Προς το περιεχόμενο

Με συμφέρει η μετακίνηση με τα ΜΜΜ;


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Και τι έκανες, δε γύρισες την πόλη;

Ή αν τη γύρισες, δεν έπαιρνες ΜΜΜ για να μην επιβαρύνεις τους ιθαγενείς;

Δημοσ.
σαφώς τη γύρισα (όσο πρόλαβα), σαφώς πήρα ΜΜΜ

χμμμ ......??

 

τοτε γτ σου φαινεται παραλογο που πανε στην ακροπολη μες τον καυσωνα;:rolleyes:

Δημοσ.
δεν συνεννοούμαστε, το αφήνω - πως τα συγκρίνετε αυτά ή δεν έχετε καταλάβει καθόλου τι λέω

 

 

40 παλικαρια απο την λε, απο την λεβααα αα δια

πανε για να πατησουνε την τροπο μωρ την τροποοο οο λιτσα

Δημοσ.

Πάντως το χάλι των Ελληνικών ΜΜΜ έιτε είναι χειμώνας είτε είναι καλοκαίρι δεν συγκρίνεται, κ δεν το λέω απλά για να το λέω. Έχω μετακινηθεί με ΜΜΜ σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις κ η διαφορά είναι χαοτική, με αποκορύφωμα το τελευταίο μ ταξίδι στην Στοκχόλμη, μετά το οποίο για ένα μήνα κάθε φορά που έμπαινα σε λεοφωρείο του ΟΑΣΘ μ ερχόταν να αρχίσω τις Χριστοπαναγίες. Οι άνθρωποι είναι έτη φωτός μπροστά. Εχουν στήσει μέσα στην πόλη ένα δίκτυο ΜΜΜ(λεοφωρεία-τραμ-μετρο) όπου όλα λειτουργουν κ συνδυάζονται με έναν απίστευτα απλό κ αποδοτικό τρόπο κ χαμηλό κόστος. Η φοιτητική κάρτα απεριορίστων κόστιζε 15ευρώ(για 15 μέρες αν θυμάμαι σωστά) κ πήγαινα παντού γρήγορα, χωρίς να χαθώ ούτε μια φορα, ενώ είχαν μελετήσει ακόμα κ τον αριθμό των επιβατών την εκάστοτε ώρα κ μέρα έτσι ωστε να ρυθμίσουν ανάλογα κ την πυκνότητα των δρομολογίων, Χαρακτηριστικά επι μια βδομάδα γυρνουσα όλη μέρα μέσα στην πόλη κ δεν θυμάμαι να μπήκα στο μετρο κ να μην βρήκα θέση να κάτσω πάνω από 1 ή 2 φορές. Να μην μιλήσω για τα σουηδικά τρένα σε σχέση με τον ΟΣΕ, εκέι η κατάσταση ξεφευγει υπερβολικά πολύ......

Δημοσ.

και δεν ειναι μονο στην σουηδια ετσι. το μετρο της αθηνας για να γινει λειτουργηκο πρεπει να αποκτησει τουλαχιστον 5 γραμμες ακομα και τα λεωφορεια κτλ να συνδεονται μαζι του

Δημοσ.
και δεν ειναι μονο στην σουηδια ετσι. το μετρο της αθηνας για να γινει λειτουργηκο πρεπει να αποκτησει τουλαχιστον 5 γραμμες ακομα και τα λεωφορεια κτλ να συνδεονται μαζι του

 

Δηλαδή να έχει 7 γραμμές συνολικά, συν 1 του ΗΣΑΠ; Όταν τελειώσουν το μετρό Θεσσαλονίκης θα τις φτιάξουν κι αυτές. Τώρα, όπου να 'ναι.

Δημοσ.
Δηλαδή να έχει 7 γραμμές συνολικά, συν 1 του ΗΣΑΠ; Όταν τελειώσουν το μετρό Θεσσαλονίκης θα τις φτιάξουν κι αυτές. Τώρα, όπου να 'ναι.

 

ε ναι προφανως. αν και μυριζομαι μια ελαφρια ειρωνια εδω, που ειναι το παραξενο; με το μεγεθος που εχει η αθηνα πολυ λογικο δεν ειναι; τα μετρο στο παρισι, λονδινο, μαδριτη εχουν μπρος απο 10 γραμμες το καθενα. 4 γραμμες εχουμε εδω στις βρυξελλες που ειναι ενα σκατο σε μπροστα στην αθηνα.

  • Super Moderators
Δημοσ.
Πάντως το χάλι των Ελληνικών ΜΜΜ έιτε είναι χειμώνας είτε είναι καλοκαίρι δεν συγκρίνεται, κ δεν το λέω απλά για να το λέω. Έχω μετακινηθεί με ΜΜΜ σε πολλές ευρωπαϊκές πόλεις κ η διαφορά είναι χαοτική, [...]

 

Συγγνώμη αλλά μήπως μπερδεύεις την κατάσταση στη Θεσσαλονίκη με την κατάσταση σε άλλες πόλεις; Ξέρεις, η εικόνα των ελληνικών ΜΜΜ δεν είναι μόνο ο ΟΑΣΘ. Σε διαβεβαιώ ότι στην Αθήνα που εργάζομαι, μετακινούμαι κατά 90% με ΜΜΜ και δεν θεωρώ καθόλου "χάλι" την κατάσταση.

 

και δεν ειναι μονο στην σουηδια ετσι. το μετρο της αθηνας για να γινει λειτουργηκο πρεπει να αποκτησει τουλαχιστον 5 γραμμες ακομα και τα λεωφορεια κτλ να συνδεονται μαζι του

 

Πέντε γραμμές ακόμη είναι υπερβολικό. Μία γραμμή ακόμη και επέκταση των σημερινών χρειάζεται η Αθήνα.

 

Μην ξεχνάς ότι οι Βρυξέλλες, στις οποίες ζεις, έχουν μόλις τρεις γραμμές (με την τρίτη να έχει προστεθεί σχετικά πρόσφατα) και έκταση πολύ μεγαλύτερη από την Αθήνα (αν μετρήσουμε το Tervuren από τη μία μεριά και το Heyzel από την άλλη). ;)

Δημοσ.

 

 

Πέντε γραμμές ακόμη είναι υπερβολικό. Μία γραμμή ακόμη και επέκταση των σημερινών χρειάζεται η Αθήνα.

 

Μην ξεχνάς ότι οι Βρυξέλλες, στις οποίες ζεις, έχουν μόλις τρεις γραμμές (με την τρίτη να έχει προστεθεί σχετικά πρόσφατα) και έκταση πολύ μεγαλύτερη από την Αθήνα (αν μετρήσουμε το Tervuren από τη μία μεριά και το Heyzel από την άλλη). ;)

 

ειναι περιοχες που δεν εχουν καθολου μετρο στην αθηνα η εστω ηλεκτρικο, ασε τα υπολοιπα μεσα υπολειτουργουν.

 

παντως με την καμια δεν ειναι μεγαλυτερες οι βρυξελλες απο την αθηνα. και απο προσωπικη πειρα δλδ το ξερω αλλα και για του λογου το αληθες συμφωνα με την βικιπεδια

 

βρυξελλες

- Region 161.4 km2 (62.2 sq mi) (ολοκληρες μαζι με τα προαστεια)

 

αθηνα

 

City

- Population: 745,514

- Area: 38.964 km2 (15 sq mi)

- Density: 19,133 /km2 (49,555 /sq mi)

Urban

- Population: 3,130,841

- Area: 411.717 km2 (159 sq mi)

- Density: 7,604 /km2 (19,695 /sq mi)

Metropolitan

- Population: 3,686,371

- Area: 2,928.717 km2 (1,131 sq mi)

- Density: 1,259 /km2 (3,260 /sq mi)

 

 

το κεντρο δλδ της αθηνας ειναι μικροτερο.

Δημοσ.
ε ναι προφανως. αν και μυριζομαι μια ελαφρια ειρωνια εδω, που ειναι το παραξενο; με το μεγεθος που εχει η αθηνα πολυ λογικο δεν ειναι; τα μετρο στο παρισι, λονδινο, μαδριτη εχουν μπρος απο 10 γραμμες το καθενα. 4 γραμμες εχουμε εδω στις βρυξελλες που ειναι ενα σκατο σε μπροστα στην αθηνα.

 

Ειρωνεία, ναι. Όταν υπάρχει η ιστορία με το μετρό Θεσσαλονίκης πώς περιμένεις να δημιουργηθούν 5 γραμμές έτσι; Αν θέλουμε ένα δίκτυο σαν της Βιέννης για παράδειγμα, (το χρησιμοποιώ ως παράδειγμα επειδή έτυχε να βρεθώ εκεί πρόσφατα και είδα κάποια πράγματα, σε άλλες χώρες δεν έχω βρεθεί) πρέπει να αποκτήσουμε και ανάλογη νοοτροπία θαρρώ.

 

Να θυμίσω επίσης πως το αθηναϊκό μετρό άρχισε να λειτουργεί μόλις το 2000.

 

Έτσι πληροφοριακά πάντως, στις χώρες που αναφέρεις, πόσο έχει το εισιτήριο για μετρό;

 

Πέντε γραμμές ακόμη είναι υπερβολικό. Μία γραμμή ακόμη και επέκταση των σημερινών χρειάζεται η Αθήνα.

 

Αυτό πάνω κάτω είναι και το σχέδιο.

  • Super Moderators
Δημοσ.
ειναι περιοχες που δεν εχουν καθολου μετρο στην αθηνα η εστω ηλεκτρικο, ασε τα υπολοιπα μεσα υπολειτουργουν.

Αυτές τις περιοχές καλύπτονται με μία (1) γραμμή Μετρό, όχι με πέντε. :-)

 

Τα υπόλοιπα μέσα δεν υπολειτουργούν καθόλου. Τόσο τα τρόλλεϋ όσο και τα αστικά λεωφορεία λειτουργούν κανονικότατα.

 

Το Τραμ, δυστυχώς, είναι αποτυχία. Καμία σχέση με το Τραμ (το παλιό Pre-Metro) στις Βρυξέλλες, που έχει εκτεταμένο δίκτυο και υπόγειους σταθμούς.

 

 

Offtopic:

 

παντως με την καμια δεν ειναι μεγαλυτερες οι βρυξελλες απο την αθηνα. και απο προσωπικη πειρα δλδ το ξερω αλλα και για του λογου το αληθες συμφωνα με την βικιπεδια

 

βρυξελλες

- Region 161.4 km2 (62.2 sq mi) (ολοκληρες μαζι με τα προαστεια)

 

αθηνα

 

City

- Population: 745,514

- Area: 38.964 km2 (15 sq mi)

- Density: 19,133 /km2 (49,555 /sq mi)

Urban

- Population: 3,130,841

- Area: 411.717 km2 (159 sq mi)

- Density: 7,604 /km2 (19,695 /sq mi)

Metropolitan

- Population: 3,686,371

- Area: 2,928.717 km2 (1,131 sq mi)

- Density: 1,259 /km2 (3,260 /sq mi)

 

 

το κεντρο δλδ της αθηνας ειναι μικροτερο.

 

Από το επίσημο site της Région de Bruxelles-Capitale:

 

La Région de Bruxelles-Capitale exerce ses compétences sur le territoire constitué par les 19 communes bruxelloises. Ce territoire s’étend sur 162 km2.

 

Είναι οι κλασσικοί 19 δήμοι των Βρυξελλών. Δεν συμπεριλαμβάνει δηλαδή τα περίχωρα (βλ. το Κraainem, το Tervuren, το Rhode-Saint-Genèse, το Waterloo και άλλα εξωτικά μέρη). ;)

 

Οπότε είναι άμεσα συγκρίσιμο με τα... περίπου 39 km2 των Αθηνών που συνιστούν την πόλη των Αθηνών.

Εκτός αν πρέπει να μετρήσουμε και την Άνοιξη ή την Βούλα. Οπότε η πόλη γιγαντώνεται. Αλλά τότε πρέπει να μετρήσουμε και τους περιφερειακούς δήμους των Βρυξελλών... :-)

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...