Προς το περιεχόμενο

Εγγραφή απο PC σε DVD για να παίζει παντού

amaliaxi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

όπως μάλλον ήδη καταλάβατε από την ερώτηση , είμαι λίγο άσχετη με τα ηλεκτρονικά. Θα ήθελα την βοήθεια σας. Έχω κατεβάσει με το Real Player μία τηλεοπτική εκπομπή και τώρα θέλω να την μεταφέρω σε DVD για να την δώσω σε μία φίλη μου να την δει στην τηλεόραση της. Μπορείτε να με βοηθήσετε? Και αν ναι, παρακαλώ πολύ, με πολύ απλά λόγια, όχι ορολογίες, σαν να εξηγείτε σε ενα μικρό παιδί, άσχετο...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Αμαλία

Δημοσ.

Αυτό ποστ είναι σαν να ξεπήδησε από το παρελθόν. Νόμιζα δεν θα βλέπαμε πάλι κάτι τέτοιο. :-)

Λοιπόν, δεν θα σε μπερδέψω καθόλου με προγράμματα κλπ αφού είσαι άσχετη.

Υποθέτω ότι έχεις windows vista ή 7. Αν είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να πας στο "Δημιουργία DVD των Windows". Θα το βρεις στο "έναρξη". Απλά ακολούθησε τα βήματα. Είναι τόσο απλό που δεν θα κάνεις λάθος. :-)

• Members
Δημοσ.
Αυτό ποστ είναι σαν να ξεπήδησε από το παρελθόν. Νόμιζα δεν θα βλέπαμε πάλι κάτι τέτοιο. :-)

Υποθέτω ότι έχεις windows vista ή 7. Αν είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να πας στο "Δημιουργία DVD των Windows". Θα το βρεις στο "έναρξη". Απλά ακολούθησε τα βήματα. Είναι τόσο απλό που δεν θα κάνεις λάθος. :-)

Ναι αλλα θα κάνει με αυτό τον τρόπο την μετατροπή ώστε να μπορεί το DVD να παίξει σε οποιοδήποτε player;

Εγώ φανταζόμουν πως χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα σαν το ConvertXtoDVD για να το πετύχει...

Δημοσ.

Υποθέτω ότι έχεις windows vista ή 7. Αν είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να πας στο "Δημιουργία DVD των Windows".

Η "Δημουργια DVD των Windows" δεν δεχεται αρχεια real media. Βρε παιδια, καντε ενα γρηγορο test πριν δωσετε οδηγιες σε αλλους.

Έχω κατεβάσει με το Real Player μία τηλεοπτική εκπομπή και τώρα θέλω να την μεταφέρω σε DVD για να την δώσω σε μία φίλη μου να την δει στην τηλεόραση της.