ShadOw_Keep Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 Λοιπον, ειμαι καινουριος οπως φαινεται στο site και βλεπω οτι γινεται καλη δουλεια. Λοιπον ειμαι τελοιοφοιτος φοιτητης πληροφορικης και ως καλος φοιτητης χρωσταω καποια μαθηματα.Απο προγραμματισμο λιγα πραγματα γνωριζω. Αλλα εχω ενα πολυ δυσκολο μαθημα για μενα το Δομες δεδομενων και αλγοριθμοι.Ειναι εκτος του τομεα που εχω επιλεξει.Με τον καθηγητη που το κανει δεν βγαζω ακρη.! Αν καποιος μπορει να βοηθησει να με βαλει στο πνευμα γενικα αυτου του πεδιου θα ημουν πολυ ευγνωμων.Φροντιστηριο δηλαδη θελω περιπου οχι εξ αποστασεως βεβαια. η υλη καλυπτει δεντρα,λιστες,ουρες,ταξινομησεις πινακων κ.α. Αν καποιος εχει εντριφυσει σε αυτο το θεμα να επικοινωνησει μαζι μου!! ευχαριστω πολυ προκαταβολικα!!
kavi Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 με το συμπάθειο, αλλά... πως να είναι δυνατόν να είσαι "τελειόφοιτος" φοιτητής πληροφορικής και να έχεις πάρει μόνο μία αμυδρή μυρωδιά από προγραμματισμό? τα ερωτήματά σου είναι πάνω στα τελείως θεμελιώδη. δηλ. πέρασες όλα τα υπόλοιπα μαθήματα αλλά χρωστάς ακόμη Δομές από το πρωτοδεύτερο εξάμηνο? μήπως δεν είσαι και τόσο τελειόφοιτος? ka-vi
Luciddream Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2010 η ερώτηση είναι μήπως τα τει/αει μας είναι για τον ******? και εγώ τελειόφοιτος είμαι αλλα πάλι καλά δεν έμαθα τίποτα απο το τει.. τα έμαθα μόνος μου.. αν δεν αγαπάς τα pc δεν θα καταλάβεις χριστό απο δομές δεδομένων.. ούτε απο τίποτα άλλο.. το οτι πέρασες δίκτυα, lisp,assembly, c++,java, και αν σου πουν να προγραμματίσεις κάτι σε αυτές τις γλώσσες θα τους κοιτάς περίεργα.. κάτι λέει.. οπότε κάτσε και ασχολήσου η διάλεξε διαφορετικό επάγγελμα όπως κάνουν πολλοί.. φιλικά πάντα..
ShadOw_Keep Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 εχω παρει κατευθυνση δικτυων.Δεν τα πολυ παω καλα με τις γλωσσες προγραμμτισμου δυστυχως.μεχρι c εχω μαθει.! Ασχολουμαι μονος μου εννοειται στον τομεα που μ ενδιαφερει απλα απο αλγοριθμους λιγα πραγματα και δυσκολευομαι! απλα μια βοηθεια ζηταω αν ειναι καποιος που ασχολειται με αυτο το αντικειμενο και το κατεχει. ευχαριστω!!
p_under Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 η ερώτηση είναι μήπως τα τει/αει μας είναι για τον ******? και εγώ τελειόφοιτος είμαι κ το επιβεβαιωνω απολυτα . οσο για τις δομες , που ζαταει ο φιλος δεν ειναι τιποτα αλλο απο εξασκηση κ καλη γνωση της θεωριας . σε ποιο τει εισαι?
bnvdarklord Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Κατα την γνώμη μου, μπορείς να ξεκινήσεις να μάθεις τι είναι αυτές οι δομές πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε σχετικό με κώδικα για αυτές... Πχ τι είναι το δυαδικό δέντρο? Πως προσθέτω στοιχεία? Πως κανω αναζήτηση?... Ή να ξέρεις αν έχεις μία στοίβα, τι θα γινει αν προσθεσεις/αφαιρέσεις μερικά στοιχεία... Όλα αυτά να τα μάθεις θεωριτικά(χωρίς κωδικα δηλαδή, απλά να ξερεις πως δουλευουν), είναι ευκολο... Μετά, οταν τα καταλάβεις όλα αυτά, σιγα σιγα δες τους πιο δυσκολους αλγόριθμους τι μπορούν να κάνουν.... Θελει δουλειά, αλλα αν οργανωσεις το διάβασμα, και ασχοληθείς, δεν ειναι τόσο τραγικό.
Luciddream Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 και εγώ τελειόφοιτος είμαι κ το επιβεβαιωνω απολυτα . οσο για τις δομες , που ζαταει ο φιλος δεν ειναι τιποτα αλλο απο εξασκηση κ καλη γνωση της θεωριας . σε ποιο τει εισαι? αθήνας, δυστυχώς για διάφορους λόγους είμαι 6ο έτος τώρα... αλλα τώρα θα αρχίσω να ασχολούμαι περισσότερο με το αντικείμενο...
Darth_Fanis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 με το συμπάθειο, αλλά... πως να είναι δυνατόν να είσαι "τελειόφοιτος" φοιτητής πληροφορικής και να έχεις πάρει μόνο μία αμυδρή μυρωδιά από προγραμματισμό? τα ερωτήματά σου είναι πάνω στα τελείως θεμελιώδη. δηλ. πέρασες όλα τα υπόλοιπα μαθήματα αλλά χρωστάς ακόμη Δομές από το πρωτοδεύτερο εξάμηνο? μήπως δεν είσαι και τόσο τελειόφοιτος? ka-vi Φίλε μου αυτό δε σημαίνει κάτι...Και γω τελειόφοιτος φοιτητής τμήματος πληροφορικής είμαι και δε ξέρω και πολλά απο προγραμματισμό. Εμείς κάνουμε δομημένο, αντικειμενοστρεφή και δομές και έχω περάσει μόνο το πρώτο. Στα άλλα μαθήματα όμως πιστεύω είμαι καλός πλήν του προγραμματισμού. Για να γίνεις καλός πληροφορικάριος δε πρέπει απαραίτητα να είσαι καλός προγραμματιστής. Τα βασικά όμως πρέπει 100% να τα ξέρεις. Αλλωστε ειναι δύσκολο να είσαι σε ΟΛΑ καλός. Μπορεί πχ να είσαι καλός στα δίκτυα κι όχι στις Βάσεις Δεδομένων...
Aztec Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Φίλε μου αυτό δε σημαίνει κάτι...Και γω τελειόφοιτος φοιτητής τμήματος πληροφορικής είμαι και δε ξέρω και πολλά απο προγραμματισμό. Εμείς κάνουμε δομημένο, αντικειμενοστρεφή και δομές και έχω περάσει μόνο το πρώτο. Στα άλλα μαθήματα όμως πιστεύω είμαι καλός πλήν του προγραμματισμού. Για να γίνεις καλός πληροφορικάριος δε πρέπει απαραίτητα να είσαι καλός προγραμματιστής. Τα βασικά όμως πρέπει 100% να τα ξέρεις. Αλλωστε ειναι δύσκολο να είσαι σε ΟΛΑ καλός. Μπορεί πχ να είσαι καλός στα δίκτυα κι όχι στις Βάσεις Δεδομένων... +1 . Το να γίνεις καλός προγραμματιστής πρέπει να το έχεις. Τουλάχιστον αυτό μας είχε πει και ο καθηγητής στο πανεπιστήμιο. Το έχω δει και στον εργασιακό τομέα. Κάποιο προσπαθούν και δεν τραβάνε και κάποιοι άλλοι προχωράνε απροβλημάτιστα. Δεν μπορούν όλοι να γίνουν τα πάντα. Σκέψου ότι αν βρεις προγραμματίστη πχ που να κάνει καλά γραφικά θα είναι ένας στους 1000 και λίγο λέω. Καλή επιτυχία στα μαθήματα που απομένουν!
ShadOw_Keep Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Βασικα αυτα που βαζει στην εξεταστικη δεν τα κανει καν μεσα.απλα την βασικη ιδεα και μετα θα πρεπει εκεινη την στιγμη να τα συνδυασεις ολα.πρεπει να το κατεχεις αρκετα. Βαζει δυσκολα το 5 με 6 ειναι δηλαδη τι να σου πω 10 γιααυτον!. στο τει λαρισας ειμαι. απλα θα μαι αθηνα αυτο το εξαμηνο. δεν εχω μαθει τιποτα στο τει.Υπερβολικα ελαχιστα πραγματα και πραγμα που ειναι απαρχαιωμενα!!χαλια κατασταση!
virxen75 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 για λίστες δες εδώ http://forums.gr/showpost.php?p=956789&postcount=16
jorgemak Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2010 ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ [ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ] ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ; ΕΚΦΩΝΗΣΗ:ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ 3 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Α,Β ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Κ ΝΑ ΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΣΕ VISUAL C++ ΓΙΑ ΓΕΜΙΣΜΑ ΤΨΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΛΛΑ ΥΣΤΕΡΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ--ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΣΑΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ--ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΩΔΙΚΑΣ include "stdafx.h" #include <stdio.h> #define A 3 #define B 3 int main(int argc, char* argv[]) { /*a[MAX] einai pinakas me stoixeia a[0],a[1],a[3]*/ int i,a[A],b; /*gemizei to pinaka me ariumous apo to pliktrologio*/ for(i=0;i<A;i++) { printf("DOSE ENAN ARITHMO GIA TON PINAKA A: "); scanf("%d",&a); printf("\n"); } for(i=0;i<B;i++) { printf("DOSE ENAN ARITHMO GIA TON PINAKA B: "); scanf("%d",&b); printf("\n"); } /*tupwnei 2 kenes grammes*/ printf("\n\n"); /*tupwnei katakorifa tous a[0],a[1],a[2],a[3]...a[MAX]*/ printf("*******TA STOIXEIA TOY PINAKA A EINAI ANTISTOIXA*******\n"); for(i=0;i<A;i++) { printf("A[%d]= %d \n",i,a);/*paralagh ths printf("a[%d]=%d",i,a)mas dinei sthn uesh---->a[0]=27,a[1]=34...*/ } printf("\n"); /*tupwnei katakorifa tous a[0],a[1],a[2],a[3]...a[MAX]*/ printf("*******TA STOIXEIA TOY PINAKA B EINAI ANTISTOIXA*******\n"); for(i=0;i<B;i++) { printf("B[%d]= %d \n",i,b);/*paralagh ths printf("a[%d]=%d",i,a)mas dinei sthn uesh---->a[0]=27,a[1]=34...*/ } printf("\n"); return 0; } ---------- Προσθήκη στις 19:38 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 19:31 ---------- Προκαθορισμένο ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ [ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ] ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ.ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΜΕ ΜΙΑ ΑΣΚΗΣΗ; ΕΚΦΩΝΗΣΗ:ΝΑ ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ 2 ΠΙΝΑΚΕΣ 3 ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ Α,Β ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Κ ΝΑ ΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΘΟΝΗ. ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΣΕ VISUAL C++ ΓΙΑ ΓΕΜΙΣΜΑ ΤΨΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΛΛΑ ΥΣΤΕΡΩ ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ--ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΣΑΝ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ--ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΩΔΙΚΑΣ include "stdafx.h" #include <stdio.h> #define A 3 #define B 3 int main(int argc, char* argv[]) { /*a[MAX] einai pinakas me stoixeia a[0],a[1],a[3]*/ int i,a[A],b; /*gemizei to pinaka me ariumous apo to pliktrologio*/ for(i=0;i<A;i++) { printf("DOSE ENAN ARITHMO GIA TON PINAKA A: "); scanf("%d",&a); printf("\n"); } for(i=0;i<B;i++) { printf("DOSE ENAN ARITHMO GIA TON PINAKA B: "); scanf("%d",&b); printf("\n"); } /*tupwnei 2 kenes grammes*/ printf("\n\n"); /*tupwnei katakorifa tous a[0],a[1],a[2],a[3]...a[MAX]*/ printf("*******TA STOIXEIA TOY PINAKA A EINAI ANTISTOIXA*******\n"); for(i=0;i<A;i++) { printf("A[%d]= %d \n",i,a);/*paralagh ths printf("a[%d]=%d",i,a)mas dinei sthn uesh---->a[0]=27,a[1]=34...*/ } printf("\n"); /*tupwnei katakorifa tous a[0],a[1],a[2],a[3]...a[MAX]*/ printf("*******TA STOIXEIA TOY PINAKA B EINAI ANTISTOIXA*******\n"); for(i=0;i<B;i++) { printf("B[%d]= %d \n",i,b);/*paralagh ths printf("a[%d]=%d",i,a)mas dinei sthn uesh---->a[0]=27,a[1]=34...*/ } printf("\n"); return 0; }
Dr.Fuzzy Δημοσ. 14 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2010 ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ [ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ] ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΠΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΤΑΚΤΗΡΙΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΟΥΛΕΥΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ. Όχι, πραγματικά το διαβάζω το ξαναδιαβάζω και δεν μπορώ καταλάβω... Έχεις τελειώσει μαθηματικός όπως λες, κάνεις τα ιδιαίτερά σου και αντί να ψάχνεις να περάσεις ΑΣΕΠ ή να πας σε κάποιο ιδ. σχολείο, έδωσες κατατακτήριες και μπήκες σε ΤΕΙ πληροφορικής που όμως δεν έχεις τον χρόνο ή δεν θες να ασχοληθείς με τον προγραμματισμό...;;;; Κάπου δεν κολλάνε όλα αυτά μεταξύ τους, δεν νομίζεις;
virxen75 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2010 hint όμοια στοιχεια:->Aν Α==B[j] τυπώνει μόνο τα όμοια:-->if όμοια... τύπωσε...
Christos75 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2010 Σωστός ο virxen75! Στην ουσία πάντα δίχως κρίσεις! Να είσαι πάντα καλά!!! Sent from my iPhone using Insomnia.app
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.