Προς το περιεχόμενο

Με συμφέρει η μετακίνηση με τα ΜΜΜ;


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τι συγκρίνετε ρε παιδιά; Ένα ισάδι χτισμένο πάνω σε ιζηματογενή περιοχή, με μία χαοτική πόλη δίχως ρυμοτομία που αναπτύσσεται πάνω στα 7 βουνά που την περικλείουν!

 

Ας μην κρίνουμε τόσο εύκολα. Τα τεχνικά προβλήματα υλοποίησης του μετρό της Αθήνας συγκρίνονται σε μέγεθος με αυτά του "υπό θαλάσσιου" Αμστερνταμ και χωρίς διαθέτουμε ως χώρα την κατασκευαστική τεχνογνωσία και εμπειρία της Ολλανδίας.

 

Ναι, θα μπορούσαμε να έχουμε στο μυαλό μας το μετρό της ΝΥ, με κάθε μπλοκ και σταθμό, αλλά αυτό δε θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα ή σε άλλη ευρωπαϊκή πόλη.

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Χωρίς να έχω βαθιά γνώση στο αντικείμενο:

 

1. Οι μετροπόντικες μπορούν να εργαστούν υπό συγκεκριμένες συνθήκες, πχ η αλλαγή της σύστασης του υπεδάφους προκαλεί προβλήματα στα σκαπτικά της κεφαλής, άλλο να σκάβεις σε λεπτόκοκκο ίζημα και άλλο να σκάβεις σε πετρώδες ή σε μάρμαρο και φανερά στην Αττική αυτά τα δύο δεν καταλαμβάνουν διαφορετικές περιοχές .

2. Οι υπόγειες κοιλότητες λόγω αυτής της ανομοιομορφίας (και το διαχρονικό μπάζωμα των ρεμάτων), κάνει την όλη διαδικασία επίφοβη και επικίνδυνη για την στατικότητα των κτιρίων στην επιφάνεια και τη διαδικασία πολυυυυυυυυυυυυυυύ αργή.

3. Οι έντονες υψομετρικές διαφορές. Δε γίνεται ο μετροπόντικας να σηκωθεί σούζα να σκάψει από το ύψος του καλλιμάρμαρου μέχρι την πλατεία στο παγκράτι και μετά να συνεχίσει προς Καισαριανή, παρόμοια και με την Ηλιούπολη, τον Υμηττό, τον Βύρωνα. Προσέξτε πως μέχρι τώρα όλες οι προεκτάσεις είναι προς περιοχές με ομαλή γεωμορφολογία. Είναι ευκολότερο να φτιάξεις 5 σταθμούς μέχρι τη Γλυφάδα παρά 1 μέχρι τα αστυνομικά της Ηλιούπολης και μετά να πας προς Αργυρούπολη, πάνω Γλυφάδα κλπ.

4. Δεν υπάρχει ρυμοτομία, ποιες είναι οι κεντρικές αρτηρίες που φαίνεται να είναι λογικό να ακολοθουθούν (<- τι έγραψα ο πούστης) για να πάει το μετρό στην Ν. Σμύρνη και να φτάσει Φλοίσβο, Καλλιθέα ή Μπραχάμι (Αγ. Δημήτριο), Καλαμάκι, Άλιμο;;; Αυτές οι περιοχές έχουν πάνω από 1 μύριο κατοίκους και μάλιστα με χαμηλά εισοδήματα, επομένως είναι ψιλοσιγουράκια ως χρήστες των ΜΜΜ.

5. Αρχαία και μπαζωμένα ρέματα. Το κόστος των πρώτων 15 σταθμών σχεδόν διπλασιάστηκε λόγω των ανασκαφών. Ποιοι θα πάρουν την απόφαση να ανοιχθεί γραμμή για παράδειγμα στην πειραιώς που είναι μία βασικότατη οδική αρτηρία πάνω στην οποία υπάρχουν περιοχές με πολλές και διαφορετικές χρήσεις; Πιστεύω κανείς.

 

---------- Προσθήκη στις 11:08 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:02 ----------

 

Όσο για το λόγο που δε θα γίνει ποτέ κάθε μπλοκ και σταθμός, διότι ο ευρωπαίος έχει διαφορετική νοοτροπία και δεν τον πειράζει να μεταβιβαστεί στο λεωφορείο ή στο τραμ για 6 λεπτά και να φτάσει σπίτι του.

Δημοσ.

ούτε εγώ είμαι της φάσης να γίνουν μετρό παντού κτλ και γιατί δεν γίνεται σε μια μέρα αλλά και για το λόγους που είπαν ο pd και ο insomniak

δεν γίνεται να βάλεις 10 γραμμές μετρό με τη λογική να μπορείς να έχεις άμεση επί τόπου πρόσβαση παντού, η λογική είναι να μπορείς να φτάσεις στα τρένα εύκολα και σύντομα με λεωφορεία από κάποιες αποστάσεις και να κάνεις την κύρια διαδρομή με τα τρένα ή τη διαδρομή που περνάει από πιτταρισμένους με αυτοκίνητα δρόμους

όσες διαδρομές δουλεύουν έτσι σωστά σήμερα απλά είναι άψογες και χωρίς τακτικά προβλήματα, normal σαν ρολόι

 

αυτό που πρέπει να κάνεις όμως είναι να διαχειριστείς καλύτερα όλες τις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ ώστε να έχεις τη ζητούμενη εύκολη πρόσβαση στα τρένα που εκτός εποχής έργων έχουν ένα σχετικά normal πρόγραμμα εξυπηρέτησης

καλύτερη κατανομή και καλύτερη διαχείρηση σε σχέση με το φόρτο και διαχείριση και των αυτοκινήτων παράλληλα

πχ στα λεωφορεία/τρόλλεϋ σε γραμμές μεγάλων αποστάσεων πολλών περιοχών που εξυπηρετούν εκτός από το κόσμο από όλες αυτές τις περιοχές και κόμβους πανεπιστημίων, μεγάλων σχολικών συγκροτημάτων, γηπέδων κτλ που λόγω όγκου καταρρέουν οι γραμμές διαρκώς μπορούν να γίνουν αλλαγές

επίσης έχουν μείνει ανολοκλήρωτα έργα/ρυθμίσεις από.. τους ολυμπιακούς αν δεν κάνω λάθος, δεν ξέρω σε τι έκταση είναι αλλά αφού ξεκίνησαν ας τελειώσουν

Δημοσ.

 

Τα υπόλοιπα μέσα δεν υπολειτουργούν καθόλου. Τόσο τα τρόλλεϋ όσο και τα αστικά λεωφορεία λειτουργούν κανονικότατα.

 

 

 

συγγνώμη αλλά πού ζείτε εσείς που βρίσκετε τα ΜΜΜ που λειτουργούν κανονικά? εγώ φταίω που περιμένω το 14 στην πατησίων τα πρωϊνά και δε μπορώ να μπω ούτε μια φορά στις 10? εγώ φταίω που περιμένω με καύσωνα το 622 στο παίδων ΜΙΑ ώρα (μιλάμε για τρεις στάσεις απ΄την αφετηρία του). εγώ φτάιω που για 10 στάσεις (αγγελοπούλου - τέρμα αλεξάνδρας) κάνω κάθε μέρα 45 λεπτά με το μετρό, ενώ με το αμάξι είναι 5 λεπτά και με τα πόδια 30?

 

μήπως ζούμε σε διαφορετική πόλη?

Δημοσ.

απλά κάποιες διαδρομές είναι σχεδιασμένες σωστά και λειτουργούν πάντα έτσι κυρίως αν εξυπηρετούνται από πολλά μέσα οπότε ότι και να πάρεις λειτουργεί ενώ οι πολλές κυρίως μεγάλες γραμμές που ανέφερα πιο πάνω όπως κι αυτές που έγραψες πάντα έχουν πρόβλημα

τα τραίνα λειτουργούν τουλάχιστον με κάποια σταθερότητα, ξέρεις τι γίνεται εκτός από όταν έχουν έργα

αν ήξερα και για τα λεωφορεία ότι μπορεί να κάνει 1.5 ώρα να έρθει θα το έπαιρνα κατευθείαν με τα πόδια, αλλά δεν το ξέρω και περιμένω άδικα, αυτό με ενοχλεί περισσότερο

Δημοσ.

Νταξει ναι ειναι τραγικο να περιμενεις 45+ λεπτα ενα λεωφορειο (ουτε ξερω ποσες χριστοπαναγιες εχω ριξει περιμενοντας) αλλα τις περισσοτερες φορες δεν φταινε οι οδηγοι των λεωφορειων αλλα κατι φουστρακια που παρκαρουν οπου γουσταρουν και εμποδιζουν την κυκλοφορια.

Δημοσ.
Νταξει ναι ειναι τραγικο να περιμενεις 45+ λεπτα ενα λεωφορειο (ουτε ξερω ποσες χριστοπαναγιες εχω ριξει περιμενοντας) αλλα τις περισσοτερες φορες δεν φταινε οι οδηγοι των λεωφορειων αλλα κατι φουστρακια που παρκαρουν οπου γουσταρουν και εμποδιζουν την κυκλοφορια.

 

Αυτο το σκηνικο παιζει αρκετα και ειναι ακομα χειροτερα οταν μιλαμε για επαγγελματικα φορτηγακια που στηνονται στη σειρα. Στην Αθηνα δεν το εχω παρατηρησει τοσο πολυ αλλα εχω παρατηρησει οτι τα λεοφορεια ειναι αρκετα ποιο αραια στην κυκλοφορια τους σε σχεση με τη Θεσσαλονκιη. Στη Θεσσαλονκικη δεν ειναι λιγες οι φορες που θα δεις ορδη απο αστικα το ενα πισω απο το αλλο και μαλιστα με το ιδιο νουμερο να περιμενουν σειρα για τη σταση.

Δημοσ.

Και στην Αθηνα ειναι συχνο φαινομενο αυτο. Και με 3 λεωφορεια (ιδιο νουμερο) εχει γινει τετοιο σκηνικο. Αστα να πανε. Ενας και ενας ειναι ολοι οι κατοικοι αυτης της χωρας. :lol:

  • Super Moderators
Δημοσ.

καλά είσαι, εδώ ακόμα προσπαθούν να τελειώσουν τους σταθμούς του Χολαργού και της Αγίας Παρασκευής που έπρεπε να έχουν παραδοθεί εδώ και πόσο καιρό...

Δημοσ.
καλά είσαι, εδώ ακόμα προσπαθούν να τελειώσουν τους σταθμούς του Χολαργού και της Αγίας Παρασκευής που έπρεπε να έχουν παραδοθεί εδώ και πόσο καιρό...

 

και του Χαΐδαρίου..

Δημοσ.
http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdf

σχετικη προεκλογική μπούρδα.. περι επέκτασης του α.μετρο

μεχρι να ολοκληρωθεί αυτη η μακαρονάδα, οι απογονοι μου θα εχουν delorean

Εντάξει ούτε για πρωταπριλιάτικο δεν περνάει αυτό :P

Εκτός κι αν είχαν κανα χρονοδιάγραμμα 150ετίας με δεδομένο ότι η ελληνική οικονομία θα ακμάζει.

Δημοσ.

κι εμένα τέτοιο χρονοδιάγραμμα μου ήρθε στο μυαλό εκτός και αν απέκτησαν εμπειρία από τις υπάρχουσες και τώρα κάνουν... παππάδες

την αμέσως επόμενη (υποθέτω) αν κάνανε μόνο θα τους προσκυνάει κόσμος, συμπέφτει σε σημεία βέβαια αντί να βάζει και άλλες περιοχές αλλά πιστεύω με τα συγκεκριμένα σημεία θα αποφορτίσει πάααρα πολύ το κέντρο με ότι καλό συνεπάγεται αυτό

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...