Προς το περιεχόμενο

Pixmania - Παραγγελία


oboys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Άμα σου δωσαν αριθμό φορτωτικής.....άνοιγε σαμπάνιες (θα παραγγείλουμε εμείς την τζούλια για σένα!!) !!!

Έρχεταιιιιιιιιιιιι!!!!!!

:-D :-D

Δημοσ.

Ελπίζω πως έρχεται. Πήρα και στην Ups και μου 'πανε ότι είναι σωστός ο κωδικός αλλά ίσως επειδή δεν έχει ξεκινήσει ακόμα δεν μου βγάζει πληροφορίες στο tracking! Μ'έχουν σπάσει...εντελώς!:devil:

Δημοσ.

Πάντως σαν eshop δεν έχει και τις καλύτερες τιμές.Τη διαφορά στην τιμή την πληρώνεις στα μεταφορικά ή στην πατέντα που έχουν εφεύρει με την "εγγύηση" οτι σε περίπτωση που πάθει κάτι η συσκευή κατά τη μεταφορά σου στέλνουν καινούρια.

Τη μόνη αγορά που έκανα από το συγκεκριμένο κατάστημα ήταν μια οθόνη samsung και ο λόγος ήταν οτι στην Ελλάδα (άλλα λαμόγια από εκεί) έφερναν το μοντέλο που έψαχνα αλλά με το panel τρίτων κατασκευαστών και όχι της ίδιας της Samsung ενώ στο pixmania έφερναν το panel κατασκευής samsung.Και ουσιαστικά με ανάγκασαν να πληρώσω και την "εγγύηση" που προανέφερα γιατί ήταν σχετικά ακριβή οθόνη και δεν το διακινδύνευα (εκεί ποντάρουν και αυτοί)...

Μόνο σε ανάγκη θα το ξαναπροτιμήσω το εν λόγω κατάστημα.Με τις πονηρές μεθοδεύσεις τους μόνο χάνουν παρά κερδίζουν πελατεία.Και το αναφέρω εδώ γιατί ξέρω οτι μπαίνουν και τσεκάρουν απόψεις....

Η ειρωνεία η μεγάλη είναι οτι η συγκεκριμένη οθόνη είχε και εγγύηση χαμηλότερης τιμής και με το που κάνω επιβεβαίωση και ολοκλήρωση παραγγελίας έπεσε η τιμή της αυτομάτως κατά 40 ευρώ...Τόσο ξεφτυλισμένοι είναι οι Γάλλοι.

Δημοσ.

Σε μένα πάλι,χρειάστηκε να επιστρέψω ένα scanner A3 (χάλασε στο μήνα επάνω) και η μεταφορική μου ζήταγε 170€,τη στιγμή που το αγόρασα 199€,μαζί με συμβόλαο εγγυημένης αγοράς.

Φυσικά πάγωσα τη διαδικασία αποστολής,προσπάθησα να βγάλω άκρη με τα τηλέφωνα που έχουν για το Ελληνικό αγοραστικό κοινό,αλλά οι κυρίες ήταν μόνο για να διαβάζουν τους όρους αγοράς.Οπότε (αν και τους εφέστησα τη προσοχή,ότι δηλαδή θα το τρέξω το θέμα,δεν θα το αφήσω έτσι,να μου δώσουν να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο=>μπα,σιγά μην εμφανιζόταν άνθρωπος...) αναγκάστηκα να δημοσιοποιήσω το πρόβλημά μου στο troktiko και ως δια μαγείας εμφανίστηκε υπεύθυνος που "προσπαθεί πάνω στο πρόβλημά μου"-lol.

 

Xτύπησα και μια καταγγελιούλα στο Υπουργείο Εμπορίου αρμόδιο για τα Ευρωπαϊκά θέματα,έφτιαξα και ένα καταλογάκι με τις οργανώσεις που θα ήταν πρόθυμες (ιδίως αυτό τον καιρό που μας έχουν όλοι οι €λιγούρηδες στη μπούκα) να συνδράμουν,πήρα και ένα τηλεφωνάκι στον κολλητό μου στο Υπουργείο Οικονομικών (παντελής έλλειψη αποδείξεων-οικονομικών παραστατικών) και θα κοιτάξω και προς τη μεριά του "πουλάω κάτι που δεν υποστηρίζεται τεχνικά".

 

Απόψε ήρθε το πρώτο e-mail απ' τον αρμόδιο υπεύθυνο Ελλάδας και Κύπρου

>(Assistant Business Development Europe du Sud

Greece & Cyprus

Trafic Department)

Έχω όνομα αν θελήσει κάποιος να επιληφθεί...

 

Καιρός μας ήταν.

 

btw,χίλιες φορές καλύτερα το e-psof,ένα τσιγάρο δρόμο μέχρι το Μενίδι...

Δημοσ.

Ήρθε τελικά η φωτογραφική και είναι μια χαρά, ευτυχώς! Μακάρι να μην προκύψουν προβλήματα στη συνέχεια. Την παράγγειλα Πέμπτη πρωί και την πήρα Τρίτη μεσημέρι. Βασικά 3 εργάσιμες μέρες. Νομίζω πρέπει να είμαι ικανοποιημένος με βάση αυτά που διάβασα από σας.

Δημοσ.

Διαβαζοντας τα σχολια για το καταστημα αυτο στο skroutz με εκαναν να το αποφυγω οταν ηθελα πριν λιγο καιρο να αγορασω μια οθονη. Οι τιμες σε καποια προιοντα ειναι καλες αλλα τα μεταφορικα ειναι ελεηνα ακριβα και οταν προσπαθησα να τους παρω τηλ ουτε και εγω μπορουσα να πιασω γραμμη. Σας ευχομαι να μην σας χαλασει ποτε αυτα που πηρατε απο εκει :P

Δημοσ.

Τελικά το μόνο που μπορεί να τους βγάλει απ' τη νιρβάνα τους είναι η δημοσιοποίηση και μάλιστα σε ευρείας αναγνωσιμότητας fora + blogs.

 

Αρχίσανε και τρέχουνε,σκάσανε τρία e-mails ακόμη (το ένα απ' τη UPS,με συμπληρωμένο + πληρωμένο tracking...).

 

Eπειδή η διαδικασία εφαρμογής εγγύησης είναι ακριβώς όπως την ήθελα (χωρίς καμία οικονομική μου επιβάρυνση),επιφυλάσσομαι για περισότερες λεπτομέρειες.

 

Σε κάθε περίπτωση θα σας κρατήσω ενήμερους.

 

Το μόνο που με στενοχωρεί σαν καταναλωτή είναι ότι έπρεπε να αποτανθώ στα ΜΜΕ (και τα blogs τέτοια είναι,btw...) για να ασχοληθεί κάποιος απ' αυτούς με κοινή λογική μαζί μου.

 

Αν δεν τραβάει κάποιο ζόρι ο νομικός σύμβουλος εδώ μέσα,δημοσιοποιώ και την ανταλλαγή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας με την εταιρεία.

Δημοσ.

sorry αν το ανεβάζω κάνοντας πλάτες σε μένα (lol)

1257507608fnzp2ck.jpg

αλλά πρέπει να πούμε και του στραβού το δίκιο:

Θεός ο τροκτικός:trokiko-pixmania 3

 

Μετά την καταχώρηση της (άτυπης) καταγγελίας μου εδώ: http://troktiko.blogspot.com/2010/03/pixmania.html,επελήφθη η εταιρεία (μέσω του Κου Κορνιώτη {thnkz m8}),όπως ενημέρωσα και εδώ: http://troktiko.blogspot.com/2010/03/pixmania-no-2.html,με αποκορύφωμα τρία απανωτά e-mails (της εταιρείας προς εμένα) για την επιστροφή χωρίς χρέωση του scanner προς εφαρμογή εγγύησης.

 

Συμπέρασμα ότι υπάρχει ακόμη κοινή λογική,με ενδεχόμενη επιφύλαξη στη στάση τους και ευχή να "πνίγονται" εν τη γενέσει τους οι ενστάσεις,χωρίς να χρειάζεται δημοσιοποίηση.

 

Όπως και νάχει,ο τροκτικός είναι πιά status και ας φροντίσουμε να παραμείνει εκεί!

Αφιερώνεται στον random,με αγάπη.

 

Υ.Γ.Σήμερα ήρθε η UPS και το πήρε με πληρωμένη αποστολή.Θα ενημερώσω άμα τη επιστροφή.

  • 3 μήνες μετά...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...