The_Judas Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Κάνε τους μια καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή. http://www.efpolis.gr/ Αλλιώς πήγαινε το σε άλλον μηχανικό για σερβις εκτός αντιπροσωπείας μήπως και σου βγει πιο φθηνά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 20 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2010 Στείλε ένα mail στη Γερμανία εξηγώντας το πρόβλημα και ότι δε σε ειδοποίησαν ποτε! Τόνισε ότι τα service γίνονταν στην αντιπροσωπία. Το ότι δεν έχει αλλαχθεί η καδένα στο διάστημα της ανάκλησης είναι δικό τους λάθος και όχι δικό σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 20 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2010 +1 στα παιδια.. ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ που δε σε ενημερωσαν. ΟΦΕΙΛΑΝ να το κανουν και ειναι ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ που δεν εγινε. κανε σαματα, στειλε στη γερμανια, πηγαινε στη γραμματεια καταναλωτη, παντως σε καμμια περιπτωση μην το αφησεις να περασει ετσι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.