Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία MULTIRAMA Πειραιά


xlembouras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοί κύριοι και κυρίες,

Στις 13/2 τους πήγα πίσω τα ηχεία που είχα αγοράσει πριν 1,5 χρόνο (εντός εγγύησης) διότι χάλασαν.

Μετά από 13 μέρες (μόνο) με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι δεν φτιαχνόταν η ζημιά που είχαν ,και επειδή δεν υπήρχαν άλλα ίδια για να μου τα αντικαταστήσουν , θα μου εκδώσουν πιστωτικό.

Πήγα σήμερα για να πάρω το πιστωτικό από το μαγαζί και προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι η αξία του ήταν 29 € αντί για 50 € που τα είχα αγοράσει ,με την αιτιολογία ότι επειδή είχε περάσει 1,5 χρόνος είχαν χάσει την αξία τους !!!!!!

Επειδή ασχολούμαι 20 χρόνια με υπολογιστές αλλά και επειδή είμαι προγραμματιστής είμαι σχετικός με το αντικείμενο , εξήγησα στον υπεύθυνο το άδικο της κατάστασης αλλά όπως μου είπε αυτή είναι η πολιτική του MULTIRAMA.

Οπότε συνοψίζουμε.....η γρήγορη τεχνική τους υποστήριψη χρειάστηκε 13 ημέρες για να καταλάβει ότι υπήρχε βλάβη που δεν διορθωνόταν (τα ηχεία δεν επισκευάζονται διότι δεν έχουν βίδες για να ανοιχτούν) , ΔΕΝ μου τα αντικατέστησαν με τα ίδια ή παρόμοια........και φυσικά μου "έφαγαν" 20Ε.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Καταγγελία κατευθείαν..... Το πιστωτικο απο το νομο πρεπει να ειναι οσο τα ειχες παρει.Ειναι παρανομο κ μπορεις να τους κανεις χοντρη ζημια...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

φίλε μου, κακώς τα πήρες.

 

Τον νόμο δεν τον γνωρίζω άλλα αν πας αύριο που το μαγαζί θα είναι γεμάτο πελάτες και αρχίσεις να μιλάς τόοοοοοσο δυνατά (όχι πολύ, όσο πρέπει) που θα φροντίσεις να σε ακούσουν οι υπόλοιποι πελάτες τότε.....θα πάρεις και τα υπόλοιπα.

 

Δοκιμασμένο κόλπο, πιάνει σε αρκετές περιπτώσεις.

Δημοσ.

Ζήτα να μιλήσεις με τον υπεύθυνο, και αν δεν σου κόψουν στο πιστωτικό όλο το ποσό, καταγγελία και δεν θα ξέρουν από που τους ήρθε.

Δημοσ.

100% παίρνεις το πιστωτικό ολόκληρο, απλά κοίτα μη σε "τυλίξουν" και σε πείσουν. Το έχω κάνει 2-3 φορές στο παρελθόν με το eshop είχε βαρέσει κάποιος σκληρός μετά απο 1.5 χρόνο κι επειδή (προφανώς) ο συγκεκριμένος σκληρός δεν υπήρχε μου τον αντικαταστήσαν με ίδιας μάρκας αλλά μεγαλύτερης χωρητικότητας

Δημοσ.

Κάποτε στο Πλαίσιο τους γύρισα 2.5" σκληρό δίσκο μετά από εξάμηνο απ' την αγορά,μου δώσανε τον αμέσως μεγαλύτερο (γιατί δεν είχαν τον ίδιο) και με πιστώσανε και με 10€,γιατί τόσο έπρεπε να μου επιστρέψουν σε σχέση με το πόσα πλήρωσα την εποχή που τον αγόρασα.

 

Αυτά τότε που δούλευε η κοινωνία,τώρα είναι Τζούλια τα πράματα.:P

Δημοσ.

Πάρε ένα τηλέφωνο στην εξηπηρετηση πελατών και ζήτα να μιλίσεις με κάποιον υπέυθυνο να δείς τι θα σου πούν και εκεί.

 

Είναι τουλάχιστον Γαιδουρία αυτο που σου έκαναν...

Δημοσ.
φίλε μου, κακώς τα πήρες.

 

Τον νόμο δεν τον γνωρίζω άλλα αν πας αύριο που το μαγαζί θα είναι γεμάτο πελάτες και αρχίσεις να μιλάς τόοοοοοσο δυνατά (όχι πολύ, όσο πρέπει) που θα φροντίσεις να σε ακούσουν οι υπόλοιποι πελάτες τότε.....θα πάρεις και τα υπόλοιπα.

 

Δοκιμασμένο κόλπο, πιάνει σε αρκετές περιπτώσεις.

 

Οχι απλα δοκιμασμενο,εχει και εγγυηση.Ετσι καν'το αφου γουσταρουν τσαμπουκαδες.

Δημοσ.

δηλαδη αν η αξια τους ανεβαινε πχ στα 80 ευρω,θα σου διναν αυτο το ποσο;δε νομιζω...οπως τους συμφερει ειναι...

Δημοσ.

στο media markt μετα απο ενα χρονο επεστρεψα ενα usb flash

το οποιο χαλασε

το κρατησαν μερικες μερες να το τσεκαρουν οτι οντως εχει προβλημα

και επειδη δεν υπηρχε το ιδιο μου εδωσαν πιστωτικο το αρχικο ποσο

που ειχα πληρωσει να παρω ενα αλλο

και αυτο πιστευω και εγω οτι ειναι το σωστο οπως ειπε και ο φιλος παραπανω αν η τιμη τους ειχε ανεβει θα σου εδιναν παραπανω?

πιστευω οτι θα βγαλεις ακρη το δικιο ειναι με το μερος σου

Δημοσ.

Αυτά κάνουν και σου λέει άμα περάσει πέρασε. Μη μασάς φίλε μου. Δικαιούσε όλο το ποσό της απόδειξης. Αυτό που λένε δεν είναι πολιτική της εταιρίας αλλά της "Σοφίας" που τους ήρθε εκείνη τη στιμγή.

Εκείνη τη στιγμή δεν μιλούσε ο υπεύθυνος με το μυαλό του "άνω κεφαλιού" του. Αυτό καταλαβαίνω εγώ !!!

Δημοσ.

( Ωραία θα ήταν να μας απαντούσε τελεσίδικα κάποιος με νομικές γνώσεις - γιατί υπάρχει και μια ρυθμιστική που λέει για επιστροφή το ποσού της τελευταίας τιμολόγησης :-) )

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...