grimpr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 H AMD συνεχίζει την υποστήριξη της στο Open Physics οικοσύστημα, δίνοντας πρόσβαση στους προγραμματιστές την νέα εκδοσή Digital Molecular Matter από την Pixelux, αντίστοιχα η Pixelux ενσωμάτωσε ακόμη καλύτερα την τεχνολογία της Digital Molecular Matter με την Bullet Physics, δίνοντας την δυνατότητα στους προγραμματιστές να ενσωματώσουν Physics Simulations σε game τίτλους οι οποίοι θα τρέχουν ταυτόχρονα σε OpenCL και DirectCompute. Και οι 2 τεχνολογίες, DMM και Bullet Physics δουλεύουν με την Vision Engine της Trinigy. Updated Pixelux and Bullet Physics offerings enable more realistic games that run on any OpenCL™- and DirectCompute-capable platforms. http://www.amd.com/us/press-releases/Pages/amd-ecosystem-2010mar8.aspx Σχετικά νέα με την Bullet Physics. Νεο SDK της Bullet Physics με διορθώσεις για την επόμενη έκδοση 3.0 βασισμένη σε OpenCL. The new Bullet 2.76 SDK includes several new features and improvements. The new btInternalEdgeUtility avoid collisions against internal edges for smooth sliding along a triangle mesh. The cross-platform cmake build system support is improved and preparations are made towards upcoming OpenCL GPU acceleration for Bullet 3.x. Το Lightwave υποστηριζει Bullet Physics. Jay Roth President, 3D Product Division at NewTek. 2009-12-08. “DYNAMICS: Functionality based on the popular Open Source Bullet Physics Library, one of the best physics libraries on the market today. περισσότερα στο http://bulletphysics.org/wordpress/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.