημοτικού. Μιλάμε για απίστευτα ποσά. Πότε θα ξεπληρωθούν αυτοί οι δρόμοι αν για αυτό υπάρχουν τα διόδια; Πόσα πια είναι τα έξοδα συντήρησης; Αν λοιπόν ξεπληρωθούν πότε θα κλείσουν τα διόδια; Αυτά αν όλα ήταν ιδανικά, που δεν είναι.

 

υ.γ. Μήπως τελικά ο Ελληναράς "γουστάρει" διόδια και από την Ε.Ε. στην Εγνατία για το 60% που έδωσε; Και όταν κάοιος δεν πληρώνει να επεμβαίνει το ΝΑΤΟ να τους συλλαμβάνει..

Δημοσ.

δω να διευκρινήσω κάτι

δεν έχω ιδέα για την κατάσταση σε Αθήνα-Κάτω απο τ αυλάκι

 

μιλάω για Αλεξ/πολη ως Λαμία,είναι τραγικό να σου ζητάνε διόδια ανα 2 χμ στην Λάρισα κοντά,καθόλου τραγικό να τους γράψεις και να πας απο την παρακαμπτήριο που επαναλαμβάνω είναι +5 το πολύ 10 λεπτά,το θεωρώ πολύ καλύτερο απο το να πάω στα ως τα διόδια και να πω δε πληρώνω

 

άσχετο:στην Αττική οδό δε βγάζεις κάρτα μόνιμου κατοίκου ;

άσχετο 2:στα Μάλγαρα γιατί πληρώνουν;Απόσβεση ακόμα δεν έγινε;άντε ντε

Δημοσ.

μεσιέ pournaras,

ΝΕΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ Β.Α ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

 

 

Δε βλεπω γι;α τι παει συγκεκριμενα σε μενα αυτο, εγω εδω και πολλα μηνυματα ειπα ναι στις νομιμες διαδικασιες, οχι ειπα στο μπουλουκι και στο δεν πληρωνω και στα βιντεακια τυπου "κοιτα μωρακι τι μαγκας ειμαι εγω, που θα περασω ετσι απ' τα διοδια".

 

Πραγματικά μερικά μέλη του forum απλά προσπαθούν να γίνουν αντιπαθητικά με κάθε δυνατό τρόπο και χωρίς λόγο.

 

Μερικοί εδώ μέσα νιώθουν μάγγες και ότι κάνουν το "καθήκον" τους με το να λένε ναι σε ότι τους επιβάλλουν. Πληρώνουν τα διόδια τους (2 και 3 ευρώ) "κανονικότατα", πληρώνουν την βενζίνη 1,50 και χαίρονται ότι τα λεφτά πάνε υπέρ της μείωσης της κρίσης, βάζουν λεφτά στον "Λογαριασμό Αλληλεγγύης στην Ελλάδα" για την απόσβεση τους χρέους και κατηγορούν τους άλλους με ταμπέλες "Τσε". Βεβαίως αυτοί μπορεί να μην έχουν καν αμάξι, να μην βγαίνουν καν από τις πόλεις τους (Άρτα, Καστελόριζο, Παλαιοχώρα Κρήτης κτλ), να ζούνε στο Λονδίνο-Παρίσι-Άμστερνταμ...

 

Ένας κάτοικος π.χ. των Αφιδνών που ζει με τον βασικό μισθό της χώρας (700-800 ΑΝ έχει δουλειά) πρέπει καθημερινά να δίνει γύρω στα 20 ευρώ για διόδια συν άλλα πόσα για βενζίνη. Πόσα νομίζετε βγάζει την μέρα; Είναι θέμα επιβίωσης για αυτούς τους ανθρώπους. Ούτε Τσε είναι ούτε ψευτοαριστεροί. Ευτυχώς όμως ΔΕΝ είναι και "μάγγες" που πληρώνουν κανονικότατα και κάθονται μπροστά απο το PC τους να το διαλαλούν.

 

Επίσης πόσα αυτοκίνητα περάσαν τόσα χρόνια από τους σταθμούς διοδίων; Πόσα χρήματα έχουν βγάλει τόσα χρόνια οι εταιρείες (αλλά και το δημόσιο); Ενδεικτικά 1000 αυτοκίνητα να περάσουν από ένα ταμείο σε ένα σταθμό διοδίων που εισπράττει 2 ευρώ έχουμε μπαμ μπαμ 2000 ευρώ με μαθηματικά δημοτικού. Μιλάμε για απίστευτα ποσά. Πότε θα ξεπληρωθούν αυτοί οι δρόμοι αν για αυτό υπάρχουν τα διόδια; Πόσα πια είναι τα έξοδα συντήρησης; Αν λοιπόν ξεπληρωθούν πότε θα κλείσουν τα διόδια; Αυτά αν όλα ήταν ιδανικά, που δεν είναι.

 

υ.γ. Μήπως τελικά ο Ελληναράς "γουστάρει" διόδια και από την Ε.Ε. στην Εγνατία για το 60% που έδωσε; Και όταν κάοιος δεν πληρώνει να επεμβαίνει το ΝΑΤΟ να τους συλλαμβάνει..

 

Ασε τα λυπητερα, γιατι κι εγω που δεν ειμαι κατοικος Αφιδνων, 700 ευρα παιρνω και αναγκαζομαι και κανω τα διπλα χιλιομετρα σε κατι κατσικοδρομους που εχουν σχεδιαστει επι Παπαδοπουλου, και που απο τοτε περνανε ενα στρωμα πισσας 5 εκατοστα, το οποιο φευγει μες στο μηνα και εχουμε κανει τα αμαξια μας αχρηστα. Μηπως θες λοιπον να δουμε ποσο μου βγαινει ημερησιως και αν τελικα θα ηθελα κι εγω μια Αττικη οδο, να δτανω στη δουλεια σε 5 λεπτα, να πληρωνω το 20% της βενζινης που πληρωνω σημερα, και να μη μαμαω το αυτοκινητο;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...