Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2003


NickTheGreek

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κατ' αρχήν, οι κανονισμοί για τα εξωτικά υλικά και το μοίρασμα είναι ακόμα υπό σκέψη και καλό είναι να μη βιαζόμαστε πριν δούμε τη διατύπωση τους. Ωστόσο, επιμένω ότι η χρήση κοινών εξαρτημάτων έχει γίνει και κατά το παρελθόν με θέαματικότατα αποτελέσματα, και φυσικά δεν πρόκειται να μοιράζοναι ίδια εξαρτήματα οι ανταγωνιστές μεταξύ τους!

 

Έχω την εντύπωση ότι οι αεροτομές δεν καλύπτονται για να μην προδοθεί η κατασκευή και η δομή τους, αλλά για να μην προδοθεί η ακριβής ρύθμιση τους. Το ότι ρυθμίζονται οι αεροτομές δεν σημαίνει ότι δε μοιάζει η μία με την άλλη, και προφανώς η δυνατότητα ρύθμισης δεν θα αφαιρεθεί από τις ομάδες(ας περιμένουμε όμως να δούμε πρώτα) στη μελλοντική αεροτομή. Μην ξεχνάτε ακόμα ότι με τα χάλια στα οποία είχε φτάσει το σπορ, με αυτοκίνητα και πίστες που δεν ευνοούν το προσπέρασμα, οι αλλαγές ήταν απαραίτητες...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παντως για μενα απο το να μπαινουν στην διαδικασια εισαγωγης τετοιων ανεδαφικων κανονισμων καλυτερα να πουνε:

 

"Ξερεις Φερραρι... σε παρακαλουμε φυγε απο την F1 για τα επομενα 10 χρονια μπας και καταφερει και σε φτασει κανενας ολο αυτο το διαστημα"

 

Πολυ ποιο απλο, πολυ ποιο ντομπρο και δεν νομιζω να πουνε οχι στην φερραρι.... εεε ποια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιός είπε τέτοιο πράγμα;

 

Μήπως δεν θυμάσαι ότι ανάλογες αλλαγές κανονισμών γίνανε και εξ' αίτίας της μονοκρατορίας της Williams to 92-93, και εξ' αιτίας της Mclaren το '98; Ας μην ξεχνάμε την ιστορία του σπορ, έτσι γινόταν πάντα.

 

Και δεν καταλαβαίνω από που κι ως που πλήττεται η Ferrari από τους κανονισμούς αυτούς. Ίσα ίσα που διαθέτει τον καλύτερο οδηγό και μάλλον τη συμφέρει η κατάργηση των βοξθημάτων...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγέλης

said:

Κατ' αρχήν, οι κανονισμοί για τα εξωτικά υλικά και το μοίρασμα είναι ακόμα υπό σκέψη και καλό είναι να μη βιαζόμαστε πριν δούμε τη διατύπωση τους. Ωστόσο, επιμένω ότι η χρήση κοινών εξαρτημάτων έχει γίνει και κατά το παρελθόν με θέαματικότατα αποτελέσματα, και φυσικά δεν πρόκειται να μοιράζοναι ίδια εξαρτήματα οι ανταγωνιστές μεταξύ τους!

 

Έχω την εντύπωση ότι οι αεροτομές δεν καλύπτονται για να μην προδοθεί η κατασκευή και η δομή τους, αλλά για να μην προδοθεί η ακριβής ρύθμιση τους. Το ότι ρυθμίζονται οι αεροτομές δεν σημαίνει ότι δε μοιάζει η μία με την άλλη, και προφανώς η δυνατότητα ρύθμισης δεν θα αφαιρεθεί από τις ομάδες(ας περιμένουμε όμως να δούμε πρώτα) στη μελλοντική αεροτομή. Μην ξεχνάτε ακόμα ότι με τα χάλια στα οποία είχε φτάσει το σπορ, με αυτοκίνητα και πίστες που δεν ευνοούν το προσπέρασμα, οι αλλαγές ήταν απαραίτητες...

 

 

Lipon epidi den katalavenis ti leme auto einai ena tmima apo tis dilosis tis FIA :

 

11. After consultation with the teams, the FIA will prepare a list of major components which, like the engine, may not be changed more than once during a race weekend from 2004 onwards.

 

12. A standard FIA rear wing and sideplates will be fitted to all cars. Such a wing would provide "Monza" levels of downforce while generating enough drag to give approximately "Brazil" levels of top speed. It will not only save money, but also reduce speed in the fastest corners.This will significantly improve safety.

 

13. Standard brakes. The FIA will invite tenders to supply a single standard braking system for all cars participating in the FIA Formula One World Championship. The winner of the tender will supply the same braking system to all teams. This will be the only system allowed in the Championship. Any financial or other benefits of the tender will go to the teams.

 

2. This standard wing will also facilitate overtaking. The front wing will contribute less to the total downforce of the car because it will have to balance the low-downforce, standard rear wing. As a result, the loss of downforce caused by the wake of the car in front will be smaller. This will enable the car behind to get closer to the car in front in a corner and make overtaking less difficult on the next straight.

 

to Full story einai edo : http://www.itv-f1.com/features/features_story/13904

 

Apo ta liga agglika pou ksero (spoudazo UK) sto 12 lei oti 1 Standar aerotomi xoris na dexete rithmisi i opia tha exi arketo downforce gia tin monza ala paralila kai arketo drag oste ta amaksia na pianoun top-speed stin brazil.

 

Elpizo autin tin fora na to katalavis.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βαγγέλης

said:

Ποιός είπε τέτοιο πράγμα;

 

Μήπως δεν θυμάσαι ότι ανάλογες αλλαγές κανονισμών γίνανε και εξ' αίτίας της μονοκρατορίας της Williams to 92-93, και εξ' αιτίας της Mclaren το '98; Ας μην ξεχνάμε την ιστορία του σπορ, έτσι γινόταν πάντα.

 

Και δεν καταλαβαίνω από που κι ως που πλήττεται η Ferrari από τους κανονισμούς αυτούς. Ίσα ίσα που διαθέτει τον καλύτερο οδηγό και μάλλον τη συμφέρει η κατάργηση των βοξθημάτων...

 

Και γιατι δηλαδη σε αυτο το σπορ παντα θα πρεπει να σκοτωνουμε τον καλυτερο??? ΜΠΡΑΒΟ... ΩΡΑΙΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΙΔΕΩΔΕΣ

 

Και ναι σαφως πλητεται η Φερραρι... γιατι εων μπορει να κανει καλυτερα φρενα απο τους αλλους θα αναγκαστει να φοραει τα φασον φρενα που θα τις πλασσαρουνε, θα πρεπει να φοραει τις ιδιες αεροτομες ενω μπορει να κανει δικες τις καλυτερες και τελος θα πρεπει να πουλαει υποχρεωτικα τους κινητηρες της, κατι που ειναι δικος της κοπος και δεν μπορουν να καρπωθουν τα οφελη της δικιας τους ερευνας. ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΓΟ να σχεδιαζουν κινητηρες και αυτο γιατι θα απειλουνται απο τα ιδια τους τα δημιουργηματα...

 

Τωρα γιατι δεν καταλαβαινεις η δεν θες να καταλαβεις αυτα που λεμε, ειναι δικο σου θεμα... δεν θα προσπαθησω σωνει και καλα να σε πεισω για το αντιθετο.

 

Δες και τι εγραψε ο Deathstar... τι αλλο να πω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατ' αρχήν, πάνε πολλά χρόνια από τότε που το Αθλητικό ιδεώδες πήρε διαζύγιο από τη Formula1....

 

Όσο για τα άλλα σημεία του διαλόγου μας: Τα καλύτερα φρένα από τους άλλους μπορεί να τα κάνει ΤΩΡΑ, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορεί και στο μέλλον. Ίσως να πληγεί το 2004, αλλά ΙΣΩΣ το 2005 να της γυρίσει θετικά. Όσο για το να πουλάει τους κινητήρες, επειδή δεν ξέρουμε ακόμα πως ακριβώς θα έχει ο κανονισμός, ας μην βιαζόμαστε. Και με συγχωρείς πολύ, πιστεύεις ότι θα μπορούσε ποτέ η Ferrari να απειληθεί από την ιδιωτική ομάδα στην οποία θα πουλάει τα μοτερ(θα πουλάει, δεν θα τα δίνει τζάμπα!).

 

Μήπως όμως έχεις εσύ να προτείνεις κάποιο καλύτερο μέτρο για να σωθεί η Formula1 από την οικονομική και αγωνιστική κρίση; Δύο ομάδες(Prost και Arrows) χρεοκόπησαν πέρσι και άλλες δύο(Jordan και Minardi) γλύτωσαν στο τσακ φέτος.

 

Τέλος, σε σχετικό poll που έγινε στο πιο υψηλού επιπέδου forum για F1, τα αποτελέσματα ήταν:

 

71% υπερ των αλλαγών

13% με ανάμεικτα αισθήματα

16% κατά των αλλαγών.

 

Όχι ότι σημαίνει τίποτα, απλώς αντικατοπτρίζει τη γενική αίσθηση του κόσμου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Giati anagaze tin minardi kanis na exi ksexoristo kinitira gia kathe agona kai oxi 1 pou na diarki gia 6 agones? Outso si alos teleftea tha evgene pios o logos na ksodeui terastia posa?

 

Mipos prepi na gini to idio kai stous ipolipous xorous pou pernane krisi ? Oi megale somades podosferou na dinoun gia 6 mines kapion podosferisti se mikroteres gia na anevoune kai autes. Oi eteries pliroforikis na xarizoun texnognosia se ales eteries oste na min klisoun.

 

Ola einai Bussines kai opiou den tou aresi spitaki tou. Opios den exi ta lefta na asxolithi as min to kani giati nomize oti tha kai dithen kai isos. Pios einai o Jordan kai ti epixirisis exi oste na exi tin oikonomiki anesi na exi kai dikia tou omada? Ola apo sponsores ta perimenouni opos kai oi arrows kai i prost kai i minardi. I BMW - FERRARI - MERCENDEZ - RENAULT - BAR - JAGUAR giati den exoun oikonomika probs? giati oi eteries exoun xrima. I sauber pou exi tin petrona tis ta skai kai perni ferrari kinitires. I F1 einai ena athlima pou theli lefta to ikseran oloi apo tin arxi pou mpikan se autin tin diadikasia na exoun dikia tous omada. Pote den mporis na vasizese se sponsores kai an to kanoun lipame gia ton mellondiko programatismo tis omadas tous.

Pou oi mikres omades auto kanoun. Pios o logo pou i TOYOTA ksodepse tosa dis ta teleftea xronia gia na apoktisi texnognosia kai na mpi stin F1 kai tora oles oi ereunes tis pane sta skoupidia me tis alages. Pio tha ta plirosi auta?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με συγχωρείς, αλλά οι μεγάλες ομάδες δεν έχουν οικονομική στήριξη, είναι αυτόνομες και κερδοφόρες επιχειρήσεις. Οι μικρές με την κρίση που υπάρχει δεν μπορούν να βρίσκουν σπόνσορες όπως στο παρελθόν και έχουν πρόβλημα. Αν οι μεγάλοι πουν, "στα @@ μας και συνεχίζουμε" είναι πολύ πιθανόν να οδηγηθεί όλο το πρωτάθλημα σε μαρασμό.

 

Η διαφορά με τα άλλα αθλήματα είναι ότι στη Formula1 υπάρχει η συμφωνία ομόνοιας, βάσει της οποίας ΠΡΕΠΕΙ να διατηρείται ένας minimum αριθμός αυτοκινήτων. Θα ήταν έυκολο να είχαμε πρωτάθλημα εργοστασιακό με 3 αυτοκίνητα ανά ομάδα, αλλά αν θέλεις μπορούμε να συζητήσουμε τα δεινά που έφερε στο σπορ η "εταιρική" εικόνα και οι πολλοί σπόνσορες.

 

Και για να κλείσω, εσύ τι θα πρότεινες να γίνει ώστε να αλλάξει η σημερινή εικόνα της F1;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Epixirisi pou exi kerdi mono apo sponsores den einai epixirisi.

 

Prosopika den nomizo oti exi kati i eikona tis F1 simera. Epidi diladi perisi pige poli kala i Ferrari simeni oti iparxi prob? Paliotera giati den ipirxe? Ego toulaxiston ta teleftea 10 xronia pou parakoloutho F1 den thimame na ipirxan kai pola perisotera prosperasmata.

 

Ego eime simfonos me ta ilektonika voithimata kai mono giati auta xalasan to athlima se ena vathmo. Otan den mpori o odigos na kani lathos amesos aferite to pleonextima pou exi o piso odigos oste na perasi. Ala ta peri idion aerotomos plainon frenon kai ola ta sinafi eime adithetos den thelo navlepo 20-22 autokinita na trexoun .

 

 

Ta teleftea nea einai ta eksis: Top teams will pull out of F1 if the FIA goes ahead with radical new rules, Renault have warned.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή από που έχει κέρδη η Ferrari ας πούμε; Σπόνσορες, τηλεοπτικά και merchandise είναι οι πηγές εσόδων των ομάδων, αν έμπαιναν και μέσα τότε δε νομίζω να έτρεχαν καν.

 

Το αν και κατά πόσον θα φύγουν οι κατασκευαστές από την F1, θα το δούμε. Προσωπικά πιστεύω πως απλώς απειλούν για να πάρουν μεγαλύτερο κομμάτι από την πίτα των τηλεοπτικών, και έχουν δίκιο γιατί ο Bernie κονομάει το 53%, αφήνοντας στις ομάδες το υπόλοιπο 47%.

 

Το πρόβλημα στην εικόνα είναι ότι η πλειοψηφία των αγώνων πέρσι ήταν ό,τι έπρεπε για όσους έχουν αϋπνία. Και γι' αυτό δε φταίει η κυριαρχία μιας ομάδας(έχει συμβεί πολλές φορές), αλλά η παντελής έλειψη θεάματος και ισχυρών προσωπικοτήτων(και εκεί είναι που οι σπόνσορες έχουν σκοτώσει το σπορ, επιβάλλοντας στους οδηγούς τι θα λένε και τι θα κάνουν).΄

 

Όσο για το "ενιαίο", είναι καθαρά θέμα άποψης, αλλά τα ίδια πλαϊνά που τα είδες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ksefigate.To thema nomizo einai na ginoun ekeines oi allages pou tha prosdosoun theama sto agonisma,alla sigxronos den tha to katantisoun san ta Indy opou ola ta amaksia einai idia.Nomizo oti oloi pano kato theloume na blepoume diaforetikes omades stin pista ki oxi klonopoiimenes.

 

An auksithei to theama kai to apotelesma tou agona krinetai kai apo to amaksi alla perissotero apo tis odigikes ikanotites tou odigou, nomizo to athlima tha apoktisei perissoterous iroes,megaliteri tiletheasi,perissoterous sponsores kai sinepos epipleon porous.

 

Gia na ginoun ola auta omos tha prepei na figoun ta boithimata pou sxedon epitrepoun stous odigous na kanoun lathi kai kata tin gnomi mou na epanaferoun ta slicks kai na katargisoun ton anefodiasmo sta pits,mpas kai doume epitelous kana prosperasma ki oxi na perimenoume san tous indianous tin broxi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά πρέπει να επιτραπεί στις ομάδες να διαφοροποιούνται. Δεν είναι δυνατόν να κατεβαίνουν όλοι με το ίδιο αμάξι, με τις ίδιες ρυθμίσεις κλπ.

 

Η έρευνα για νέους κινητήρες και αυτοκίνητα απομυζά τεράστια ποσά και πρέπει να επιτρέπεται σε αυτόν που θα κατασκευάσει τον καλύτερο κινητήρα να ανταμοιφθεί, ειδάλλως η πρόοδος θα σταματήσει.

 

Η Formula 1 είναι μηχανοκίνητο σπορ πράγμα που σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα παίζουν και το μεγαλύτερο ρόλο και η ομογενοποίηση τους είναι λάθος.

 

Όσο για τον φίλο που είπε ότι: "Epixirisi pou exi kerdi mono apo sponsores den einai epixirisi.

", να του θυμίσω ότι τα ιδιωτικά κανάλια σαν μόνη πηγή εσόδων έχουν τους χορηγούς και τη διαφήμιση και πολλά απ' αυτά είναι αρκετά πετυχημένες επιχειρήσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω αν φανει παραξενο αλλα εγω θελω τα αμαξια να ειναι πρωταγωνιστες και οχι οι οδηγοι! Γιατι το λεω αυτο γιατι πιστευω οτι εχουν περασει οι εποχες που οι οδηγοι ειναι πραγματικα καλιτεχνες , οχι οτι οι τωρινοι δεν εχουν τεραστιες δυνατοτητες αλλα οπως και να εχει ειναι καλομαθημενοι με τα βοηθηματα!

Οπως αναφερθηκε σωστα δεν θελω ομογενοποιημενα αμαξια..γουσταρω να βλεπω την MacLaren ετσι οπως ειναι με τον χαλια κινητητα της Mercedes κτλ κτλ και το πολυ καλο αεροδυναμικα αμαξι...να προσπαθει να βρει μια ισορροπια σε ολα..και ας ερχεται δευτερη και τριτη...τι να κανουμε αυτο μπορουν αυτο κανουν! Γενικα η αποψη μου σαν οπαδο τησ F1 ειναι οτι τα αμαξια και η τεχνολογια πισω απο τα αμαξια ειναι οι πρωταγωνιστες και οχι οι χρυσοπληρωμενοι οδηγοι..που κακα τα ψεματα ειναι πια σκανδαλο τα λεφτα που περνουν μερικοι..οπως ειναι σκανδαλο τα λεφτα που παιρνει ο καθε Jordan , Zidane κτλ κτλ!

 

Go Go MacLaren!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...