vastravoud Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 22 Ιανουαρίου 2003 Ποιός είπε ότι θα κατεβαίνουν όλοι με ίδια αυτοκίνητα; Για πολλοστή φορά θα επιμείνω ότι κανείς δεν αναγκάζει τους μεγάλους να μην ξοδέψουν λεφτά για έρευνα, απλώς γίνεται προσπάθεια ώστε και οι μικροί να μπορούν να ακολουθούν. Δεν είναι τα κοινά εξαρτήματα αυτά που κάνουν την F1 ενιαίο, αλλά οι σφιχτοί κανονισμοί και η τρομερή πρόοδος. Αν δείτε μια φωτογραφία από το 1976 θα δείτε οπτικά τρομερές διαφορές ανάμεσα στα μονοθέσια. Φυσικά εκείνη τη χρονιά οι μισές ομάδες τρέχανε με Ford κινητήρα και πολλά εξαρτήματα δεν ήταν ειδικά φτιαγμένα για το εκάστοτε μονοθέσιο αλλά ήταν "off the shelf", όπως για παράδειγμα κιβώτια ταχυτήτων. Και επίσης, γιατί δηλαδή δεν είναι μια χαρά επιχειρήσεις οι αγωνιστικές ομάδες; Η Mclaren περσι έκλεισε με κέρδη 20%, ενώ η αγωνιστική ομάδα της Ferrari στηρίζει έναν ολόκληρο κολοσσό που παραπαίει.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deathstar Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 To oti i FIAT den pai kala den exi na kani se tipota me tin Eteria FERRARI i opia einai kerdofora mazi me tin Alfa Romeo ala oxi toso oste na iperkalipsoun ta lathi tis Fiat sta dikatis mondela kai tis Lancia. Giati mas pedeui me kanonismoun i FIA den katalaveno as ftiaksoun 20 cars kai as ta mirasoun stis omades na telionoume. Ti ereuna kai ti ekseliksi na kanoun sto kathisma kai sto timoni ? Otan ta simandika eksartimata tha einai idia? Toulaxiston i Ferrari einai i moni eteria pou pernai tin ereuna tis Formula 1 sta amaksia paragogis tis (Enzo Ferrari). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Σε παρακαλώ, που είδες περιορισμούς στα σημαντικά εξαρτήματα; Ποιός είπε ότι θα λιγστέψουν οι προμηθευτές κινητήρων; Που είδες περιορισμούς στα κιβώτια ταχυτήτων, στις αναρτήσεις, στα σασί, στη γενικότερη αεροδυναμική σχεδίαση; Και εξακολουθείς να μη δίνεις σημασία στο ότι κατά το παρελθόν η F1 ήταν μεν "ενιαίο" από πλευράς εξαρτημάτων, αλλά υπήρχε μεγάλη φαντασία από τους σχεδιαστές και φυσικά τρομερό θέαμα. Το παράδειγμα της Ferrari το έθεσα για να δείξω ότι φυσικά και μπορεί μια εταιρεία να σταθεί με μόνα κέρδη από τους σπόνσορες και τα τηλεοπτικά, στηρίζοντας μάλιστα και τον κολοσσό, όχι μόνο οικονομικά αλλά και από πλευράς κύρους. ʼλλωστε, αν δεν κάνω λάθος η πώληση ενός αρκετά σημαντικού ποσοστού της εταιρείας στις τράπεζες αποσκοπεί ακριβώς στη στήριξη της FIAT που περνά δύσκολες στιγμές. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deathstar Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 I aerodinamiki me ton piso FIX aerotomi me ta plaina kai me tin alagi tis mprostinis aerotomos oste na adistathmistoun ta probs apo to ligo downforce se orismenes pistes apo tin piso FIX aerotomi periorizi tin ekseliksi pou mporoun na exoun. Ta FIX frena - ilektrika , i apagoreusi omadas ilikon periorizi tin ereuena se sigekrimena monopatia pou tha kataliksoun se adieksodo. An apagorepsoun ta anthrakonimata kai ola ta ipolipa eksotika ilika ti ereuna tha kanoun i eteries? Sto sidero kai sto alouminio?????????? I ferrari diladi pou perase diskous frenon stin Enzo apo anthrakonimata diladi ti einai M@l@kes?????? San eteria i Ferrari den exi oikonomika probs alo to ti kani i Mama FIAT gia na kalipsi tis tripes tis. Apo tote pou analave o Louka proedros i Ferrari alakse san eteria pros to kalitero poli prin erthoun oi epitixies kai oi megaloi sponsores. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Τα πλαϊνά δεν τα είδα πουθενά να γίνονται στάνταρ και η πίσω αεροτομή είναι ήδη σχεδόν ίδια σε όλες τις ομάδες, ακριβώς επειδή δεν υπάρχει τίποτα από πίσω ώστε να χρειάζεται να κατευθύνει σωστά τον άερα. Αντιθέτως, η εμπρός αεροτομή πάντοτε θα παίζει το ρόλο όχι μόνο της παραγωγής άντωσης αλλά και της σωστής διεύθυνσης του αέρα. Ποιός μίλησε για κατάργηση ανθρακονημάτων; Και μην ξεχνάς ότι η ιδέα των στάνταρ ηλεκτρονικών απορρίφτηκε. Τέλος, εξακολουθείς να μη δίνεις σημασία στο ότι το ένδοξο παρελθόν της F1 ποτέ δε ζημιώθηκε από το "ενιαίο". Και μιλάμε για πολύ μεγαλύτερη μοιρασιά εξαρτημάτων από αυτή που προτείνεται.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dim_b Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Μετά από συζητήσεις των τεχνικών διευθυντών των ομάδων και της FIA ανακοινώθηκαν χθές οι αλλαγές που θα ισχύσουν από την επόμενη σαιζόν. http://www.fia.com/PRESSE/F1-a/2003/21-01-2003.pdf Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deathstar Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Malon ego den ksero agglika kai sideplates den ksero ti simeni opos kai den ksero na diavazo auto : 18. Restrictions on materials. The use of exotic materials is a significant and increasing cost for competitors in the Championship. Limiting materials according to physical characteristics has proved complex and difficult to enforce. It can also lead to increased costs - the aluminium-beryllium experience has shown that more money may be spent seeking materials on the limit of permitted physical characteristics than can be saved by eliminating a particular material or family of materials. However, a list of permitted materials, all others being prohibited, might work. Checks might rely on chemical analysis, spectroscopy or similar methods. To be discussed with team and industry experts. Episis afou IPISO AEROTOMI THA EINAI IDIA KAI STIS KLISIS STA PTERIGIA POU XRIAZETE GIA NA MIN KANI SVOURES TO CAR. Ala den nomizo na to katalavenis kai auto. Efoson i piesi sto piso meros tou amaksiou tha einai standra se olous tous agones prepi na vrethi mia mprostini aerotomi pou tha eksisoropi ta pragmata ala theli skepsi gia na to katalavis auto. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Που τα είδες όμως τα sideplates? Στο κείμενο που παραθέτεις για τα υλικά γίνεται γενική και αόριστη αναφορά και κατηγορηματικά αναφέρεται ότι θα συζητηθεί μελλοντικά με τις ομάδες. Ας μείνουμε λοιπόν εδώ και βλέπουμε. Όσο για τις αεροτομές, είναι προφανές ότι για να εξισοροπήσουν τις αλλαγές θα πρέπει οι μπροστινές να παράγουν λιγότερη άντωση. Από που όμως συμπεραίνεις ότι αυτή της Ferrari θα μοιάζει με της Williams? Και τέλος, εξακολουθείς να μη δίνεις σημασία στην αναφορά μου στο παρελθόν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tevatron Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 epitelous tha steiloun launch kai traction control. Tha 3anadoume ekkiniseis epipedou Mika 3ana!!!!!! Mika thee pare thn PAE!!!! Asxeto!!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Πράγματι, είναι πολύ σωστή απόφαση. Μένει μόνο να δούμε αν θα αστυνομεφθεί και σωστά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tevatron Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 swstos o Vaggelis. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deathstar Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 PAME MIA AKOMA FORA : 12. A standard FIA rear wing and sideplates will be fitted to all cars. Such a wing would provide "Monza" levels of downforce while generating enough drag to give approximately "Brazil" levels of top speed. It will not only save money, but also reduce speed in the fastest corners.This will significantly improve safety. To oti mpori i Mc-Laren na exi ligo diaforetiki tin miti ti tous aeragogous tis mixanis den simeni oti kai esoterika den tha einai idia mia kai pola meri tha einai idia. To oti theloun na apagorepsoun ta ilika einai provlima giati den mporoun na ta elenksoun eparkos. An gini omos periorizi tin ekseliksi kai tin ereuna. Oso gia to parelthon pou les itan epiloges ORISMENON etairion giati pote den ida William i ferrari me 6 rodes opos i Tyrel gia paradigma kai kanis den tous eixe anagasti na xrisimopioun idia komatia.Min ksexnas oti den ixan kai tin dinatotita na kanoun ereuna tote. Gia paradigma i BAR tora eftiakse siraga earodinamikis stin Agglia eprepe na kani tis dokimes tis USA. Opote ti dinatotita ereunas na exoun ekines tis epoxes. Milondas gia mia epoxi pou o kosmos evlepe autokinita mono se agones tin dekaetia 70-80 mias kai den ipirxe i oikonomiki ikanotita agoras enos. Akoma kai an ipirxe eixe terasties diafores apo auta ton agonon.Logiko itan na iparxi terastia theamatikotita. Min ksexname oti den ipirxan kai toses TV tote. Simera einai poli pio konda otan kapios mpori na pari oxi mia F1 ala ena Impreza i ena EVO gia na min po gia olous ekinouns pou akoma kai ta Yugo theloun na ta kanoun EVO. O enthousiasmos exi kathi pola xronia tora kai den ftene ta mi prosperasmata. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
epote Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 deathstar: nomizo oti mperdeveis ligaki ti einai ta sideplates:p ta sideplates einai ta plaina katheta ton aerotomon kai OXI ekeina ta plaina mprosta apo tis eisagoges ton psigion, ayta legontai bargeboards. oi aerotomes DEN exoun kai toso megales diafores se rithmiseis apo omada se omada, to gegonos ti tis kaliptan htan mallon ypervoliko, alloste oloi tis vlepame oso thelame ston agona mesa episis exo thn aisthish oti den katalaves thn apagoreysh ton ylikon. den apagorevoun ta sintheta ylika, giati kati tetoio einai poly diskolo "nomothetika" na to efarmoseis, giayto to logo *epitrepoun* mono sigekrimenes omades ylikon. ALLA opos eipe o bagelhs, that o sizitisoun me tis omades prota, alloste to leei "To be discussed with team and industry experts." Ti ereuna kai ti ekseliksi na kanoun sto kathisma kai sto timoni ? Otan ta simandika eksartimata tha einai idia? Toulaxiston i Ferrari einai i moni eteria pou pernai tin ereuna tis Formula 1 sta amaksia paragogis tis (Enzo Ferrari). etsi kai allios to 99% ths ekselikshs den ta mathainoume POTE kai alloste einai TROMAKTIKA mikres oi diafores tous, pragmatika poso se apasxolei to gegonos oti h ferrari xrhshmophei rabdous strepshs me ligo diaforetiko ilektroniako plegma apo thn maclaren? oi OPTIKES diafores (aerodinamikh) einai ELAXISTES stis epidoseis ton monothesion I aerodinamiki me ton piso FIX aerotomi me ta plaina kai me tin alagi tis mprostinis aerotomos oste na adistathmistoun ta probs apo to ligo downforce se orismenes pistes apo tin piso FIX aerotomi periorizi tin ekseliksi pou mporoun na exoun. Ta FIX frena - ilektrika , i apagoreusi omadas ilikon periorizi tin ereuena se sigekrimena monopatia pou tha kataliksoun se adieksodo mhn protrexeis, kai mhn bgazeis toso eukola simperasmata, oi sxediastes kai oi omades den tha alaksoun APLA thn mprostinh aerotomh, exoume akoma zigisma tou monothesiou, kai KYRIOS ton diaxyth. an evgenan ta simperasmata toso eukola... An apagorepsoun ta anthrakonimata kai ola ta ipolipa eksotika ilika ti ereuna tha kanoun i eteries? Sto sidero kai sto alouminio ena mikro trivia ti einai 98 kila, revarei stis 18.000 strofes exei POLLA watt isxh kai einai ftiagmeno apo sidero kai alouminio? ta exotika ilika einai men enas "erethistikos" tomeas, alla mhn MONO ekei pou fainontai, dhladh sto sasi. alloste, leei "to be discussed" sinepos opoiesdipote mantepsies den exoun aksia pros to paron Oso gia to parelthon pou les itan epiloges ORISMENON etairion giati pote den ida William i ferrari me 6 rodes opos i Tyrel gia paradigma kai kanis den tous eixe anagasti na xrisimopioun idia komatia mhn kolas sta poly eksofthalma, to peirama ths tyrel apetixe (opos kai to tragiko ths brabham me ton anemistira:P) alla mhn ksexnas px pio prosfates anakalipseis opos ton v10, to siriako kivotio tis ekselikseis sta elastika kai ena karo pragmata, ta opoia o polys kosmos den kserei! oso gia thn thletheash, oxi kaneis lathos, h thletheash exei pesei giati to athlima kourazei, einai TRAGIKA vareto, oxi giati o kosmos exei aytokinita pio "konta" sthn f1 kai den xreiazete na vlepei. einai san na les oti epeidh mporoume na agorasoume thn idia fanela kai ta idia papoutsia me ton figo den tha vlepoume bala, alloste akoma kai h entzo den thimizei f1 oute apo makria:) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deathstar Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 23 Ιανουαρίου 2003 Ta sideplates enoo ta plaina pou kaliptoun ton kinitira .Auta pou eles esi ipokinde stin aerotomi olokliri. Milame gia eksotika ilika kai oxi sinthetika. Gia diafora kramata episis giauto lei kai to arthro tis FIA :Checks might rely on chemical analysis. Ala den tha kolisoum ekei. Ego den diafonisa kai ipa oti theloun na to kanoun aplos tha doune pos. Sigoura o diaxitis aera pros ta piso pezi rolo ala otan exis ena FIX telioma prepi na dis pos tha diaxisis ton aera sosta oste sto telioma na figi kai sosta. Oste na exis ta epithimita apotelesmata. Exis tin ediposi oti eksartimata tou kinitira den apotelounde apo eksotika ilika me mikroteres trives? Kseris apo tinai ftiagmena ta pistonia oste na min sikonoun megales thermokrasies kai na exoun megaliteri andoxi stis megales strofes? To pirama tis Tyrel den apaitixe ala apagoreutike dioti eixe poli kalitera kratimata stis strofes. O anemistira apo tin ali itan apotixia. o V10 proipirxe tora apofasisan na ton xrisimopiisoun ksana.Episis den me endiaferi ti kani o polis o kosmos. Orea eksigise mou giati to WRC den exi ton kosmo tis dekaetias 80-90 parolo pou akoma kai tora prosferi apleta entiposiako thema. Oso gia tin Enzo i mprostini miti paratheti kathara se monothesio kai to timoni einai sxedon pisto adigrafo ti F2002. Frena apo anthrakonimata kai ala orea kaloudia proerxomena apo tin F1. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2003 Share Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2003 Και για να μην ξεχνιώμαστε. Ήδη οι ομάδες έχουν παρουσιάσει τα μονοθεσιά τους (εκτός από McLaren) και περιμένουμε να δούμε να σβήνουν τα κόκκινα φώτα στην εκκίνηση της Αυστραλίας!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.