pappous_soulis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 ωραια να γραψω και εγω ενα κειμενο τοτε για την γερμανια και τις συνυθειες τους. ποια υσχυουν μορε τις μαλακιες που γραφουνε ολο υπερβολες Το ότι η περιγραφή είναι εριστική δε πάει να πει ότι τα περισσότερα απ'όσα αναφέρει δεν ισχύουν.
V for Vagelis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Και πάλι, προσπαθεί με ένα ειρωνικό ύφος να ψυχολογήσει τον Ελληνα, τις συνήθειες του και το πολιτισμό του. Σα να αφήνει να εννοηθεί ότι ο καλομαθημένος και καλοπερασάκιας Έλληνας ζει εις βάρος του τίμιου και δουλευταρά Γερμανού, αν κατάλαβα καλά το σκοπό του αρθογράφου. Προφανώς δεν είναι έτσι τα πράγματα. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κάποιοι καλομαθημένοι Έλληνες ζουν εις βάρος των υπόλοιπων Ελλήνων.
pournaras Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Και πάλι, προσπαθεί με ένα ειρωνικό ύφος να ψυχολογήσει τον Ελληνα, τις συνήθειες του και το πολιτισμό του. Σα να αφήνει να εννοηθεί ότι ο καλομαθημένος και καλοπερασάκιας Έλληνας ζει εις βάρος του τίμιου και δουλευταρά Γερμανού, αν κατάλαβα καλά το σκοπό του αρθογράφου.Προφανώς δεν είναι έτσι τα πράγματα. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κάποιοι καλομαθημένοι Έλληνες ζουν εις βάρος των υπόλοιπων Ελλήνων. Οι ευρωπαικες επιδοτησεις που εγιναν AMG και εξοχικα, απο ποιες χωρες μας ηρθαν;
V for Vagelis Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Ναι, εγώ κι εσύ έχουμε φτιάξει εξωχικό απο ευρωπαϊκή επιδότηση... Ο αρθογράφος περιγραφει το μέσο Έλληνα.
CptBill Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 ποια ειναι τα χαλια τους? η γερμανια εχει γινει αγκυρα με τοσους τουρκους, εγκληματικοτητα, βια, ανεργεια, τι αλο θες να σου πω. σκατα ειναι οχι οτι εμεις ειμαστε καλυτερα αλα λεμε τωρα. σιγα την χωρα δλδ την γερμανια. Μαλλον η μονη επαφη που εχεις ειναι οταν τους βλεπεις σε ταβερνα να παραγγελνουν. Νταξ, δικαουσαι και εσυ να πεις τη γνωμη σου.
Lucifer Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Ο ΦαεΕναΜαλακα έγραψε ωραίο κείμενο. Καλό μας μήνα.
Str Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 ρισπεκτ στο φαεεναμαλακα... δε θα κατσω να σχολιασω τα λεγομενα απλα σε καποια φάση κάποιος σημείωσε ότι ζηλεύουν... ε λοιπον αυτη η ταινία "Ζορμπας" είναι σα τη κασσετα που εβλεπαν σε εκεινο το γιαπωνεζικο θριλερ και πεθαιναν... μονο που στην προκειμένη περίπτωση όποιος τη βλέπει, γίνεται ο κλασσικος-ο-μλκς-ο-ελληνας και η δικιά μας ταινία έχει και μεγαλύτερη δύναμη απο το fake γιαπωνεζικο κασσετακι... μπορεί να μην την εχεις δει, απλά να εχεις ακούσει για αυτή και παλι θα έχεις βρει δικαιολογία να γίνεις ο κλασσικος-ο-μλκς-ο-ελληνας... οι αποψεις τυπου "γιατι αυτοι καλύτεροι είναι?" ειναι ακριβως αυτες που μας οδηγησαν εδω που είμαστε. όπου "αυτοι" και "εμεις" οποιοδήποτε προσωπο αποφασίζαμε να ψηφισουμε ή δεν ψηφιζαμε... και παρεπιπτόντως, το "αθανατο αρχαιο ελληνικο πνεύμα" δεν μας κατεβασε απο τα δεντρα (όπως πολύ σωστα αναφερουμε σε αντιπαραθέσεις με ξένους) με αυτή τη λογική. Τουναντίον. Η λογική του γίνομαι εγω καλύτερος ότι και να κάνει ο άλλος το κατάφερε. Το μέτρο. Η λογική. Το πνεύμα. Η σκληρή δουλειά. Η συμμετοχή. Η κριτική. Η ευθυξία. Η "τσίπα". Σεληνιάζομαι από τοτε που βγαίνανε τα βιντεακια και τα spam με το "εισαι ελληνας αν..." Αλλα αυτό μας αξίζει γιατι αυτό είμαστε. Για μένα η λύση είναι να προσπαθούμε να αλλάξουμε τους διπλανούς μας. όχι την κοινωνία. (γιατι οι διπλανοί μας είναι η κοινωνια).
SpY Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Εγώ από το κείμενο δεν μπορώ να καταλάβω τους πείραξε ότι το μάθημα το αρχαίων Ελληνικών είναι υποχρεωτικό, ενώ η ίδια τους γλώσσα / γραμματική είναι βασισμένη στα αρχαία ? Μιλάει για τους θανάτους στον εμφύλιο , αλλα δεν τον είδα πουθενά να έχει τις ίδιες ανησυχίες για τα θύματα του ναζισμού. Τα περί ταβέρνας και το πώς και με ποιους τρώμε δεν χρειάζεται καν σχολιασμό. Ότι έχουμε «φάει» επιδοτήσεις και κονδύλια συμφωνώ οπώς επίσης και με κάποιες λάθος νοοτροπίες που έχουμε ως λαός
Garnele Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Στα λατινικά βασίζεται. Επίσης είναι ΣΑΤΙΡΑ, είναι αστείο, χελλόου!; Βρείτε λίγο χιούμορ, θα κάνετε τις ζωές σας ευκολότερες. Συν τοις άλλοις, ισχύει ο εξής κανόνας: όταν πειράζεις κάποιον (ακόμη και σε επίπεδο παρέας) και βλέπεις ότι τσιμπάει, ε αυτόν θα ξαναπειράξεις. Είναι αναγκαίο κακό, κανένα πειραχτήρι δεν πήγε να τσιγκλίσει δεύτερη φορά κάποιον που δεν τον νοιάζει.
Skylined Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δεν καταλαβαίνω γιατί πάντα υπάρχει κάποιος να μας θυμήσει τί εκάναν οι αρχαίοι Έλληνες. Είναι σα να είμαι εγώ ρεμαλοπαρτάλι άλλα όταν πάει κάποιος να μου την πει του λέω πως ο προπάππους μου πήρε βραβείο νόμπελ. Επιπλέον δε φταίνε μόνο οι λίγοι. Οι πολλοί εκτός απ' ότι συμμετέχουν σε πελατειακές σχέσεις, λαδώματα, μέσα, εκδουλεύσεις, χαριστικούς διορισμούς, παρανομίες, απειθαρχία για τη μαγκιά, ψηφίζουν αυτούς που δεν κάνουν τίποτα για να αλλάξει η κατάσταση. Πολύ συνηθισμένο είναι να ρίχνουμε όλη την ευθύνη στους άλλους, άλλα χωρίς αυτοκριτική δεν πάς μπροστά. Χαίρομαι για τα άρθρα των Γερμανών και μακάρι να τους ακολουθήσουν μ.μ.ε. και άλλων χωρών
ikaruga24 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Tελειο ποστ του φαεεναμαλακα. Ειναι η ιδια περιπτωση με τις γιαγιαδες μας που λεγανε "σωπα τι λογια ειναι αυτα" οταν μιλουσαμε για σεξουαλικα μπροστα τους. Ρε γιαγια, εμεις που τα λεμε σε πειραζει, οταν τα κανατε ομως καλα ηταν?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.