Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Δεν υπάρχει "κοινή λογική" στο θέμα των διοδίων. Υπάρχει καταγεγράμμενος κάπου ένας νόμος (και μια ευρωπαϊκή οδηγία) που γράφει ότι "για να έχει ένας δρόμος διόδια πρέπει να έχει Χ λωρίδες, Ψ διαστάσεων, Ζ σημεία στάθμευσης, μπλα μπλα μπλα". Δεν χρειάζεται "κοινή λογική", γιατί δε χρειάζεται να καταλήξουμε σε κάποιο λογικό συμπέρασμα από τη στιγμή που η νομολογία σφύζει από σαφήνεια. Και έφερα ως παράδειγμα το παράδειγμα που φέρατε νωρίτερα: Εγνατία Οδός. Όσοι έχετε περάσει, ισχύει ότι έχει πολύ αραιούς μεταξύ τους χώρους στάθμευσης;

 

Και εν τέλει πέρα από τα θεωρητικοϊδεολογικά επιχειρήματα του στυλ "η εταιρεία κοπίασε και πρέπει να ανταμειφθεί", "οι υπάλληλοι θα μείνουν χωρίς δουλειά", "θα βοηθήσω στην παγκόσμια ειρήνη" κλπ κλπ, εγώ σαν καταναλωτής γιατί να το πληρώσω το προϊόν τους, εάν είναι ελλαττωματικό (αν δεν πληροί τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος ειδικότερα); Ακόμα και στους πιο σύγχρονους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας υπάρχουν ελλείψεις. Ας τι καλύψουν πρώτα, και μετά με όλη μου την καρδιά θα τους δίνω όσα διόδια ζητάνε (εφόσον φυσικά ληφθεί υπόψην τους η χρέωση ανα χιλιόμετρικη απόσταση κλπ κλπ).

 

Για αυτο και ξαναλεω, αν υπαρχει οπως αναφερεις καταγεγραμμενη παρανομια, ας κατσουν κατω οι δικηγοροι να πανε μεσω της νομιμης δικαστικης οδου.

Και παλι, σε οποια αλλη εταιρια το προιον τους ειναι ελλατωματικο, ουτε το παιρνεις, ουτε το πληρωνεις, και αν σε δουλεψει της κανεις μηνυση. Στη συγκεκριμενη περιπτωση των διοδιων, χρησιμοποιεις το προιον τους (δεν πας απο την παλια εθνικη), αλλα δεν το πληρωνεις.

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Τα κλεμμενα καλοι μου δημοσιοι υπαλληλοι θα τα γυριστε τωρα ολα πισω οπως καταλαβατε.Μπορει να παρει 30 χρονια για να αρχισουν να μπαινουν στο κρατος ανθρωποι που παραγουν αλλα μεχρι τοτε θα πληρωστε για τη καταστροφη που κανατε στη χωρα.

 

Πραγματικα δεν ξέρω αν πρέπει να εκραγώ ή να πεθάνω στα γέλια. Τώρα που το σκέφτομαι, το δευτερο δαγκωτο. Ασε που ειναι και ασχετο με το τοπικ...

 

---------- Προσθήκη στις 21:23 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:22 ----------

 

Δημοκρατια...

 

Υποκειμενικό ειναι αυτο...

Δημοσ.

Και παλι, σε οποια αλλη εταιρια το προιον τους ειναι ελλατωματικο, ουτε το παιρνεις, ουτε το πληρωνεις, και αν σε δουλεψει της κανεις μηνυση. Στη συγκεκριμενη περιπτωση των διοδιων, χρησιμοποιεις το προιον τους (δεν πας απο την παλια εθνικη), αλλα δεν το πληρωνεις.

Tώρα για πες μου την άποψή σου και σε αυτό,αν θέλεις βέβαια...

Αν η εταιρεία αυτή όχι μόνο σου δίνει ελλατωματικά προιόντα αλλά έχει αλλάξει και τον σκοπό για τον οποίο συστάθηκε,έχει δημιουργήσει η ίδια τους μηχανισμούς ελέγχου των προιόντων της και δέχεται μόνο αυτούς ως ειδικούς επί του θέματος ελλατωματικότητας και οι μηνύσεις σου δεν μπορούν να αλλάξουν τίποτα το ουσιαστικό. Τι κάνεις; Συνεχίζεις να πληρώνεις αυτήν την σάπια εταιρεία και τα ελλατωματικά προιόντα της;

Δημοσ.
Tώρα για πες μου την άποψή σου και σε αυτό,αν θέλεις βέβαια...

Αν η εταιρεία αυτή όχι μόνο σου δίνει ελλατωματικά προιόντα αλλά έχει αλλάξει και τον σκοπό για τον οποίο συστάθηκε,έχει δημιουργήσει η ίδια τους μηχανισμούς ελέγχου των προιόντων της και δέχεται μόνο αυτούς ως ειδικούς επί του θέματος ελλατωματικότητας και οι μηνύσεις σου δεν μπορούν να αλλάξουν τίποτα το ουσιαστικό. Τι κάνεις; Συνεχίζεις να πληρώνεις αυτήν την σάπια εταιρεία και τα ελλατωματικά προιόντα της;

 

Οχι δε συνεχιζω, αλλα παραλληλα δε χρησιμοποιω (οσο μπορω) και τα προιοντα της. Διοτι αν δεν συνεχισω να πληρωνω την εταιρια, αλλα (εχοντας εναλλακτικη), συνεχισω να χρησιμοποιω τα προιοντα της, με κατεβαζει στο ιδιο επιπεδο με την εταιρια.

  • Moderators
Δημοσ.
Οχι δε συνεχιζω, αλλα παραλληλα δε χρησιμοποιω (οσο μπορω) και τα προιοντα της. Διοτι αν δεν συνεχισω να πληρωνω την εταιρια, αλλα (εχοντας εναλλακτικη), συνεχισω να χρησιμοποιω τα προιοντα της, με κατεβαζει στο ιδιο επιπεδο με την εταιρια.

 

 

Δεν θα το 'λεγα ότι ο κάθε δρόμος είναι προϊόν ΤΗΣ κάθε εταιρείας, σε καμία περίπτωση αλλά για χάρη της κουβέντας το προσπερνάω (εξάλλου εγώ δεν το έθεσα σωστά εξαρχής). Ας δεχτώ λοιπόν, ότι σωστά το βλέπεις υπό αυτό το οπτικό πρίσμα και άρα καλά κάνεις και πληρώνεις αφού χρησιμοποιείς το προϊόν τους. Εγώ το βλέπω διαφορετικά: Εγώ θεωρώ ότι χρησιμοποιώ ένα προϊόν που έχει πληρωθεί από τους γονείς μου επί σειρά ετών (άσχετα με το αν μετά παραχωρήθηκε σε κάποια εταιρεία για να "βελτιωθεί" - σε πολλά εισαγωγικά αυτό). Επομένως, πρέπει κι εσύ να δεχτείς ότι έχω δίκιο που ΔΕΝ πληρώνω κάνοντας χρήση ενός ΗΔΗ πληρωμένου δρόμου. Εάν η κάθε εταιρεία έφτιαχνε νέους δρόμους (που να πληρούσαν τις προϋποθέσεις) από το μηδέν ΧΩΡΙΣ να πατήσουν επάνω στους παλιούς που είναι ΗΔΗ πληρωμένοι, τότε το ζήτημα θα άλλαζε και θα ήμουν ο μαλάκας της υπόθεσης αν δεν πλήρωνα.

 

 

Ωστόσο, η απορία μου παραμένει. Είμαι μάγκας/νταής/κακοποιό στοιχείο και περνάω χωρίς να πληρώνω, γιατί έτσι γουστάρω. Γιατί η εταιρεία δεν στρέφεται εναντίον μου δικαστικά, αφού είναι νομικά κατοχυρωμένη; Μη με πας πάλι στο επιχείρημα "γιατί δεν βάζουν δικηγόρο όσοι είναι ενάντια στα διόδια". Ας υποθέσουμε ότι αυτοί δεν γουστάρουν να βάλουν και εν τέλει δεν ενδιαφέρονται να βάλουν, αφού δεν θίγονται κάπου. Η εταιρείες που θίγονται, όμως, γιατί δεν το κάνουν;

Δημοσ.
Δεν θα το 'λεγα ότι ο κάθε δρόμος είναι προϊόν ΤΗΣ κάθε εταιρείας, σε καμία περίπτωση αλλά για χάρη της κουβέντας το προσπερνάω (εξάλλου εγώ δεν το έθεσα σωστά εξαρχής). Ας δεχτώ λοιπόν, ότι σωστά το βλέπεις υπό αυτό το οπτικό πρίσμα και άρα καλά κάνεις και πληρώνεις αφού χρησιμοποιείς το προϊόν τους. Εγώ το βλέπω διαφορετικά: Εγώ θεωρώ ότι χρησιμοποιώ ένα προϊόν που έχει πληρωθεί από τους γονείς μου επί σειρά ετών (άσχετα με το αν μετά παραχωρήθηκε σε κάποια εταιρεία για να "βελτιωθεί" - σε πολλά εισαγωγικά αυτό). Επομένως, πρέπει κι εσύ να δεχτείς ότι έχω δίκιο που ΔΕΝ πληρώνω κάνοντας χρήση ενός ΗΔΗ πληρωμένου δρόμου. Εάν η κάθε εταιρεία έφτιαχνε νέους δρόμους (που να πληρούσαν τις προϋποθέσεις) από το μηδέν ΧΩΡΙΣ να πατήσουν επάνω στους παλιούς που είναι ΗΔΗ πληρωμένοι, τότε το ζήτημα θα άλλαζε και θα ήμουν ο μαλάκας της υπόθεσης αν δεν πλήρωνα.

 

Αρα παμε σε αυτο που ειπα πιο πανω. Οτι δηλαδη πρεπει να συγκεκριμενοποιησουμε (λεξη κι αυτη), το για ποιους δρομους και ποια διοδια μιλαμε. Διοτι δεν μπορουμε να λεμε πχ για την Αττικη, οτι ειναι πληρωμενος δρομος κλπ., πρεπει να μιλησουμε για ποιους δρομους αναφερομαστε, και μετα να ανατρξουμε και στα βιντεακια στο youtube να δουμε σε ποιους δρομους αναφερονται κι αυτοι.

 

Ωστόσο, η απορία μου παραμένει. Είμαι μάγκας/νταής/κακοποιό στοιχείο και περνάω χωρίς να πληρώνω, γιατί έτσι γουστάρω. Γιατί η εταιρεία δεν στρέφεται εναντίον μου δικαστικά, αφού είναι νομικά κατοχυρωμένη; Μη με πας πάλι στο επιχείρημα "γιατί δεν βάζουν δικηγόρο όσοι είναι ενάντια στα διόδια". Ας υποθέσουμε ότι αυτοί δεν γουστάρουν να βάλουν και εν τέλει δεν ενδιαφέρονται να βάλουν, αφού δεν θίγονται κάπου. Η εταιρείες που θίγονται, όμως, γιατί δεν το κάνουν;

 

Τους λογους που μπορει να εχει καθε εταιρια κανεις μας δεν τους ξερει και κανεις μας πιστευω δε θα τους μαθει. Στο μυαλο μου περνανε πολλα σεναρια, απο αυτο του οτι τα λεφτα που χανει ειναι πολυ λιγα σε σχεση μετο δημοσιο πριφολ της που δε θελει να χαλασει, μεχρι αυτο που μπορει να εχει στο συμβολαιο της ακομη και ορο που να αναγκαζει το κρατος να την αποζημειωνει απο τετοιες χασουρες. Κανεις δεν ξερει, υποθεσεις κανω. Παντως σιγουρα συμβουλατορες, δικηγορους και διευθυντες μαρκετινγ, εχουν, ετσι στον αερα επειδη ενοιωσαν καλα ενα πρωι, δεν τα κανουν.

Δημοσ.
Οχι δε συνεχιζω, αλλα παραλληλα δε χρησιμοποιω (οσο μπορω) και τα προιοντα της. Διοτι αν δεν συνεχισω να πληρωνω την εταιρια, αλλα (εχοντας εναλλακτικη), συνεχισω να χρησιμοποιω τα προιοντα της, με κατεβαζει στο ιδιο επιπεδο με την εταιρια.

 

αν αυτη η εταιρεια ηταν η ευδαπ,τι θα κανες?δε θα πινες νερο?

 

 

Αρα παμε σε αυτο που ειπα πιο πανω. Οτι δηλαδη πρεπει να συγκεκριμενοποιησουμε (λεξη κι αυτη), το για ποιους δρομους και ποια διοδια μιλαμε. Διοτι δεν μπορουμε να λεμε πχ για την Αττικη, οτι ειναι πληρωμενος δρομος κλπ., πρεπει να μιλησουμε για ποιους δρομους αναφερομαστε, και μετα να ανατρξουμε και στα βιντεακια στο youtube να δουμε σε ποιους δρομους αναφερονται κι αυτοι.

τα διοδια στην αττικη οδο θα πρεπε να ξηλωθουν μετα τα 2 πρωτα χρονια.γιατι μειναν εκει αραγε?

Δημοσ.
αν αυτη η εταιρεια ηταν η ευδαπ,τι θα κανες?δε θα πινες νερο?

 

Δεν μπορω να μιλησω υποθετικα με το αν η ευδαπ, αν η δεη, αν ο χλιμιτζουρας κλπ, διοτι εκτος του οτι δεν ξερω και δεν μου αρεσει να μιλαω στον αερα, το παραδειγμα σου μιλαει για ενα τελειως διαφορετικο αγαθο.

 

 

τα διοδια στην αττικη οδο θα πρεπε να ξηλωθουν μετα τα 2 πρωτα χρονια.γιατι μειναν εκει αραγε?

 

Που ακριβως το στηριζεις αυτο;

Δημοσ.

οχι δεν ειναι διαφορετικα αγαθα,ειναι και τα 2 ειδη πρωτης αναγκης.

στην αττικη οδο η αποσβεση του κοστους κατασκευης εγινε σε 2 χρονια.

αλλα οι υπουργοι με τον μπομπολα και τη παρεα τους υπογραψανε συμβαση εκμεταλλευσης διοδιων για 35 χρονια...

Δημοσ.
οχι δεν ειναι διαφορετικα αγαθα,ειναι και τα 2 ειδη πρωτης αναγκης.

στην αττικη οδο η αποσβεση του κοστους κατασκευης εγινε σε 2 χρονια.

αλλα οι υπουργοι με τον μπομπολα και τη παρεα τους υπογραψανε συμβαση εκμεταλλευσης διοδιων για 35 χρονια...

 

Δεν παυουν να ειναι ομως τελειως διαφορετικα, διοτι χωρις το νερο πεθαινεις, χωρις την αττικη, πας και απο εκει που πηγαινες παλια. Κανεις λαθος να τα συγκρινεις.

 

ΚΑι ξαναρωταω, με τι στοιχεια λες οτι σε 2 χρονια εγινε αποσβεση, εχεις καποια επισημα στοιχεια, η απλα οτι ακουσες - ειδες σε καποιο καναλι;

Δημοσ.

εχω ποσταρει απειρες φορε τα λινκ ψαξε

χωρις νερο απο την ευδαπ ζεις.παιρνεις απο το περιπτερο...

οταν δεν υπηρχε η ευδαπ ζουσαν...αλλα αμα ειναι να πηγαινουμε 800 χρονια πισω...

(ετσι οπως παμε εκει θα καταντησουμε)

κατσε να δεις τωρα που θα γινει και η ευδαπ ιδιωτικη και θα δεις ποσο θα παει το νερο

Δημοσ.
Οχι δε συνεχιζω, αλλα παραλληλα δε χρησιμοποιω (οσο μπορω) και τα προιοντα της. Διοτι αν δεν συνεχισω να πληρωνω την εταιρια, αλλα (εχοντας εναλλακτικη), συνεχισω να χρησιμοποιω τα προιοντα της, με κατεβαζει στο ιδιο επιπεδο με την εταιρια.
οι "θεσμοί"που έχει φτιάξει είναι πολλοί για να προσπελαστούν όλοι γιατί δεν πρέπει να ξεχνάς πως ένας μηχανισμός που έφτιαξε είναι η καταστολή -τιμωρία με δικό της ξανά μηχανισμό απονομης...
Δημοσ.
Δεν παυουν να ειναι ομως τελειως διαφορετικα, διοτι χωρις το νερο πεθαινεις, χωρις την αττικη, πας και απο εκει που πηγαινες παλια. Κανεις λαθος να τα συγκρινεις.

 

Στο 2010 είμαστε.. οι δρόμοι δε θεωρούνται καν αγαθά.. είναι μια απο τις βασικότερες υποδομές ενός κράτους. Αν είναι να γυρίσουμε σε τίποτα κατσικόδρομους και το νερό να πηγαίνουμε να το παίρνουμε απο τη βρύση στην πλατεία συντάγματος με το γαϊδουράκι.. (ή με τα πόδια αν είσαι χαμηλοσυνταξιούχος ή μισθωτός με βασικό μισθό)

Δημοσ.
Στο 2010 είμαστε.. οι δρόμοι δε θεωρούνται καν αγαθά.. είναι μια απο τις βασικότερες υποδομές ενός κράτους. Αν είναι να γυρίσουμε σε τίποτα κατσικόδρομους και το νερό να πηγαίνουμε να το παίρνουμε απο τη βρύση στην πλατεία συντάγματος με το γαϊδουράκι.. (ή με τα πόδια αν είσαι χαμηλοσυνταξιούχος ή μισθωτός με βασικό μισθό)

 

Αφου δε θες λοιπον να πας με το γαιδουρακι (το οποιο το ταιζες, αρα το πληρωνες), μεχρι τη βρυση του χωριου να παρεις τζαμπα νερο, και περιμενεις πλεον να στο φερουν στο σπιτι, θα πληρωσεις και το αναλογο αντιτιμο.

Το ιδιο και με τους δρομους. Αν δε θες να πληρωνεις διοδια, μια χαρα υπαρχουν οι παλιες εθνικες. Ας πουμε στην Εγνατια, αν δε θελω να μπω στην Εγνατια και να πληρωσω, μπορω να παω Αρτα Θεσσαλονικη μια χαρουλα τζαμπα οπως πηγαινα τοσα χρονια, δε θα αλλαξει τιποτε.

Δημοσ.

Μα τα πληρώνω αλλα δεν τα έχω. Σε μερικές των περιπτώσεων ειδικά τα υπερπληρώνουμε (βλέπε ρεύμα πχ)

 

Για την Εγναντία δεν ξέρω τι παίζει. Αν την έφτιαξε ιδιωτική εταιρία (όπως την Ατιική για παράδειγμα -αν και εκεί έγιναν "ατασταλείες" στο θέμα διοδίων-) προφανώς έχει μέσω της σύμβασης τη δυνατότητα να βάλει διόδια.

Το θέμα νομίζω όμως είναι για τα διόδια που έχουν περάσει σε ιδιωτικές εταιρίες και είναι στους δρόμους που ήδη υπήρχαν (αλλά και που επίσης δεν πληρούν τους κανονισμούς για να θεωρούνται εθνικές οδοί.)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...