Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία MULTIRAMA Πειραιά

xlembouras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοί κύριοι και κυρίες,

Στις 13/2 τους πήγα πίσω τα ηχεία που είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο (εντός εγγύησης) διότι χάλασαν.

Μετά από 13 μέρες (μόνο) με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι δεν φτιαχνόταν η ζημιά που είχαν ,και επειδή δεν υπήρχαν άλλα ίδια για να μου τα αντικαταστήσουν , θα μου εκδώσουν πιστωτικό.

Πήγα σήμερα για να πάρω το πιστωτικό από το μαγαζί και προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι η αξία του ήταν 29 € αντί για 50 € που τα είχα αγοράσει ,με την αιτιολογία ότι επειδή είχε περάσει 1,5 χρόνος είχαν χάσει την αξία τους !!!!!!

Επειδή ασχολούμαι 20 χρόνια με υπολογιστές αλλά και επειδή είμαι προγραμματιστής είμαι σχετικός με το αντικείμενο , εξήγησα στον υπεύθυνο το άδικο της κατάστασης αλλά όπως μου είπε αυτή είναι η πολιτική του MULTIRAMA.

Οπότε συνοψίζουμε.....η γρήγορη τεχνική τους υποστήριψη χρειάστηκε 13 ημέρες για να καταλάβει ότι υπήρχε βλάβη που δεν διορθωνόταν (τα ηχεία δεν επισκευάζονται διότι δεν έχουν βίδες για να ανοιχτούν) , ΔΕΝ μου τα αντικατέστησαν με τα ίδια ή παρόμοια........και φυσικά μου "έφαγαν" 20Ε.

• Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καταγγελία κατευθείαν..... Το πιστωτικο απο το νομο πρεπει να ειναι οσο τα ειχες παρει.Ειναι παρανομο κ μπορεις να τους κανεις χοντρη ζημια...

• 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

φίλε μου, κακώς τα πήρες.

Τον νόμο δεν τον γνωρίζω άλλα αν πας αύριο που το μαγαζί θα είναι γεμάτο πελάτες και αρχίσεις να μιλάς τόοοοοοσο δυνατά (όχι πολύ, όσο πρέπει) που θα φροντίσεις να σε ακούσουν οι υπόλοιποι πελάτες τότε.....θα πάρεις και τα υπόλοιπα.

Δοκιμασμένο κόλπο, πιάνει σε αρκετές περιπτώσεις.

Δημοσ.

Ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο, και αν δεν σου κόψουν στο πιστωτικό όλο το ποσό, καταγγελία και δεν θα ξέρουν από που τους ήρθε.

Δημοσ.