serbabis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Καλησπέρα τελευταία στο σύστημά μου όσα βίντεο τρέχω έχουν λάθος χρώματα (πράσινα ανθρωπάκια κλπ). Το περίεργο είναι ότι στο youtube όλα παίζουν ρολόι. Η διανομή είναι η 9.10 και δεν μπορώ να εντοπίσω το πρόβλημα... Η κάρτα γραφικών είναι η nVidia G-Force 8600. Δώστε καμία ιδέα ευχαριστώ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Για δώσε ένα glxinfo και ανέβασε εδώ ότι σου βγάλει αλλά μην βάλεις τα μηδενικά στο τέλος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
serbabis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 name of display: :0.0 display: :0 screen: 0 direct rendering: Yes server glx vendor string: NVIDIA Corporation server glx version string: 1.4 server glx extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_framebuffer_sRGB client glx vendor string: NVIDIA Corporation client glx version string: 1.4 client glx extensions: GLX_ARB_get_proc_address, GLX_ARB_multisample, GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_EXT_import_context, GLX_SGI_video_sync, GLX_NV_swap_group, GLX_NV_video_out, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_swap_control, GLX_ARB_create_context, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_fbconfig_packed_float, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_NV_present_video, GLX_NV_multisample_coverage GLX version: 1.3 GLX extensions: GLX_EXT_visual_info, GLX_EXT_visual_rating, GLX_SGIX_fbconfig, GLX_SGIX_pbuffer, GLX_SGI_video_sync, GLX_SGI_swap_control, GLX_EXT_texture_from_pixmap, GLX_ARB_create_context, GLX_ARB_multisample, GLX_NV_float_buffer, GLX_ARB_fbconfig_float, GLX_EXT_framebuffer_sRGB, GLX_ARB_get_proc_address OpenGL vendor string: NVIDIA Corporation OpenGL renderer string: GeForce 8600 GT/PCI/SSE2 OpenGL version string: 3.0.0 NVIDIA 185.18.36 OpenGL shading language version string: 1.30 NVIDIA via Cg compiler OpenGL extensions: GL_ARB_color_buffer_float, GL_ARB_depth_buffer_float, GL_ARB_depth_texture, GL_ARB_draw_buffers, GL_ARB_draw_instanced, GL_ARB_fragment_program, GL_ARB_fragment_program_shadow, GL_ARB_fragment_shader, GL_ARB_half_float_pixel, GL_ARB_half_float_vertex, GL_ARB_framebuffer_object, GL_ARB_geometry_shader4, GL_ARB_imaging, GL_ARB_map_buffer_range, GL_ARB_multisample, GL_ARB_multitexture, GL_ARB_occlusion_query, GL_ARB_pixel_buffer_object, GL_ARB_point_parameters, GL_ARB_point_sprite, GL_ARB_shadow, GL_ARB_shader_objects, GL_ARB_shading_language_100, GL_ARB_texture_border_clamp, GL_ARB_texture_buffer_object, GL_ARB_texture_compression, GL_ARB_texture_cube_map, GL_ARB_texture_env_add, GL_ARB_texture_env_combine, GL_ARB_texture_env_dot3, GL_ARB_texture_float, GL_ARB_texture_mirrored_repeat, GL_ARB_texture_non_power_of_two, GL_ARB_texture_rectangle, GL_ARB_texture_rg, GL_ARB_transpose_matrix, GL_ARB_vertex_array_object, GL_ARB_vertex_buffer_object, GL_ARB_vertex_program, GL_ARB_vertex_shader, GL_ARB_window_pos, GL_ATI_draw_buffers, GL_ATI_texture_float, GL_ATI_texture_mirror_once, GL_S3_s3tc, GL_EXT_texture_env_add, GL_EXT_abgr, GL_EXT_bgra, GL_EXT_blend_color, GL_EXT_blend_equation_separate, GL_EXT_blend_func_separate, GL_EXT_blend_minmax, GL_EXT_blend_subtract, GL_EXT_compiled_vertex_array, GL_EXT_Cg_shader, GL_EXT_bindable_uniform, GL_EXT_depth_bounds_test, GL_EXT_direct_state_access, GL_EXT_draw_buffers2, GL_EXT_draw_instanced, GL_EXT_draw_range_elements, GL_EXT_fog_coord, GL_EXT_framebuffer_blit, GL_EXT_framebuffer_multisample, GL_EXT_framebuffer_object, GL_EXTX_framebuffer_mixed_formats, GL_EXT_framebuffer_sRGB, GL_EXT_geometry_shader4, GL_EXT_gpu_program_parameters, GL_EXT_gpu_shader4, GL_EXT_multi_draw_arrays, GL_EXT_packed_depth_stencil, GL_EXT_packed_float, GL_EXT_packed_pixels, GL_EXT_pixel_buffer_object, GL_EXT_point_parameters, GL_EXT_provoking_vertex, GL_EXT_rescale_normal, GL_EXT_secondary_color, GL_EXT_separate_specular_color, GL_EXT_shadow_funcs, GL_EXT_stencil_two_side, GL_EXT_stencil_wrap, GL_EXT_texture3D, GL_EXT_texture_array, GL_EXT_texture_buffer_object, GL_EXT_texture_compression_latc, GL_EXT_texture_compression_rgtc, GL_EXT_texture_compression_s3tc, GL_EXT_texture_cube_map, GL_EXT_texture_edge_clamp, GL_EXT_texture_env_combine, GL_EXT_texture_env_dot3, GL_EXT_texture_filter_anisotropic, GL_EXT_texture_integer, GL_EXT_texture_lod, GL_EXT_texture_lod_bias, GL_EXT_texture_mirror_clamp, GL_EXT_texture_object, GL_EXT_texture_sRGB, GL_EXT_texture_swizzle, GL_EXT_texture_shared_exponent, GL_EXT_timer_query, GL_EXT_vertex_array, GL_EXT_vertex_array_bgra, GL_IBM_rasterpos_clip, GL_IBM_texture_mirrored_repeat, GL_KTX_buffer_region, GL_NV_blend_square, GL_NV_copy_depth_to_color, GL_NV_depth_buffer_float, GL_NV_conditional_render, GL_NV_depth_clamp, GL_NV_explicit_multisample, GL_NV_fence, GL_NV_float_buffer, GL_NV_fog_distance, GL_NV_fragment_program, GL_NV_fragment_program_option, GL_NV_fragment_program2, GL_NV_framebuffer_multisample_coverage, GL_NV_geometry_shader4, GL_NV_gpu_program4, GL_NV_half_float, GL_NV_light_max_exponent, GL_NV_multisample_coverage, GL_NV_multisample_filter_hint, GL_NV_occlusion_query, GL_NV_packed_depth_stencil, GL_NV_parameter_buffer_object, GL_NV_pixel_data_range, GL_NV_point_sprite, GL_NV_primitive_restart, GL_NV_register_combiners, GL_NV_register_combiners2, GL_NV_texgen_reflection, GL_NV_texture_compression_vtc, GL_NV_texture_env_combine4, GL_NV_texture_expand_normal, GL_NV_texture_rectangle, GL_NV_texture_shader, GL_NV_texture_shader2, GL_NV_texture_shader3, GL_NV_transform_feedback, GL_NV_vertex_array_range, GL_NV_vertex_array_range2, GL_NV_vertex_program, GL_NV_vertex_program1_1, GL_NV_vertex_program2, GL_NV_vertex_program2_option, GL_NV_vertex_program3, GL_NVX_conditional_render, GL_NV_vertex_buffer_unified_memory, GL_NV_shader_buffer_load, GL_SGIS_generate_mipmap, GL_SGIS_texture_lod, GL_SGIX_depth_texture, GL_SGIX_shadow, GL_SUN_slice_accum 84 GLX Visuals visual x bf lv rg d st colorbuffer ax dp st accumbuffer ms cav id dep cl sp sz l ci b ro r g b a bf th cl r g b a ns b eat ---------------------------------------------------------------------- Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
serbabis Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 κανείς δεν γνωρίζει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim_p Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Σε ποιο video output τα παιζεις? Χρησιμοποιεις και vdpau (τις βιβλιοθηκες και τα συναφη εννοω)? (και αν θες βαλε ολη αυτη την εξοδο του glxinfo σε code και spoiler tags) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
serbabis Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Σε ποιο video output τα παιζεις?Χρησιμοποιεις και vdpau (τις βιβλιοθηκες και τα συναφη εννοω)? (και αν θες βαλε ολη αυτη την εξοδο του glxinfo σε code και spoiler tags) Χρησιμοποιώ Smplayer και το default αλλά και στα δύο κάνει το ίδιο... Εντελώς ξαφνικά το παρουσίασε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim_p Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Παιξε ενα βιντεο με τον σκετο mplayer, πχ με ενα απλο "mplayer file.avi", αστο να παιξει 5-10 δευτερα, σταματησε το (με q) και κανε paste εδω τα οσα βγαλει στο τερματικο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
koutoulis Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Γεια σας,Εχω ενα κινητο και περναω ενα βιντεο στον υπολογιστη και δεν μπορω να το ανιξω (λογικο)Μιπος ξερετε κανενα site με κανενα προγραμμα για να μπορω να βλεπω τα βιντεο......;;;;;; Ευχαριστο ......: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jim_p Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 @koutoulis Σε windows υποψιαζομαι. Δες τον vlc http://www.videolan.org/ Και την επομενη φορα ανοιξε ενα νεο θεμα για το προβλημα σου και στο σωστο κομματι του φορουμ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.