Προς το περιεχόμενο

Με συμφέρει η μετακίνηση με τα ΜΜΜ;


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το κόστος για ένα γέμισμα στην περιοχή μου είναι κάτι λιγότερο από 50€. Σε κάπως «μεικτή» διαδρομή (30% εθνική, το υπόλοιπο πόλη) βγαίνουν περί τα 450 χιλιόμετρα.

 

Η απόσταση από το σπίτι μου έως τη σχολή μου είναι 7 χιλιόμετρα περίπου... που σημαίνει ότι μπορώ να κάνω 60+ δρομολόγια πρωτού ξαναχρειαστεί να βάλω το χέρι στην τσέπη. Με τα ΜΜΜ χρειάζομαι δύο εισιτήρια (αλλάζω γραμμή δυστυχώς) για μία διαδρομή, οπότε το αντίστοιχο κόστος για τον ίδιο αριθμό διαδρομών είναι... 84€. Επίσης με το αυτοκίνητο μπορώ να μεταφέρω πράγματα, δε σαρδελοποιούμαι, δεν έχω αναμονή σε στάσεις και δε σταματάει στις 23:00. Ούτε φοβάμαι μη πιάσει βροχή και γίνω παπί μέχρι να έρθει. Δηλαδή τρελά value-add, τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο ακόμα πιο ελκυστικό.

 

Ασφάλειες δε περιλαμβάνω, καθώς τις πληρώνεις είτε το χρησιμοποιείς είτε όχι, δεν αλλάζει τίποτα στο κόστος.

 

Είναι ιδέα μου ή με συμφέρει τραγικά η χρήση του αυτοκινήτου αντί των ΜΜΜ (σε αντίθεση με τις όποιες αντι-αυτοκινητιστικές καμπάνιες); :fear:

  • Απαντ. 107
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Μη βλέπεις τον κόσμο μέσα πό τον μικρόκοσμό σου. Υπάρχουν πολλές παράμετροι που επηρρεάζουν θετικά τη ζωή σου εάν χρησιμοποιείς τα ΜΜΜ

Στις μεγάλες πόλεις τα εισιτήρια του αστικού είναι πολλαπλών διαδρομών.

Δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζεις τις ασφάλειες και τα τέλη. Είναι κι αυτά στα έξοδα του αυτοκινήτου, είτε μας αρέσει είτε όχι.

Και αν εσένα προσωπικά σε συμφέρει, ΟΚ καλές βόλτες, αλλά αυτό αφορά μόνο εσένα.

Δημοσ.
Το κόστος για ένα γέμισμα στην περιοχή μου είναι κάτι λιγότερο από 50€. Σε κάπως «μεικτή» διαδρομή (30% εθνική, το υπόλοιπο πόλη) βγαίνουν περί τα 450 χιλιόμετρα.

 

Η απόσταση από το σπίτι μου έως τη σχολή μου είναι 7 χιλιόμετρα περίπου... που σημαίνει ότι μπορώ να κάνω 60+ δρομολόγια πρωτού ξαναχρειαστεί να βάλω το χέρι στην τσέπη. Με τα ΜΜΜ χρειάζομαι δύο εισιτήρια (αλλάζω γραμμή δυστυχώς) για μία διαδρομή, οπότε το αντίστοιχο κόστος για τον ίδιο αριθμό διαδρομών είναι... 84€. Επίσης με το αυτοκίνητο μπορώ να μεταφέρω πράγματα, δε σαρδελοποιούμαι, δεν έχω αναμονή σε στάσεις και δε σταματάει στις 23:00. Ούτε φοβάμαι μη πιάσει βροχή και γίνω παπί μέχρι να έρθει. Δηλαδή τρελά value-add, τα οποία κάνουν το αυτοκίνητο ακόμα πιο ελκυστικό.

 

Ασφάλειες δε περιλαμβάνω, καθώς τις πληρώνεις είτε το χρησιμοποιείς είτε όχι, δεν αλλάζει τίποτα στο κόστος.

 

Είναι ιδέα μου ή με συμφέρει τραγικά η χρήση του αυτοκινήτου αντί των ΜΜΜ (σε αντίθεση με τις όποιες αντι-αυτοκινητιστικές καμπάνιες); :fear:

 

 

ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΣ και με ΟΛΟΥΣ τους παράγοντες υπόψιν δε σε συμφέρει. Γιατί απο την αρχή δεν υπολογίζεις ασφάλειες,κόστος συντήρησης,τέλη κυκλοφορίας. Αλλά αν δε τα βάλεις στο παιχνίδι ΝΑΙ συμφέρει εσένα προσωπικά. Το σύνολο και το περιβάλλον ΟΧΙ.

Δημοσ.

Τι 84 ευρώ; 60 διαδρομές αλέ ρετούρ, δηλαδή 120 διαδρομές επί 50 λεπτά του ευρώ, 60 ευρώ.

10 ευρώ παραπάνω από το αμάξι σα να λέμε και χωρίς την άνεση. Αν δεν παίζει πρόβλημα κίνησης εκεί που κινείσαι (να μας πεις και που είναι να πάω να κάνω πικνικ) και βρίσκεις να παρκάρεις (να φέρω και φίλους), προφανώς αμάξι. Αν κάνεις μιάμιση ώρα παραπάνω όμως και καβαλάς βερυκοκιές για να παρκάρεις, ε προφανώς δεν αξίζει τον κόπο.

Δημοσ.

Βγάζει έξω τέλη κυκλοφορίας ασφάλειες κτλ γιατί και να μην χρησιμοποιεί το αμάξι, πάλι τα πληρώνει. Βέβαια αυτό που λέει και ο Luci πρέπει να το λάβουμε υπόψη.

Εγώ πχ για να πάω στην δουλεία θέλω κανα 30λεπτο με κίνηση και έχει πάρκινγκ, αν πάω με ΜΜM θέλω 2 λεωφορεία με κίνηση τουάχιστον 45λεπτο

Δημοσ.
ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΩΣ και με ΟΛΟΥΣ τους παράγοντες υπόψιν δε σε συμφέρει. Γιατί απο την αρχή δεν υπολογίζεις ασφάλειες,κόστος συντήρησης,τέλη κυκλοφορίας. Αλλά αν δε τα βάλεις στο παιχνίδι ΝΑΙ συμφέρει εσένα προσωπικά. Το σύνολο και το περιβάλλον ΟΧΙ.

 

Για το περιβάλλον εντάξει, απλά τα άλλα κόστη που λες δεν τα υπολογίζει γιατί είπε πως το αμάξι θα το έχει έτσι κι αλλιώς. Άλλο αν το πούλαγε.

 

Πάντως ναι, πολλές φορές το αμάξι συμφέρει. Στην αθήνα πχ, αν πηγαίνεις δουλειά/σχολή/βόλτα το πρωι (1 ευρώ εισητήριο) και γυρνάς μεσημέρι/απόγευμα/βράδυ (άλλο ένα ευρώ εισητήριο), θέλεις σύνολο 2 ευρώ την ημέρα. Πες επί 6 μέρες, 12 ευρώ την εβδομάδα. Ανάλογα τη διαδρομή που κάνεις βγαίνεις και με 15 ευρώ βενζίνη.

Δημοσ.

Ο SpY ας πούμε θα ήταν κουφό να πάρει ΜΜΜ ε, ειδικά όταν δεν παίζει μετρό στη μέση αλλά μόνο λεωφορεία. Αλλά τις προάλλες που 'χα πάει Αιγάλεω ας πούμε (από Σταυρό) έκανα μια ώρα με ΜΜΜ. Αν πήγαινα με αμάξι, θα έκανα τη διπλάσια ώρα εκτός αν πήγαινα μέσω αττικής (5 ευρώ πηγαινέλα).

Δημοσ.

Ασφάλειες και τέλη προφανώς και ΔΕΝ θα υπολογίσω. Αφού τις πληρώνεις είτε πηγαίνεις με το αμάξι είτε όχι. Και με τα πόδια να πηγαίνω, την ασφάλεια την πληρώνω. :rolleyes:

 

Στη δικιά μας μεγάλη πόλη (Ηράκλειο) όμως το εισιτήριο είναι για μία διαδρομή, μέχρι να κατέβεις από το λεωφορείο. Δεν είναι για 1,5 ώρα όπως της πρωτεύουσας. Οπότε χρειάζομαι δύο χαρτάκια (κόστος 0.70€ το καθένα, για φοιτητικό πάντα) μέχρι τον προορισμό μου. Που για 60 διαδρομές (δηλαδή 120 εισιτήρια) μας κάνουν 84€. Η σχολή μου έχει άδειο (όχι απλά άνετο) parking, και την εθνική μέχρι εκεί... δε την έχω πετύχει ποτέ με κίνηση. Αντιθέτως οι δρόμοι που ακολουθεί το αστικό, μέσα από το κέντρο, είναι μόνικα φρακαρισμένοι.

Δημοσ.

Ε, νομίζω ότι σε συμφέρει χαλαρά το αμάξι. Όλο το θέμα είναι το πάρκινγκ. Αν έχεις και στο σπίτι όταν γυρνάς, μια χαρά.

Δημοσ.

Άνετα αμάξι, άνετα όμως. Άδειο πάρκι, όχι μετρό, αμφιβάλλω αν παίζουν λεωφορειόδρομοι, 0.70 το φοιτητικό, αμαξόνι στεγνά.

Δημοσ.

Σκέφτομαι οτι οι προηγούμενοι που έθεσαν σαν θέμα το περιβάλλον έχουν πολύ ελεύθερο χρόνο.

Για να παω στη δουλειά με αυτοκίνητο ειναι 20-30 λεπτά ανάλογα της κίνησης

Για να παω με ΜΜΜ θέλω μιαμιση ωριτσα στο χαλαρό. 2 γραμμες και γυρω γυρω ολοι.

για τη σχολη θελω 15 λεπτα με το παρκαρισμα ενω οταν το εκανα με λεωφορειο αν ημουν στα 45 λεπτα ημουν ευτυχης. Εκανα συνηθως μια ωρα.

Αν βόλευε το μετρό δεν το συζητώ οτι θα το προτιμούσα. Αλλα για την κοντινοτερη σταση θελω μιση ωρα.

Οποτε τα βαζω κατω και λεω, και παραπανω που μου στοιχιζει χαλαλι για τις ωρες που κερδιζω.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Για να πάω στη δουλειά, θέλω εξήντα (60) λεπτά door-to-door με τα ΜΜΜ (αυτοκίνητο μέχρι τον πιο κοντινό σταθμό, Μετρό, περπάτημα 7 λεπτά). Υπολογίζω περίπου 50 ευρώ βενζίνη το μήνα + 29 ευρώ το μήνα σε εισιτήρια (κόστος ετήσιας κάρτας στον ΟΑΣΑ δια 12 μήνες) + 49 ευρώ κόστος μηνιαίας στάθμευσης. Σύνολο εξόδων μηνός 128 ευρώ, άντε με τη στρογγυλοποίηση 130 ευρώ.

 

Για να πάω στη δουλειά, θέλω περίπου 35 λεπτά με το αυτοκίνητο (αν πηγαίνω με 100-120 χλμ/ώρα στην Περιφεριακή Υμητού) με κανονικές συνθήκες. Αν βρέχει καταρακτωδώς ή κάποιος έχει κλείσει κάποια βασική αρτηρία του κέντρου, από 45 έως και 100 λεπτά. Υπολογίζω περίπου 150 ευρώ βενζίνη τον μήνα + περίπου 110 ευρώ τον μήνα τέλη Αττικής Οδού + 150 ευρώ κόστος μηνιαίας στάθμευσης. Σύνολο εξόδων μηνός 410 ευρώ.

 

Ηθικόν δίδαγμα: Τα πάντα είναι σχετικά. :-)

Δημοσ.

Τεχνικά δεν χρησιμοποιεις ΜΜΜ αφου πας μεχρι το μετρο με αυτοκινητο.

Και στο Μετρο βρισκεις να παρκάρεις? Πόση ώρα θα ήθελες αν πήγαινες με λεωφορειο μεχρι μετρο (αν υπάρχει)?

  • Super Moderators
Δημοσ.
Τεχνικά δεν χρησιμοποιεις ΜΜΜ αφου πας μεχρι το μετρο με αυτοκινητο.

Και στο Μετρο βρισκεις να παρκάρεις? Πόση ώρα θα ήθελες αν πήγαινες με λεωφορειο μεχρι μετρο (αν υπάρχει)?

 

Από Ραφήνα μέχρι τον σταθμό Παλλήνη (Προαστιακού - Μετρό Αεροδρομίου) κάνω γύρω στα 15-20 λεπτά. Έχει ιδιωτικό πάρκινγκ (βλ. κόστος στάθμευσης παραπάνω) δίπλα στον σταθμό, το οποίο πληρώνω με τον μήνα και έχω πάντα θέση.

 

Αν πήγαινα με λεωφορείο από το σπίτι μου μέχρι τον σταθμό του Μετρό, θα έπρεπε να πάρω το υπεραστικό ΚΤΕΛ και να επιβαρυνθώ με 4 περίπου ευρώ την ημέρα (μαζί με την επιστροφή φυσικά) και να προσθέσω και περίπου 10-15 λεπτά στο συνολικό travel plan (ανάλογα την κίνηση στη Λεωφ. Μαραθώνος, τους καλοκαιρινούς μήνες διογκούται).

 

Δεν είναι το κόστος που με αποτρέπει (αν και είναι σχεδόν διπλάσιο από το κόστος στάθμευσης που καταβάλω τώρα) αλλά το γεγονός ότι η έλευση του ΚΤΕΛ κατά την επιστροφή μου από τη δουλειά στο σπίτι εξαρτάται από την κίνηση στην Αθήνα γιατί το υπεραστικό λεωφορείο ξεκινά από Πεδίον του Άρεως και διασχίζει σχεδόν όλη την Λ. Αλεξάνδρας και το σύνολο της Λεωφ. Μεσογείων, οπότε έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να μην έρθει στην ώρα του.

Δημοσ.

Η περίπτωσή σου είναι διαφορετική γιατί μένεις εκτός πόλης.

Στην πρωτη δική μου περίπτωση είναι 11,5 κμ εντός πόλης και στην δεύτερη 5,8 κμ.

Θεωρώ λοιπόν τα 5,8 κμ σε μια ώρα καταστροφικό για τα νεύρα μου και ανεπανόρθωτη την ώρα που χάνω απο την ανάπαυση

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...