parisseirios Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Λόγω της τιμής της βενζίνης, σκέφτομαι να κινηθώ στην λύση της μηχανής για οικονομία καθώς καθημερινά θέλω τουλάχιστον 7-8€ για την δουλειά μονο με το αυτοκίνητο.Δεν έχω οδηγήσει ξανά μηχανή... κ ειμαι 26χρονών... σκέφτομαι τπτ στα 250κ.εκ. περίπου, καθώς βγαίνω σε μεγάλους δρόμους (χαλκιδικής πχ) κ περίπου συνολικά 50χλμ πάνε έλα (για τους γνώστες Θεσσαλονίκη - Περαία). Το σημαντικότερο είναι να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο, αξιόπιστο όσο γίνεται, μεταχειρισμένο. αλλά επειδή ΔΕΝ εχω ιδέα από μάρκες, τι? πως? κλπ.... σκεφτηκα να ζητήσω την γνώμη σας... Τι λέτε? κάποιος γνωστός μου έιπε κατι για virago 250... καίει? αξίζει? ευχαριστώ.. Σωστά σκέφτεσαι λάθος πράττεις . Πάρε πρώτα ενα παπάκι για να μάθεις γιατί η μηχανή για να μάθεις πρέπει να πέσεις.. Ξεκινά με ενα παπί 125cc και μετά αφου σου αρέσει και προπάντων μάθεις πήγαινε στην 600CC ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΊ ΕΛΑΧΙΣΤΑ KAI HΑΙΣΘΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΗ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Επικινδυνοτητα στα 125 κυβικα δεν σημαινει οτι μολις βγη στον δρομο θα μας πατησουνε, απλως θελει καποια προσοχη στις προσπερασεις και περιοριζεται η ενεργητικη ασφαλεια λογω της περιορισμενης ιπποδυναμης, απο την αλλη ειναι πιο ευχρηστο για εναν αρχαριο αναβατη και αν μπει το ερωτημα καινουργιο 125 η μεταχειρισμενο 250 σαφως προτεινω το πρωτο. στο πρωτο σκελος καλα τα λες, συμφωνω απολυτα αφου εδω και 5 χρονια ζω και δεν με εχουν πατησει. Στο δευτρερο διλλημα ημουν και εγω και αποφασισα να παρω αυτο που προτεινεις. Δεν ειμαι σιγουρος (50-50) αλλα μπορει και να το εχω μετανοιωσει, ειναι σημαντικη η διαφορα των 125κ με τα 250κ, με το 125 πας πορεια με 60-70χλμ/ωρα ενω με το 250 πας 80-90-100χλμ/ωρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Πάρε πρώτα ενα παπάκι για να μάθεις γιατί η μηχανή για να μάθεις πρέπει να πέσεις.. Αρχισαμε.... Αν δεν εισαι σοβαρος θα σκοτωθεις και με το παπι, ακομα και με ποδηλατο. Δεν μπορεις να προτεινεις παπι που ειναι μικρο και γενικα δεν φαινεσαι στον δρομο. Γιαυτο ολοι ειπαμε ybr αι τετοιες μηχανες που ειναι πιο ψηλες και 125-250. Ο ανθρωπος θα βγαινει σε πιο ανοικτο δρομο, σοβαρολογεις? Επισης το οτι θα παρει πιο μεγαλη δεν σημαινει οτι θα τρεχει μεχρι να μαθει. Και με 600αρι μπορει να ξεκινησει αλλα να πηγαινει σιγα και προσεκτικα. Να περιμενει τον κινδυνο απο παντου. Δεν υπαρχουν στοπ και προτεραιοτητες για τις μηχανες, δεν εχουν αυτη την πολυτελεια. Αλλα δεν μιλησαμε για 600, ενα παραδειγμα εφερα, μιλησαμε για μια 250 μοτοσυκλετα και οχι για παπια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 ειναι σημαντικη η διαφορα των 125κ με τα 250κ, με το 125 πας πορεια με 60-70χλμ/ωρα ενω με το 250 πας 80-90-100χλμ/ωρα. 90-100 ταχεις με το 125αρι απλως με το 250 εχεις κατι παραπανω συμφωνοι ομως τα 250 ειναι πιο καλα εγω εχω 500 αλλα θελω χιλια, μιλαμε ομως για πληρως αρχαριο χρηστη απο την μια δεν οδηγαει ακομα και απο την αλλη απο οτι καταλαβα δεν μπορει ο ανθρωπος να αγορασει καινουργιο 250, με το καινουργιο 125αρι γλυτωνει τα συνεργεια και εχει στην κατοχη του καινουργιο με σημερινη τεχνολογια,και οχι κατι αγνωστο μεταχειρισμενο(τρακαρισματα,σχισιματα,αποτυχημενες επισκευες κτλ)που ετσι και αλλιως οι γνωσεις του δεν του επιτρεπουν να διακρινει το παρελθον ενος μεταχειρισμενου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Corey Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 όλους όσους και να ρώτησα, λένε όχι 125.. θα με κουράσει λένε κλπ. κ εγώ να πω την αλήθεια το πιστεύω. πήγα ρώτησα σήμερα απο περιέργεια για καινούριο, το cbf 250 σταμάτησε να βγαίνει, τώρα μόνο το 125, ενώ το ybr 250 έχει 4.500€ κ το 125 2.500€. Το κόστος συντήρησης φυσικά προσμετράτε, αλλά μην ξεχνάτε τι γλυτώνω από το αυτοκίνητο που μιλάμε για άλλα ποσά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barbarian21 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Φίλε μου έχεις σκεφτεί να πάρεις beverly 250cc,το έχει ένας φίλος μου τον βολεύει πάρα πολύ και σε μακρινές αποστάσης και μέσα στην πόλη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Σιγά την καινούρια τεχνολογία που θα έχει ένα καινούριο 125. Το μόνο που έχουν είναι ένα ιντζέξιον, που για κάποιους είναι κακό και όχι καλό. Κατά τα άλλα έχουν και πιο φρέσκα πλαστικά, χαίρω πολύ. Ένα σκούτερ όπως το beverly (με μεγάλους τροχούς πάντα) δεν είναι κακή λύση για μετακίνηση. Εγώ θα ήμουν όμως πολύ σκεπτικός όσον αφορά το κόστος συντήρησης μιας και έχω ακούσει τραγικά ποσά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Σιγά την καινούρια τεχνολογία που θα έχει ένα καινούριο 125 Οπως λεμε δηλαδη σιγα καλε την αμαξα Δεν μπηκες καν στον κοπο να διαβασεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα στο λινκ που δινω στο ποστ 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Οπως λεμε δηλαδη σιγα καλε την αμαξα Δεν μπηκες καν στον κοπο να διαβασεις τα τεχνικα χαρακτηριστικα στο λινκ που δινω στο ποστ 6 Ωραία, τα διάβασα. Τι παραπάνω έχει το YBR 125 από το CBF250 εκτός από το ιντζέξιον που ήδη ανέφερα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δηλαδη αμφιβαλλεις οτι στις γραμμες παραγωγης προοδευουν χρονο με τον χρονο διορθωνοντας λαθη και εξελλισοντας την τεχνολογια εχεις οδηγησει αυτα τα 2 μηχανακια?γνωριζεις για το προβλημα των 250 cbf στο συμπλεκτη?οσο για το injection για ποιους ειναι κακο?προφανως για αυτους που δεν γνωριζουνε, επιτυγχανει καλυτερες επιδοσεις και καλυτερη καταναλωση?εχεις οδηγησει μηχανακι με injection? Διαφωνεις για την διαφορα καινουργιου μεταχειρου τα ιδια ειναι δηλαδη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Φίλε μου έχεις σκεφτεί να πάρεις beverly 250cc,το έχει ένας φίλος μου τον βολεύει πάρα πολύ και σε μακρινές αποστάσης και μέσα στην πόλη. X2!! Το beverly ειναι μια πολύ καλή λύση. ΤΟ 250 ειναι injection, άνετο γρήγορο και ασφαλές. Σίγουρα ενα cbf θα έχει λιγότερα έξοδα σε συντήρηση αλλά για κάποιον που πρωτη φορά οδηγάει το beverly είναι ευκολότερη αρχή! Και επειδή οδηγούσα 125 στην σαλόνικα, θα σου έλεγα πάνε απευθείας σε 250 ακόμα και αν ειναι μεταχειρισμένο. Τα 125 είναι καλά για μέσα στην πόλη αλλά λίγα για παραέξω, εμένα με κούραζε οταν χρειάζονταν να πάω καμία περαία-πανόραμα κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δηλαδη αμφιβαλλεις οτι στις γραμμες παραγωγης προοδευουν χρονο με τον χρονο διορθωνοντας λαθη και εξελλισοντας την τεχνολογια εχεις οδηγησει αυτα τα 2 μηχανακια?γνωριζεις για το προβλημα των 250 cbf στο συμπλεκτη?οσο για το injection για ποιους ειναι κακο?προφανως για αυτους που δεν γνωριζουνε, επιτυγχανει καλυτερες επιδοσεις και καλυτερη καταναλωση?εχεις οδηγησει μηχανακι με injection?Διαφωνεις για την διαφορα καινουργιου μεταχειρου τα ιδια ειναι δηλαδη? Γιατί επιμένεις? Εσύ τι διαφορά νομίζεις πως έχει η γραμμή παραγωγής για ένα 125άρι του '10 από ένα 250άρι του 05'? Τα συγκεκριμένα μηχανάκια δεν τα έχω οδηγήσει. Και? Μήπως το YBR έχει μελετημένο πλαίσιο για καλύτερα κρατήματα? Πλάκα μου κάνεις? Από σωλήνα κρέμεται ο κινητήρας του όπως σε όλα τα μικρά μηχανάκια τα τελευταία 25 χρόνια. Έχω δύο μοτοσυκλέτες > =600κκ, μια με ιντζέξιον και μια με καρμπυρατέρ. Η μόνη διαφορά που παρατηρώ οδηγικά στο ιντζέξιον είναι μια υστέρηση στο άνοιγμα του γκαζιού. Η καρμπυρατεράτη αν και περισσότερα κυβικά (λιγότερα άλογα όμως) καίει σαφώς λιγότερο. Το καινούριο έχει διαφορά από το μεταχειρισμένο ή όχι ανάλογα με τις παραμέτρους. Ενα καινούριο 125άρι από ένα 250άρι 4ετίας δεν έχει σοβαρές διαφορές. Ένα 750άρι 15ετίας από ένα καινούριο 600άρι έχει τεράστιες. Μην το ισοπεδώνεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
clockwork Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 90-100 ταχεις με το 125αρι απλως με το 250 εχεις κατι παραπανω συμφωνοι ομως τα 250 ειναι πιο καλα εγω εχω 500 αλλα θελω χιλια, μιλαμε ομως για πληρως αρχαριο χρηστη απο την μια δεν οδηγαει ακομα και απο την αλλη απο οτι καταλαβα δεν μπορει ο ανθρωπος να αγορασει καινουργιο 250, με το καινουργιο 125αρι γλυτωνει τα συνεργεια και εχει στην κατοχη του καινουργιο με σημερινη τεχνολογια,και οχι κατι αγνωστο μεταχειρισμενο(τρακαρισματα,σχισιματα,αποτυχημενες επισκευες κτλ)που ετσι και αλλιως οι γνωσεις του δεν του επιτρεπουν να διακρινει το παρελθον ενος μεταχειρισμενου. 90-100 με 125 εισαι στο οριο της τελικης ( ας πουμε τελικη = 110-120), εγω μιλαω για να πηγαινεις πορεια. Δεν νομιζω πως ενας αρχαριος θα τα βρει πιο δυσκολα με ενα 250αρη, το ιδιο πραγμα ειναι σε οδηγικη συμπεριφορα κτλ... Τωρα οσον αφορα την τιμη εδω ο καθενας τα ζυγιζει και αποφασιζει μονος του. ενα μεταχειρισμενο με 7-8χιλιαδες χιλιομετρα δεν ειναι και τιποτα τραγικο, εννοειται πως θα γινει ελεγχος σε μηχανικο κτλ. για την τεχνολογια σε αυτην την κατηγορια δεν υπαρχουν δαφορες, αλλωστε μιλαμε για μεταχειρισμενο 2-3ετιας και οχι δεκαετιας. Το ιδανικο βεβαια ειναι καινουργιο, του κουτιου! αλλη χαρη και αλλα τα λεφτα ομως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Γιατί επιμένεις? Εσύ τι διαφορά νομίζεις πως έχει η γραμμή παραγωγής για ένα 125άρι του '10 από ένα 250άρι του 05'? Μαλλον εσυ επιμενεις και ισοπεδωνεις δεν συγκρινω 125 με 250 παραθεσα και τους λογους γιατι να παει ενας αρχαριος χρηστης καλυτερα σε καινουργιο 125 παρα μεταχειρισμενο 250. Τα συγκεκριμένα μηχανάκια δεν τα έχω οδηγήσει. Και? Μήπως το YBR έχει μελετημένο πλαίσιο για καλύτερα κρατήματα? Πλάκα μου κάνεις? Από σωλήνα κρέμεται ο κινητήρας του όπως σε όλα τα μικρά μηχανάκια τα τελευταία 25 χρόνια. Το να συστηνεις μηχανακια χωρις να τα εχεις οδηγησει ειναι μειον για αυτο και δεν ηξερες το προβλημα με τον συμπλεκτη στο 250,απο σωληνα κρεμονται τα τελευταια 100 χρονια χαχαχα δεν το συνεχιζω γιατι η κοντρα προφανως δεν εχει να κανει με μηχανακια αλλα το οτι για καποιο λογο σουκατσα στο στομαχι για αυτο μου την επεσες και πρωτος . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Μαλλον εσυ επιμενεις και ισοπεδωνεις δεν συγκρινω 125 με 250 παραθεσα και τους λογους γιατι να παει ενας αρχαριος χρηστης καλυτερα σε καινουργιο 125 παρα μεταχειρισμενο 250.Το να συστηνεις μηχανακια χωρις να τα εχεις οδηγησει ειναι μειον για αυτο και δεν ηξερες το προβλημα με τον συμπλεκτη στο 250,απο σωληνα κρεμονται τα τελευταια 100 χρονια χαχαχα δεν το συνεχιζω γιατι η κοντρα προφανως δεν εχει να κανει με μηχανακια αλλα το οτι για καποιο λογο σουκατσα στο στομαχι για αυτο μου την επεσες και πρωτος . Δεν στην έπεσα ούτε φυσικά έχω πρόβλημα μαζί σου. Την ανακρίβεια περί διαφοράς τεχνολογίας που είπες τόνισα. Επίσης δεν χρειάζεται να έχω οδηγήσει κάποιο μηχανάκι για να ξέρω τι ρόλο βαράει. Τέσπα, αν ξέρεις κάτι συγκεκριμένο για τον συμπλέκτη που λες τεκμηρίωσέ το στον φίλο μας που ψάχνεται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.