Ntinaras Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 1ον - Μιλάμε για διόδια πιστεύω τα οποία πληρώνουμε μόνο για τους αυτοκινητόδρομους και προχθές που πέρασα από τη Βουλιαγμένης δεν είχε. 2ον - Δεν είναι, αλλά είναι όμως οδός ταχείας κυκλοφορίας (με κάθε επιφύλαξη) και ισχύει το ίδιο. Σ.71 Άρθρο 29: http://www.ydt.gr/main/images/photos/photo23109_KOK_pdf.pdf Αντί να παραθέτεις δεκάδες video έταιρων άμπαλων διάβασε λίγο τι ισχύει και μετά τα λέμε. κατ αρχην δε σε προσεβαλε κανεις προσεχε πως μιλας. ξαναρωταω. γιατι στη βουλιαγμενης να μην εχει διοδια?ποιος συντηρει τη βουλιαγμενης?ποιος την κατασκευασε? στην πατρων κορινθου το οριο ειναι 60 σε ορισμενα σημεια δεν ειναι και πολυ ταχειας κυκλοφοριας ε?
Ntinaras Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Eίναι Εθνική οδός ρε παιδιά. ποιος το λεει αυτο? κι εγω αν αυτοονομαστω σε ινδουιστης θηβετιανος μοναχος σημαινει οτι ειμαι κιολας?
_BASSstarlet_ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Το ότι ονομάζεται αυτοκινητόδρομος ή ταχείας, δεν αναιρεί ότι είναι τμήμα εθνικού δρόμου.
antonl Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δεν κατάλαβα αν απευθύνεσαι σε μένα. Με τα παραπάνω, θέλω να πω πως η Αθηνών-Πατρών, επισήμως ονομάζεται "Εθνική Οδός".
antonl Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δε διαφωνούμε ωρέ Σαν επιχείρημα/απάντηση το ανέφερα σχετικά μ αυτά: Eίναι Εθνική οδός ρε παιδιά. Η Πατρών-Κορίνθου τι είναι;
_BASSstarlet_ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μιλάγανε για ποδήλατα στην πατρών-κορίνθου, γι'αυτό είπα <<Eίναι Εθνική οδός ρε παιδιά.>>
antonl Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Ρε συ κατάλαβα τι λέμε. Εσύ ανέφερες ότι είναι εθνική οδός και στη συνέχεια ειπώθηκαν τα παρακάτω: ποιος το λεει αυτο? κι εγω αν αυτοονομαστω σε ινδουιστης θηβετιανος μοναχος σημαινει οτι ειμαι κιολας? Η Πατρών-Κορίνθου τι είναι; ... κι εγώ απάντησα στο «ποιος το λέει αυτό» και το «τι είναι», το Μητρώο Εθνικών Οδών, ΕΣΥΕ, 1998 τη χαρακτηρίζει Εθνική Οδό.
@@sos@@ Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Μιλάμε για τη παρούσα κατάσταση έτσι; έτσι δικαιολογώ την άποψή σου σου λόγω της άγνοιά σου(προφανώς) να γνωρίζεις τι συμβαίνει στις παρααυτοκινητοδρόμιες τοπικές κοινωνίες, τοπικές κοινωνίες που οι κάτοικοι τους έχουν φτάσει μέχρι και τα όρια του παραλογισμού,π.χ. προσκυνάς, περιοχές δασικές χρησιμοποιούνται πλέον σαν περιαστικές ,λ όγωεπιμήκυνσης του χρόνου διαδρομής των κατοίκων... αν βάλουμε τώρα μέσα την τσιμεντοποίηση, την ασφαλτοποίηση, το μπάζωμα των ρεμάτων για να σταθεροποιηθούν οι αυτοκινητόδρομοι,με τα γνωστά αποτελέσματα, βλέπε αγ.κωνσταντίνος πρόπερσι τον χειμώνα,τις προσχώσεις, την βίαιη εκτροπή του νερού που κατεβαίνει, τις σήραγγες που εγκλωβίζουν το καυσαέριο, την ρύπανση, την ηχορύπανση αυτά, και άλλα πολλά , δημιουργούν τουλάχιστον υποβάθμιση της φύσης και του περιβάλλοντος.. και ρωτάω αξίζει ; αξίζει για να επιταχύνει πιο γρήγορα το όχημά σου να δημιουργείς τέτοια υποβάθμιση στην φύση; αν για σένα αξίζει καλώς, για μένα δεν αξίζει πάντως για να ξηγιόμαστε... Αν είναι να μιλήσουμε για τωρινές ουτοπίες να ανοίξουμε καινούριο θρέντ όπου ιδανικό όχημα θα είναι τα πόδια, και δρόμοι τα μονοπάτια.δεν έχω πρόβλημα να ανοίξουμε,πάρε εσύ τους αυτοκινητοδρόμους,που κυριαρχούν, εκμεταλλευονται,που επιβιωνουν με την συνεχή άντληση κέρδους, που επιτίθενται στην σχέση ανθρώπου με την φύση και το περιβάλλον, και άσε σε μένα τα μονοπάτια... Κάποια στιγμή όταν αναγκαστείς να κάνεις κάτι για να επιβιώσεις κ όχι να τρώς από τα έτοιμα παίζοντας τον χίππη θα το καταλάβεις.... εσύ δηλ. ζεις τώρα;;;; η συνήθεια στην υποταγή οδηγεί στην υποτέλεια... Το ατσάλι δε λυγίζει σαν το σίδερο αλλά σπάει. Διαλέγεις κ παίρνεις....διάλεξα και είμαι απόλυτα συνεπής με τις αξίες μου ,εσύ; Επειδή ο ανθρώπινος πολιτισμός δεν έχει θέση στο φυσικό τοπίο, κακώς βάζουν συρματοπλέγματα στους αυτοκινητόδρομους, ε; αν το πολίτικαλ κορέκτ στο μυαλό σου είναι αυτό δεν είμαι υπεύθυνη εγώ, να το ξες... Λογική 15χρονου που τα βλέπει όλα on-off.. δεν έχω καταφέρει τίποτις ακόμα... θέλω πολύ προσπάθεια ακόμα για να φτάσω την λογική του νηπίου... Αντί να παραθέτεις δεκάδες video έταιρων άμπαλων διάβασε λίγο τι ισχύει και μετά τα λέμε. τι εννοείς με αυτόν τον χαρακτηρισμό;
Ntinaras Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 τοπικές κοινωνίες που οι κάτοικοι τους έχουν φτάσει μέχρι και τα όρια του παραλογισμού,π.χ. προσκυνάς,περιοχές δασικές χρησιμοποιούνται πλέον σαν περιαστικές ,λ όγωεπιμήκυνσης του χρόνου διαδρομής των κατοίκων... εχουν κανει μεγαλη ζημια σε πολλες μικρες κοινωνιες φραξαν εξοδους και εισοδους απο τις ΕΟ για να μη περνανε αυτοκινητα και χανουν διοδια με αποτελεσμα αν θελει καποιος να σταματησει σε μια μικρη πολη να ψωνισει κατι η να παει για καφε η γενικα να την δει,δεν μπορει ειτε καθολου ειτε πρεπει να πληρωσει διοδια.
Typhoon Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 27 Αυγούστου 2010 κατ αρχην δε σε προσεβαλε κανειςπροσεχε πως μιλας. ξαναρωταω. γιατι στη βουλιαγμενης να μην εχει διοδια?ποιος συντηρει τη βουλιαγμενης?ποιος την κατασκευασε? στην πατρων κορινθου το οριο ειναι 60 σε ορισμενα σημεια δεν ειναι και πολυ ταχειας κυκλοφοριας ε? Ούτε και εγώ σε προσέβαλα, είπα ότι δεν έχεις ιδέα περί του ΚΟΚ, πράγμα το οποίο είναι προφανές από τα posts σου. Πιστεύω ότι τη Λ.Βουλιαγμένης την συντηρεί το Υπ. Υποδομών, όπως και όλες τις κεντρικές λεωφόρους της Αθήνας. Και πίσω από αυτό υπάρχει μια λογική: - Τις τοπικές οδούς τις συντηρεί ο εκαστοτέ δήμος δεδομένου ότι χρησιμοποιούνται κυρίως από τους κατοίκους του δήμου. - Τις λεωφόρους, οι οποίες εξυπηρετούν την υπερτοπική, διαδημοτική κίνηση τις συντηρούν οι περιφέρειες/νομαρχείες κατά περίπτωση, ακριβώς επειδή χρησιμοποιούνται από υπερτοπική κίνηση αλλά πάλι στα πλαίσια της περιφέρειας/νομού. Τώρα γιατί τις κεντρικές λεωφόρους των Αθηνών τις έχει υπό την ευθύνη του το υπουργείο και όχι η νομαρχία/περιφέρεια, φαντάζομαι έχει να κάνει με το πως λειτουργεί το υδροκέφαλο, κεντρικοποιημένο ελληνικό κράτος. Όμως πρέπει να παρατηρήσω 2 πράγματα: - Εσύ κράζεις την ύπαρξη διοδίων και όχι τυχών λάθη στην κατανομή των ευθυνών συντήρησης των δρόμων. Θες να πούμε να μεταφερθεί η ευθύνη της συντήρησης των λεοφώρων στη νομαρχία. Μαζί σου. Δεν λες αυτό όμως (όπως σου είπα για τόσα άλλα πράγματα σε προηγούμενα μηνύματα). - Προφανώς δεν μπορεί όλοι οι δρόμοι να έχουν διόδια για πρακτικούς λόγους. Σε λίγα χρόνια πιθανώς μέσω GPS σε κάθε αμάξι να είναι δυνατόν να πληρώνουμε ενα ενοποιημένο ποσό για δίοδια/τέλη ανάλογα με την εκάστοτε χρήση του καθενώς. Δεν είναι όμως τεχνικά εφικτό ακόμα. Όσον αφορά το (περιστασιακό) όριο των 60 της Κορίνθου-Πατρών, σε παραπέμπω στον ορισμό της οδού ταχείας κυκλοφορίας στην αρχή του ΚΟΚ, τον οποίο προφανώς δεν έκανες τον κόπο να διαβάσεις (συνεπώς συνεχίζεις να μου δίνεις λαβή να σε αποκαλώ άμπαλο).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.