insomniaK Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Τι συγκρίνετε ρε παιδιά; Ένα ισάδι χτισμένο πάνω σε ιζηματογενή περιοχή, με μία χαοτική πόλη δίχως ρυμοτομία που αναπτύσσεται πάνω στα 7 βουνά που την περικλείουν! Ας μην κρίνουμε τόσο εύκολα. Τα τεχνικά προβλήματα υλοποίησης του μετρό της Αθήνας συγκρίνονται σε μέγεθος με αυτά του "υπό θαλάσσιου" Αμστερνταμ και χωρίς διαθέτουμε ως χώρα την κατασκευαστική τεχνογνωσία και εμπειρία της Ολλανδίας. Ναι, θα μπορούσαμε να έχουμε στο μυαλό μας το μετρό της ΝΥ, με κάθε μπλοκ και σταθμό, αλλά αυτό δε θα γίνει ποτέ στην Ελλάδα ή σε άλλη ευρωπαϊκή πόλη.
Berolinezos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Μόνο μετρό. Το πρόβλημα είναι μόνο η πρόσβαση που έχετε στους υπάρχοντες σταθμούς.
insomniaK Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Χωρίς να έχω βαθιά γνώση στο αντικείμενο: 1. Οι μετροπόντικες μπορούν να εργαστούν υπό συγκεκριμένες συνθήκες, πχ η αλλαγή της σύστασης του υπεδάφους προκαλεί προβλήματα στα σκαπτικά της κεφαλής, άλλο να σκάβεις σε λεπτόκοκκο ίζημα και άλλο να σκάβεις σε πετρώδες ή σε μάρμαρο και φανερά στην Αττική αυτά τα δύο δεν καταλαμβάνουν διαφορετικές περιοχές . 2. Οι υπόγειες κοιλότητες λόγω αυτής της ανομοιομορφίας (και το διαχρονικό μπάζωμα των ρεμάτων), κάνει την όλη διαδικασία επίφοβη και επικίνδυνη για την στατικότητα των κτιρίων στην επιφάνεια και τη διαδικασία πολυυυυυυυυυυυυυυύ αργή. 3. Οι έντονες υψομετρικές διαφορές. Δε γίνεται ο μετροπόντικας να σηκωθεί σούζα να σκάψει από το ύψος του καλλιμάρμαρου μέχρι την πλατεία στο παγκράτι και μετά να συνεχίσει προς Καισαριανή, παρόμοια και με την Ηλιούπολη, τον Υμηττό, τον Βύρωνα. Προσέξτε πως μέχρι τώρα όλες οι προεκτάσεις είναι προς περιοχές με ομαλή γεωμορφολογία. Είναι ευκολότερο να φτιάξεις 5 σταθμούς μέχρι τη Γλυφάδα παρά 1 μέχρι τα αστυνομικά της Ηλιούπολης και μετά να πας προς Αργυρούπολη, πάνω Γλυφάδα κλπ. 4. Δεν υπάρχει ρυμοτομία, ποιες είναι οι κεντρικές αρτηρίες που φαίνεται να είναι λογικό να ακολοθουθούν (<- τι έγραψα ο πούστης) για να πάει το μετρό στην Ν. Σμύρνη και να φτάσει Φλοίσβο, Καλλιθέα ή Μπραχάμι (Αγ. Δημήτριο), Καλαμάκι, Άλιμο;;; Αυτές οι περιοχές έχουν πάνω από 1 μύριο κατοίκους και μάλιστα με χαμηλά εισοδήματα, επομένως είναι ψιλοσιγουράκια ως χρήστες των ΜΜΜ. 5. Αρχαία και μπαζωμένα ρέματα. Το κόστος των πρώτων 15 σταθμών σχεδόν διπλασιάστηκε λόγω των ανασκαφών. Ποιοι θα πάρουν την απόφαση να ανοιχθεί γραμμή για παράδειγμα στην πειραιώς που είναι μία βασικότατη οδική αρτηρία πάνω στην οποία υπάρχουν περιοχές με πολλές και διαφορετικές χρήσεις; Πιστεύω κανείς. ---------- Προσθήκη στις 11:08 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:02 ---------- Όσο για το λόγο που δε θα γίνει ποτέ κάθε μπλοκ και σταθμός, διότι ο ευρωπαίος έχει διαφορετική νοοτροπία και δεν τον πειράζει να μεταβιβαστεί στο λεωφορείο ή στο τραμ για 6 λεπτά και να φτάσει σπίτι του.
oneofthem Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 ούτε εγώ είμαι της φάσης να γίνουν μετρό παντού κτλ και γιατί δεν γίνεται σε μια μέρα αλλά και για το λόγους που είπαν ο pd και ο insomniak δεν γίνεται να βάλεις 10 γραμμές μετρό με τη λογική να μπορείς να έχεις άμεση επί τόπου πρόσβαση παντού, η λογική είναι να μπορείς να φτάσεις στα τρένα εύκολα και σύντομα με λεωφορεία από κάποιες αποστάσεις και να κάνεις την κύρια διαδρομή με τα τρένα ή τη διαδρομή που περνάει από πιτταρισμένους με αυτοκίνητα δρόμους όσες διαδρομές δουλεύουν έτσι σωστά σήμερα απλά είναι άψογες και χωρίς τακτικά προβλήματα, normal σαν ρολόι αυτό που πρέπει να κάνεις όμως είναι να διαχειριστείς καλύτερα όλες τις γραμμές λεωφορείων και τρόλλεϋ ώστε να έχεις τη ζητούμενη εύκολη πρόσβαση στα τρένα που εκτός εποχής έργων έχουν ένα σχετικά normal πρόγραμμα εξυπηρέτησης καλύτερη κατανομή και καλύτερη διαχείρηση σε σχέση με το φόρτο και διαχείριση και των αυτοκινήτων παράλληλα πχ στα λεωφορεία/τρόλλεϋ σε γραμμές μεγάλων αποστάσεων πολλών περιοχών που εξυπηρετούν εκτός από το κόσμο από όλες αυτές τις περιοχές και κόμβους πανεπιστημίων, μεγάλων σχολικών συγκροτημάτων, γηπέδων κτλ που λόγω όγκου καταρρέουν οι γραμμές διαρκώς μπορούν να γίνουν αλλαγές επίσης έχουν μείνει ανολοκλήρωτα έργα/ρυθμίσεις από.. τους ολυμπιακούς αν δεν κάνω λάθος, δεν ξέρω σε τι έκταση είναι αλλά αφού ξεκίνησαν ας τελειώσουν
ΦΡΑΝΤΣΕΣΚΑ ΣΑΝΤ Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Τα υπόλοιπα μέσα δεν υπολειτουργούν καθόλου. Τόσο τα τρόλλεϋ όσο και τα αστικά λεωφορεία λειτουργούν κανονικότατα. συγγνώμη αλλά πού ζείτε εσείς που βρίσκετε τα ΜΜΜ που λειτουργούν κανονικά? εγώ φταίω που περιμένω το 14 στην πατησίων τα πρωϊνά και δε μπορώ να μπω ούτε μια φορά στις 10? εγώ φταίω που περιμένω με καύσωνα το 622 στο παίδων ΜΙΑ ώρα (μιλάμε για τρεις στάσεις απ΄την αφετηρία του). εγώ φτάιω που για 10 στάσεις (αγγελοπούλου - τέρμα αλεξάνδρας) κάνω κάθε μέρα 45 λεπτά με το μετρό, ενώ με το αμάξι είναι 5 λεπτά και με τα πόδια 30? μήπως ζούμε σε διαφορετική πόλη?
oneofthem Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 απλά κάποιες διαδρομές είναι σχεδιασμένες σωστά και λειτουργούν πάντα έτσι κυρίως αν εξυπηρετούνται από πολλά μέσα οπότε ότι και να πάρεις λειτουργεί ενώ οι πολλές κυρίως μεγάλες γραμμές που ανέφερα πιο πάνω όπως κι αυτές που έγραψες πάντα έχουν πρόβλημα τα τραίνα λειτουργούν τουλάχιστον με κάποια σταθερότητα, ξέρεις τι γίνεται εκτός από όταν έχουν έργα αν ήξερα και για τα λεωφορεία ότι μπορεί να κάνει 1.5 ώρα να έρθει θα το έπαιρνα κατευθείαν με τα πόδια, αλλά δεν το ξέρω και περιμένω άδικα, αυτό με ενοχλεί περισσότερο
BaLsAmoMenos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Νταξει ναι ειναι τραγικο να περιμενεις 45+ λεπτα ενα λεωφορειο (ουτε ξερω ποσες χριστοπαναγιες εχω ριξει περιμενοντας) αλλα τις περισσοτερες φορες δεν φταινε οι οδηγοι των λεωφορειων αλλα κατι φουστρακια που παρκαρουν οπου γουσταρουν και εμποδιζουν την κυκλοφορια.
ikaruga24 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Νταξει ναι ειναι τραγικο να περιμενεις 45+ λεπτα ενα λεωφορειο (ουτε ξερω ποσες χριστοπαναγιες εχω ριξει περιμενοντας) αλλα τις περισσοτερες φορες δεν φταινε οι οδηγοι των λεωφορειων αλλα κατι φουστρακια που παρκαρουν οπου γουσταρουν και εμποδιζουν την κυκλοφορια. Αυτο το σκηνικο παιζει αρκετα και ειναι ακομα χειροτερα οταν μιλαμε για επαγγελματικα φορτηγακια που στηνονται στη σειρα. Στην Αθηνα δεν το εχω παρατηρησει τοσο πολυ αλλα εχω παρατηρησει οτι τα λεοφορεια ειναι αρκετα ποιο αραια στην κυκλοφορια τους σε σχεση με τη Θεσσαλονκιη. Στη Θεσσαλονκικη δεν ειναι λιγες οι φορες που θα δεις ορδη απο αστικα το ενα πισω απο το αλλο και μαλιστα με το ιδιο νουμερο να περιμενουν σειρα για τη σταση.
BaLsAmoMenos Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Και στην Αθηνα ειναι συχνο φαινομενο αυτο. Και με 3 λεωφορεια (ιδιο νουμερο) εχει γινει τετοιο σκηνικο. Αστα να πανε. Ενας και ενας ειναι ολοι οι κατοικοι αυτης της χωρας.
kabamaru21 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdf σχετικη προεκλογική μπούρδα.. περι επέκτασης του α.μετρο μεχρι να ολοκληρωθεί αυτη η μακαρονάδα, οι απογονοι μου θα εχουν delorean
Super Moderators Thresh Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 καλά είσαι, εδώ ακόμα προσπαθούν να τελειώσουν τους σταθμούς του Χολαργού και της Αγίας Παρασκευής που έπρεπε να έχουν παραδοθεί εδώ και πόσο καιρό...
gang Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 καλά είσαι, εδώ ακόμα προσπαθούν να τελειώσουν τους σταθμούς του Χολαργού και της Αγίας Παρασκευής που έπρεπε να έχουν παραδοθεί εδώ και πόσο καιρό... και του Χαΐδαρίου..
antonl Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 http://www.ametro.gr/files/pdf/AM_Sxedio_Anaptiksis_Grammon_Metro.pdfσχετικη προεκλογική μπούρδα.. περι επέκτασης του α.μετρο μεχρι να ολοκληρωθεί αυτη η μακαρονάδα, οι απογονοι μου θα εχουν delorean Εντάξει ούτε για πρωταπριλιάτικο δεν περνάει αυτό Εκτός κι αν είχαν κανα χρονοδιάγραμμα 150ετίας με δεδομένο ότι η ελληνική οικονομία θα ακμάζει.
oneofthem Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2010 κι εμένα τέτοιο χρονοδιάγραμμα μου ήρθε στο μυαλό εκτός και αν απέκτησαν εμπειρία από τις υπάρχουσες και τώρα κάνουν... παππάδες την αμέσως επόμενη (υποθέτω) αν κάνανε μόνο θα τους προσκυνάει κόσμος, συμπέφτει σε σημεία βέβαια αντί να βάζει και άλλες περιοχές αλλά πιστεύω με τα συγκεκριμένα σημεία θα αποφορτίσει πάααρα πολύ το κέντρο με ότι καλό συνεπάγεται αυτό
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.