sam sam Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Επένδυση λέγεται,δεν κόβεις τις επενδύσεις για να μην χρωστάς,απλά βρίσκεις αυτού ςπου μασουλάνε τα κέρδη. Για ρώτα εμένα αν θέλω μέτριους δρόμους που χρειαζόμουν 7 ώρες για διαδρομή που κάνω τώρα σε 4.30-5 και με μεγαλύτερη ασφάλεια Εχω συμπληρώσει... Επένδυση για εμένα είναι το να βάλεις μέρος από το κεφάλαιο σου και έπειτα να έχεις κάποια έσοδα από αυτό (διόδια) τώρα αν δε έχεις αρκετό κεφάλαιο και δανείζεσαι, βάζεις αναγκαστικά και άλλους στο όλο έργο, και τέλος σου το φτιάχνουν αυτοί, ε δεν είναι επένδυση για το κράτος αλλά για όλους τους άλλους ... επενδύει δηλαδή στο εσωτερικό, δίνει χ χρήματα στους πολίτες να φτιάξουν κάτι, δεν έχει χρήματα, δανείζεται και από τα οφελεί της επενδύσεις δίνει χρήματα στο εξωτερικό. Μα έτσι δε γίνεσαι στη ουσία φτωχότερος ; αν δε το κανείς όλο αυτό με σύνεση και όχι σε ακραίο βαθμό;
elven Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Εχω συμπληρώσει... Επένδυση για εμένα είναι το να βάλεις μέρος από το κεφάλαιο σου και έπειτα να έχεις κάποια έσοδα από αυτό (διόδια) τώρα αν δε έχεις αρκετό κεφάλαιο και δανείζεσαι, βάζεις αναγκαστικά και άλλους στο όλο έργο, και τέλος σου το φτιάχνουν αυτοί, ε δεν είναι επένδυση για το κράτος αλλά για όλους τους άλλους ! Κάνεις λάθος. Τα διόδια δεν θα πρεπε να ναι για πάντα στις εταιρίες,μετά θα πρεπε να πάνε στο κράτος και τα λεφτά στη συντήρηση καταλήγεις με νέους δρόμους κτλ κτλ που και αυτό κέρδος είναι λόγω μείωσης ατυχημάτων,μείωσης απόστασης κτλ κτλ τες πα,την έκανα,ciou
sam sam Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Κάνεις λάθος.Τα διόδια δεν θα πρεπε να ναι για πάντα στις εταιρίες,μετά θα πρεπε να πάνε στο κράτος και τα λεφτά στη συντήρηση καταλήγεις με νέους δρόμους κτλ κτλ που και αυτό κέρδος είναι λόγω μείωσης ατυχημάτων,μείωσης απόστασης κτλ κτλ τες πα,την έκανα,ciou Τι θα πει "δε θα έπρεπε" αφού έτσι είναι. Μα αυτό γίνεται; δε καταλαβαίνω Γιατί εγώ που είπα ότι πάνε μετά από χ χρόνια τα διόδια ή αν μαζέψουν το πόσο νωρίτερα; Ναι κέρδος είναι αν θα μειωθούν τα ατυχήματα για τους πολίτες αλλά είναι και χάσιμο ο φπα από 18 να είναι στο 23 και να μιλάμε και για άλλη αύξηση!... (και όχι μόνο) (κάτσε να το ξαναδίαβασω) Edit μια χαρά το εχω γράψει...
@@sos@@ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Και για να απαντήσω στον φίλο Malthador Δεν θέλω να πληρώνω διόδια για παραπάνω καιρό απ όσο πρέπει,αλλά απο τη στιγμή που ο δρόμος φτιάχνεται με λεφτά επιχείρησης κι επειδή θέλω να δω κι άλλα έργα,είτε δρόμους,είτε νοσοκομεία,είτε γέφυρες,είτε κ@λόμπαρα πλαγίως της εθνικής οδού θα σεβαστώ τα χρηματά τους και την επένδυση τους,δλδ τα λεφτά που ΔΑΝΕΙΣΕ στο κράτος δλδ σε μένα οπότε elven συμφωνείς με την εμπορευματοποίηση του κρατους σε όλους τους τομείς και την υπαναχώρηση του κράτους από το κοινωνικό συμβόλαιο με τον λαό του ...και ρωτώ τότε ποιός ο κοινωνικός του εν τέλει ο ρόλος, πλήν της εμπορευματοποίησης και της καταστολής; αφού όλες τις κοινωνικές παροχές τις εκχωρεί; Με τέτοιες καγκουριές που κατεβαίνουν απο το κεφάλι κάθε μελλοντικού Τσε έκλεισε η Good Year,η NIssan κ.α πετώντας ανθρώπους στον δρόμο,βέβαια μόλις οι κατασκευαστικές πάρουν τα μπογαλάκια τους απο αυτή τη γαμάτη χώρα και πετάξουν ανθρώπους στον δρόμο απλά γιατί το κράτος δεν μπορεί να τηρήσει τις συμφωνίες του κι εδώ θυμίζω ότι ήδη έχουν καταγγελθεί οι συμβάσεις των δανείων με την ΕΕ να παραπέμπει το Ελλάντα στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων είμαι σίγουρος ότι θα στε οι πρώτοι που θα βγουν να κράξουν τις κακές εταιρίες που πετάνε ανθρώπους στον δρόμο και θα βρίζετε το κράτος γιατί αυτή η χώρα ο θεός αν υπάρχει να την κάνει δεν επενδύει,δεν έχει βιομηχανίες,εταιρίες κλπ παρα μόνο βαμβάκι,τζόγο και φυστίκια.είναι τουλάχιστον αφελής αυτού του είδους η επιχειρηματολογία...οι επιχειρήσεις βλέπουν μόνο το χρήμα, τίποτα άλλο... βγάζουν κέρδος στην ελλάδα μένουν ,βγάζουν περισσότερο στην κίνα εκεί θα πάνε... το κατέβασμα στους δρόμους έχει να κάνει με τις πρακτικές που ακολουθούν ... Ως τότε θα μείνω με την απορία γιατί οι Τσε των blogs δεν καταφεύγουν στα δικαστήρια να σκίσουν τις εταιρίες που βάζουν διόδια παράνομα αφού είναι γκαραντί και 1000% σίγουρο ότι θα κερδίσουν. εδώ τάχασες λίγο...στους δρόμους είναι και δεν πληρώνουν ...
elven Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 [quote=@@sos@@;3603392 εδώ τάχασες λίγο...στους δρόμους είναι και δεν πληρώνουν ... ενώ θα πρεπε να ναι στα δικαστήρια με αγωγές κατά των κακών εταιριών,αλλά είναι πιο εύκολο να πάρεις μια κάμερα και να σε καταγράψεις να σηκώνεις την μπάρα παρά να αγωνιστείς στ αλήθεια Τες πα,η γνώμη μου είναι πριν. μετά
Moderators Malthador Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Και για να απαντήσω στον φίλο Malthador Δεν θέλω να πληρώνω διόδια για παραπάνω καιρό απ όσο πρέπει,αλλά απο τη στιγμή που ο δρόμος φτιάχνεται με λεφτά επιχείρησης κι επειδή θέλω να δω κι άλλα έργα,είτε δρόμους,είτε νοσοκομεία,είτε γέφυρες,είτε κ@λόμπαρα πλαγίως της εθνικής οδού θα σεβαστώ τα χρηματά τους και την επένδυση τους,δλδ τα λεφτά που ΔΑΝΕΙΣΕ στο κράτος δλδ σε μένα Δεν μίλησα για διόδια γενικά κι αόριστα. Μίλησα για καταχρηστικά διόδια. Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, για διόδια που εφαρμόζονται σε δρόμους οι οποίοι δεν τηρούν τις προδιαγραφές που πρέπει να τηρούν οι δρόμοι στους οποίους εφαρμόζονται διόδια. Για παράδειγμα, επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω και επειδή είναι και έργο δισεκατομμυρίων, η Εγνατία Οδός. Δεν το γνωρίζω προσωπικά, καθώς δεν έχω περάσει ποτέ μου, αλλά γνωστός μου που πέρασε πρόσφατα, με ενημέρωσε ότι οι χώροι σταύθμεσης είναι πάρα πολύ αραιοί μεταξύ τους, σε φάση "σε πιάνει κόψιμο και δεν βρίσκεις που να σταματήσεις ή τα κάνεις πάνω σου". Όσοι έχετε περάσει επιβεβαιώστε/διαψεύστε το. Αν ισχύει πάντως, το βρίσκω απαράδεκτο να πληρώσω έστω και μισό ευρώ για έναν δρόμο που αν με πιάσει νύστα να μην μπορώ να σταματήσω για δέκα λεπτά. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, η σύγκριση με την Nissan είναι άτοπη. Αν η Nissan και η Good Year έφτιαχναν προβληματικά προϊόντα, όσο προβληματικοί είναι οι δρόμοι της Ελλάδας, καλά έκαναν και έκλεισαν. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ας μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Ως τότε θα μείνω με την απορία γιατί οι Τσε των blogs δεν καταφεύγουν στα δικαστήρια να σκίσουν τις εταιρίες που βάζουν διόδια παράνομα αφού είναι γκαραντί και 1000% σίγουρο ότι θα κερδίσουν. Καταρχάς είναι Τσε των δρόμων κι όχι των blogs, γιατί κάνουν πράξη την άρνηση πληρωμής. Κατά δεύτερον το παίρνεις ανάποδα πιστεύω. Οι "Τσε" δεν χρειάζεται να πάνε στα δικαστήρια, γιατί πολύ απλά δεν ενδιαφέρονται (αν και σε προηγούμενο ποστ μου ανέφερα ότι υπάρχει ένας δικηγόρος στην Πάτρα που κατέφυγε ενάντια στην Ολυμπία Οδό - μάλλον δεν το έλαβες υπόψιν). Περνάνε έτσι αφού μπορούν. Οι εταιρείες πρέπει να καταφύγουν στα δικαστήρια, αφού αυτές είναι που θίγονται. Γιατί δεν το κάνουν άραγε; Άσε που πολλές φορές είναι πιο επικίνδυνο να πας από τη νέα εθνική (βλέπε πάτρα - αίγιο) ρε καλύτερα από παλιά! Τώρα που έχω εξεταστική κάνω αυτή τη διαδρομή κάθε δεύτερη μέρα και έχω πάει μόνο μία φορά από την νέα εθνική (αρνούμενος να πληρώσω φυσικά το νταβατζιλίκι τους). Χωρίς υπερβολή, από την παλιά εθνική φτάνω πιο γρήγορη, καθότι στη νέα γίνονται έργα και υπάρχει μόνο μία λωρίδα. 2,90 ευρώ για ΜΙΑ λωρίδα κυκλοφορίας. Ε όχι, ας πάνε στον αγύριστο.
sam sam Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Τώρα που έχω εξεταστική κάνω αυτή τη διαδρομή κάθε δεύτερη μέρα και έχω πάει μόνο μία φορά από την νέα εθνική (αρνούμενος να πληρώσω φυσικά το νταβατζιλίκι τους). Χωρίς υπερβολή, από την παλιά εθνική φτάνω πιο γρήγορη, καθότι στη νέα γίνονται έργα και υπάρχει μόνο μία λωρίδα. 2,90 ευρώ για ΜΙΑ λωρίδα κυκλοφορίας. Ε όχι, ας πάνε στον αγύριστο. Τώρα είναι καλά στη νέα εθνική παλιά τα κολόνακία που είχαν βάλει ήταν από αλλού και παρά πολλά δε είχαν τα αντανακλαστικά!.. Εκεί να δεις το βράδυ... Η μάνα του κατασκευαστή πρέπει να είχε συνέχεια λοξιγκα......
@@sos@@ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 ενώ θα πρεπε να ναι στα δικαστήρια με αγωγές κατά των κακών εταιριών,αλλά είναι πιο εύκολο να πάρεις μια κάμερα και να σε καταγράψεις να σηκώνεις την μπάρα παρά να αγωνιστείς στ αλήθεια Τες πα,η γνώμη μου είναι πριν. μετά ok, πάντως να το ξες στους δρόμους,κατά την άποψή μου, κερδίζεται η συνείδηση και ανεβάζει level η επινοητικότητα...τέσπα και από μένα
pournaras Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 οπότε elven συμφωνείς με την εμπορευματοποίηση του κρατους σε όλους τους τομείς και την υπαναχώρηση του κράτους από το κοινωνικό συμβόλαιο με τον λαό του ... [/b]... Σε πιανω να λαικιζεις ελαφρως. Ο οποιοσδηποτε, ειτε ειναι κρατος, ειτε ειναι ιδιωτης ειτε ειναι ο θεος ο ιδιος, για να φτιαξει ενα εργο, χρειαζεται χρηματα. Οποιος τα δωσει, αναγκαστικα καποια στιγμη θα τα παρει πισω. Αν ειναι ο ιδιωτης, λογικο ειναι να βαλει ενα ποσο Α, και να θελει να παρει πισω ενα ποσο Α+. Αν ομως ειναι το κρατος, εκει τα πραγματα περιπλεκονται, διοτι ναι μεν το κρατος δεν εχει την απαιτηση να βγαλει κερδος (αν και θα επρεπε, για να αυξανεται το μετοχικο του, και να ειναι πιο χαλαρο στο επομενο εργο), παρολα αυτα το κρατος δεν θα χρειαστει το ποσο Α, αλλα θα χρειαστει απο την αρχη το ποσο Α+ διοτι θα χρειαστει να προσλαβει υπαλληλους (πολλοι απο τους οποιους θα του μεινουν αμανατι), δεν θα μπορεσει να κανει τις αναλογες περικοπες με ενα ιδιωτη, θα ειναι πολυ πιο δυσκινητο και παρα πολλα αλλα. Αρα το κοινωνικο κρατος, δεν ειναι ενα κρατος που ξυπναει το πρωι παει στον κηπο, κοβει καποσα δις ευρω κι ερχεται για να μας τα μοιρασει την υπολοιπη μερα. Απλα θα μας τα κουμπωνε στα τελη κυκλοφοριας, σε εξτρα φορολογιες κλπ. Κι επειδη λοιπον δεν μπορεις να πας να χτυπησεις το κρατος, το οποιο ειναι καθολα υπευθυνο, διοτι ουτε μονο του μπορει να κανει αυτο το εργο, ουτε (κατα τη γνωμη σου) ηταν σωστη η συμφωνια, ουτε, οταν τελειωσει η συμβαση θα κοπουν τα διοδια (εδω βεβαια πεφτει η παραπληροφορηση, διοτι ο ιδιωτης θα παιρνει διοδια οσο ειναι η συμβαση, μετα θα τα παιρνει το ιδιο το κρατος), επειδη λοιπον στο με το κρατος δεν μπορεις να τα βαλεις, πας και χτυπας τον νομιμο ιδιωτη (δε βλεπω καπου να εχει παρανομησει), που εκανε την επενδυση του και περιμενει το κερδος του.
firewalker Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Εμένα μου την σπάει που όλο αυτό στο σκηνικό πάει να την οικειοποιηθεί και εκμεταλλευτεί ο πολιτικός χώρος της αριστεράς. Προσωπικά δεν πληρώνω τα 2 διόδια στα Τέμπη.
@@sos@@ Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Σε πιανω να λαικιζεις ελαφρως.Ο οποιοσδηποτε, ειτε ειναι κρατος, ειτε ειναι ιδιωτης ειτε ειναι ο θεος ο ιδιος, για να φτιαξει ενα εργο, χρειαζεται χρηματα. Οποιος τα δωσει, αναγκαστικα καποια στιγμη θα τα παρει πισω. Αν ειναι ο ιδιωτης, λογικο ειναι να βαλει ενα ποσο Α, και να θελει να παρει πισω ενα ποσο Α+. Αν ομως ειναι το κρατος, εκει τα πραγματα περιπλεκονται, διοτι ναι μεν το κρατος δεν εχει την απαιτηση να βγαλει κερδος (αν και θα επρεπε, για να αυξανεται το μετοχικο του, και να ειναι πιο χαλαρο στο επομενο εργο), παρολα αυτα το κρατος δεν θα χρειαστει το ποσο Α, αλλα θα χρειαστει απο την αρχη το ποσο Α+ διοτι θα χρειαστει να προσλαβει υπαλληλους (πολλοι απο τους οποιους θα του μεινουν αμανατι), δεν θα μπορεσει να κανει τις αναλογες περικοπες με ενα ιδιωτη, θα ειναι πολυ πιο δυσκινητο και παρα πολλα αλλα. Αρα το κοινωνικο κρατος, δεν ειναι ενα κρατος που ξυπναει το πρωι παει στον κηπο, κοβει καποσα δις ευρω κι ερχεται για να μας τα μοιρασει την υπολοιπη μερα. Απλα θα μας τα κουμπωνε στα τελη κυκλοφοριας, σε εξτρα φορολογιες κλπ. Κι επειδη λοιπον δεν μπορεις να πας να χτυπησεις το κρατος, το οποιο ειναι καθολα υπευθυνο, διοτι ουτε μονο του μπορει να κανει αυτο το εργο, ουτε (κατα τη γνωμη σου) ηταν σωστη η συμφωνια, ουτε, οταν τελειωσει η συμβαση θα κοπουν τα διοδια (εδω βεβαια πεφτει η παραπληροφορηση, διοτι ο ιδιωτης θα παιρνει διοδια οσο ειναι η συμβαση, μετα θα τα παιρνει το ιδιο το κρατος), επειδη λοιπον στο με το κρατος δεν μπορεις να τα βαλεις, πας και χτυπας τον νομιμο ιδιωτη (δε βλεπω καπου να εχει παρανομησει), που εκανε την επενδυση του και περιμενει το κερδος του. μα ακριβώς εκεί είναι η ειδοποιός διαφορά μεσιέ το κέρδος... μηδενισμός των πάντων στο βωμό του ...το κράτος που παλιά περηφανευόταν ότι μπορεί να κατέχει και να παρέχει δημόσια αγαθά και υπηρεσίες στραγγίζοντας ουσιαστικά τον λαό τώρα τα εμπορευματοποιεί και τα εκχωρεί, υπερεκμεταλλεύοντας τους πολίτες του παίζοντας το χαρτί της μείωσης του αλλά που μειώνεται; εκεί που υπάρχει κέρδος για αυτούς που το στηρίζουν με πολλους τρόπους...και δεν είναι λαικισμός είναι η πραγματικότητα ... ποιά; αν δεν έχεις χρήμα δεν θα έχεις την ίδια ποιότητα σε κοινωνικά αγαθά που έπρεπε το κράτος να παρέχει στους πολίτες του... και δεν μιλάω για μένα εε.. όσο για τις συμβάσεις... νομίζω πως δεν θέλει μεγάλη φαντασία για να καταλάβεις ποιούς εξυπηρετούν πάντα... και δεν μιλάω για μένα εεε Εμένα μου την σπάει που όλο αυτό στο σκηνικό πάνε να την οικειοποιηθεί και εκμεταλλευτεί ο πολιτικός χώρος της αριστεράς. για αυτό τους άλλους τους λένε συντηρητικούς...
Ntinaras Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 ενώ θα πρεπε να ναι στα δικαστήρια με αγωγές κατά των κακών εταιριών,αλλά είναι πιο εύκολο να πάρεις μια κάμερα και να σε καταγράψεις να σηκώνεις την μπάρα παρά να αγωνιστείς στ αλήθεια Τες πα,η γνώμη μου είναι πριν. μετά εσυ που κατηγορεις οσους το κανουν εχεις αγωνιστει για κατι περα απο τα φορουμς? και μαθε επιτελους να διαβαζεις σου χω γραψει απειρες φορες οτι εχουν γινει μηνυσεις ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΑΝΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. και αφου κοπτεστε τοσο πολυ για την nissan και την goodyear και των υπαλληλων που δουλευουν εκει να φτιαξουμε καθε 5 χιλιομετρα νεους σταθμους διοδιων,για να παιρνουν κι αλλα λεφτα ωστε να προσλαβουν κι αλλους υπαλληλους! ΓΑΜΑΤΗ ΣΚΕΨΗ? Αττική Οδός. Οι τελικές πληρωμές ήταν 1.200.000.000 ευρώ. Το 92% του ποσού είναι κρατική χρηματοδότηση, άμεση ή έμμεση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Ο "εκλεκτός" επιχειρηματικός όμιλος συνέβαλε με 8%. Όχι με δικά του λεφτά. Με δάνειο, με κρατική εγγύηση κιόλας. Τι συμβαίνει σήμερα; Η σύμβαση, που ψηφίστηκε από τη Βουλή, λέει ότι είναι 2,8 ευρώ το κάθε αυτοκίνητο για τριάντα τρία χρόνια. Η απόσβεση της δαπάνης, που ήταν 1.200.000.000 ευρώ, έγινε σε δύο χρόνια. Τι κάνουν οι "εκλεκτοί" μεγαλομέτοχοι του επιχειρηματικού ομίλου επί τριάντα τρία χρόνια; Εισπράττουν». Η σύμβαση παραχώρησης, που υπογράφηκε το 1996 επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, προβλέπει ότι η εκμετάλλευση από τους μεγαλοεργολάβους μπορεί να διαρκέσει από 18 έως 23 χρόνια (δηλαδή από το 2019 έως το 2024). Ωστόσο, υπάρχει ρήτρα με βάση την οποία μπορεί να παραδοθεί και νωρίτερα στο Δημόσιο, εφόσον έχει γίνει η αποπληρωμή των δανείων και η επιστροφή των ιδίων κεφαλαίων (των κεφαλαίων δηλαδή που υποτίθεται έβαλαν οι ίδιοι στο έργο) με μια ελάχιστη απόδοση 11,6%.Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, το έργο κόστισε 1,3 δισ. ευρώ, από τα οποία το 32% (420 εκατ. ευρώ) κατέβαλε το Δημόσιο, μαζί με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Γύρω στα 675 εκατ. ευρώ ήταν τα δάνεια που σύναψαν οι εργολάβοι με την εγγύηση του Ελληνικού Δημοσίου. Περίπου 175 εκατ. ευρώ ήταν η ίδια συμμετοχή των εργολάβων στο έργο και για να το εγκαταλείψουν θα έπρεπε να τους επιστραφούν με μια απόδοση 11,6%, δηλαδή να πάρουν 20,30 εκατ. ευρώ παραπάνω. Τα τρελά κέρδη... Τα συνολικά έσοδα μέχρι τώρα στα 8 χρόνια λειτουργίας της Αττικής Οδού υπολογίζεται ότι έχουν ξεπεράσει όχι μόνο το ύψος των δανείων και των ιδίων κεφαλαίων, αλλά και το συνολικό κόστος του έργου! Αν εξαιρέσουμε τα δύο πρώτα χρόνια (2001 και 2002) που ο δρόμος δε λειτουργούσε σε όλο του το μήκος και η ημερήσια κυκλοφορία δεν ξεπερνούσε τα 36.500 οχήματα, όλα τα υπόλοιπα χρόνια τα έσοδα μόνο από τα διόδια αυξάνονταν με «τρελούς» ρυθμούς. Το 2003 άγγιξαν τα 100 εκατ. ευρώ, ενώ το 2004 ξεπέρασαν τα 150 εκατ. ευρώ. Το 2005 ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 200 εκατ. ευρώ, ενώ το 2008, με μέσο όρο ημερήσιας κυκλοφορίας 301.000 οχήματα, ξεπέρασαν τα 300 εκατ. ευρώ. Το 2009 μάλιστα που ο μέσος όρος της ημερήσιας κυκλοφορίας είναι ακόμη μεγαλύτερος, τα έσοδα από τα διόδια αγγίζουν το 1 εκατ. ευρώ την ημέρα!
orotoi Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Εδώ έχουν μάθει να λένε ευχαριστώ για τα αυτονόητα..
elven Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Που ξες μπορεί κάποιος δικός μου ή κι εγώ να απολύθηκε επειδή ο Τσε συνδικαλιστής ήθελε 1,500,000 δραχμές το μήνα με 6ωρο και τα Σ/Κ ελεύθερα. Δεν δουλεύουν εκεί,δούλευαν,αλλά εκφέρεις γνώμη χωρίς να χεις ιδέα βλέπω Σηκώστε τις μπάρες,επαναστατήστε,μη το ματώσετε το σύστημα απο το πολύ σήκωμα και τρέχουμε ε... ψχ παναγίαμ,επαναστάτης απο σήκωμα μπάρας,φοβερή αντίδραση άκου και μια άλλη,κλέψε το στυλό του εφοριακού για διαμαρτυρία στην υψηλή φορολογία,ΔΡΑΣΕ (τράβα το βίντεο και φτιάξε blog μετά)
firewalker Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 2010 για αυτό τους άλλους τους λένε συντηρητικούς... Βασικά ποιο συνεταιρικοί από του Έλληνες αριστερούς δεν υπάρχουν. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που δεν κολλάει εδώ και μάλλον παραβαίνει και τους κανόνες του φόρουμ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.