Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Απο τη στιγμη που μπαινουν σε ενα φορουμ και ζητουν υποστηριξη (διαβασε ξανα το πρωτο ποστ του θρεντ), αναγκαστικα θα υποστουν και ερωτησεις, και κριτικη θετικη η αρνητικη, επικρισεις κλπ. Δεν ειναι πλεον γουστο τους.
Εχεις καιρο να το δεις;Εκλεισε.:lol::lol:

Σου απαγορεψε κανεις να γραψεις,σχολια,προτασεις;Ευπροσδεκτα ειναι.Θα υποστεις και εσυ ερωτησεις, και κριτικη θετικη η αρνητικη, επικρισεις κλπ για την αποψη την δικη σου.

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Απο τη στιγμη που μπαινουν σε ενα φορουμ και ζητουν υποστηριξη (διαβασε ξανα το πρωτο ποστ του θρεντ), αναγκαστικα θα υποστουν και ερωτησεις, και κριτικη θετικη η αρνητικη, επικρισεις κλπ. Δεν ειναι πλεον γουστο τους.

 

σου ζητησε κανεις υποστηρηξη?

εγω ενημερωνω μονο,απο κει και περα κανεις οτι νομιζεις εσυ.

αμα γουσταρεις πληρωνεις αμα δε γουσταρεις δε πληρωνεις.

 

Αφου εχετε τη σιγουρια οτι θα κερδισετε, μαζευτειτε ολοι μαζι (οργανωσεις εχετε), και βαλτε ολοι μαζι δικηγορο.

εχει γινει αυτο

και ξαναγραφω για 1231η φορα οι δικες αναβαλλονται συνεχεια.

 

Ευχαριστημενος δεν ειμαι, αλλα συμμετεχω στην εκλογικη διαδικασια απο το '89. Θες να σου πω ποσες φορες αλλαξε η κυβερνηση προς το καλυτερο επειδη "την τιμωρησαμε" στις εκλογες; Θες να σου πω τι ειδους τιμωρια της καναμε;

αρα αφου δεν αλλαζει η κυβερνηση ας κατσουμε ολοι στο καναπε μας να δεχομαστε το αγγουρι.

 

Δε μιλησα οτι εσενα μπορει να σου κανει τιποτε. Με εσενα δεν εχει τιποτε. Με το κρατος ομως εχει υπογραψει καποιες συμφωνιες που καλως η κακως ουτεεγω ουτε εσυ ξερεις τι γραφουν μεσα, τις ασφαλιστικες δικλιδες και τι ορους εχουν. Οποτε, αμεσα προφανως και θα σου τα κλασουν, εμμεσα ομως αμα συνεχιστει η κατασταση, κατι θα κανουν.

εχεις διαβασει τους νομους και τις συμβασεις η κανεις εικασιες?

μαλλον το δευτερο.

 

Το τι με κανει εμενα ασε να το ξερω εγω, δεν βγηκα εγω να αντιδρασω στο φορουμ, αρα δεν εχει νοημα το να ξερεις αν με πηδαει το κρατος η οχι.

εγω που γουσταρω να αντιδραω γιατι με πρηζεις?αμα δε σ αρεσουν αυτα που γραφω μη συμμετεχεις στη συζητηση.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Λοιπόν, κύριοι:

 

Επειδή η "συζήτηση" παίρνει άσχημη τροπή και ήδη ένας μας χαιρέτησε για τρεις ημέρες, μερικές επισημάνσεις:

 

Τα "γούστο μου", "πρόβλημά μου", "τι με πρήζεις" να σταματήσουν πάραυτα, παρακαλώ πολύ.

 

Εφόσον ένα θέμα δημοσιεύεται σε forum, υπάρχει σοβαρή περίπτωση να βρεθούν άνθρωποι να διαφωνήσουν με τα ολόσωστα και πειστικότατα δομημένα επιχειρήματά σας. Συμβαίνει. Το να καλείτε κάποιον να "μην ασχολείται" είναι το λιγότερο ανούσιο σε μια συζήτηση.

 

Μπορείτε να διαφωνείτε όσο θέλετε, αλλά θα το κάνετε κόσμια και όχι εριστικά. Τα "γούστα" κτλ. ΔΕΝ είναι τρόπος συζήτησης.

 

Αν θεωρείτε ότι η συμπεριφορά ενός μέλους είναι προβληματική, στέλνετε αναφορά ή το αγνοείτε.

 

Υπενθυμίζω ότι απαγορεύονται οι πολιτικές συζητήσεις. Επομένως, τα "πηδήματα" από τις κυβερνήσεις συγκεκριμένων χρονικών περιόδων που παρότι γίνονται εκλογές μυαλά δεν αλλάζουν, εμπίπτει σε αυτή ακριβώς την απαγόρευση.

 

Ακόμη, το να χαρακτηρίζετε "πρόβατο" ή να αναρωτιέστε αν "του αρέσει να τον πηδάει η κυβέρνηση" όποιον διαφωνεί μαζί σας, εμπίπτει στην απαγόρευση προσωπικών επιθέσεων/trolling/flaming.

 

Διατυπώστε τις απόψεις σας κόσμια. Άλλη προειδοποίηση δεν πρόκειται να υπάρξει. Απορίες, διαφωνίες κτλ. για την όποια παρέμβαση συντονιστή, μόνο με προσωπικό μήνυμα. Παράπονα για συντονιστή, μόνο με προσωπικό μήνυμα προς το διαχειριστή.

 

Καλή συνέχεια.

Δημοσ.

Αγωγή κατά της εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» κατέθεσε το ΚΤΕΛ Λάρισας

 

Αγωγή κατά της κατασκευάστριας εταιρείας «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.» κατέθεσε το ΚΤΕΛ Λάρισας για την οικονομική ζημία που υπέστη από το πολύμηνο κλείσιμο των Τεμπών, ύστερα από την πτώση βράχων.

 

Το ΚΤΕΛ Λάρισας διεκδικεί αποζημίωση 572.000 ευρώ από διαφυγόντα κέρδη επειδή λόγω της πτώσης των βράχων στα Τέμπη, τα λεωφορεία του αναγκάζονταν να χρησιμοποιούν παρακαμπτήριους δρόμους, προκειμένου να εκτελέσουν ενδονομαρχιακά και υπεραστικά δρομολόγια.

 

Υπενθυμίζεται ότι τα Τέμπη παρέμεναν κλειστά από τις 17 Δεκεμβρίου του 2009 έως τις 5 Μαΐου του 2010. Σύμφωνα με το ΚΤΕΛ, το δρομολόγιο Λάρισα-Θεσσαλονίκη διεξαγόταν μέσω Ελασσόνας - Κατερίνης, γεγονός που σήμαινε 90 επιπλέον χιλιόμετρα (240 αντί των 150) και 3,5 αντί για δύο ώρες για κάθε διαδρομή.

 

Η "Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε." έχει αναλάβει την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ, Μαλιακός-Κλειδί, στο οποίο εντάσσονται και οι σήραγγες των Τεμπών.

 

Στην αγωγή που κατατέθηκε στο Πολυμελές Πρωτοδικείο, το ΚΤΕΛ Λάρισας επικαλείται και τα πορίσματα του ΓΕΩΤΕΕ για τα αίτια του συμβάντος.

Δημοσ.

@pournaras σε έναν αγώνα που κάνουν ενάντια σε μεγαλοεργολάβους και διαπλεκόμενους,με όποιες δράσεις,παραλείψεις,αντιφάσεις δεν σε βρίσκουν αλληλέγγυο αυτοί οι άνθρωποι...

συμφωνώ πως είναι επιλογή σου αυτό αλλά θα μου επιτρέψεις να γράψω πως είναι ρηχό το επιχείρημα που βάζεις πως δεν έχει βγεί απόφαση υπέρ τους,γιατί αφενός δεν έχει βγεί και απόφαση εναντίον τους και σαφώς εσύ ήδη έχεις πάρει θέση αλλά και αφετέρου συνειδησιακά δεν πάλεψες,έστω και με την αλληλεγγύη σου σε αυτούς,για το δίκαιο της κοινωνίας πολιτών απέναντι στην κοινωνία της εκμετάλλευσης των πολιτών...

μεσιέ πες μου τι θα αφήσεις κληρονομιά που να εμπνέει τη νέα γενιά;

Δημοσ.

Γούστο μου και καπέλο μου B)

Και για όποιον ακόμη να πιάσει το νόημα.. ξαναδιαβάστε εδώ

 

 

Ntinaras εσύ γιατι κόπτεσαι αν ο άλλος είναι ναιναικος παλαμάκιας; Θα τον αλλάξεις απο ένα forum;

 

elven, δεν θα κάνω quote τιποτα απο τα γραφομενα σου για να επιχειρηματολογήσω μιας και όλα έχουν ένα κοινο παρονομαστη : Δεν λαμβάνεις υποψιν σου σε ολα αυτα που γραφεις τη λέξη συμφεροντα. Μου λες για παραδειγμα για αναμονη περι αποφάσεων δικαστηρίων όταν όλος ο κόσμος ξέρει οτι η δικαιοσύνη δεν είναι εν τέλει και τόσο δικαια όσο υποτίθεται οτι θα έπρεπε να είναι και εν πάσει περιπτώση για το λόγο αυτό ακομα και αν ως εκ θαύματος την τρέχουσα στιγμή υπάρχουν τρύπες που θα καταδίκαζαν τις εταιρίες, τα δικαστηρια καθυστερούν μήπως προλάβουν και τις κλείσουν.

 

Πάντως είναι εκπληκτικό πως σε τέτοιους καιρούς που εχει αποδειχτεί περίτρανα οτι η οργανωση και διοίκηση του ελληνικου Κράτους τις τελευταιες περίπου 4 δεκαετίες ήταν πέρα για πέρα λανθασμένες, με τα αποτελέσματα που όλοι βλέπουμε σήμερα, οτι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που υποστηρίζουν τις συνταγές που μας οδήγησαν σε αυτό το χάλι. Μάλιστα όταν κάποιοι τους λένε αυτα που εγραψα καποιες σελίδες πίσω, τα κάνουν γαργάρα και δεν απαντάνε γιατι προφανώς δεν υπάρχει απάντηση απο αυτους που ακολουθούν τυφλά ότι τους λένε. Είχα γράψει λοιπον κάτι που σχετίζεται με τις ιδιωτικοποιήσεις και προφανώς και με την ιδιωτικοποίηση των δρόμων :

 

Εχει σκεφτεί κανεις ποιος διοικεί το δημόσιο και αρα ποιος φταει για την κατάντια του;

Προφανώς οπως εχει καταντήσει το δημόσιο τα παντα θα δούλευαν καλύτερα σε ιδιωτικά χέρια αλλα ο λογος που συμβαίνει αυτο ειναι οτι το δημοσιο το φέρανε σε αυτό το χάλι αυτοι που εμεις ψηφίζουμε για να το διαχειριστούν σωστά. Αυτοί δεν το διαχειρίζονται ή μήπως εγώ; Αυτοι δεν είναι υπεύθυνοι για το αν μια κρατική επιχείρηση ειναι κερδοφόρα ή ζημιογόνα;

Η λύση λοιπόν σύμφωνα με τα γραφόμενα σας ειναι να τα ξεπουλήσουμε ολα σε ιδιώτες για να δουλέψουν σωστά και οχι να απαιτήσουμε επιτέλους να δουλέψουν σωστα υπο την κρατική μηχανη ώστε να υπάρχουν και μεγαλύτερα ωφέλη για τον λαό. Και μάλιστα στη συνέχεια ψηφιζοντας τους, τους επιβραβευσετε κιολας γιατι ειναι μαγκες που αφου τα καταστρεψανε ολα, τα ιδιωτικοποιήσανε και σωθήκαμε.ψψψψψ μεγάλη μαγκια.

Και η πλάκα είναι οτι όταν π.χ βγαίνουν και λένε οτι ο ΟΣΕ είναι ζημιογόνα επιχείρηση, ουσιαστικα είναι λες και λενε "Παιδια ειμαστε άμπαλοι managers και δεν μπορουμε να διαχειριστουμε μια επιχειρηση....Για το λόγο αυτο ας την ιδιωτικοποιήσουμε να παίρνουμε τουλάχιστον ένα μίσθωμα". Το παραδέχονται δλδ. Και ο πολίτης αντι να βλέπει το δασος, βλέπει το δέντρο και τους λέει και μπράβο.

Ρε σεις, δεν κάνουμε κομματική πολιτική εδω πέρα. Προσωπικά δεν υποστηρίζω κάποιο κόμμα (στην τιμή μου σας το λέω αυτό) αλλά με στοιχειώδη μαθηματική παραγωγική σκέψη και με απλή παρατήρηση της κατάντιας της Ελλάδας είναι φως φανάρι ότι τόσα χρόνια κατι δεν πήγαινε καλα. Δεν μπορεί να ακούω απο νέους ανθρώπους να υποστηρίζουν τις μεθόδους κακοδιαχείρισης που μας φέρανε σε αυτη τη κατάσταση.

Πρέπει να αναλύσω όλους τους κανόνες του management για να καταλάβουν κάποιοι ποιος φταίει; Ακούω πράγματα του στυλ "φταίνε οι πολίτες που δεν πλήρωναν φόρους" και ανατριχιάζω. Ο πολίτης έφταιγε που τόσο χρόνια δεν υπήρχαν ελεγκτικοί μηχανισμοί που ως δια μαγείας εμφανίστηκαν τώρα και "συλλαμβάνουν" σκαφάτους και πισινάτους; Ασε μην πώ άλλα. 1000αδες πράγματα μπορώ να γράψω για αυτό αλλά είναι εκτός θέματος...

 

Δεν είμαι νομικός για να ξέρω τα πάντα σχετικά με το θέμα των διοδίων αλλά το πως έχουμε πληρώσει πχ την εγνατια ε!ρε φίλε μου ακούγεται προκλητικά αστείο ερώτημα όταν έχουν φαγωθεί τόσα ΔΙΚΑ ΜΑΣ λεφτά σε τόοοοοσα σκάνδαλα και όταν πληρώνω κάτι διόδια σαν του ζευγολατιού. Πραγματικά είναι να τρελαίνεσαι. Ξυπνήστε γ@μω το φελέκι μου....

 

 

 

Το ξεπούλημα είναι η χειρότερη λύση.. Μπορούν να κάνουν και ξέρουν ποιες είναι οι σωστές κινήσεις. Δε το κάνουν για τους γνωστούς λόγους. Στο χέρι μας είναι να τους πιέσουμε να το κάνουν. Να λειτουργήσουν σωστά. Ανθρώπινα.

Ξυπνάμε..

Δημοσ.

Τα συμπεράσματα που βγαίνουν για έναν άνθρωπο μέσα απο ένα forum και 5 posts είναι απίστευτα ε.

Μιλάμε ούτε ψυχολόγος με 99.000 χρόνια πρακτική πείρα και 47 pH.D δεν θα τα κατάφερνε τόσο καλά.

 

Πέρα απο αυτό sos,το είδος αγώνα και ο τρόπος μπορεί να βρίσκει αντίθετους πολλούς οι οποίοι δεν είναι αναγκαίο να είναι αντίθετοι με τον τελικό στόχο που επίσης όμως μπορεί να διαφέρει αλλά να έχει σαν κοινό παρανομαστή ότι θα είναι κάτι θετικό για τον κόσμο

 

Και για παράδειγμα,οι τύποι που λέει ο Ntinaras με τις μηνύσεις,ακόμα και αν δεν έχουν βγει απο το σπίτι τους,δεν έχουν σηκωθεί απο την καρέκλα τους,και τα χουν ματώσει απο το ξύσιμο μόνο και μόνο με την κατάθεση μήνυσης,την προσφυγή ας πούμε στο ΕΔ γιατί δεν μπορεί να αναβάλεται μια δίκη για πάντα,έχουν επιτελέσει πολύ σημαντικόκτερο έργο απο αυτόν που με μια κάμερα περνάει τα διόδια και αυτοφωτογραφίζεται να σηκώνει μπάρες.

 

Ο ένας το κάνει για το κοινό καλό χωρίς εντυπωσιασμούς και φανφάρες,

ο άλλος το κάνει απλά για εντυπωσιασμό και ουσιαστικά αυτοπροβάλλεται σαν ήρωας

ο ένας αγωνίζεται για την επίτευξη ενός στόχου

ο άλλος για να γλυτώσει τα 2.30

ο ένας κόσμια

ο άλλος σαν νεάτερνταλ

 

που ξες μπορεί κάποιος να διαφωνεί με τον ουγκα-ούγκα τρόπο,επίσης ο ένας απλά πιστεύει ότι δεν φταίει ο ιδιώτης οπότε και δεν έχει κανέναν λόγο να του ζημιώσει την επιχείρηση

Δημοσ.
@pournaras σε έναν αγώνα που κάνουν ενάντια σε μεγαλοεργολάβους και διαπλεκόμενους,με όποιες δράσεις,παραλείψεις,αντιφάσεις δεν σε βρίσκουν αλληλέγγυο αυτοί οι άνθρωποι...

συμφωνώ πως είναι επιλογή σου αυτό αλλά θα μου επιτρέψεις να γράψω πως είναι ρηχό το επιχείρημα που βάζεις πως δεν έχει βγεί απόφαση υπέρ τους,γιατί αφενός δεν έχει βγεί και απόφαση εναντίον τους και σαφώς εσύ ήδη έχεις πάρει θέση αλλά και αφετέρου συνειδησιακά δεν πάλεψες,έστω και με την αλληλεγγύη σου σε αυτούς,για το δίκαιο της κοινωνίας πολιτών απέναντι στην κοινωνία της εκμετάλλευσης των πολιτών...

μεσιέ πες μου τι θα αφήσεις κληρονομιά που να εμπνέει τη νέα γενιά;

 

Ισως την ικανοτητα μου να σκεφτομαι δευτερη και τριτη φορα, και να ζυγιζω πολλα πραγματα πριν πραξω. Σε αρκετα μου εχει αποβει μοιραιο, αλλα στα περισσοτερα εχω βγει νικητης, με αποτελεσμα να βλεπω οτι τουλαχιστον για τον εαυτο μου, κινουμαι στη σωστη κατευθυνση. Επισης καποιοι πρεπει να υπαρχουν και απεναντι, ωστε να κρατουνται οι ισορροπιες.

 

Απο κει και περα, για να μπορεσω να γινω αλληλεγγυος σε κατι, θα πρεπει αυτο το κατι να ειναι εμφανες και συγκεκριμενο. Στην περιπτωση μας λοιπον καθε αλλο παρα ειναι. Ειδικοτερα δε, αν γυρισουμε πισω ολο το νημα, θα δουμε οτι ξεκιναμε απο καποια συγκεκριμενα διοδια (για τα οποια πιστευω κανεις δεν εχει αντιρρηση, ακομη και δημαρχοι εχουν βγει και δηλωσαν την αντιθεση τους), στη διαρκεια ομως της συζητησης, μονο που δεν απαιτησαμε την παγκοσμια καταργηση των διοδιων.

Οποτε παμε σε δυο περιπτωσεις.

1. Κατα τη γνωμη καποιων, ολα τα διοδια ειναι κακα, πραγμα που με βρισκει καθετως και οριζοντιως αντιθετο, και που δεν εχει να κανει με κεφαλαιο κακους επιχειρηματιες κλπ, αλλα με την κοινη λογικη, οτι αυτο το εργο στοιχισε καποιο ποσο, αυτο θα το παρει πισω το κρατος, ειτε αμεσα ειτε εμμεσα.

2. Καποια συγκεκριμενα διοδια θα επρεπε να μην υπαρχουν ΠΛΕΟΝ για τον Α η Β λογο. Εδω υπαρχει μια καποια συμφωνια, αλλα διαφωνω στον τροπο. Δικηγοροι υπαρχουν και αρκετοι μαλιστα στους κολπους αυτων που καθημερινα σηκωνουν τις μπαρες, ας κατσουν κατω να βαλουν τα μυαλα τους να βρουνε μια νομιμη οδο ωστε να διωξουν τα διοδια. Τροποι οπου καποιοι αποφασιζουν να μην πληρωσουν (μια δυο δεκα εκατο φορες), χωρις ομως αυτο να δειχνει καποιο σοβαρο μελλοντικο αποτελεσμα, με βρισκουν αντιθετο, και εκτος αυτου, ο εκτροχιασμος του τροπου αυτου απο παιδακια που μπορει να σηκωσουν μια μπαρα απλα και μονο για να ανεβασουν το βιντεο στο φατσοβιβλιο, μας οδηγει στην περιπτωση 1, διοτι ο Αθηναιος ή ο Θρακιωτης δεν θα κατεβουν στην Πατρα εκει που ειναι το προβλημα, αλλα θα κανουν την πλακα τους στα διοδια της περιοχης τους.

Δημοσ.

Πέρα απο αυτό sos,το είδος αγώνα και ο τρόπος μπορεί να βρίσκει αντίθετους πολλούς οι οποίοι δεν είναι αναγκαίο να είναι αντίθετοι με τον τελικό στόχο που επίσης όμως μπορεί να διαφέρει αλλά να έχει σαν κοινό παρανομαστή ότι θα είναι κάτι θετικό για τον κόσμο

και τι θες να πεις με αυτό;ότι κάποιος πληρώνει τα διόδια επειδή διαφωνεί με τον τρόπο του αγώνα ή ακόμα ακόμα διαφωνεί και με τον τελικό στόχο που μπορεί να είναι για αυτόν κάποιος άλλος;για να ανοίξει δρόμο στην τελικό του στόχο πρέπει να φτάσει πρώτα στο κοινό στόχο και μετά να το πάει παραπέρα...

 

 

Ισως την ικανοτητα μου να σκεφτομαι δευτερη και τριτη φορα, και να ζυγιζω πολλα πραγματα πριν πραξω. Σε αρκετα μου εχει αποβει μοιραιο, αλλα στα περισσοτερα εχω βγει νικητης, με αποτελεσμα να βλεπω οτι τουλαχιστον για τον εαυτο μου, κινουμαι στη σωστη κατευθυνση. Επισης καποιοι πρεπει να υπαρχουν και απεναντι, ωστε να κρατουνται οι ισορροπιες.

 

Απο κει και περα, για να μπορεσω να γινω αλληλεγγυος σε κατι, θα πρεπει αυτο το κατι να ειναι εμφανες και συγκεκριμενο. Στην περιπτωση μας λοιπον καθε αλλο παρα ειναι. Ειδικοτερα δε, αν γυρισουμε πισω ολο το νημα, θα δουμε οτι ξεκιναμε απο καποια συγκεκριμενα διοδια (για τα οποια πιστευω κανεις δεν εχει αντιρρηση, ακομη και δημαρχοι εχουν βγει και δηλωσαν την αντιθεση τους), στη διαρκεια ομως της συζητησης, μονο που δεν απαιτησαμε την παγκοσμια καταργηση των διοδιων.

Οποτε παμε σε δυο περιπτωσεις.

1. Κατα τη γνωμη καποιων, ολα τα διοδια ειναι κακα, πραγμα που με βρισκει καθετως και οριζοντιως αντιθετο, και που δεν εχει να κανει με κεφαλαιο κακους επιχειρηματιες κλπ, αλλα με την κοινη λογικη, οτι αυτο το εργο στοιχισε καποιο ποσο, αυτο θα το παρει πισω το κρατος, ειτε αμεσα ειτε εμμεσα.

2. Καποια συγκεκριμενα διοδια θα επρεπε να μην υπαρχουν ΠΛΕΟΝ για τον Α η Β λογο. Εδω υπαρχει μια καποια συμφωνια, αλλα διαφωνω στον τροπο. Δικηγοροι υπαρχουν και αρκετοι μαλιστα στους κολπους αυτων που καθημερινα σηκωνουν τις μπαρες, ας κατσουν κατω να βαλουν τα μυαλα τους να βρουνε μια νομιμη οδο ωστε να διωξουν τα διοδια. Τροποι οπου καποιοι αποφασιζουν να μην πληρωσουν (μια δυο δεκα εκατο φορες), χωρις ομως αυτο να δειχνει καποιο σοβαρο μελλοντικο αποτελεσμα, με βρισκουν αντιθετο, και εκτος αυτου, ο εκτροχιασμος του τροπου αυτου απο παιδακια που μπορει να σηκωσουν μια μπαρα απλα και μονο για να ανεβασουν το βιντεο στο φατσοβιβλιο, μας οδηγει στην περιπτωση 1, διοτι ο Αθηναιος ή ο Θρακιωτης δεν θα κατεβουν στην Πατρα εκει που ειναι το προβλημα, αλλα θα κανουν την πλακα τους στα διοδια της περιοχης τους.

εδώ πάμε σε άλλο θέμα και θα βγούμε off topic

γράφεις υπέρ της οικονομίας της αγοράς και κατά της κοινωνίας των πολιτών,με τέτοιους επαγγελματίες πολιτικούς,και με αυτήν την αντιπροσωπευτική ,τάχα,δημοκρατία δεν υπάρχει δυνατότητα η κοινωνία των πολιτών να χτυπήσει μέσα σε αυτό το σύστημα, με τις δυνατότητες που της παρέχει, αυτό το σύστημα...

Δημοσ.
και τι θες να πεις με αυτό;ότι κάποιος πληρώνει τα διόδια επειδή διαφωνεί με τον τρόπο του αγώνα ή ακόμα ακόμα διαφωνεί και με τον τελικό στόχο που μπορεί να είναι για αυτόν κάποιος άλλος;για να ανοίξει δρόμο στην τελικό του στόχο πρέπει να φτάσει πρώτα στο κοινό στόχο και μετά να το πάει παραπέρα...

.

 

μπορεί κάποιος να διαφωνεί με τον ουγκα-ούγκα τρόπο,επίσης ο ένας απλά πιστεύει ότι δεν φταίει ο ιδιώτης οπότε και δεν έχει κανέναν λόγο να του ζημιώσει την επιχείρηση

 

ο στόχος και για τους δύο είναι η κατάργηση κάποιων και όχι όλων των διοδίων (λέμε)

η εταιρία στον έναν δεν περιλαμβάνεται σαν στόχος,βρήκε και τα κανε και δεν φταίει αυτή γι αυτό,για να δώσεις κάτω απο το τραπέζι πρέπει κι ο άλλος να απλώσει το χέρι(έστω ότι έδωσε και απο πάνω και απο κάτω)

οπότε δεν βρίσκει και κανένα λόγο να τη ζημιώσει

 

+ότι η ζημία μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ στον πολίτη

 

άκρη δεν πρόκειται να βγει,iquit

Δημοσ.
σου απάντησα σο-βα-ρο-τα-τα

1.μέχρι να βγει απόφαση δικαστηρίου δεν κάνω τον Καχιασβίλι και

2.ο κακός όπως είπε ο status είναι το κράτος και όχι η εταιρία που έκανε επένδυση κι έβαλε λεφτά,εσύ επιτίθεσαι στην εταιρία όμως

 

αυτα

 

1. Πάλι περιμένεις από καποιους αλλους να βγαλουν το φιδι απο την τρυπα, ή ακομα καλυτερα να σου πουν τι πρεπει να κανεις. Ο ορισμος του σκλαβου (ανθρωπου χωρις βουληση)

 

2.Εταιρια=κρατος και κρατος=εταιρια , οχι και τοσο ξεκαθαρες σε ολους μας εννοιες

Δημοσ.

Τα κλεμμενα καλοι μου δημοσιοι υπαλληλοι θα τα γυριστε τωρα ολα πισω οπως καταλαβατε.Μπορει να παρει 30 χρονια για να αρχισουν να μπαινουν στο κρατος ανθρωποι που παραγουν αλλα μεχρι τοτε θα πληρωστε για τη καταστροφη που κανατε στη χωρα.

  • Moderators
Δημοσ.

1. Κατα τη γνωμη καποιων, ολα τα διοδια ειναι κακα, πραγμα που με βρισκει καθετως και οριζοντιως αντιθετο, και που δεν εχει να κανει με κεφαλαιο κακους επιχειρηματιες κλπ, αλλα με την κοινη λογικη, οτι αυτο το εργο στοιχισε καποιο ποσο, αυτο θα το παρει πισω το κρατος, ειτε αμεσα ειτε εμμεσα.

 

 

Δεν υπάρχει "κοινή λογική" στο θέμα των διοδίων. Υπάρχει καταγεγράμμενος κάπου ένας νόμος (και μια ευρωπαϊκή οδηγία) που γράφει ότι "για να έχει ένας δρόμος διόδια πρέπει να έχει Χ λωρίδες, Ψ διαστάσεων, Ζ σημεία στάθμευσης, μπλα μπλα μπλα". Δεν χρειάζεται "κοινή λογική", γιατί δε χρειάζεται να καταλήξουμε σε κάποιο λογικό συμπέρασμα από τη στιγμή που η νομολογία σφύζει από σαφήνεια. Και έφερα ως παράδειγμα το παράδειγμα που φέρατε νωρίτερα: Εγνατία Οδός. Όσοι έχετε περάσει, ισχύει ότι έχει πολύ αραιούς μεταξύ τους χώρους στάθμευσης;

 

Και εν τέλει πέρα από τα θεωρητικοϊδεολογικά επιχειρήματα του στυλ "η εταιρεία κοπίασε και πρέπει να ανταμειφθεί", "οι υπάλληλοι θα μείνουν χωρίς δουλειά", "θα βοηθήσω στην παγκόσμια ειρήνη" κλπ κλπ, εγώ σαν καταναλωτής γιατί να το πληρώσω το προϊόν τους, εάν είναι ελλαττωματικό (αν δεν πληροί τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόμος ειδικότερα); Ακόμα και στους πιο σύγχρονους αυτοκινητόδρομους της Ελλάδας υπάρχουν ελλείψεις. Ας τι καλύψουν πρώτα, και μετά με όλη μου την καρδιά θα τους δίνω όσα διόδια ζητάνε (εφόσον φυσικά ληφθεί υπόψην τους η χρέωση ανα χιλιόμετρικη απόσταση κλπ κλπ).

Δημοσ.

Εγω νομιζω δικαιωμα του να μην πληρωσει, σιγα το εγκλημα - ας φροντισουν να βρουν τροπο να τον αναγκασουν.

 

Απλα μου αρεσει που βλεπω καποια βιντεακια που περιμενοντας, χωρις να εχουν πληρωσει, να ανοιξει η μπαρα μιλουν για παρακωλυση κυκλοφοριας!!! Χαρακτηριστικο παραδειγμα ελληναρα που ναι μεν θελει ο νομος περι παρακωλυσης που αφορα αλλους να ισχυει ενω το οτι ο νομος του να πληρωσει ας μην ισχυει.

Δημοκρατια του οτι μας συμφερει

 

Το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχει δρομος να κινηθεις χωρις διοδια αφου οι εταιρειας πατησαν πανω στον παλιο για να φτιαξουν τον νεο κι οχι διπλα σε αυτον. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΕΓΚΛΩΒΙΖΕΙ

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...