NickTheGreek Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Einai nomizo kairos na to anoiksoume Gia osous den ta emathan tha katargithei leei to traction/anti spin control, h tilemetria apo ta pits,oi omades tha exoun stin diathesi tous 2 mono monothesia kai akousa oti den tha epitrepetai katholou i sinomilia pilotou me ta pits alla den eimai sigouros. Kai me tin eukairia ypirxe ena elliniko site apokleistika gia tin F1.Pou eksafanistike auto??? Krima Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tempo Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 gia to site o typos poy to eixe phge fantaros (sobara den kanw plaka - ta legame mesw e-mail). oi kanonismoi nomizw 8a allaksoyn apo to 2005!! to mono sigoyro einai oti 8a exoyme kali thleoptikh kalypsi fetos. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UserX Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 pedia i f1 ehei hasei tin axia tis!! An den kitaxoun na ftiaxtoune ligo oi alles omades... pali tha psaxnoun gia tiletheasi me to koutalaki! Eimai fanatikos kokkinos, alla den mou arese katholou to persino protathlima (2002)... poly klise! Kai oi efkoles nikes kathe allo para endiaferon parousiazoun. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
apoc Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Εγω ειμαι φανατικος αντι-κοκκινος , αλλα εχω κουραστει με την κοκκινη μονοκρατορια! Δυστηχως η αγαπημενη μου ομαδα McLaren δεν φαινεται να μπορει να παρει ξανα το τεχνολογικο προβαδισμα! Αυτοι οι κινητηρες της Mercedes μας εχουν φαει! Οπως και να εχει βεβαια, προσμονουμε ανασταση νεκρων....χεχεχεχε Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JPG Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 xexe...apoc gia thimisou pos eixe parei texnologiko probadisma i McLaren. Thimaste kati aftokinita me frenarisma alote stous deksious kai alote stous aristerous troxous? Nai, nai, afta ta paranoma. An thelete tin gnomi mou, emena mou aresan perisotero oi palioteres epoxes. Me kati aftokinita teratakia kai kinitires v12 pou mougrizan pano ston dromo. Odigous san ton Nouvolari... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A3TeRnuS Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Paidia,ena lathos kai eisai ekso einai nomizo to nohma ton neon kanonon kai mallon tha xoun apotelesma... ...h' mhpos oxi ?!? AeTeRnuS.213 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Ας δούμε με τι σειρά τι καινούργιους κανονισμούς έχουμε για το 2003: Η συνεδρίαση του Δεκεμβρίου είχε αποφασίσει τα εξής για τη μείωση του κόστους και την τόνωση του θεάματος: Βαθμολογικό σύστημα 10-8-6-5-4-3-2-1 Τα δοκιμαστικά θα γίνονται με 1 προσπάθεια ανά οδηγό, που θα έχει καθαρή πίστα μπροστά του. Όσες ομάδες δεχτούν να μην κάνουν πάνω από 10 μέρες δοκιμές στη διάρκεια της σεζόν θα μπορούν να δοκιμάζουν χωρίς κανένα περιορισμό την Παρασκευή πριν τον αγώνα για 2 ώρες Επειδή όμως η FIA δεν έμεινε καθόλου ικανοποιημένη και επειδή δύο ομάδες φυτοζωούσαν απφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της. Ο Μόσλευ γνώριζε ότι δεν είχε δικαίωμα να αλλάξει κανένα κανονισμό. Τι έκανε λοιπόν; Ανακοίνωσε προχτές ότι ερμηνέυοντας τους κανονισμούς αυστηρότερα, προκύπτουν οι παρακάτω περιορσμοί, που θα ισχύσουν το 2003: Απαγόρευση τηλεμετρίας από και προς τα μονοθέσια Απαγόρευση της ασύρματης επικοινωνίας μεταξύ ομάδας και οδηγού Απαγόρευση της χρήσησ εφεδρικού μονοθεσίου Επιβάλλεται τα αυτοκίνητα να μένουν φυλαγμένα και να μην γίνονται επεμβάσεις ανάμεσα σε δοκιμαστικά και αγώνα. Έτσι δεν μπορούν οι ομάδες να χρησιμοποιούν πανάκριβα εξαρτήματα, ειδικά σχεδιασμένα για ένα και μόνο γύρο. Απαγόρευση οδηγικών βοηθημάτων Η ομοσπονδία παραδέχτηκε όμως ότι αυτό το τελευταίο ίσως αναβληθεί. Ωστόσο, αν συμφωνήσουν σε ένα αποδεκτό τρόπο αστυνόμευσης, τα βοηθήματα θα φύγουν από το 2004. Αν δεν συμφωνήσουν, η FIA θα επιβάλλει κοινούς εγκεφάλους σε όλα τα μονοθέσια ώστε να αστυνομεφθεί. Για το μέλλον οι αλλαγές περιλαμβάνουν στάνταρ πίσω αεροτομή, στάνταρ φρένα και κινητήρες μεγάλης αξιοπιστίας. Σε γενικές γραμμές, για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια η FIA κινείται στη σωστή κατεύθυνση και μπράβο της! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTheGreek Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Ftou!Pane na katargisoun tin kaliteri kai simantikoteri katargisi!Ola ta alla einai deutereuonta mprosta sta ilektronika boithimata. Na prostheso stis apagoreuseis kai tis automates taxitites. Sto strato s'afinoun na blepeis tv tin Kiriaki?Giati ki ego parea ston filo pou eixe tin selida tha kano s'ena mina. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deathstar Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Pio meta tha exoun idia frena -piso aerotomes- ilektronika kai plaina. Oi kiniteres tha prepi na exoun diarkias zois 2 agones pou tha epektathi stous 6. Oi omades tha mporoun na ekseliksoun mazi opio meros tou autokinitou theloun se adithesi mexri tora pou ta monoa kina pou mporousan na exoun itan kinitires kai kivotia taxititon. Argotera tha prepi i megales eteries Ferrari-BMW-Mercendez na dinoun idious kinitires kai se ales. Ola auta dixnoun oti pame gia kati san enieo protathlima.Kati pou den exi sxesi me diagonismo anamesa se diaforetikes eteries. Oi megales omades adidroun ala einai epifilaktikes pros to paron dioti to 2006 ligoun ta simvolea tous me tin FIA kai mporoun na kanoun dikia tous League. I FIA kani megalo lathos me oles aute stis alages giati kanis den theli na vlepi 20 idia autokinita kai oi omades den iparxi logos na ependisoun se enan tetio diagonismo. Ola ta proigoumena xronia me tis kiriarxis ton Mac-Laren -Williams den ginondan auta ta pragmata. Toulaxiston adi na mpi se oli auti tin diadikasia na ftiaksi neous kanonismous gia na stamatisi tous ITALOUS as zitage apo tin Ferrari na ftiaksi 20 monothesia kai na ta miraze stis alles omades oste na exoun kapies elpides kai oi ipolipoi. Exi katandisi gelio to zitima. :( :( Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Με συγχωρείς πολύ, το ενιαίο που το είδες; Η ιδέα του να πουλάνε οι μεγάλοι παλιά εξαρτήματα προέρχεται από πολύ παλιά, από τις πιο ένδοξες σελίδες της ιστορίας της F1. Μάλιστα, υπήρξε και χρονιά που ΟΛΟΙ είχαν τον κινητήρα Cosworth DFV εκτός από τη Ferrari. Παρ' όλα αυτά το θέαμα περίσσευε... Η πίσω αεροτομή ούτως ή άλλως είναι σχεδόν ίδια από ομάδα σε ομάδα, οπότε η ομοσπονδία απλώς βοηθάει τα προσπεράσματα με την κίνηση αυτή, ενώ το ίδιο γίνεται και με τα στάνταρ φρένα. Είχε παραγίνει με τα ανθρακονήματα, όλοι φρέναραν στο όριο χωρίς κανείς να κάνει συντήρηση.... Όσο για τα βοηθήματα, πολύ σοφά αναβάλλεται η κατάργηση τους, γιατί δεν υπάρχει κανένας τρόπος αστυνόμευσης. Αν βρεθεί ο τρόπος αυτός, θα καταργηθούν αμέσως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kirimis Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Βαγγελη, δεν μιλαμε για παλια μερη... αλλα για ακριβως τα ιδια μερη!!!! ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ που ειπε ο Deathstar. Στο κατω κατω ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΜΑΞΙΑ? Ο σκοπος ειναι να δουμε και την τεχνικη ανωτεροτητα της καθε ομαδας, και να κερδιζουν και χαρη σε αυτην. Ετσι οπως παμε δεν θα εχουμε constructors championship... μονο drivers championship. Εεε βεβαια, ετσι ειναι. Οταν δεν μπορεις να συναγωνιστεις τον ανταγωνισμο, εξαλειψε τον. Ειναι πολυ ωραιοι οι τυποι εκει στην Φορμουλα και το πιθανοτερο που θα καταφερουνε ειναι να σηκωθουν να φυγουν αρκετες TOP ομαδες και να δημιουργησουν ενα δικο τους πρωταθλημα, ετσι θα ερθει και το τελος της F1. Eεε τελος παντων, αμα την κανουν ετσι την Φ1 καλυτερα να παω να βλεπω το ενιαιο Seat Leon... ουφφ ποια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vastravoud Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Ναι αλλά σου ξαναλέω ότι ακριβώς το ίδιο γινόταν και παλιότερα, όταν το θέαμα χτυπούσε στο ταβάνι. Και φυσικά η FIA δεν εννοούσε να μοιράζεται η Ferrari με τη Mclaren, αλλά οι μεγάλες εργοστασιακές ομάδες να πουλάνε σε πιο μικρές, ώστε αυτές να μπορούν να επιβιώνουν. Δεν θα ερχόταν καθόλου άσχημα φέτος ας πούμε στη Jordano να πάρει 3-4 σασί της F2002, που ούτως ή άλλως θα πήγαιναν στα παλιοσίδερα(ή παλιόανθρακονήματα αν προτιμάς). Ενιαίο δεν γίνεται η Formula1, οι ομάδες έχουν περιθώριο να δοκιμάσουν καινοτομίες στον κινητήρα, στο κιβώτιο, στις αναρτήσεις, στη μετάδοση, στην αεροδυναμική, στα υλικά, στη διαδικασία παραγωγής, στις κατεργασίες, κλπ, κλπ. Πουθενά δεν βλέπω τέτοιους περιορισμούς... Η F1 θα πέθαινε αν δεν μειωνόταν το κόστος. Σαν θέαμα δεν εννοούμε μόνο το βαθμολογικό συναγωνισμό, αλλα ΚΥΡΙΩΣ την ευκολία προσπεράσματος και μαχών. Εκεί ακριβώς αποσκοπεί η ομοσπονδία και καλά κάνει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tevatron Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Afou re paidia enas enas oi mikroi thn ekana me elafra pidimatakia apo thn epoxi tis Stewart. Thn pire o "kathigitis" pire ki autos apo ta 3 to makrutero, efuge, mpikan oi Japanese, tin ekane h Arrows...Sto telos tha etrexe o Barichello me ton akatanomasto gia to poios tha vgei deyteros. Oson afora tis allages m'aresei oti exei na kanei me ta dokimastika kai eimai kathetos s'oti afora ton agwna. Ante kai pes na min ginetai xrisi asyrmatou, alla kai thn thlemetria re malakes. Me to na skane ta ama3ia den au3anetai to theama. Theloume taxythta kai prosperaseis. Me to na meiwseis thn taxytthta den kataferneis tipota. Ante Max olo malakies eisai. Opws otan evgales to Birilio apo th Mercedes epeidh gamouse ki ederne. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Deathstar Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Βαγγέλης nomizo oti den katalavenis ti sou lene den tha mirazonde tis persinis xronias eksartimata ala tis idias xronias.Diladi Mexri tora i Ferrari edine stis Sauber ton persino kinitira tis tora tha tis dini ton idio kinitira pou tha exi kai Ferrari kathe xronia. Oi aerotomes eixan poles diafores an den eixan den tha tis kalipta kai oute otan emepnan sta pit tha ekenan alages kai diorthosis me ta klifakia. Sta ilika exoun periorismous kathos katargounde kai ta eksotika ilika gia logo kostous.I aerodinamiki pai peripato me idia plaina- aerotomes piso kai argotera kai alages stin mprostini. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UserX Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2003 NickTheGreek said: Ftou!Pane na katargisoun tin kaliteri kai simantikoteri katargisi!Ola ta alla einai deutereuonta mprosta sta ilektronika boithimata. Ma ti les.... Tora na deis show.... pos tha fevgoun ektos dromou, stoukes, stoukes, trakarismata tora tha ehei theama!!! Skepsou 800 k 900fevga aloga horis ilektronika sistimata!! popo....hamos! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.