Προς το περιεχόμενο

Ubuntu και Βίντεο-προβλήματα


serbabis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα

τελευταία στο σύστημά μου όσα βίντεο τρέχω έχουν λάθος χρώματα (πράσινα ανθρωπάκια κλπ). Το περίεργο είναι ότι στο youtube όλα παίζουν ρολόι.

Η διανομή είναι η 9.10 και δεν μπορώ να εντοπίσω το πρόβλημα... Η κάρτα γραφικών είναι η nVidia G-Force 8600.

 

Δώστε καμία ιδέα

 

ευχαριστώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

name of display: :0.0

display: :0 screen: 0

direct rendering: Yes

server glx vendor string: NVIDIA Corporation

server glx version string: 1.4

server glx extensions:

GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,

GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,

GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_multisample,

GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_framebuffer_sRGB

client glx vendor string: NVIDIA Corporation

client glx version string: 1.4

client glx extensions:

GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info,

GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync,

GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer,

GLX_SGI_swap_control, GLX_ARB_create_context, GLX_NV_float_buffer,

GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_fbconfig_packed_float,

GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_framebuffer_sRGB,

GLX_NV_present_video, GLX_NV_multisample_coverage

GLX version: 1.3

GLX extensions:

GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig,

GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control,

GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_multisample,

GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_framebuffer_sRGB,

GLX_ARB_get_proc_address

OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation

OpenGL renderer string: GeForce 8600 GT/PCI/SSE2

OpenGL version string: 3.0.0 NVIDIA 185.18.36

OpenGL shading language version string: 1.30 NVIDIA via Cg compiler

OpenGL extensions:

GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_depth_buffer_float,

GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_instanced,

GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow,

GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex,

GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_imaging,

GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture,

GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object,

GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow,

GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100,

GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_buffer_object,

GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map,

GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine,

GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float,

GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two,

GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_transpose_matrix,

GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_buffer_object,

GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos,

GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, GL_ATI_texture_mirror_once,

GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra,

GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate,

GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract,

GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_bindable_uniform,

GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_direct_state_access,

GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, GL_EXT_draw_range_elements,

GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample,

GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats,

GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4,

GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4,

GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_depth_stencil,

GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_pixel_buffer_object,

GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal,

GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color,

GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap,

GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object,

GL_EXT_texture_compression_latc, GL_EXT_texture_compression_rgtc,

GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map,

GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine,

GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic,

GL_EXT_texture_integer, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias,

GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB,

GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_shared_exponent,

GL_EXT_timer_query, GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_vertex_array_bgra,

GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat,

GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_copy_depth_to_color,

GL_NV_depth_buffer_float, GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp,

GL_NV_explicit_multisample, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer,

GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program, GL_NV_fragment_program_option,

GL_NV_fragment_program2, GL_NV_framebuffer_multisample_coverage,

GL_NV_geometry_shader4, GL_NV_gpu_program4, GL_NV_half_float,

GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage,

GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query,

GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object,

GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart,

GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2,

GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_compression_vtc,

GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_expand_normal,

GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2,

GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, GL_NV_vertex_array_range,

GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1,

GL_NV_vertex_program2, GL_NV_vertex_program2_option,

GL_NV_vertex_program3, GL_NVX_conditional_render,

GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_shader_buffer_load,

GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture,

GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum

 

84 GLX Visuals

visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav

id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat

----------------------------------------------------------------------

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιο video output τα παιζεις?

Χρησιμοποιεις και vdpau (τις βιβλιοθηκες και τα συναφη εννοω)?

 

(και αν θες βαλε ολη αυτη την εξοδο του glxinfo σε code και spoiler tags)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιο video output τα παιζεις?

Χρησιμοποιεις και vdpau (τις βιβλιοθηκες και τα συναφη εννοω)?

 

(και αν θες βαλε ολη αυτη την εξοδο του glxinfo σε code και spoiler tags)

 

Χρησιμοποιώ Smplayer και το default αλλά και στα δύο κάνει το ίδιο...

 

Εντελώς ξαφνικά το παρουσίασε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιξε ενα βιντεο με τον σκετο mplayer, πχ με ενα απλο "mplayer file.avi", αστο να παιξει 5-10 δευτερα, σταματησε το (με q) και κανε paste εδω τα οσα βγαλει στο τερματικο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας,Εχω ενα κινητο και περναω ενα βιντεο στον υπολογιστη και δεν μπορω να το ανιξω :cry: (λογικο)Μιπος ξερετε κανενα site με κανενα προγραμμα για να μπορω να βλεπω τα βιντεο......;;;;;;

 

 

Ευχαριστο ......::rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...