Cromb Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Έχω ένα corsa c 1.4, 2004 μοντέλο με περίπου 130.000km, το οποίο έχει καδένα και όχι ιμάντα χρονισμού. Μετά από ένα service στην επίσημη αντιπροσωπεία μου είπαν οτι η καδένα πρέπει να αλλαχθεί.(Είχα παρατηρήσει αλλαγή στην τραχύτητα του ήχου, αλλά και ένα κενό στην ισχύ εκεί κάπου στις 4.000 στροφές. Η ισχύς δηλαδή δεν ήταν το ίδιο γραμμική με πρίν). Ρωτώντας φίλους, μηχανικούς,αντιπροσωπείες πήρα τις εξής απαντησεις: - Η επίσημη αντιπροσωπεία λέει αλλαγή καδένας με κόστος 360ευρώ. - Μηχανικός 1 μου λέει οτι η καδένα δεν αλλάζει παρά μόνο ρυθμίζεται. - Μηχανικός 2 μου λέει οτι ο ήχος του αυτοκινήτου είναι μια χαρά και δεν έχει τίποτα το αμάξι. - Φίλος μου λέει οτι είναι καιρός να πάρω άλλο. Επειδή όπως καταλαβαίνετε έχω μπερδευτεί και με ψάξιμο στο νετ δεν έβγαλα συγκεκριμένο συμπέρασμα, είπα να ρωτήσω και εδώ μήπως κάποιος μου πεί τι παίζει με τις καδένες, τι μπορεί να πάθει αν δεν την αλλάξω κλπ... Παρακαλώ τα φώτα σας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BILL5 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 ακου τον φιλο σου - Φίλος μου λέει οτι είναι καιρός να πάρω άλλο. νεο corsa και καθαρισες ασε που εχεις πολα χιλομετρα επανω στο αμαξι σου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
imr Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Μα η καδενα δεν αλλαζει... αυτο ειναι και το νοημα της οτι δεν χρειαζετε αλαλγη καθε καποια χιλιομετρα οπως οι ιμαντες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chiderboy Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Η καδένα υπο φυσιολογικές συνθήκες δεν αλλάζει ποτέ. Μόνο ρυθμίζεται. Μη φοβάσαι δε κοστίζει πολύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
demosdem Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Η καδένα δεν παθαίνει τίποτα καλά σου λένε, αλλά υπάρχουν κάτι πλαστικά που η καδένα κινείται επάνω της. Αυτά φθείρονται και θέλουν αλλαγή. Μπορεί να αλλάξει ο θόρυβος του κινητήρα από αυτή την φθορά αλλά δύσκολο από καδένα να αλλάξει η απόδοση του κινητήρα. Όταν λοιπόν φτάσεις να αλλάξεις αυτά τα πλαστικά τότε το κόστος της καδένας είναι ασήμαντο. Το βιβλίο του αυτοκινήτου τι λέει για το θέμα ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cromb Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 ακου τον φιλο σου - Φίλος μου λέει οτι είναι καιρός να πάρω άλλο. νεο corsa και καθαρισες ασε που εχεις πολα χιλομετρα επανω στο αμαξι σου Να σου πω την αλήθεια το σκέφτομαι για το καινουριο mitsubishi outlander.Αλλά βολεύομαι με το corsaki, έχω και τη μηχανή οπότε δεν επείγει. Ίσως απο του χρόνου... Μα η καδενα δεν αλλαζει... αυτο ειναι και το νοημα της οτι δεν χρειαζετε αλαλγη καθε καποια χιλιομετρα οπως οι ιμαντες Αυτή την εντύπωση είχα κι εγώ. Η καδένα δεν παθαίνει τίποτα καλά σου λένε, αλλά υπάρχουν κάτι πλαστικά που η καδένα κινείται επάνω της. Αυτά φθείρονται και θέλουν αλλαγή. Μπορεί να αλλάξει ο θόρυβος του κινητήρα από αυτή την φθορά αλλά δύσκολο από καδένα να αλλάξει η απόδοση του κινητήρα. Όταν λοιπόν φτάσεις να αλλάξεις αυτά τα πλαστικά τότε το κόστος της καδένας είναι ασήμαντο. Το βιβλίο του αυτοκινήτου τι λέει για το θέμα ? Δηλαδή στην αντιπροσωπεία που μου είπαν για αλλαγή εννοούν αυτά τα πλαστικά? Πώς καταλαβαίνω οτι θέλουν αλλαγή? Αν το αφήσω όπως είναι τι μπορεί να πάθει? Στο βιβλίο του αυτοκινήτου δε λέει κάτι σχετικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Υπήρχε ανάκληση για την καδένα του συγκεκριμένου κινητήρα. Σε εμένα αλλάχτηκε το 2ο έτος (επίσης Corsa C 1,4 twinport 2004) Οπότε αν δεν στην έχουν αλλάξει ποτέ, καλό είναι να τους υπενθυμίσεις αυτήν την ανάκληση οπότε η εργασία θα γίνει δωρεάν. Πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα και είναι άσχετο της εγγύησης. Κατά τα άλλα εμένα μου έχουν πει πως η καδένα (δηλαδή αλυσίδα) έχει έναν τεντωτήρα ο οποίος μπορεί να λασκάρει και αυτόν αλλάζουν/ρυθμίζουν. Ηχητικά ο κινητήρας κάνει ένα πιο έντονο κροτάλισμα στο ρελαντι. Εμένα με ~90.000χλμ. αλλά σκληρή χρήση νομίζω πως πάλι έχει αρχίσει να κάνει κροτάλισμα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cromb Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Το έμαθα οτι υπήρχε ανάκληση, πήρα τα κεντρικά αλλά μου είπαν οτι δε μπορούν να κάνουν τίποτα. Έπρεπε να μου είχε έρθει ειδοποίηση για αλλαγή τότε, ειδοποίηση που φυσικά δε μου ήρθε ποτέ. Η απάντηση τους ήταν οτι μετά από τόσο καιρό δεν μπορούν να κάνουν τίποτε καθώς η περίοδος της ανάκλησης έχει λήξει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agamoi-thytai Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 6 Μαρτίου 2010 Το έμαθα οτι υπήρχε ανάκληση, πήρα τα κεντρικά αλλά μου είπαν οτι δε μπορούν να κάνουν τίποτα. Έπρεπε να μου είχε έρθει ειδοποίηση για αλλαγή τότε, ειδοποίηση που φυσικά δε μου ήρθε ποτέ. Η απάντηση τους ήταν οτι μετά από τόσο καιρό δεν μπορούν να κάνουν τίποτε καθώς η περίοδος της ανάκλησης έχει λήξει. Δεν νομιζω οτι υπαρχει ληξη ανακλησης. Σε Nissan xtrail αλλαξα 2 χρονια μετα την ανακληση ενα σωρο πραγματα κι ας εκαναν την παπια. Μπορεις να παρεις τηλ. στο υπουργειο μεταφορων η οπως αλλιως λεγεται τωρα και να ρωτησεις. Αλλιως μετα στο ινστιτουτο καταναλωτη κλπ. Δηλαδη στο xtrail το οποιο ειχε κινδυνο αναφλεξης τεποζιτου βενζινης, αν ειχαν περασει 5 χρονια και ειχε ληξει η ανακληση, θα σταματουσε να εχει κινδυνο ; Μη με πιασουν οι κακιες μου τωρα δεν θελω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2010 εχω Corsa C 1.4 του 2003 (facelift) και εχω αλλαξει καδενα μετα απο ανακληση. το κορσακι σου φιλε το εχεις πρωτο χερι, η μηπως το πηρες μεταχειρω? ρωταω μηπως ο προηγουμενος δεν εκανε αλλαγη συμφωνα με την ανακληση. ΥΓ: τωρα προσεξα πως το θεμα της ανακλησης το ανεφερε ο νικος! ΥΓ: υπαρχει και ενα θεμα με τους τεντωτηρες της καδενας. ισως εχεις θεμα εκει. αν την ωρα που αναβει η μηχανη ακους ενα εντονο κροταλισμα, τοτε πας για τεντωτηρες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnnyestia Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Κατ' αρχήν στείλε ένα ενημερωτικό εμαίλ στην OPEL Γερμανίας. Δεν χάνεις τίποτα αλλά μπορεί να κερδίσεις πολλά. Κατά δεύτερον, το αναλώσιμο στις καδένες είναι οι τεντωτήρες τους. Αυτοί είτε χρειάζονται ρύθμισμα είτε αλλαγή. Βέβαια αν μια καδένα λειτουργεί "λάσκα" για καιρό τότε ίσως να έχει φθαρεί τόσο που να χρειάζεται και αυτή αλλαγή. Δυστυχώς αυτό είναι στην κρίση του εκάστοτε μηχανικού... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cromb Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 Πήρα ξανά στα κέντρικά αλλά αφου το έψαχναν κανα μισαωρο δε βγήκε άκρη. Σκέφτομαι όντως να στείλω mail στην Opel γερμανίας.Θα το ψάξω λίγο ακόμα και βλέπουμε. Προς το παρόν ακολουθώ τη συμβουλή του γείτονα μηχανικού και το αφήνω όπως είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2010 τους τεντοτηρες ελεγξε... σημαντικο! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos_e34 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 το πιο πιθανο είναι το αμάξι σου να πέφτει στην κατηγορία εκείνων που η οπελ έκανε ανάκληση για αλλαγή της αλυσίδας χρονισμού. τωρα γιατι δεν το έκανε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σίγουρα έχει να κάνει με τον ωχαδερφισμό του. έκανα έρευνα στο autodata και δυστυχώς δεν βρήκα το service interval οπου αλλαζεται η αλυσίδα...μπορεί και να αλλάζει πάνω από τα 250.000 χλμ. το άστρα προηγούμενης γενιάς που είναι με ιμάντα δίνει αλλαγή ιμάντα στα 150.000 χλμ ή 10 χρόνια. σύμφωνα με το τέστ διαρκείας 100.000 χλμ που έκανε το Αουτομπιλτ (στο τέλος έγινε 200.000 χλμ), ο ιμάντας ήταν σε τέλεια κατάσταση. επίσης το αμάξι σου είναι στα 130.000 χλμ...γελείο ποσό αν αναλογιστείς ότι οι κινητήρες και τα λάδια είναι έτη φωτός μπροστά σαν τεχνολογία σε σύγκριση με 10 χρόνια πριν, ποιος ο λόγος να το πουλήσεις για να πάρεις καινούριο? εδώ το φιατάκι μου έπιασε το 300.000 και δεν καίει λάδι, παίρνει μπρος τσακμάκι..ολόκληρο όπελ νομίζεις πως έφτασε το τέλος της ζωής του επειδή άγγιξε τα 130.000? εκτός και αν το βαρέθηκες..εκεί πάω πάσο! όσον αφορά το πρόβλημα, είμαι σχεδον απόλυτα σίγουρος ότι το αμάξι σου δεν πήγε μέσω ανάκλησης και τώρα εσύ θα βγάλεις το φίδι από την τρύπα. οι διακοπές του κινητήρα μπορεί επειδή οι τεντωτήρες να χαλάρωσαν και να έχει ψιλοξεσυγχρονιστεί ο κινητήρας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Cromb Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 19 Μαρτίου 2010 Σύγνώμη που δε το διευκρίνισα αλλά το αμάξι το πήρα καινούριο. Service όλα στην ώρα τους, όπως ακριβώς προβλέπει η opel. Στην τελευταία αλλαγή λαδιών αναφέρθηκε το θέμα καδένας και επειδή μου ζήτησαν 360 ευρώ είπα να το ψάξω. Το corsaki κατα τα άλλα είναι μια χαρά και κάτω από σκληρή χρήση δε παραπονιέται. Ψάχνοντας δεν έβγαλα κάποιο συγκεκριμένο συμπέρασμα περί καδένας, ανακάλυψα όμως οτι το συγκεκριμένο μοντέλο ήταν μέσα σε αυτά που η opel ανακάλεσε για προβλημα καδένας (επιβεβαιώθηκε και από τα κεντρικά της opel ελλάδος) . Εμένα όμως ποτέ δε μου ήρθε καμία ειδοποίηση.Μου αναφέρθηκε επίσης οτι η περίοδος ανάκλησης έχει λήξει και δε μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. Αυτό που κάνω τώρα είναι : το αφήνω στο γκαράζ, κυκλοφορώ με τη μηχανή και το παίρνω αραιά και που. Δε ξέρω βέβαια ποιο το ρίσκο να κυκλοφορώ έτσι, έστω και λίγο.... Όπως το βλέπω, μετά το πασχα θα αλλάξω-ρυθμίσω την καδένα για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα. Επίσης, δε πιστεύω οτι υπάρχει κάποιος που θα του ερχόταν γράμμμα για ανάκληση του αυτοκινήτου του λόγω μηχανικού προβλήματος και δε θα πήγαινε να το διορθώσει. Απλά η ειδοποίηση κάπου χάθηκε στο δρόμο, δε την έλαβα και τώρα θα πληρώσω 360 ευρώ. Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις σας. Αν έχετε κάποια άλλη ιδέα ή επισήμανση περι καδένας ποστάρετε ελεύθερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.