Προς το περιεχόμενο

Εγγραφή απο PC σε DVD για να παίζει παντού

amaliaxi

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

όπως μάλλον ήδη καταλάβατε από την ερώτηση , είμαι λίγο άσχετη με τα ηλεκτρονικά. Θα ήθελα την βοήθεια σας. Έχω κατεβάσει με το Real Player μία τηλεοπτική εκπομπή και τώρα θέλω να την μεταφέρω σε DVD για να την δώσω σε μία φίλη μου να την δει στην τηλεόραση της. Μπορείτε να με βοηθήσετε? Και αν ναι, παρακαλώ πολύ, με πολύ απλά λόγια, όχι ορολογίες, σαν να εξηγείτε σε ενα μικρό παιδί, άσχετο...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

Αμαλία

Δημοσ.

Αυτό ποστ είναι σαν να ξεπήδησε από το παρελθόν. Νόμιζα δεν θα βλέπαμε πάλι κάτι τέτοιο. :-)

Λοιπόν, δεν θα σε μπερδέψω καθόλου με προγράμματα κλπ αφού είσαι άσχετη.

Υποθέτω ότι έχεις windows vista ή 7. Αν είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να πας στο "Δημιουργία DVD των Windows". Θα το βρεις στο "έναρξη". Απλά ακολούθησε τα βήματα. Είναι τόσο απλό που δεν θα κάνεις λάθος. :-)

• Members
Δημοσ.
Αυτό ποστ είναι σαν να ξεπήδησε από το παρελθόν. Νόμιζα δεν θα βλέπαμε πάλι κάτι τέτοιο. :-)

Υποθέτω ότι έχεις windows vista ή 7. Αν είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να πας στο "Δημιουργία DVD των Windows". Θα το βρεις στο "έναρξη". Απλά ακολούθησε τα βήματα. Είναι τόσο απλό που δεν θα κάνεις λάθος. :-)

Ναι αλλα θα κάνει με αυτό τον τρόπο την μετατροπή ώστε να μπορεί το DVD να παίξει σε οποιοδήποτε player;

Εγώ φανταζόμουν πως χρειάζεται κάποιο πρόγραμμα σαν το ConvertXtoDVD για να το πετύχει...

Δημοσ.

Υποθέτω ότι έχεις windows vista ή 7. Αν είναι έτσι, το μόνο που έχεις να κάνεις, είναι να πας στο "Δημιουργία DVD των Windows".

Η "Δημουργια DVD των Windows" δεν δεχεται αρχεια real media. Βρε παιδια, καντε ενα γρηγορο test πριν δωσετε οδηγιες σε αλλους.

Έχω κατεβάσει με το Real Player μία τηλεοπτική εκπομπή και τώρα θέλω να την μεταφέρω σε DVD για να την δώσω σε μία φίλη μου να την δει στην τηλεόραση της.

Ο πιο ευκολος τροπος να μετατρεψεις οποιοδηποτε βιντεακι σε μορφή DVD ειναι με το καταλληλο προγραμμα. Προτεινω το DVD Flick (δωρεαν) (Download) (οδηγιες χρησης)

Μολις τελειωσει, θα σου δημιουργησει κατι αρχεια μορφης DVD. Μετα, τα γραφεις σε ενα DVD με το Nero, πηγαινοντας Videos/Εικονες --> Αρχεια DVD-Video. Μετα σερνεις τα αρχεια στον ασπρο χωρο και πατας επομενο.

ΥΓ: Υπαρχει και ενα αλλο παρομοιο προγραμμα που λεγεται "ConvertXtoDVD", αλλα ειναι πληρωτικο. Το DVD Flick κανει δουλεια, οποτε γιατι να πληρωσεις λεφτα για να μετατρεψεις ενα βιντεακι;

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους!!!

κατ αρχήν σας ευχαριστώ πάρα πολύ, είστε όλοι πρόθυμοι να βοηθήσετε, ακόμα και άσχετους σαν εμένα...

Προσπάθησα πολύ ώρα να ακολουθήσω τις οδηγίες του πρώτου φίλου που μου απάντησε και πραγματικά αισθάνθηκα άχρηστη τελείως... μέχρι που... εμφανίστηκε ο φίλος Kurkos... τώρα τρέχω να κατεβάσω το πρόγραμμα που μου συνιστά και σίγουρα θα τα πούμε ξανά.

Μία ακόμα ερώτηση: η κάθε εκπομπή, ενώ είναι ένα βίντεο, μου βγάζει δυο αρχεία , το ένα απο τα δυο γράφει ΜΕΤΑ. Πρέπει να κάνω κάτι με αυτό, ή να βάλω και τα δύο στην θέση της εγγραφής?

Ευχαριστώ και πάλι,

Αμαλία

Δημοσ.

Το αρχειο βιντεο θα πρέπει να κανει δουλεια. Το META μαλλον ειναι σχετικες πληροφοριες, δηλαδη ονομα αρχειου, ημερομηνια δημιουργιας και τετοια οποτε δεν χρειαζεται.

Δημοσ.

Ουπς. Όποιος βιάζεται...

Δεν πρόσεξα καθόλου το real player που ανέφερε η Αμαλία. Όντως η Δημουργια DVD των Windows δεν δέχεται real media files. Απλά δεν ήθελα να μπλέξω την κοπελιά με προγράμματα τύπου ConvertXtoDVD γι' αυτό πρότεινα τον απλούστερο τρόπο.

Δημοσ.
Προσπάθησα πολύ ώρα να ακολουθήσω τις οδηγίες του πρώτου φίλου που μου απάντησε και πραγματικά αισθάνθηκα άχρηστη τελείως...

Καλα με τη "δημιουργια DVD των windows" μην περιμενεις να κανεις και πολλα. Υποστηριζει πολυ λιγα φορμα, ολα σχεδον παλιας κοπής (mpeg 1/2, wmv, παλια avi κ.λ.π.)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...