Προς το περιεχόμενο

Pixmania - Παραγγελία


oboys

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

 

σήμερα γύρω στις 10 και 30 το πρωτό έκανα μια παραγγελία από το Pixmania. Η Παραγγελία που έκανα φτάνει σχεδόν τα 800 ευρώ!!! Δεν έχω πάρει όμως κανένα email που να μου λέει ότι η παραγγελία προχωράει και στο site τους βλέπω ότι η παραγγελία είναι σε διαδικασία. Λέτε να την έχω πάθει?:fear:

 

Όσο για τα τηλέφωνα...δεν απαντάνε. Λέει ο τηλεφωνητής ότι είναι απασχολημένοι όλοι οι υπαλλήλοι εξυπηρέτησης

Δημοσ.
Γεια σας,

 

σήμερα γύρω στις 10 και 30 το πρωτό έκανα μια παραγγελία από το Pixmania. Η Παραγγελία που έκανα φτάνει σχεδόν τα 800 ευρώ!!! Δεν έχω πάρει όμως κανένα email που να μου λέει ότι η παραγγελία προχωράει και στο site τους βλέπω ότι η παραγγελία είναι σε διαδικασία. Λέτε να την έχω πάθει?:fear:

 

Όσο για τα τηλέφωνα...δεν απαντάνε. Λέει ο τηλεφωνητής ότι είναι απασχολημένοι όλοι οι υπαλλήλοι εξυπηρέτησης

 

Mην αγχώνεσαι καθόλου. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Η παραγγελία σου είναι όντως σε διαδικασία. Έχω παραγγείλει αρκετές φορές από το pixmania και δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα! :-)

Δημοσ.
Mην αγχώνεσαι καθόλου. Δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Η παραγγελία σου είναι όντως σε διαδικασία. Έχω παραγγείλει αρκετές φορές από το pixmania και δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα! :-)

 

Μου 'χε έρθει ένα mail για να τους στείλω κάποια φωτοαντίγραφα...τα έστελνα και δεν πήγαιναν και τους πήρα τηλ κι αυτή τη φορά μου απάντησε μια κοπελλίτσα. Της τα έστειλα από διαφορετικό email και τα έπιασε. Μου 'πε ότι θα 'ναι οκ κι ότι η επικύρωση θα γίνει σήμερα. Είναι όντως έτσι?

Δημοσ.

Μάλλον πληρώνεις με κατάθεση στην τράπεζα έτσι? Αν είναι έτσι, όλα πάνε καλά και θα πάει μια χαρά...

Δημοσ.

Έχω πληρώσει με visa αλλά ακόμα η παραγγελία βρίσκεται σε διαδικασία. Δεν ξέρω αλλά άρχισα κι αγχώνομαι.:fear:

Δημοσ.

Πάντως τους πήρα 2 φορές τηλέφωνο σήμερα και 1 χθες και μου 'πανε ότι δεν έχει πρόβλημα κι ότι θα τακτοποιηθεί η παραγγελία αλλά δεν το βλέπω. Άρχισα κι εκνευρίζομαι πάρα πολύ! Θα τους πάρω σε κανένα μισάωρο και θα τους πω ότι θ'ακυρώσω την παραγγελία αν δεν τακτοποιηθεί μέχρι το απόγευμα! Σκέτη κοροϊδία γαμώτο!!!:mad:

 

---------- Προσθήκη στις 13:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 13:15 ----------

 

Τους ξαναπήρα και μου είπε ότι η επικύρωση μαζί με την αποστολή χρειάζονται 48 ώρες άρα ούτε και σήμερα θα αποσταλεί γιατί αύριο είναι Σάββατο. Μου 'πε για Δευτέρα - Τρίτη.

 

Λέτε να με κλέψανε κανονικά?:mad::mad:

Δημοσ.

Αυτό δεν είναι τίποτα...Εγώ παράγγειλα online ένα Nokia 5800 απο την Ηλεκτρονική Αθηνών στις 15/2 (Καθαρά Δευτέρα) και περιμένω μέχρι σήμερα να μου έρθει.Εντωμεταξύ , μου έχουν στείλει ένα e-mail τρεις μέρες μετά την παραγγελεία ότι θα με πάρουν τηλ. αλλά @@@@...:mad:

Δημοσ.
ε κατσε ρε φιλαρακι κι εσυ.....

εχεις ξανακανει καμια online παραγγελια?

 

Πάρα πολλές φορές χωρίς τόση καθυστέρηση και χωρίς φωτοαντίγραφα!

 

------------

 

Τελικά μου έστειλαν μήνυμα που γράφει:

 

Βρισκόμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε πως λάβαμε τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τα οποία κάναμε λόγο σε προηγούμενο μήνυμα.

Η παραγγελία σας μεταβιβάστηκε στο τμήμα Αποστολής. Σύντομα, θα σας ενημερώσουμε με νέο μήνυμα σχετικά με την ημερομηνία αποστολής του δέματός σας.

Σας ευχόμαστε καλή παραλαβή.

Δημοσ.

Πάντως το tracking number δεν μου το 'χουν δώσει και τους πήρα τηλέφωνο και μου είπε μια κοπελίτσα εκεί ότι δεν το 'χει και θα επικοινωνήσει μαζί μου με email!

 

Είναι αυτή γρήγορη εξυπηρέτηση? Αν είναι δυνατόοοοοοοοοοοον...!:mad::mad::mad:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...