Προς το περιεχόμενο

Δεν πληρώνουμε διόδια!


linuxovios

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Και τι πειράζει που κάνει το Ζορό;

Για να το τραβήξω λίγο παραπάνω, μάλλον δεν τον κάνει, γιατί θα έπρεπε να μπουκάρει στη βίλα του υπουργού που υπέγραψε αυτές τις συμβάσεις, να του βιάσει το σκύλο, να του κουρέψει γουλί την υπηρέτρια και μετά να μοιράσει τα ασημένια κηροπήγια..

  • Απαντ. 552
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Και τι πειράζει που κάνει το Ζορό;

Για να το τραβήξω λίγο παραπάνω, μάλλον δεν τον κάνει, γιατί θα έπρεπε να μπουκάρει στη βίλα του υπουργού που υπέγραψε αυτές τις συμβάσεις, να του βιάσει το σκύλο, να του κουρέψει γουλί την υπηρέτρια και μετά να μοιράσει τα ασημένια κηροπήγια..

 

Καποτε καποιοι Δημοι υπεγραψαν με ιδιωτικη εταιρια να λετιυργησει τη δημοτικη σταθμευση. Τοτε λοιπον εχοντας την ιδια λογικη, καναμε τους Ζορρο και δεν πληρωναμε. Καποια στιγμη αυτο αλλαξε (χωρις οι πιο πολλοι να το γνωριζουν), και η λειτουργια περασε στα χερια των Δημων (εξου και η δημοτικη αστυνομια). Εμεις βεβαια ως Ζορρο συνεχισαμε να μην πληρωνουμε. Ενα ωραιο πρωι μας ηρθε απο ενα μπιλετακι αλλος 200, αλλος 500 κλπ, παει το κλαμα και το γλυψιμο συννεφο, για να σβηστουν ή να μειωθουν, τα οποια καποια στιγμη θα περασουν στην εφορια, και τελος το παιγνιδι.

Καλος λοιπον ο Ζορρο, αλλα πρεπει να εχει και τη γνωση των επιπτωσεων των πραξεων που κανει, και δυστυχως οι πιο πολλοι δεν ξερουν.

Δημοσ.

η ιδιωτική εταιρία δε μπορεί να σου στείλει πρόστιμο μέσω εφορίας ή τροχαίας ή με οποιοδήποτε άλλο κρατικό "τρόπο".

θα μπορούσε ίσως σε κάτι σε στυλ μετρό. Η τροχαία δεν μπορεί να επέμβει ακόμη και αν είναι μπροστά στο περιστατικό.

το να σηκώσεις την μπάρα δεν είναι ταρζανιά. Είναι οτι θα έκανες και συ αν ερχόμουν εκει που περπατάς στο δρόμο και σου βάζα ενα εμπόδιο μπροστά σου (και ισως να σου ζητούσα και κάνα 2ευρω για να περάσεις).. θα το παραμέριζες.

 

Οι συγκεκριμένες εταιρίες, δεν πηγαίνουν στα δικαστήρια γιατι υπάρχει το νομικό κενό που λίγο πιο πάνω αναφέρει ένας φίλος. Οπότε αν πάνε δικαστήριο και αθωωθεί έστω κ ένας, βάσει αυτού του νόμου, τότε θα δημιουργηθεί δεδικασμένο και κάθε υπόθεση παρόμοια, θα είναι υπερ του πολίτη και οχι αυτής της εταιρίας.

Δημοσ.
η ιδιωτική εταιρία δε μπορεί να σου στείλει πρόστιμο μέσω εφορίας ή τροχαίας ή με οποιοδήποτε άλλο κρατικό "τρόπο".

θα μπορούσε ίσως σε κάτι σε στυλ μετρό. Η τροχαία δεν μπορεί να επέμβει ακόμη και αν είναι μπροστά στο περιστατικό.

το να σηκώσεις την μπάρα δεν είναι ταρζανιά. Είναι οτι θα έκανες και συ αν ερχόμουν εκει που περπατάς στο δρόμο και σου βάζα ενα εμπόδιο μπροστά σου (και ισως να σου ζητούσα και κάνα 2ευρω για να περάσεις).. θα το παραμέριζες.

 

Οι συγκεκριμένες εταιρίες, δεν πηγαίνουν στα δικαστήρια γιατι υπάρχει το νομικό κενό που λίγο πιο πάνω αναφέρει ένας φίλος. Οπότε αν πάνε δικαστήριο και αθωωθεί έστω κ ένας, βάσει αυτού του νόμου, τότε θα δημιουργηθεί δεδικασμένο και κάθε υπόθεση παρόμοια, θα είναι υπερ του πολίτη και οχι αυτής της εταιρίας.

 

Τοτε γιατι δεν τις πανε οι πολιτες στα δικαστηρια, αφου οπως λες υπερ του πολιτη ειναι η ολη φαση.

Δημοσ.
η ιδιωτική εταιρία δε μπορεί να σου στείλει πρόστιμο μέσω εφορίας ή τροχαίας ή με οποιοδήποτε άλλο κρατικό "τρόπο".

θα μπορούσε ίσως σε κάτι σε στυλ μετρό. Η τροχαία δεν μπορεί να επέμβει ακόμη και αν είναι μπροστά στο περιστατικό.

το να σηκώσεις την μπάρα δεν είναι ταρζανιά. Είναι οτι θα έκανες και συ αν ερχόμουν εκει που περπατάς στο δρόμο και σου βάζα ενα εμπόδιο μπροστά σου (και ισως να σου ζητούσα και κάνα 2ευρω για να περάσεις).. θα το παραμέριζες.

 

Οι συγκεκριμένες εταιρίες, δεν πηγαίνουν στα δικαστήρια γιατι υπάρχει το νομικό κενό που λίγο πιο πάνω αναφέρει ένας φίλος. Οπότε αν πάνε δικαστήριο και αθωωθεί έστω κ ένας, βάσει αυτού του νόμου, τότε θα δημιουργηθεί δεδικασμένο και κάθε υπόθεση παρόμοια, θα είναι υπερ του πολίτη και οχι αυτής της εταιρίας.

 

Δεν είναι το ίδιο,δεν έδωσα εγώ λεφτά για να φτιαχτεί ο δρόμος ώστε να βάλω μπάρα.Και για απαντησε σε αυτό:

Αν βάλω μια μπάρα στον δρόμο και ζητάω λεφτά για να περάσεις,με ένα τηλ. στην αστυνομία θα με μαζεύαν,ένας τρελός ζητάει λεφτά για να περάσω τον δρόμο,τσακ κατευθείαν μέσα,τώρα γιατί δεν γίνεται;

Ή καλύτερα με το που θα με βλεπε η αστυνομία θα με μπαγλάρωνε,τώρα γιατί όχι;

 

Μάλλον γι αυτό (για τα διόδια Εγνατίας)

 

Από το Γραφείο Τύπου του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Μαγκριώτη

Θέλω επίσης να σημειώσω ότι δεν είναι δική μας ευθύνη το γεγονός, ότι η προηγούμενη κυβέρνηση για την καταβολή της εθνικής συμμετοχής στην κατασκευή της Εγνατίας Οδού προχώρησε σε δανεισμούς με υποθήκη τα διόδια της Εγνατίας.

 

http://alexpolisonline.blogspot.com/2010/08/blog-post_7076.html

 

Αν υπέγραψε ίδια σύμβαση,δλδ αν δανείστηκε λεφτά για να φτιάξει τον δρόμο κι έβαλε υποθήκη την εκμετάλευση των διοδίων τότε τα λεφτά δικαίως τα ζητάει η εταιρία που εκμεταλεύεται τα διόδια.

Και εννοείται ότι αν δεν ήταν νομικά καλυμένοι δεν θα υπέγραφαν συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ,έτσι τα δωσαν τα λεφτά;

Ταρζανιές και μόνο αυτά των δήθεν οργανώσεων,υπάρχουν νόμοι,δεν θα παρανομήσουν όλοι έστω και αν αντιδρούν για κατι που πιστεύουν ότι είναι παράνομο,υπάρχουν δικαστήηρια για να πουν τι είναι και τι δεν είναι

 

Και άντε οι εταιρίες διοδίων δεν θέλουν να πάνε στα δικαστήρια,πως κρατάνε τους Ζορρό των blogs να μην πάνε αυτοί;

Δημοσ.
αν ήταν παράνομα θα τα κλεινε η αστυνομία.

Σε αναγκάζουν να ανοίξεις εσύ την μπάρα για να σε πάρει η κάμερα ότι πέρασες με τη "βία".

 

Α και Bass,σε γνωστό μου έχει πάει χαρτί όπου του ζητείται να πληρώσει διόδια που δεν πλήρωσε,χωρίς προσαυξήσεις κτλ,θέλω να δω τι θα κάνουν όλοι αν βγει απόφαση υπέρ των διοδίων,είναι ξεφτίλα οργανώσεις και καλά υπέρ του πολίτη να σου λένε ουσιαστικά να παρανομήσεις γιατί φοβούνται/δεν έχουν τους πόρους who knows να τον υπερασπιστούν νόμιμα και όχι με ταρζανιές,αν σου ρθει να δώσεις κανα 200αρικο πες η denplirono.blogspot μου είπε να μην πληρώνω,δεν πάει έτσι,αν κάτι πιστεύεις ότι είναι παράνομο το πας δικαστικά,δεν κάνεις τον επαναστάτη με ξένες πλάτες(όπως κάνουν οι οργανώσεις με τις πλάτες των οδηγών)

 

τοτε γιατι δε κλεινουν ΟΛΑ τα παρανομα παραλιακα μαγαζια στη ποσειδωνος?

  • Moderators
Δημοσ.
Τοτε γιατι δεν τις πανε οι πολιτες στα δικαστηρια, αφου οπως λες υπερ του πολιτη ειναι η ολη φαση.

 

Πληροφοριακά:

 

Υπάρχει ένας δικηγόρος Πατρών ο οποίος έχει κινηθεί δικαστικά (με τη στήριξη του Δικηγορικού Συλλόγου Πατρών, αν δεν κάνω λάθος) ενάντια στην Ολυμπία Οδό. Η υπόθεση εκρεμμεί και θα εκδικαστεί τον ερχόμενο Οκτώβρη και αφορά τα διόδια Ρίου και Ζευγολατιού.

 

Σε ενάμιση μήνα θα ξέρουμε αν πρέπει να πληρώνουμε ή όχι.:-)

Δημοσ.
περιστατικο που εγινε πριν αρκετα χρονια και γραφτηικε και στις εφημεριδες.

 

δυο γιατροι φιλοι πηγαινανε ταξιδι αθηνα-γιαννενα με τις μηχανες τους.καπου μετα την αρτα,ενας απο τους δυο χτυπαει ασχημα με την μηχανη σε τροχαιο.ο φιλος του του εδωσε τις πρωτες βοηθειες αλλα αιμοραγουσε ασχημα.καλει το ασθενοφορο απο την αρτα που ηταν πολυ πιο κοντα στο δυστυχημα,αλλα και το ασθενοφορο απο τα γιαννενα που ηταν αρκετα πιο μακρια απο το σημειο.

 

Μετα απο ωρες φθανει το ασθενοφορο απο γιαννενα,ενω το ασθενοφορο απο αρτα δεν εμφανιστηκε ποτε.δυστυχως δεν προλαβανε να σωσουν τον ανθρωπο.απο την ΕΔΕ μαθευτηκε οτι ο οδηγος του ασθενοφορου της αρτας,το χε παρει να παει στο χωριο του να παιξει ταβλι και δεν ακουγε τον ασυρματο απο το καφενειο που βρισκοταν.

 

η ποινη; ενας μηνας διαθεσιμοτητα και μετα πισω στην δουλεια του.

 

κατα τα αλλα "οτι ναναι" ε; τις καληνυχτες μου.

 

Ο συλλογισμος σου δεν εχει καμια λογικη αλληλουχια, ωστε να φτασει στο συμπερασμα που εσυ θελεις. Εγω καταλαβαινω απ αυτα που γραφεις πως θα ηταν πιο λογικο να ζητας τις πολυ αυστηροτερες ποινες των δ.υ. που τεμπελιαζουν.

Δημοσ.
δεν γινεται να φας προστιμο απο ιδιωτικη εταιρεια.
σωστά...από ότι μου εξηγούσε ένας δικηγόρος χθες οφείλει η εταιρεία τον διοδίων να στείλει ονομαστική επιστολή στον κάτοχο του αυτοκινήτου ή του δικύκλου και να ζητά τα 1.90 ή τα 2.35 ευρώ αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει γιατί και κόστος έχει αφενός και αφετέρου δεν μπορεί να πάρει τα στοιχεία από δημόσια υπηρεσία για το κάνει, χώρια που ο κάτοχος μπορεί να επικαλεστεί πως το είχε δώσει σε άλλον οπότε σαν ιδιώτης η εταιρεία πρέπει να ψάξει πάλι τα στοιχεία του άλλου ....
τις μπαρες δε τις ανοιγουν για να σε καθυστερησουν και να στη σπασουν ωστε να αγανακτησει εσυ και κυριως οι πισω και να τσακωθειτε μεταξυ σας.

οσο ευκολα θα κερδισεις δικαστιριο εναντια στον μπομπολα τοσο ευκολα θα κερδισεις εναντια στον καραμανλη,παπανδρεου,για τα σκανδαλα κυβερνησεων.

πλεον τις μπαρες τις ανοίγουν, ζητάνε όμως για να σε καθυστερήσουν επιπλέον στοιχεία που δεν είσαι υποχρεωμένος να δώσεις ,ερώτηση χθες στον αδελφό μου ,τι μάρκα είναι η μηχανή; ,φερράρι ,φ ε ρ ρ α ρ ι , το όνομα ; σουμάχερ ,σ ο υ μά χερ κλπ κλπ οι εταιρείες κατάλαβαν πως μεγαλύτερη ζημιά τους φέρνει να μην ανοίγουν τις μπάρες και έδωσαν εντολή να τις ανοίγουν οι ταμίες ...

 

γμτ και μου άρεσε η σειρήνα ...

 

@pournaras κατά μάϊνχοφ δεν είσαι ούτε καν διαμαρτυρόμενος...

 

---------- Προσθήκη στις 09:58 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:43 ----------

 

Αν βάλω μια μπάρα στον δρόμο και ζητάω λεφτά για να περάσεις,με ένα τηλ. στην αστυνομία θα με μαζεύαν,ένας τρελός ζητάει λεφτά για να περάσω τον δρόμο,τσακ κατευθείαν μέσα,τώρα γιατί δεν γίνεται;

Ή καλύτερα με το που θα με βλεπε η αστυνομία θα με μπαγλάρωνε,τώρα γιατί όχι;

γιατι οι άνθρωποι του ουρανού νομίζουν πως μπορούν να τα παίρνουν όλα,αλλά τώρα οι νοικοκυραίοι έκαναν ένα άλμα,πέρασαν από την διαμαρτυρία στην αντίσταση και αυτό γιατί; γιατί βρήκαν κενό στην σύμβαση και άρα στα προστίματα...και τους τρέχουν...

ναι αντίσταση γιατί τους παίρνει να μην πληρώσουν,ας ανοίξουν και άλλοι δρόμοι για αυτούς μετά...

 

και εγώ δεν είμαι με τους νοικοκυραίους αλλά έτυχε να βρεθώ στο ίδιο μονοπάτι ...

Δημοσ.

Με κάλυψε ο @@ssos@@..

 

Δεν πηγαίνουν οι πολίτες όπως λες γιατί γενικά ο έλληνας έχει την τάση να λέει "Ελα μωρέ... μόνος μου τι να κάνω..?" Αλλα σιγά σιγά ευτυχώς αυτό αλλάζει και αρχίζουν πιο οργανωμένες και μαζικές τέτοιες ενέργειες (πέρα απο κομματικά ή άλλα συμφέροντα..).

Σε μερικούς μπορεί να φαντάζει ουτοπικό ή έστω δύσκολο οτι μια χώρα (οι πολίτες της) μπορεί να αλλάξει. Έχουμε συνηθίσει μια κατάσταση και νομίζουμε οτι είναι φυσικό. Γίνετε μια αλλαγή ή μια κίνηση για αλλαγή και μας ταράζει τόσο.. μας ξεβολεύει που νομίζουμε οτι είναι το χειρότερο που θα μπορούσε να γίνει.

Αλλά υπάρχουν πολλές πιθανές ευτοπίες αν αρχίσουμε να βλέπουμε προς τα εκεί. Στο χέρι μας είναι..

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με τα παιδιά που είναι κατά των διοδίων.

Όσο για τα "γιατί δε πάτε στα δικαστήρια" comments θα πω πως στη χώρα αυτή ο κόσμος ακόμα και αν δικαιωθεί, ο κάθε νταβατζής με διασυνδέσεις/χρήμα γράφει στα παλιά του τα παπούτσια τις αποφάσεις.

 

Μετά την απαξία των δικαστικών αποφάσεων και τα αδιέξοδα, έρχονται comments του τύπου "γιατί δεν οργανωνόσασταν τόσα χρόνια σαν ενεργοί πολίτες!!!!!!!"

 

Πλέον στην Ελλάδα μόνο το νταβατζιλίκι περνάει...

Δημοσ.

Μετά έρχονται comments του τύπου "γιατί δεν οργανωνόσασταν τόσα χρόνια σαν ενεργοί πολίτες!!!!!!!"

 

Γιατί πριν 20 χρόνια ακόμη και 100άτομα να ήθελες να οργανώσεις υπήρχαν δυσκολίες. Τώρα με τα σημερινά μέσα και κυρίως το internet, το πλήθος αυτό είναι μεγαλύτερο αφού είναι πιο εύκολη η ενημέρωση και η οργάνωση.

Γιατί κάθε οργανωμένη κίνηση πολιτών ενάντια σε τέτοιες δυνάμεις (ιδιωτικές ή κρατικές) έχουμε δει πως αντιμετωπίζεται. Οταν ο κόσμος βλέπει για παράδειγμα σε μια πορεία να πέφτει τόσο ξύλο, ε θα το σκεφτεί πολύ αν θα πάει σε καμία..

Και γιατί, ευτυχώς μια σάπια νοοτροπία που διατηρούσε ο έλληνας τα τελευταία χρόνια, αρχίζει και φεύγει. Έχει αρχίσει και ανθεί μια άλλη.. ανθρώπινη.

Δημοσ.

Και νέο πρόστιμο αυθαιρέτου, το πέμπτο μέσα στο τελευταίο διάστημα, επέβαλε η πολεοδομία Καπανδριτίου για την κατασκευή σταθμών διοδίων στη Μαλακάσα, στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας.

 

Η καινούργια «καμπάνα» ξεπερνά τα 250.000 ευρώ, ανεβάζοντας το συνολικό ύψος των προστίμων στα 22,5 εκατ. ευρώ.

 

Η αυτοψία της πολεοδομίας στα πλευρικά διόδια στη Μαλακάσα, σύμφωνα με το έγγραφο που συντάχθηκε στις 8 Σεπτεμβρίου 2010 και έχει στα χέρια της η «Ε», αφορά «αυθαίρετες κατασκευές σε εκτός σχεδίου περιοχή, άνευ οικοδομικής άδειας» για τον σταθμό, το κτίριο, τις ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις και άλλους βοηθητικούς χώρους. Στο ίδιο έγγραφο σημειώνεται ότι οι συγκεκριμένες χρήσεις απαγορεύονται στην περιοχή, με βάση τον οικιστικό νόμο 1337/83 και τον νόμο 1650/1985 περί προστασίας του περιβάλλοντος. Το πρόστιμο ανέγερσης των αυθαιρέτων ανέρχεται στα 166.500 ευρώ, ενώ το πρόστιμο διατήρησης στα 83.294 ευρώ για κάθε χρόνο. Η κοινοπραξία που έχει αναλάβει τα έργα στον αυτοκινητόδρομο έχει περιθώριο έως τις 7 Οκτωβρίου για να καταθέσει ένσταση.

πηγή

 

Κατάληψη στα διόδια Πολυμύλου στην Εγνατία Οδό

Μόλις 5 ώρες λειτούργησαν τα διόδια της Εγνατίας οδού στον Πολύμυλο Κοζάνης. Στις 11 το πρωί, ιδιοκτήτες φορτηγών Δ.Χ. και μέλη του κινήματος «Ακρίβεια – STOP» έκλεισαν τα διόδια και διέκοψαν τη λειτουργία τους. Η κατάληψη συνεχίζεται μέχρι αυτή τη στιγμή, ενώ τα αυτοκίνητα διέρχονται κανονικά, χωρίς την καταβολή του αντιτίμου.

πηγή

 

 

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...