ApostolosA Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Γειά σας, έχω αγοράσει ενα Mac mini απο το Πλαίσιο τον Ιανουάριο του 2010. Το Σαββατοκύριακο παρουσίασε πρόβλημα και σήμερα τηλεφώνησα στην Info-Quest για να συνεννοηθώ για την επισκευή του. Στο ερώτημά μου για τα έξοδα αποστολής του μηχανήματος στην Αθήνα, μένω στο Βόλο, έμαθα οτι επιβαρύνουν εμένα. Καθώς δεν έχουν περάσει παρά μονο 60 ημέρες σχεδόν απο την αγορά του μηχανήματος και εφόσον το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό, το hardware test της Apple βγάζει λάθος μνήμης, έχω την αίσθηση οτι δεν θα έπρεπε να επιβαρυνθώ με τα έξοδα μεταφοράς για την επισκευή του. Έχει κάποιος εμπειρία σχετικά?
tempo Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 εγώ είχα αγοράσει στις 30/12/2009 ένα imac και στις 1/02/2010 παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη. Το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα και εκείνοι το έστειλαν για sevice. να το πω και αυτό και αν ο moderator δεν έχει αντίρρηση να γράψω και το όνομα του μαγαζιού μετά: επειδή είμαι απο επαρχία και το κατάστημα αγοράς στην Θεσ/νικη, το κατάστημα μου είπε ότι όταν επιστρέψει ο υπολογιστής διορθωμένος τότε θα μου τον στείλουν σπίτι μου με courier και δικά τους έξοδα μεταφοράς. Έτσι έγινε τελικά, τήρησαν την υπόσχεση τους. Θετικό και πρέπει να λεμε και τα θετικά
georgeadams Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 να το πω και αυτό και αν ο moderator δεν έχει αντίρηση να γράψω και το όνομα του μαγαζιού μετά Καμία αντίρρηση: το καλό πρέπει να λέγεται.
tempo Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 σωστά, το κατάστημα είναι το Mediamarkt Θεσ/νίκης. Κατά την γνώμη μου το άργησαν λίγο στην αντιπροσωπεία (εγώ έδωσα το μηχάνημα στις 02/02/2010 και το πήρα πίσω στις 25/02/2010). Έγινε αλλαγή panel οθόνης. Σε αυτό το χρονικό διάστημα με πήραν τηλέφωνο 1-2 φορές απο το mediamarkt για ενημέρωση και όσες φορές πήρα εγώ (αρκετές!!!) για να δω που βρισκόμαστε τα παιδιά απο το service του mediamarkt ήταν ευγενικότατα και με εξυπηρέτησαν. τέλος καλό, όλα καλά....και ο imac γύρισε σπίτι!
tr3quart1sta Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 εγώ είχα αγοράσει στις 30/12/2009 ένα imac και στις 1/02/2010 παρουσίασε πρόβλημα στην οθόνη.Το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα και εκείνοι το έστειλαν για sevice. να το πω και αυτό και αν ο moderator δεν έχει αντίρρηση να γράψω και το όνομα του μαγαζιού μετά: επειδή είμαι απο επαρχία και το κατάστημα αγοράς στην Θεσ/νικη, το κατάστημα μου είπε ότι όταν επιστρέψει ο υπολογιστής διορθωμένος τότε θα μου τον στείλουν σπίτι μου με courier και δικά τους έξοδα μεταφοράς. Έτσι έγινε τελικά, τήρησαν την υπόσχεση τους. Θετικό και πρέπει να λεμε και τα θετικά το imac ειναι 21.5 η 27??
manosmod Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 αν δεν βιαζεσαι τοτε πηγαινε το εκει που το πηρες. δεν ειναι υποχρεωμενοι να το στειλουν αλλα συνηθως το αναλαμβανουν, ομως υπολογισε οτι δεν θα φυγει αμεσως αλλα οοοποτε το στειλουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.