Προς το περιεχόμενο

Άσχετος ψάχνει οικονομική μηχανή...


Corey

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λόγω της τιμής της βενζίνης, σκέφτομαι να κινηθώ στην λύση της μηχανής για οικονομία καθώς καθημερινά θέλω τουλάχιστον 7-8€ για την δουλειά μονο με το αυτοκίνητο.

Δεν έχω οδηγήσει ξανά μηχανή... κ ειμαι 26χρονών...

σκέφτομαι τπτ στα 250κ.εκ. περίπου, καθώς βγαίνω σε μεγάλους δρόμους (χαλκιδικής πχ) κ περίπου συνολικά 50χλμ πάνε έλα (για τους γνώστες Θεσσαλονίκη - Περαία).

Το σημαντικότερο είναι να καίει όσο το δυνατόν λιγότερο, αξιόπιστο όσο γίνεται, μεταχειρισμένο. αλλά επειδή ΔΕΝ εχω ιδέα από μάρκες, τι? πως? κλπ.... σκεφτηκα να ζητήσω την γνώμη σας...

Τι λέτε? κάποιος γνωστός μου έιπε κατι για virago 250... καίει? αξίζει?

 

ευχαριστώ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Λοιπον στον συνδεσμο που δινω υπαρχει μια συζητηση για αυτο το μηχανακι http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=66956&perpage=15&pagenumber=1 τωρα θα ελεγα να πας σιγα-σιγα αν υπαρχει καποιος φιλος να σε καθοδηγηση να σε μαθει τα βασικα να σε βαλει πανω σε ενα μηχανακι θα ηταν ευχης εργο, το διαδικτυο μπορει να σε βοηθησει στα θεωρητικα μοντελα,τιμες,εμπειριες αλλων κτλ, εγω θα σου συνιστουσα ενα απλο μοτοσυκλετακι street καινουργιο απο 125-250 κυβικα αλλα πρεπει να καβαλησεις πρωτα, απο μαρκες εγω μενω στις 4 γιαπωνεζες αδελφες καλη αρχη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικα μιας και ψαχνεις για μεταχειρισμενο σαν πρωτη επιλογη θα σου ελεγα κατι σε honda (και οι yamaha βεβαια το ιδιο καλες ειναι κατα την γνωμη μου)

 

σαν δευτερη σκεψη βεβαια, εισαι 26 χρονων (αρκετα ωριμος) αλλα το να μην εχεις οδηγησει ποτε μηχανη και να θες ξαφνικα να βγαινεις σε δρομους οπως της χαλκιδικης (που σχεδον ολοι πανε οπως να΄ναι) ειναι καπως προβλημα.. ασε που θα αργησεις αρκετα να κανεις αποσβεση τα εξοδα της μηχανης (διπλωμα, αγορα, ασφαλειες κτλ)

θα ελεγα να το ξανασκεφτεις ή να σκεφτεις το ενδεχομενο αγορας ενος πιο οικονομικου αυτοκινητου (btw τι αυτοκινητο εχεις?)

υπαρχουν και αλλες εναλακτικες για οικονομια οπως η εγκατασταση συστηματος υγραεριου στο αυτοκινητο που θα σου βγει φθηνοτερα απο ολα τα απαραιτητα για την μηχανη , θα κανεις οικονομια (αρκετη πλεον με τις τιμες της βενζινης) και θα εισαι πιο ασφαλεις..

αν παλι σου εχει καρφωθει η ιδεα για μηχανη παρε πρωτα ενα παπι 50cc για να μην τρεχεις και πολυ με διπλωματα και να συνιθιζεις σιγα σιγα σε κοντινες αποστασεις και βλεπεις μετα για μεγαλυτερη μηχανη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχω ενα 1,6τούρμπο... το πήρα πέρσι, αλλα φυσικα δεν περιμένα τέτοιες εξελίξεις για την οικονομία.

125 είναι καλά? καποιοι θεωρούν ότι είναι μικρό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες και το kawasaki anhelo. Μεταχειρισμένο 10ετίας, γύρω στα €2000.

Πάντως, για την διαδρομή που το προορίζεις, δεν το βρίσκω καλή λύση. Και εγώ υπολόγιζα ότι θα κάνω καθημερινά την διαδρομή αεροδρόμιο-Τούμπα με το μηχανάκι, αλλά τα πρωινά, όταν έχει ψοφόκρυο ή χιονόνερο, τα χέρια μου πάνε στα κλειδιά του αυτοκινήτου από μόνα τους! Και φέτος ήταν πάρα πολλές αυτές οι μέρες. Για να πεις ότι θα κινείσαι χειμώνα-καλοκαίρι σε αυτόυς τους δρόμους με μηχανάκι, θέλεις σοβαρό εξοπλισμό. Ένα καλό σκούτερ, ποδιά για να καλύπτεις τα πόδια, καλό κράνος, μπουφάν και παντελόνι. Αλλά και πάλι, σε εμένα πολλή ταλαιπωρία μου φαίνεται.

Υπολόγισε επίσης έξοδα για δίπλωμα, κράνος, μπουφάν, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας, σέρβις. Ένα δεύτερο όχημα όσο να'ναι, κοστίζει και αυτό το κατιτίς του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μεγάλους δρόμους οτιδήποτε κάτω από 250 κυβικά είναι όχι μόνο κουραστικό αλλά και επικίνδυνο.

 

Από την στιγμή που δεν μιλάμε για παπί, στην καλύτερη η κατανάλωσή σου να είναι 3,5λτ/100χλμ. Ας πούμε χοντρικά θα καις 3 ευρώ για τα 50 χλμ στην χειρότερη περίπτωση.

 

Με αυτό το σκεπτικό γλυτώνεις 4-5 ευρώ την μέρα, ή ας πούμε 20 ευρώ την εβδομάδα/80 τον μήνα.

 

Σε ένα χρόνο δηλαδή θα εξοικονομήσεις πάνω από 800 ευρώ μόνο από τις βενζίνες, χώρια τα περίπου 12,000χλμ/έτος που θα γλυτώνεις από το αμάξι.

 

Αυτά είναι τα οικονομικά δεδομένα. Στα γράφω μιας και είμαι σχεδόν στην ίδια φάση με σένα. Κάνω 50 χλμ πηγαινέλα στην δουλειά με μεγάλη μηχανή και σκεφτόμουν μήπως με συμφέρει μικρότερη.

 

Τέσπα, η δικιά μου η άποψη είναι πως αν είχες γενικά στην άκρη του μυαλού σου να πάρεις μια μοτοσυκλέτα για ευκολία και βρήκες αφορμή με τις πρόσφατες κλεψιές, τότε πάρτην. Αν γενικά δεν είσαι της μοτοσυκλέτας και το κάνεις αποκλειστικά και μόνο για οικονομία, σκέψου το καλά πρώτα γιατί είναι σοβαρό το ενδεχόμενο να σε κουράζει και να την παρατήσεις.

 

Από μοτοσυκλέτες, η virago που ανέφερες έβγαινε αρκετά παλιά και δύσκολα θα βρείς κάτι που να μην είναι χρέπι. Άσε που λόγω παλαιάς τεχνολογίας μπορεί να καίει τον κ@λο του. Εγώ θα σου πρότεινα να κοιτάξεις οτιδήποτε τετράχρονο κοντά στα 250κκ έως 4-5 ετών. Έχε υπόψη σου πως τα σκουτεράκια είναι μεν βολικά αλλά έχουν πολύ ακριβή για τα κυβικά τους συντήρηση.

 

Κοίτα τι σου αρέσει και εδώ είμαστε να το συζητήσουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε σε ευχαριστώ για την απαντηση σου, με πιάνεις πραγματικά τι θέλω...

κατέληξα για κάνενα cbf250 ή ybr250. βασίκα ήθελα να δώσω μέχρι 1,5χιλιάρικο όποτε μόνο το cbf που είναι λιγο ποιο παλιό, καθώς φτάνει κ την κατανάλωση που θέλω 3-5l. σωστά?

γενικά τι έξοδα θέλει για συντήρηση σέρβις? λάστιχα? καθε πότε? κλπ..

 

ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cbf250 και ybr250 είναι τα μηχανάκια που θα σου πρότεινα και εγώ. Και τα δύο είναι μια χαρά για την δουλειά που τα θέλεις.

 

Για το CBF, αν δεν βρεις στο 1.5 χιλιάρικο, στα 2 θα βρεις σίγουρα.

 

Η κατανάλωση πιστεύω θα είναι στα 3.5~4 λτ/100χλμ αν πηγαίνεις νορμάλ (ως 100-120 χλμ/ω). Αν το πηγαίνεις πλακωμένος μπορεί να πάει και πάνω από 6. Με λίγο γκουγκλαρισμα θα βρείς σίγουρα παραπάνω πληροφορίες από άτομα το έχουν το μηχανάκι στην κατοχή τους.

 

Α, και που σαι. Αν με το καλό το πάρεις απόφαση να αγοράσεις μηχανή, τότε υπολόγισε και άλλα 3-4 κατοστάρικα για ένα κρανάκι της προκοπής, μπουφανάκι και γάντια. Κάνουν την δίτροχη μετακίνηση πολύ πιο άνετη και φυσικά ασφαλή!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω οτι οντως για τετοια χρηση ειναι επικινδυνα και λιγα τα 125. Εισαι σε καλο δρομο ψαχνοντας 250κυβικα. Τετοια μηχανη οπως cbf-ybr μεταχειρισμενη ειναι οτι πρεπει.

 

Μην πας σε μεγαλυτερα κυβικα απο 250 γιατι θα πλησιασεις την καταναλωση του αμαξιου με πολλα κυβικα "παλιας τεχνολογιας" (Ξερεις τι καιει το aprilia pegaso 650 που εχω? Το οποιο το βρισκεις πχ με 2500Ε περιπου)

 

Επισης με την μηχανη αγορασε και ενα κρανος minimoum 150Euro και παντα ορθιος, οτι θες εδω ειμαστε!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα θυμήθηκα πως ρώτησες και για σέρβις :-)

 

Οι μοτοσυκλέτες γενικά θέλουν πιο συχνά συντήρηση από τα αυτοκίνητα. Ανά 10.000χλμ το cbfακι θα χρειάζεται πιστεύω 100-150€ για να είναι στην πένα (δύο αλλαγές λαδιών και γενικά αναλώσιμα). Βέβαια αν πιάνουν τα χέρια σου είναι πολύ εύκολο να αλλάζεις λάδια-φιλτρα-τακάκια μόνος σου και να ελαχιστοποιήσεις το κόστος. Λάστιχα θα χρειάζεσαι ανά δύο χρόνια ή 20.000 χλμ, με κόστος 150-200 ευρώ.

 

Επαναλαμβάνω πως σίγουρα θα βρεις στο ίντερνετ πληροφορίες από άτομα που κατέχουν το συγκεκριμένο μηχανάκι και ξέρουν ακριβώς να σου πουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνω με οσα ειπε ο Γιαννης απο πανω για τα service. Βαλε κατω ολα τα οικονομικα δεδομενα, θεωρησε δεδομενο να παει η βενζινη γυρω στα 1,5-1,6Ευρω να εισαι σιγουρος και αποφασιζεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικινδυνοτητα στα 125 κυβικα δεν σημαινει οτι μολις βγη στον δρομο θα μας πατησουνε, απλως θελει καποια προσοχη στις προσπερασεις και περιοριζεται η ενεργητικη ασφαλεια λογω της περιορισμενης ιπποδυναμης, απο την αλλη ειναι πιο ευχρηστο για εναν αρχαριο αναβατη και αν μπει το ερωτημα καινουργιο 125 η μεταχειρισμενο 250 σαφως προτεινω το πρωτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...