tak_loyk Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2001 Tα ρεμάλια οι Έλληνες<P><BR>Ένας λαός απρόβλεπτος, που λατρεύει τον πρωινό ύπνο και το αραλίκι, αλλά έρχεται δεύτερος σ'εργατικότητα στον κόσμο μετά τα τζαπόνια (δες τι μαθαίνεις μαζί μου)!<BR>Ένα έθνος καταχρεωμένο, με καταθέσεις όμως στην Ελβετία (sic). Ένας λαός που πεινάει (θεωρητικά), αλλά το καλοκαίρι μένει στο<BR>πολυτελές ξενοδοχείο, στη διπλανή σουίτα με τον Aγγλο που έκανε οικονομίες όλον τον χρόνο για να 'ρθει διακοπές εδώ που είναι καλά και φτηνά.Και του πηδάμε και την γκόμενα και τον σπάμε και στο ξύλο, άμα ζητήσει τα ρέστα του, και τον στήνουμε και στο αεροδρόμιο μερικές μέρες, για να εμπεδώσει τη δύναμη του εργατικού κινήματος<BR>στην Ελλάδα, που διεκδικεί περισσότερα λεφτά και λιγότερη δουλειά. Η Ευρώπη θέλει να βάλει την Ελλάδα στο ένα της παπούτσι, αλλά το πιο πιθανό είναι να καταλήξει η ίδια να περπατάει ξυπόλητη. Ποιος άλλος λαός έβγαλε ποτέ άσμα, με ενδεικτικούς για την ψυχολογία της βαριεστιμάρας στίχους: "Θα πουλήσω το ρολόι και θα πάρω κομπολόι";(μπορώ . Που αν το πεις αυτό σε Γερμανό θα πέσει κάτω λιπόθυμος και θα κάνεις ένα μικρό Παγκόσμιο για να τον συνεφέρεις. Τη ρεμαλοσύνη<BR>μην την κλαις. Αλλά, ναι, να τη φοβάσαι, γιατί δεν ξέρεις ποτέ τι θα σου ξημερώσει.<BR>Τα ρεμάλια είναι παντοτινά κι εμείς χρόνια τώρα επιβιώνουμε ως έθνος χάρη στην τσαχπινιά και τη ρεμαλιά μας (σκίσε τη γάτα!). Ο Έλληνας έχει την ψυχολογία του αμετανόητου ρεμαλιού γραμμένη στο DNA του (επιστροφές δεν γίνονται δεκτές). Εγωιστές, καλοπερασάκηδες, ζαμανφουτίστες, τεμπέληδες (έχουμε και τις αρετές μας), άστατοι, απρόβλεπτοι (προσέχεις για να έχεις), τσαμπουκάδες, αιώνια ανώριμοι (όχι,δεν το μετράω για ελάττωμα). Και παρόλα αυτά γοητευτικοί (έναν καθρέφτη!). Mια χώρα φτωχή,<BR>που τα παίρνει από τους πλούσιους συγγενείς της, για να πληρώσει τα βερεσέδια στον μπακάλη και καταλήγει να τρώει στα μπουζούκια τους λογαριασμούς Δ.E.H.,O.T.E. και EYΔAΠ, για τα μάτια τής απέναντι ξανθιάς (τις μελαχρινές, ως γνωστόν, τις παντρεύονται, οπότε περιμένουν στο σπίτι με τα μωρά)...<BR>Εμείς είμαστε Βαλκάνιοι κι αν κάτι θα 'χαμε να υποστηρίξουμε ως μοντέλο, θα 'ταν αυτό που 'ναι γραμμένο στο DNA μας. Γι' αυτό ακριβώς εκνευρίζομαι με τους απέξω -και με τους μέσα μερικές φορές- όταν δεν δείχνουν το σέβας που έχουν υποχρέωση να εκφράζουν. Γονυπετείς, δηλαδή, και με ταπεινότητα. Και δεν είναι ότι δεν μας γουστάρουν ή ότι δεν τους λέει η χώρα μας. Είναι το αιώνιο κόμπλεξ που θα νιώθουν πάντα οι χθεσινοί γι' αυτούς που τους φωτίσανε. Έτσι η Kατρίν -δημοσιογράφος εκ Παρισίων, πρώην γκόμενα του κολλητού μου, διαμένουσα εν Eλλάδι- πίνοντας τη φραπεδιά της κάτω από μουριά στην Πλάκα, ακουμπώντας τα ποδαράκια της σε δυο καρέκλες και τα χεράκια της σε άλλες δυο, έβριζε με τα σπαστά ελληνικά της την Eλλάδα και τους Έλληνες. Τα καμάκια, τους σερβιτόρους, τους<BR>ταξιτζήδες, τον Παπανδρέου -γιατί τραβιότανε(από τότε) με τη Mιμή- τις συνήθειές μας, εμένα, τον γκόμενό της, και έχουν περάσει από τότε 10 χρόνια καιακόμη ζει και δουλεύει στην Aθήνα. Στη χώρα της δεν θα τόλμαγε να απλώσει την ποδάρα στην καρέκλα και τον καφέ της δεν θα τσακιζόντουσαν να της τον κεράσουν. Στη χώρα της ο Γάλλος είναι Γάλλος κι ο Ξένος είναι Ξένος! Όταν οι Ευρωπαίοι κοιμούνται κι ονειρεύονται τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην Ελλάδα, εμείς αναστενάζουμε πάνω σε τραπέζια, έχουμε<BR>κυκλοφοριακό στις 4 το ξημέρωμα στην παραλιακή, παρκάρουμε μες στη μέση στην Ομόνοια για να πάρουμε εφημερίδες, πλακωνόμαστε στα φιλιά κι αν τύχει -όχι σπάνια-πλακωνόμαστε και στις σφαλιάρες μεταξύ μας. Όλοι μας θέλουμε να 'μαστε πρωθυπουργοί, γιατί εκτός απ' τη δόξα θα βάζαμε και τάξη σ' αυτόν τον τόπο κι όλοι μας έχουμε άποψη για όλα. Πουθενά στον κόσμο δεν βγαίνουν στους δρόμους οι γαύροι για να πανηγυρίσουν που έχασε ο ΠΑΟ απ' τον Αγιαξ, και δυο γειτονιές παραπέρα να πανηγυρίζουν οι Παναθηναϊκοί που έχασαν μεν, αλλά έφτασαν πολύ κοντά στη νίκη δε. Εκτός όλων αυτών των αρετών, πίνουμε, καπνίζουμε -τα φουγάρα της Ευρώπης- βρίζουμε και ζούμε και παραπάνω απ' όλους τους Eυρωπαίους. Θεοί; Θεοί Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις σ' όλο τον κόσμο,<BR>βρίσκεις από κάτω Ελληνάρα, ο οποίος διαπρέπει κιόλας σ'αυτή τη χώρα που ξέπεσε. Δεν ξέρω αν φταίει το κύτταρό μας, αλλά αυτόν ακριβώς που διαπρέπει τον φθονούμε, σπανίως τον στηρίζουμε -εκτός κι αν έχει γίνει μακαρίτης- και συνήθως πριν διαπρέψει έξω, εδώ τον έχουμε πετροβολήσει. Στα μεγαλύτερα ινστιτούτα ερευνών, στα πανεπιστήμια, στα καζίνα, ακόμα και στις<BR>φυλακές, οι καλύτερες μούρες που κάνουν καριέρα είναι ελληνικές. <BR>Γι' αυτό γουστάρω που 'μαι Έλληνας και<BR>Βαλκάνιος, που λιάζομαι στο Aιγαίο, που κλαίω με τον Πύρρο Δήμα, που γελάω με τον Χατζηχρήστο στον Ηλία Tου 16ου (fake μπάτσος που από τσιλιαδόρος γίνεται εξουσία), με την καφετζού Βασιλειάδου. Γουστάρω τις ΔΕΛΤΑ στις γειτονιές -που εκτός από τοματάκι ΚΥΚΝΟΣ, ρίχνεις και μια πολιτική ανάλυση. Γουστάρω τα θερινά τα σινεμά, γουστάρω που έχουμε τα χιλιάδες μπαρ, κλαμπ, ταβέρνες,<BR>σουβλατζίδικα (συνήθως τα λένε Τ' ΑΓΡΑΦΑ), γουστάρω που 'χουμε ταξιτζήδες με πτυχίο αρχιτέκτονα, που ακόμα κουτσομπολεύουμε, που έχουμε τέλεια φέτα. Γουστάρω ούζα στο Πλωμάρι στη Μυτιλήνη, ρακή και Ψαραντώνη στα Ανώγεια, τις πίπιζες στο πανηγύρι του 'η Συμιού στο Μεσολόγγι και γουστάρω που στα Σάλωνα σφάζουν αρνιά και στο Χρυσό κριάρια και στης Μαρίας την ποδιά σφάζονται παλικάρια. Γουστάρω τον φαντάρο στην Ευδοκία, που χορεύει ζεϊμπέκικο, γουστάρω<BR>τον ψαρά στ' ανοιχτά της Kαλύμνου, γουστάρω που είμαι απ' την ίδια χώρα με τον Ελύτη, που<BR>πάνε κι έρχονται τα κεράσματα στο σύστριγκλο που γίνεται τις νύχτες, γουστάρω τον Καζαντζίδη και τον Δαμιανό, γουστάρω που ψηφίζω συνήθως λάθος και που 'μαι στη μέση ανάμεσα σ' Ανατολή και Δύση και στη γυναίκα μου και τη μαμά μου. Γενικά, γουστάρω πολύ που είμαι Έλληνας και<BR>Βαλκάνιος. Κι όποιος δεν καταλαβαίνει δεν ξέρει πού πατά και πού πηγαίνει !!! <BR>
leon_94 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2001 Μπράβο σου που αντέγραψες κατά γράμμα ενα ακόμα ευφυολογικό περίττωμα νοός ετέρου "Ελληνα" μ@λ@κ@ ,απόγόνου σπείρας προδοτών,δοσιλόγων,ξενολατρων,μισελλήνων,που επέζησε δυστυχώς και αναπόφευχτα μέχρι τις μέρες μας. <p>[ 25-10-2001: Message edited by: leon_94 ]
tak_loyk Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2001 1)To keimeno ayto mou to esteilan me e-mail shmera to prwi kai den eipa oti einai diko mou.<BR>2)Den kserw poios to egrapse kai epomenws den mporw na ton krinw(8a boh8ouse an mou eleges poios einai).<BR>3)Symfwnw me ayta pou leei kyriws pros to telos.An den symfwneis mporeis na to peis pio eygenika kai me epixeirhmata.Epishs 8a htan arketa endiaferon na mas ek8eseis tis apopseis sou...<BR>4)Me to reply ayto den apologoumai (den yparxei logos na to kanw).
hunter2000 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 leon den katalabeno giati pisteueis oti ola ayta exoun grafei gia na mas miwsoun, pera tou oti einai alhthia egw eimai perifanos pou kanw ta perisotera apo ayta, giati ayto shmainei oti kseroume na zoume th zwh kai den spatalame to xrono mas ipologizontas mexri kai thn taileytea dekara pou tha prepei na xalasoume kathe mina. kanenas alos laos ston kosmo den kserei na zei opws emeis,ektos kai apo kapious laous pou to mono pou tous endiaferei einai na kathontai kai na kitane tis barkes pou kouniounte mh exontas dimiourgisei tipota se olh thn istoria tous. enw emeis ta kanoume kai ta dio paralila. oi poio poloi laoi shmera exoun alotriothei exoun xasei ton anthropismw tous, pare ta amerikanakia pou ayto pou tous apasxwlei teleutaia einai ta zwakia pou emeinan orfana otan skotwtheikan oi idioktites tous stous pirgous, elpizw na mhn ginoume pote etsi.
Γηρυόνης Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Από ότι βλέπω αυτό το κείμενο γράφτηκε από κάποιον που <<ξέρει>>. Ειδικά για τον τρόπο ζωής των Ευρωπαίων (ναι μωρέ οι καϋμένοι ένα χρόνο κάνουνε οικονομίες για να πάνε διακοπές - και τους πηδάμε και τις γκόμενες χαχαχαχαχαχα). Καλά αν συμφωνείτε με το παραπάνω κείμενο τότε συνεχίστε να ζείτε σε λήθαργο. Εγώ σας προειδοποίησα.
Blackman Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Ena keimeno pou moiazei toso swsto alla paralhla eina kai toso lathos.<P>Nomizw oti o kathenas kserei ti pragmatika ginete kai den perimene na diabasei kati tetoio gia na aisthanthei kalytera h xeirotera.
midnight_man Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Den ksero poios to egrapse auto, mou thimizei ena antistoixo pou eixe grapsei o kostopoulos prin apo 7-8 xronia sto tote klik. Pano sto idio motibo me ta elatomata mas na metatrepontai se proterimata kai antistrofa. Ki auto nomizo pos einai to xaraktiristiko mas. An eksaireseis to filotimo pou einai kathara thetiko kai ton oxaderfismo pou einai kathara arnitiko ola ta alla xaraktiristika tou ellina einai amfisima.<BR>Auto pou thelo genika na po einai pos i ellada allazei kai allazei pros to kalitero.<BR>Mporei na eimaste akoma malakes oloi alla ginontai kai kapoia pragmata pou oi proigoumenes genies oute sta oneira tous eixan tolmisei na doun. Kai na deite oti i ellada tha allaksei ki allo kai tha ginei akoma kaliteri.<BR>Emeis edo nomizoume pos oi ksenoi asxolountai mazi mas oli mera, eite thetika eite arnitika. Auti i theoria pera apo iperfiali einai kai lathos. Auto omos pou isxiei einai pos sta alithia den kseroun ti na kanoun me tin parti mas. O kathe ellinas einai enas grifos kai oloi mazi enas megaliteros. Se mia koinonia nevriki, nevrotiki kai polles fores psixotiki, briskoume tin akri mesa apo tis entones antifaseis. Theloume poli douleia akoma stin paideia tin koultoura kai tin kinoniki simperifora alla opos eipa kai pio prin pame kala kai tha pame akoma kalitera, na eiste sigouroi. To kolpo stin xora mas einai pos ekei pou nomizeis pos tous exeis balei olous se ena kaloupi meta apo poli skliri prospatheia, ginetai kati kai ola antrepontai. Kai min akoute kapoious ipokrites. Kata basi, poli tha ithelan na einai san ki emas. Omos oute ta karidia exoun alla oute kai tous bgainei fisika.<BR>Gi auto erxontai edo ta kalokairia kai ksesalonoun meta apo tin katapiesi kai tin katathla tis xronias.<BR>Auta kai na pernate kala kai episis xronia polla i ellada pote den pethainei...<BR>Filakia, nick<BR>Auta kai na eiste
Aylus Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2001 Opios den antexei tin aftokritiki, einai xamenos apo xeri!<P>To kimeno den einai telio alla telos panton leei kati pou to 3eroume kai to zoume oloi ka8imerina.<P>Opios diafonei me toso yperoptiko kai sovinistiko tropo, den mporei para na esternizete ta oma e8nikistika kinimata tou 19ou aiona!<P>Laikismos = h antistrofi stin sinidisi enos laou twn elatomatwn tou se proterimata.<P>Ton laikismo ton plirosan akriva sxedon oles oi xores tis Evropis. Edo stin Ellada akoma (2001!) ton zoume kai elaxista prospa8oume na ton 3eperasoume.<P>Mas xaidevoun ta aftia oi varonoi twn MME gia na elenxoun tin sinidisi mas kai na ekviazoun etsi tis ekastote kiverniseis.<P>Opios den exei antisomata, mirea molinete apo to mikrovio tou e8nikismou, tis alazonias kai tou sovinismou.<BR>A3ios tis miras tou o Ellinikos laos, pou mono kako ston eafto tou kanei...<P>Oloi oi aloi travane empros kai xestikan gia mas...<P>A! signomi! exoume kalous filous kai simaxous ola ta kataka8ia tis gis! kati einai kai afto!
Γηρυόνης Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Aylus:<BR><STRONG><BR>A! signomi! exoume kalous filous kai simaxous ola ta kataka8ia tis gis! kati einai kai afto!</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P> Poioys filoys kai symmaxoys; Den pisteyw na exoyme tetoioys. Eimaste e8nos anadelfo.
Toufas Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 tha statho se 2 simeia...<BR>1 kostopoulos exei ptixio filosofikis..einai poli eksipnos anthropos.exei vrei to kolpo na ta troei apo tous ellines..<BR>2: eimai londino 1misi mina....pios einai o agglos pou kanei ikonomia ena xrono?aftos pou otan einai odigos leoforeio pernei to ligotero 350 lires tin evdomada?i aftos pou gia web designer zitaei 90 lires tin mera? as sovareftoume ligo..den tha kanei kako..kai an kai den to diavasa olo to post den ksero an anaferei tpt gia tis agglides...pantos poli omorfes einai..kai min akoute vlakies tou stil oi agglides einai savres,oi aggloi einai gay.<BR>oso gia ton filo pou eipe oti eipe gia tous ellines den mporo na kano tpt allo para na simfoniso...eimaste enas laos pou exei mathei na ta perimenei apo allous.<BR>min akoute vlakies tou stil i elliniki glossa paraligo na kirixtei 2i episimi glossa tou kosmou i oti vrikane piramides stin ellada...
Nemo Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Aylus to violi soy esy <BR>tora to mono pou menei einai na kanei emanisei o stathispap meta<BR>na sou kanei deyteri foni o creator6^3 kai o lothar,meta na<BR> kai na kanete pali yalia karfia .<BR>Paidia den mas paratate me ta kolimata kai tis agkyloseis sas. <BR>,i symperifora amfoteron plisiazei an oxi taytizete me tin <BR>pathogeneia ton fanatikon opadon-hooligan me kindyno na <BR>apokalestheite oxi adikaiologita POROMENOI.<BR>An thelete na kanete kanena skylokabga kKratzaferogiakoumaton<BR>VS Mpistikounelakides ,ston Eisaggelato .<BR>to sygkekrimeno forum eine to telefteo meros gia na kanete kati<BR>tetio gia akomi mia fora. <BR> (filoi tou post< miposto paraxesame> mipos tha prepei na diapla<BR>tynete kai na dievrinete tin evesthisia sas. <BR> <BR>DE sas provlimatizei i xroniki stigmi (symptosi asfalos) ligo <BR>prin tin 28/10 poy egine i diaspora toy email ,kapoioi fainete<BR>prin peinasoyn magirevoun ? <P>PANTOS o aktivismos,o extremismos,fanatismos <BR> otan empotizei opoiadipote idea apo tis poios ipsilies oso kai<BR>tis ligotero ,to tyflo pathos pavei kapoia stigmi na trofodotei <BR>tin idea kai apo ena simio pernei ton elegxo kai meta i idea ipiretei <BR>i idia to idio tis to kaysimo ,- leitourgei i idia prostateftika<BR>os peplo prokalyma-,kai ginete i idea kata<BR>kapoio tropo ksenistis kai<BR>foreas sygxronos. <BR> <BR>paradeigmata afthona stavrofories,galliki epanastasi, <BR>,nyxta tou agioy vartholomeou,sfagiasmos Ypatias, <BR>sto onoma tis thriskias tis agapis,tis dimokratias,tis isotitas<BR>,tis allyleggyis tis kinonikis-fylletikis isotitas exoun diaprathei <BR>frikaleotites (xilioeipomena pragmata)<BR>Kai eno exoun ginei ekatomves sta themelia tous <BR> oi anthropothisies stoys zontanous kai orthioous vomous toys (ton ipsilon ideodon)<BR>,panta sto onoma toys, synexizonte akatapafsta apo tous eklegmenous <BR>kai mi, aftoklitoys ierourgus tous.<P><BR>oops moy fainete exo xefygei ligo.<BR>ase paraegine splatter kai stomfodes<BR>(foskole pes alevri).<BR> <P>(fanatizi=opadi/ieris tis theas KYVELIS<BR>???logo isos tis idieteris pneymatikis diavgias poy toys diekrine stis <BR>latreftikes kai alles ekdiloseis toys)<p>[ 27-10-2001: Message edited by: nemo ]
Γηρυόνης Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Καλά ρε Νέμο που κολλάνε όλα αυτά που λες; Είδες εσύ να φανατιζόμαστε; Απλώς ο καθένας λέει τη γνώμη του. ʼλλη φορά διάβασε τις καταχωρήσεις πιο προσεκτικά πρωτού απαντήσεις.
Nemo Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 kollaei <BR> sto oti i prolipsi einai i kalyteri<BR> therapeia ,kai se palaioteres entonotates <BR>logomaxies metaxy stathipap,creator666 kai aylus kai allon gia analoga themata, <BR>oi opoies exoun stamatisei edo kai kairo.<BR>kai otan meta mia vdomada sxedon argias<BR>tou foroum sto sygkekrimeno forum eida ta dyo post tou aylus kai toy wwtasos<BR>kai sxolia opos<BR>" Opios diafonei me toso yperoptiko kai sovinistiko tropo, den mporei para na esternizete ta oma e8nikistika kinimata tou 19ou aiona! "<BR>kai alla sxolia me ta opoia endexomenos<BR> na sumfono tmimatika (ta peri laikismou <BR>gia p.x.) i kai synolika<BR>alla theorisa oti mporei na leitoyrgison<BR>san michanismos skandalis . <BR>eipa" ox pali ta pali ta idia" kai eipa<BR>na grapso mia syntomi apantisi .<BR>"tora to mono poy apomenei eine na kanei tin emfanisi o stathispap "<BR>alla vgike kati paly parapano xoris tin<BR>synithismeni aytologokrisia.opiadipote kritiki pantos kaloproaireti kai mi einai<BR>themiti kai kalodexoumeni .
Johnnie Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Blackman:<BR><STRONG>Ena keimeno pou moiazei toso swsto alla paralhla eina kai toso lathos.<BR></STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ακριβώς. Αυτός που το 'γραψε παίρνει κάποια χαρακτηριστικά των Ελλήνων, τα υπερτονίζει και τα αποδίδει όλα σε όλους τους Έλληνες.<BR>Με αυτή τη λογική μπορεί να γραφτεί κάτι αντίστοιχο για όλους τους λαούς της Γης οπότε τελικά το συμπέρασμα που θα βγει θα είναι ότι μπορεί να μην είμαστε καλύτεροι απ'τους άλλους λαούς αλλά σε καμία περίπτωση δεν είμαστε και χειρότεροι (καλά ε, φοβερό συμπέρασμα, κανένας φιλόσοφος Insom(a)niac εδώ γύρω ???)
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.