Salvation Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Οταν βλεπουμε κατι, καλο ειναι να εχουμε και μια ορισμενη κινηματογραφικη παιδεια και πολιτικη παιδεια οταν μιλαμε για τετοιου ειδους ταινιες.Το "τι ας πουμε, αυτο ηταν?" αντικατοπτριζει ξεκαθαρα τις γνωσεις σου: Μηδεν.Και μην μου πεις οτι ειναι αποψη σου και ειναι σεβαστη διοτι η αποψη ειναι σεβαστη οταν δεν διαστρεβλωνει την πραγματικοτητα.Το Hurt Locker ειναι αντιπολεμικη ταινια οσο και να χτυπιεστε καποιοι και ξεσκιζει κανονικα τους Αμερικανους.Μαλλον ειστε τοσο πολυ καχυποπτοι που δεν βγαζετε τα γυαλια του υπερελληναρα οταν βλεπετε τετοιες ταινιες. Ναι γι'αυτό την ψήφισαν επειδή τους "ξεσκίζει" PS Την "κινηματογραφική" και "πολιτική" μου παιδεία να την αφήσεις στην άκρη. Ιδέα δεν έχεις.
oneofthem Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Οταν βλεπουμε κατι, καλο ειναι να εχουμε και μια ορισμενη κινηματογραφικη παιδεια και πολιτικη παιδεια οταν μιλαμε για τετοιου ειδους ταινιες.Το "τι ας πουμε, αυτο ηταν?" αντικατοπτριζει ξεκαθαρα τις γνωσεις σου: Μηδεν.Και μην μου πεις οτι ειναι αποψη σου και ειναι σεβαστη διοτι η αποψη ειναι σεβαστη οταν δεν διαστρεβλωνει την πραγματικοτητα.Το Hurt Locker ειναι αντιπολεμικη ταινια οσο και να χτυπιεστε καποιοι και ξεσκιζει κανονικα τους Αμερικανους.Μαλλον ειστε τοσο πολυ καχυποπτοι που δεν βγαζετε τα γυαλια του υπερελληναρα οταν βλεπετε τετοιες ταινιες.sry ρε φίλε αλλά επειδή έβαλες και χαραχτηρισμούς στην τύχη βασικάτι καχυποψία να έχω, τι συμφέρον και γιατί να χτυπιέμαι να βγάλω την ταινία κακή και που κολλάνε οι υπερελληνάρες σε μια συζήτηση για τα oscar? την άποψή μου λέω ειλικρινά όταν πρωτοείδα την ταινία όχι καχύποπτος δεν ήμουν αλλά θεωρούσα πως θα δω μια ωραία ταινία γιατί είχε βραβευτεί ήδη και μάλιστα την ξαναείδα όταν γράφτηκε από σένα πως είναι καλή μήπως κι έχασα κάτι.. την πρώτη φορά είχα καλέσει και τους φίλους μου μάλιστα γιατί περίμενα να βλέπαμε ταινία με κάποιο νόημα και όχι blockbuster άλλοι χτυπιούνται να την βγάλουν καλή ταινία νομίζω όχι εμείς να τη βγάλουμε αδιάφορη και btw αν ξέσκιζε τους αμερικάνους δε θα την ήξερε κανείς τα υπόλοιπα για την παιδεία τα αφήνω ασχολίαστα
KilliK Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Οταν βλεπουμε κατι, καλο ειναι να εχουμε και μια ορισμενη κινηματογραφικη παιδεια και πολιτικη παιδεια οταν μιλαμε για τετοιου ειδους ταινιες.Το "τι ας πουμε, αυτο ηταν?" αντικατοπτριζει ξεκαθαρα τις γνωσεις σου: Μηδεν.Και μην μου πεις οτι ειναι αποψη σου και ειναι σεβαστη διοτι η αποψη ειναι σεβαστη οταν δεν διαστρεβλωνει την πραγματικοτητα.Το Hurt Locker ειναι αντιπολεμικη ταινια οσο και να χτυπιεστε καποιοι και ξεσκιζει κανονικα τους Αμερικανους.Μαλλον ειστε τοσο πολυ καχυποπτοι που δεν βγαζετε τα γυαλια του υπερελληναρα οταν βλεπετε τετοιες ταινιες. welcome to the club mate. Παντως η αληθεια ειναι πως το Λοκερ κραταει μια ουδετεροτητα οσο αφορα το πολιτικο σκηνικο του πολεμου, στο οποιο διαδραματιζεται η ταινια.Δεν ξεσκιζει ακριβως τους Αμερικανους,αλλα σιγουρα δεν ειναι και η αμερικανικη προπαγανδα οπως νομιζουν καποιοι. Αν καποια ταινια καταξεσχισε τους αμερικανους,well αυτη ειναι μια,και ξερετε σε ποια αναφερομαι.
nikosBruin Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Αν καποια ταινια καταξεσχισε τους αμερικανους,well αυτη ειναι μια,και ξερετε σε ποια αναφερομαι. Ποιά;;; Το μυαλό μου πάει στη Τζούλια αλλά δεν ξέρω αν είναι αμερικανίδα...
Humphrey Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 κερδισε η sandra bullock Προσπαθω να το καταπιω....δεν μπορω.....
Nauseas Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 και μια χιουμοριστική ανάλυση απο το jumpingfish Στην άνιση μάχη μεταξύ the little movie that could και the big movie that was blue, θριάμβευσε η πρώτη, καθώς στη χτεσινή απονομή των 82ων βραβείων Όσκαρ, το Χόλιγουντ αποφάσισε να μην ευλογήσει τα γένια του (ή, στη συγκεκριμένη περίπτωση, τη χαίτη Βρετανίδας γκουβερνάντας που έχει αντικαταστήσει τα μαλλιά του James Cameron) και να τιμήσει όχι την ταινία που είδε όλος ο πλανήτης, αλλά εκείνη που όλος ο πλανήτης θα έπρεπε να δει. Το "The Hurt Locker", μια από τις πιο αγωνιώδεις καταγραφές του πολέμου που έχουν γυριστεί ποτέ, κέρδισε 6 βραβεία, συμπεριλαμβανομένων και αυτών της Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας για την Kathryn Bigelow, αφήνοντας το μεγαλύτερο ανταγωνιστή του, το "Avatar", με 3 τεχνικά Όσκαρ της παρηγοριάς. Στους Α' και Β' ρόλους οι εκπλήξεις ήταν μηδενικές, με την τετράδα Jeff Bridges-Sandra Bullock-Mo'nique και Christoph Waltz να απολαμβάνουν τη στιγμή που ήξεραν ότι ερχόταν και γι'αυτό κανείς τους δεν τόλμησε να το παίξει έκπληκτος. Αναλυτικά οι νικητές: Καλύτερη Ταινία: "Τhe Hurt Locker" Ο Tom Hanks, έχοντας προφανώς σαφείς οδηγίες να επισπεύσει τη διαδικασία γιατί η σαμπάνια στα after parties έχανε τον αφρό της, ανήγγειλε το νικητή απρόβλεπτα και απότομα, σαν ninja που τραβάει hansaplast. Η νίκη του "The Hurt Locker" εξασφαλίζει ότι ο αριθμός των θεατών του θα ανέβει στους 12. Well done! Καλύτερη Σκηνοθεσία: Kathryn Bigelow, "The Hurt Locker" Η πρώτη γυναίκα στην ιστορία του θεσμού που κερδίζει το βραβείο, αλλά και η πρώτη πρώην γυναίκα στην ιστορία του θεσμού που κερδίζει το βραβείο. Α' Ανδρικός Ρόλος: Jeff Bridges, "Crazy Heart" Κλασική περίπτωση χρωστούμενου Όσκαρ που δεν κερδίζεται απαραίτητα για την καλύτερη ερμηνεία αλλά επειδή έχει έρθει ο καιρός. Σε κάποια στιγμή φοβηθήκαμε ότι θα έκλαιγε, αλλά ο Dude δεν κλαίει. Α' Γυναικείος Ρόλος: Sandra Bullock, "The Blind Side" Η Αλίκη Βουγουκλάκη της Αμερικής στην "Υπολοχαγό Νατάσα" της, αν η Υπολοχαγός ήταν soccer mom με white guilt issues. Β' Ανδρικός Ρόλος: Christoph Waltz, "Inglourious Basterds" B' Γυναικείος Ρόλος: Mo'nique, "Precious: Based On The Novel Push by Sapphire" Σοκ. Καλύτερο Πρωτότυπο Σενάριο: "The Hurt Locker" Αφού το what if έπος του, γραμμένο σε 3 γλώσσες, έχασε από ένα σενάριο που μάλλον έλεγε "και προχωράει... και μπαμ!", η επόμενη ταινία του Tarantino θα είναι ένα διαφημιστικό σποτ χωρίς ήχο. Γιατί να μπαίνει πλέον στον κόπο; Καλύτερο Διασκευασμένο Σενάριο: "Precious: Based On The Novel Push by Sapphire" Η μεγαλύτερη έκπληξη (και το μεγαλύτερο αίσχος) της βραδιάς. Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων: "Up" Καλύτερη Ξενόγλωσση Ταινία: "El Secreto De Sus Ojos", Αργεντινή Ο τίτλος θυμίζει παρωδία σαπουνόπερας -- και η πραγματικότητα δεν απέχει και πολύ. Μάλλον η Ακαδημία δεν άντεξε να δει και τις 25 ώρες της "Λευκής Κορδέλας" του Michael Haneke. Καλύτερη Μουσική: "Up" One for the nerds! O συνθέτης του "Lost", Michael Giacchino, έδωσε τον καλύτερο και πιο εμπενυσμένο λόγο της βραδιάς, παροτρύνοντας τους νεότερους να τολμήσουν να είναι δημιουργικοί με τη σιγουριά ενός ανθρώπου που μόλις έχει κερδίσει Όσκαρ. Καλύτερο Τραγούδι: "The Weary Kind", Crazy Heart Κουφό: Ο συνδημιουργός του τραγουδιού, Ryan Bingham, έχει το ίδιο όνομα με το χαρακτήρα που υποδύεται ο George Clooney στο "Up In The Air". Καλύτερη Φωτογραφία, Καλύτερα Οπτικά Εφέ, Καλύτερη Καλλιτεχνική Διεύθυνση: "Avatar" Ειδικά τα οπτικά εφέ ήταν τεράστια έκπληξη. Του χρόνου στο "Birdemic". Καλύτερο Μοντάζ: "The Hurt Locker" Ο λόγος που αυτή η ταινία είναι προεόρτιο εγκεφαλικού επεισοδίου. Καλύτερο Ντοκιμαντέρ: "The Cove" Σκηνοθετημένο από τον ελληνικής καταγωγής πρώην φωτογράφο του National Geographic, Louie Psihoyos, το ντοκιμαντέρ που ξεκίνησε από το Φεστιβάλ του Sundance ολοκληρώνει την πορεία αφύπνισης για τους θανάτους δελφινιών στην Ιαπωνία. Πιο αποτελεσματικά από την Hayden Panettiere. Καλύτερο Μοντάζ Ηχητικών Εφέ, Καλύτερο Μιξάζ: "The Hurt Locker" Όσο απλά και να την εξηγήσουν δεν θα καταλάβουμε ΠΟΤΕ τη διαφορά. Καλύτερο Ντοκιμαντέρ Μικρού Μήκους: "Music by Prudence" Καλύτερη Ταινία Μικρού Μήκους: "The New Tenants" Congratulations, nobody cares. Καλύτερη Ταινία Κινουμένων Σχεδίων Μικρού Μήκους: "Logorama" Pop art.
Francisco Goya Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Είναι η πρώτη φορά μετά από χρόνια που συμφωνώ με τα περισσότερα βραβεία. Καλώς αναδείχτηκαν το "Hurt Locker", το "Up" και το "Precious", καλώς πάτωσε το "Up In The Air". Μόνη ένσταση η σκηνοθεσία, επειδή αγνοήθηκε η τεχνική του Cameron που άλλαξε τον τρόπο που θα σκηνοθετούνται τα CGI στο μέλλον. Κατά τα άλλα, δεν βλέπω κάποια αδικία (δεδομένων φυσικά των υποψηφιοτήτων). Υ.Γ. Το "Hurt Locker" υποπεύομαι ότι δεν θα αρέσει γιατί υπάρχουν πια τεράστιες προσδοκίες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλή ταινία.
Cue Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Έμεινα 1 μέρα offline μέχρι να δω τα Oscar για να μη spoiler-ιαστω. Πρώτη χρονιά που το καταφέρνω! (αν και είχα δει την υπόθεση του KilliK με βάσει ποια θα παρουσίαζε best director) Επίσης παρά 1 ταινία θα είχα δει όλες τις nomitated Best Picture. Από την άλλη βέβαια φέτος ήταν 10! Πάντως το Hurt Locker το βρίσκω way overrated προσωπικα για best picture. Γούσταρα τρελά τον Stiller που έσκασε Navi χαχαχαχαχα και έλεγε τα διάφορα. Δεν κατάλαβα γιατί είχε στραβώσει ο Clooney με την κάμερα. Το αφιέρωμα σε John Hughes με πρωταγωνιστές από τα έργα του με ανατρίχιασε. Το χορευτικό βασισμένο στα Score των ταινιών θεικό! Το δίδυμο Baldwin/Martin αν και είχε κανα 2 καλές σκηνές σε γενικές γραμμές με απογοήτευσε No Oscar for Quentin Οι αντιδράσεις μου μονολεκτικά. Liked! BEST SUPPORTING ACTOR Christoph Waltz (Inglourious Basterds) BEST SUPPORTING ACTRESS Mo'Nique (Precious) BEST ANIMATION Up BEST ORIGINAL SCORE Up (Michael Giacchino) Meh BEST PICTURE The Hurt Locker BEST DIRECTOR Kathryn Bigelow (The Hurt Locker) BEST ORIGINAL SCREENPLAY Mark Boal (The Hurt Locker) BEST SOUND MIXING The Hurt Locker BEST SOUND EDITING The Hurt Locker Didn't care BEST ACTOR Jeff Bridges (Crazy Heart) BEST ACTRESS Sandra Bullock (The Blind Side) BEST ADAPTED SCREENPLAY Geoffrey Fletcher (Precious: Based on the Novel Push by Sapphire)
KilliK Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 No Oscar for Quentin Για μενα ο μεγαλος χαμενος της βραδιας.Και οχι η ταινια του δεν κερδισε το Οσκαρ β ανδρικου,ο Waltz το κερδισε.Ο Ταραντινο μπορει να νοιωθει μια μικρη παρηγορια οτι τον βοηθησε σκηνοθετικα και σεναριακα να το κερδισει,αλλα μεχρι εκει.τεσπα. Καλύτερο Μοντάζ Ηχητικών Εφέ, Καλύτερο Μιξάζ: "The Hurt Locker" Όσο απλά και να την εξηγήσουν δεν θα καταλάβουμε ΠΟΤΕ τη διαφορά. ε ενταξει δεν ειναι και τοσο δυσκολο να το καταλαβεις.Με το μιξαζ φτιαχνουν τους νεους ηχους για μια ταινια κανοντας μιξη διαφορων αλλων ηχων,ενω με το μονταζ προσθετουν και συγχρονιζουν τους ηχους αυτους στην ταινια.
jacknut Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Καταρχην εχει προκαλεσει μεγαλη εκπληξη σε ολο τον κοσμο, το γεγονος οτι το Αβαταρ, δεν πηρε το οσκαρ καλυτερης ταινιας. Απο εκει και περα, εγω με το σινεμα δεν λεω τιποτα. Αν δε δω κατι ,δεν εκφερω ποτε γνωμη ,διοτι καποιες φορες ( οχι πολλες )εχω πεσει εξω. Το Hurt Locker, ,πηρε και τα τρια βαρβατα οσκαρ, ταινια,σκηνοθεσια,σεναριο, οποτε προφανως πρεπει να ειναι ταινια με αρχ....ια. Τωρα το αν αυτο θα επαληθευτει, περιμενω να το δω. Παντως το περιμενω με αγωνια.
Toufas Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 καπου διαβασα οτι το avatar ηταν η ταινια ειδαν ολοι, και το hurt locker η ταινια που επρεπε να δουν ολοι
KilliK Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 ε οχι σε ολο τον κοσμο.υπαρχουν και αρκετοι που ξερουν εδω και χρονια οτι τα Οσκαρ ειναι πολιτικη,διαφημιση και διαγωνισμος προσωπικων γουστων. Απλως κριμα στον πολυ κοσμο που εκατσε να δει τα Οσκαρ για να δει το Αβαταρ να κερδιζει,και εφαγε την απογοητευση στο τελος. (Τα φετινα οσκαρ κανανε τα μεγαλυτερα νουμερα απο το 2005) Εγω παντως ηξερα πως θα ειναι το εργο,οποτε μετα το live red carpeτ πηγα για νανακια.
liopyr Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Σχεδόν πείστηκα να μη μπω στον κόπο να δω το Hurt Locker.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.