xlembouras Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Αγαπητοί κύριοι και κυρίες, Στις 13/2 τους πήγα πίσω τα ηχεία που είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο (εντός εγγύησης) διότι χάλασαν. Μετά από 13 μέρες (μόνο) με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι δεν φτιαχνόταν η ζημιά που είχαν ,και επειδή δεν υπήρχαν άλλα ίδια για να μου τα αντικαταστήσουν , θα μου εκδώσουν πιστωτικό. Πήγα σήμερα για να πάρω το πιστωτικό από το μαγαζί και προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι η αξία του ήταν 29 € αντί για 50 € που τα είχα αγοράσει ,με την αιτιολογία ότι επειδή είχε περάσει 1,5 χρόνος είχαν χάσει την αξία τους !!!!!! Επειδή ασχολούμαι 20 χρόνια με υπολογιστές αλλά και επειδή είμαι προγραμματιστής είμαι σχετικός με το αντικείμενο , εξήγησα στον υπεύθυνο το άδικο της κατάστασης αλλά όπως μου είπε αυτή είναι η πολιτική του MULTIRAMA. Οπότε συνοψίζουμε.....η γρήγορη τεχνική τους υποστήριψη χρειάστηκε 13 ημέρες για να καταλάβει ότι υπήρχε βλάβη που δεν διορθωνόταν (τα ηχεία δεν επισκευάζονται διότι δεν έχουν βίδες για να ανοιχτούν) , ΔΕΝ μου τα αντικατέστησαν με τα ίδια ή παρόμοια........και φυσικά μου "έφαγαν" 20Ε.
lunatic89 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Καταγγελία κατευθείαν..... Το πιστωτικο απο το νομο πρεπει να ειναι οσο τα ειχες παρει.Ειναι παρανομο κ μπορεις να τους κανεις χοντρη ζημια...
Physics_Rulez Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2010 Θα σου επιστρέψουν το ποσό που γράφει η απόδειξη αγοράς. http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=2944415&postcount=44
Mountzouris Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2010 Παιδια μπορει να ποσταρει καποιος το νομο εδω?
epivitor Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=fileinfo&id=5 Ειναι στο αρθρο 540 εκει που γραφει για υπαναχωρηση. Ρε το multirama, αρχισε και αυτο τις μαγκιες.
tempo Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 φίλε μου, κακώς τα πήρες. Τον νόμο δεν τον γνωρίζω άλλα αν πας αύριο που το μαγαζί θα είναι γεμάτο πελάτες και αρχίσεις να μιλάς τόοοοοοσο δυνατά (όχι πολύ, όσο πρέπει) που θα φροντίσεις να σε ακούσουν οι υπόλοιποι πελάτες τότε.....θα πάρεις και τα υπόλοιπα. Δοκιμασμένο κόλπο, πιάνει σε αρκετές περιπτώσεις.
d3m0n Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο, και αν δεν σου κόψουν στο πιστωτικό όλο το ποσό, καταγγελία και δεν θα ξέρουν από που τους ήρθε.
andrip Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 100% παίρνεις το πιστωτικό ολόκληρο, απλά κοίτα μη σε "τυλίξουν" και σε πείσουν. Το έχω κάνει 2-3 φορές στο παρελθόν με το eshop είχε βαρέσει κάποιος σκληρός μετά απο 1.5 χρόνο κι επειδή (προφανώς) ο συγκεκριμένος σκληρός δεν υπήρχε μου τον αντικαταστήσαν με ίδιας μάρκας αλλά μεγαλύτερης χωρητικότητας
aloenanick Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Κάποτε στο Πλαίσιο τους γύρισα 2.5" σκληρό δίσκο μετά από εξάμηνο απ' την αγορά,μου δώσανε τον αμέσως μεγαλύτερο (γιατί δεν είχαν τον ίδιο) και με πιστώσανε και με 10€,γιατί τόσο έπρεπε να μου επιστρέψουν σε σχέση με το πόσα πλήρωσα την εποχή που τον αγόρασα. Αυτά τότε που δούλευε η κοινωνία,τώρα είναι Τζούλια τα πράματα.
kingofgreece Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Πάρε ένα τηλέφωνο στην εξηπηρετηση πελατών και ζήτα να μιλίσεις με κάποιον υπέυθυνο να δείς τι θα σου πούν και εκεί. Είναι τουλάχιστον Γαιδουρία αυτο που σου έκαναν...
chaplin1981 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 φίλε μου, κακώς τα πήρες. Τον νόμο δεν τον γνωρίζω άλλα αν πας αύριο που το μαγαζί θα είναι γεμάτο πελάτες και αρχίσεις να μιλάς τόοοοοοσο δυνατά (όχι πολύ, όσο πρέπει) που θα φροντίσεις να σε ακούσουν οι υπόλοιποι πελάτες τότε.....θα πάρεις και τα υπόλοιπα. Δοκιμασμένο κόλπο, πιάνει σε αρκετές περιπτώσεις. Οχι απλα δοκιμασμενο,εχει και εγγυηση.Ετσι καν'το αφου γουσταρουν τσαμπουκαδες.
gilardino Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 δηλαδη αν η αξια τους ανεβαινε πχ στα 80 ευρω,θα σου διναν αυτο το ποσο;δε νομιζω...οπως τους συμφερει ειναι...
panbil Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 στο media markt μετα απο ενα χρονο επεστρεψα ενα usb flash το οποιο χαλασε το κρατησαν μερικες μερες να το τσεκαρουν οτι οντως εχει προβλημα και επειδη δεν υπηρχε το ιδιο μου εδωσαν πιστωτικο το αρχικο ποσο που ειχα πληρωσει να παρω ενα αλλο και αυτο πιστευω και εγω οτι ειναι το σωστο οπως ειπε και ο φιλος παραπανω αν η τιμη τους ειχε ανεβει θα σου εδιναν παραπανω? πιστευω οτι θα βγαλεις ακρη το δικιο ειναι με το μερος σου
flash17 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Αυτά κάνουν και σου λέει άμα περάσει πέρασε. Μη μασάς φίλε μου. Δικαιούσε όλο το ποσό της απόδειξης. Αυτό που λένε δεν είναι πολιτική της εταιρίας αλλά της "Σοφίας" που τους ήρθε εκείνη τη στιμγή. Εκείνη τη στιγμή δεν μιλούσε ο υπεύθυνος με το μυαλό του "άνω κεφαλιού" του. Αυτό καταλαβαίνω εγώ !!!
caution Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2010 ( Ωραία θα ήταν να μας απαντούσε τελεσίδικα κάποιος με νομικές γνώσεις - γιατί υπάρχει και μια ρυθμιστική που λέει για επιστροφή το ποσού της τελευταίας τιμολόγησης )
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.