BlizardBill Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2001 Girioni den prepei na milas etsi,giati se auto to epipedo o antilogos einai eukolos.<P>An esi den pisteueis se theo giati den exeis perisotero mialo apo ta zoa pou kai auta blepoun etsi ton kosmo an den pisteueis giati fovase ti tha patheis, an den pisteueis giati theleis na klebeis na skotoneis i na anastiseis ton nazismo einai diko sou problima, sto kato -kato ksereis pos kati parapano iparxei apo auto pou blepei i epistimi alla ethelotifleis.<BR>Iparxoun theories pou exoun strepsei tin prosoxi sou sto pos tha epiblitheis sto kopadi sou i sti kinonia me ta mesa pou exeis kai den exeoun xoro gia alla.Jipna.<P>Edo den prepei na milame etsi giati kakoi iparxoun kai stis dio meries,aplos na antalaksoume apopseis .Blepeis pos kai ego eno simfono mazi sou fenete na se prosbalo opos ekanes kai esi proigoumenos?tespa signomi ek ton proteron.
Γηρυόνης Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2001 Δεν έχω σκοπό να γίνω εριστικός και ζητώ συγγνώμη αν προσέβαλα κάποιους. Το θέμα εδώ δεν είναι ότι πολλοι πιστεύουνε σε κάποιον θεό (ας πούμε το χριστιανικό γιατί μιλάμε για Ελλάδα περισσότερο) αλλά το ότι πιστεύουνε και λατρεύουνε μία θρησκεία η οποία έχει επιφέρει τα πάνδεινα στον Ελληνισμό.
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2001 kanies ena megalo lathos kamia thriskia den kanei kako se kanena alla aytoi pou - kai kala - tin ekprosopeuoyn. stin dikia mas periptosi aytoi oi kapoioi einai oi filtatoi papades pou mpporei na einai kai oi xeiroteroi anthropoi toy planiti. simfono oti oi papades kai oi klirikoi mas kratisan apo to na anptixthoume koinonika kai pneymatika alla den mporo na agnoiso to gegonos oti tin ellada tin diatirisan aftoi mesa apo 400 xronia sklavias. kai otan leo aftoi den enoo ton papa mixali i ton xrostodoulo enoo kapoious anthropous pou logo tis epiroeis pou eixan ston aplo kosmo kataferan na kratisoun to elliniko pneyma.<BR>prosopika den gnorizo an iparxei theos kai den einai kati pou skopeyo na trelatho gia na matho. otan ipa pos pisteyo oti iparxei kati parapano pera apo tin anthropini antilipsi enousa mia dinami( me tin allithini enoia tis leksis )den ksero an eixe kapoio kosmogoniko sxedio i an exei kapoio prosopo alla ksero oti iparxei mono kai logo tou oti iparxoume. emeis o aeras ta fyta i gi o kosmos ollos. <P>kai na kano mia protasi na ekfraso mia idea. sou exei perasei pote apo to mialo oti o xristos o voudas kai opoios nane mporei apla na itan kapioi anthropoi pou idan esto stigmiea mia eikona apo tin aperanti iparksi kai idan tin teleia isoropia tis fiseos kai prospathisan na metadosun aftin ston kosmo me ton monadiko tropo pou mporousan stin epoxi toys' tin thriskia ton theo. tora an ola afta ginan opos grafoun oi 'agies' grafes mas den ksero proton giati den imoun ekei kai deyteron giati osa eixan graftei itan gia mia koinonia agramaton anthropon pou eprepe na tous diigitheis paramithakia gia na katalavoun kapoies vasikes arxes xoris na prepei na tous piezeis kai na tous kinigas apo poiso me nomous kai prepei.
sasa Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2001 panta oi an8rwpoi,gia na e3hghsoun katastaseis kai fainomena pou de mporousan na katanohsoun kai tous prokalousan deos,ta apedidan sth 8rhskeia kai sto 8eo.Etsi stis arxaies 8rhskeies uphrxe 8eos pou antiproswpeue ton hlio,ta kairika fainomena klp.Shmera o monos fobos tou an8rwpou h estw o pio entonos einai o 8anatos.Ki ekei akribws erxetai h 8rhskeia na dwsei apanthseis kai na dwsei parhgoria ston an8rwpo.Den eimai apoluth sto oti den uparxei 8eos,apla de 8elw na pisteuw se pragmata ta opoia de mporw na apodei3w me th logikh mou.Ki epeidh h 8rhskeia,opoia ki an einai auth,de sthrizetai se episthmonika dedomena den einai dunato na mas kaluptei apoluta.Allwste an den amfiballoume twra pou eimaste neoi,de 8a to kanoume pote.
BlizardBill Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 2 Δεκεμβρίου 2001 Paidia kali i logiki kai to psaximo gia apodikseis alla exete kai to nou sas min sklabothite apo ti logiki.<BR>Giati panta tha iparxei kapoios pio ejipnos apo esas me kalitera epixeirimata apo ta dika sas, me perrisotera stixeia kai xrono kai fobame oti an pragmatika basizeste gia ola sti logiki tha kataligete panta na akolouthite allous,isos malista anthropous me psixri logiki,isos kai enos ilektronikou ipologisti kai den tha to katalabenete.i skepsi sas tha einai problepsimi kai tha plathete apo autous pou meletane kai parousiazoun ta stoixeia apos theloun.Oso pio neos eisai malista toso pio adinamos se ponirous pou tha se jegelasoun.<P>Fantastite ti dinami tha pernane akoma kai oi sklaboi ston arxaio kosmo an pisteuane ston xristo, se sxesi me tin ipodoulosi pou tha niothan an kserane pos einai amatheis, xazoi, xoris stixeia kai gnoseis,ara tha ajizoun na einai stin thesi pou briskontai.<P>An prepei na psaxnoume gia ola stixeia, akoma kai gia themata opos o theos pou i epistimi exei mikri dinami,tote oi pio aples apofaseis prepi na pernontai kai autes basi stixeion mono.Kai monades pou den exoun eparki pliroforisi bgazoun lathos simperasma.Prepei i na tis ftiaxoume i na tis aposindesoume.Milao gia anthropous etsi?
Γηρυόνης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Αυτό που λες εσύ για το Χριστό και το Βούδα: <<kai na kano mia protasi na ekfraso mia idea. sou exei perasei pote apo to mialo oti o xristos o voudas kai opoios nane mporei apla na itan kapioi anthropoi pou idan esto stigmiea mia eikona apo tin aperanti iparksi kai idan tin teleia isoropia tis fiseos kai prospathisan na metadosun aftin ston kosmo me ton monadiko tropo pou mporousan stin epoxi toys' tin thriskia ton theo.>> φαίνεται πολύ πιο πιστευτό από αυτά που προσπαθούνε να μας περάσουνε και πολύ πιο κοντά στο πως βλέπω εγώ το Χριστό. Αυτό που πιστεύω είναι ότι ο Ιησούς υπήρξε ως ιστορικό πρόσωπο αλλά δεν ήτανε έτσι όπως μας τον περιγράφουνε οι γραφές. Ήτανε πιο απλός και λιγότερο θεϊκός. Δίδαξε βέβαια την ειρήνη και την αγάπη αλλά οι διδαχές του δεν ήτανε θεόπνεστες. Αν με ρωτούσες εμένα θα τον παρομοίαζα με το Σωκράτη ως προς τους λόγους του (που λίγο πολύ είχανε και οι δύο την ίδια τύχη. Τον έναν τον δηλητηρίασαν και τον άλλον τον σταύρωσαν).<P> Για τα σχεδόν 400 χρόνια σκλαβιάς τα έχω πει και σε άλλο θέμα και θα τα ξαναπώ. Δεν πιστεύω ότι ο χριστιανισμός ήτανε αυτός που κράτησε το έθνος ζωντανό αλλά η ιδέα της θρησκείας. Για να σου το δώσω να το καταλάβεις με πιο απλά λόγια: Και στο Δωδεκάθεο/Μωαμεθανισμό(εδώ βάζεις όποια θρησκεάι θέλεις) να πιστεύανε οι Έλληνες πάλι αυτό θα τους κρατούσε ζωντανούς και ενωμένους.<P> Και επιπλέον μην ξεχνάς πολλούς επίσημους αφορισμούς αγωνιστών από την εκκλησία. Ακόμα και η ίδια η επανάσταση είχε αφοριστεί επισήμως ως έργο του Σατανά. Βλέπεις λοιπόν ότι ο ρόλος της εκκλησίας κατά τα δύσκολα χρόνια δεν είναι ακριβώς έτσι όπως φαίνεται.
lalaki_2 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 re paidia kserete ti pisteyo?oti to thema to zalisame kai oti pote den tha yparksei apanthsh pou tha kanei tous pantes na sopasoun opote as liksoume to thema edo giati opos oloi kseroume einai kai poly polysyzhthmeno kai as afhsoume na skeftoune oi episthmones kai oi arxaiologoi gia ayta outos h allos kai na apodeiksoume kati tha kataferoume na peisoume tous antropous pou pisteyoun tosa xronia se oti pisteyoun na alaksoun apo th mia mera sthn allh???stamathste kai asxolhthite me tis panemorfes giortes ton xristougennon oi opoies erxontai!!!!!!!!!!
DuHast Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Ε βαιβεα ναι το ζαλισαμε.. Τα σοβαρα θεματα κατα την γνωμη δεν καταντανε και τοσο ευκολα κουραστικα ρε παιδια.. Τα ιδια μυαλια ειχε και ο (την εχω δει εξουσια και ετσι) sean που εκλεισε το αλλο topic.. Ενα topic που αφορουσε ολους μας.. A που ξερεις μπορει να κλησει και αυτο .. Ελπιζω οχι ! <P>Merry Christmas<p>[ 03-12-2001: Message edited by: DuHast ]
Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Κύριοι,<BR>Το ζήτημα αγαπητέ BlizardBill δεν είναι να υπάρξει ή όχι «αποστομωτική απάντηση». Δεν νομίζω ότι είναι πρόθεση κανενός από εμάς.<BR>Το ζήτημα όπως έχει πει και ο Γηριόνης, είναι η <BR><B>ανταλλαγή απόψεων. </B>Εγώ προσωπικά δεν είδα κανέναν να παθαίνει το παραμικρό από την χρήση της λογικής αγαπητέ BlizardBill.<BR>Αντιθέτως υπάρχουν πολλά παραδείγματα που ο θρησκευτικός φανατισμός έβλαψε παρά ωφέλησε αυτόν τον τόπο. Ας μην ξεχνάμε ότι επί αυτοκράτορα Ιουστινιανού, κάηκαν οι βιβλιοθήκες με αρχαία βιβλία καθώς και συνέβη η πλήρης καταστροφή των Πλατωνικών σχολών.<BR>Αν ο άνθρωπος δεν ακολουθούσε την λογική και δεν <B>αμφέβαλε</B>, δεν θα υπήρχε ο Γαλιλαίος και ο κόσμος θα πίστευε ακόμα ότι η γη είναι επίπεδη, μόνο και μόνο επειδή δεν το είπε ο Αριστοτέλης. ʼνθρωποι κάηκαν στην πυρά για τις αμφιβολίες τους.<BR>Το ερώτημα είναι αν πιστεύουμε ότι υπάρχει Θεός.<BR>Εγώ δεν το πιστεύω. Τουλάχιστον δεν πιστεύω στον Χριστιανικό πανάγαθο, πολυεύσπλαχνο, πανάρετο, παντοδύναμο Θεό, που αφήνει τα πεθαίνουν αθώα παιδιά από πείνα, από αρρώστιες, από πολέμους. <BR>Θα μου πείτε ότι ο Θεός, έπλασε τον άνθρωπο και τον άφησε ελεύθερο να ζήσει όπως εκείνος νομίζει. ΕΛΕΥΘΕΡΟ.<BR>Το βρίσκω μια παιδαριώδη δικαιολογία, για να εξηγήσουμε την αδυναμία του Χριστιανικού Θεού με τις ανθρώπινες ιδιότητες (ουσίες) να επέμβει.<BR><B>ʼλλωστε κατ εικόνα και καθ ομοίωση δεν τον έφτιαξε τον άνθρωπο;</B><BR>Επειδή δεν μπορούμε να αντιληφθούμε την μαγεία της δημιουργίας και του σύμπαντος δεν είναι απαραίτητο να καταφεύγουμε στον Θεϊσμό;<BR>Και οι αρχαίοι έλληνες ήταν Θεϊστές, αλλά πίστευαν ότι οι Θεοί υπήρξαν μετά την ΥΛΗ και όχι πριν.
BlizardBill Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 >>Εγώ προσωπικά δεν είδα κανέναν να παθαίνει το παραμικρό από την χρήση της λογικής αγαπητέ BlizardBill.<BR>Auto einai to simeio pou diafono pio entona.<BR>Xrisimopoiontas tin logiki apo moni tis mporei na ftaseis se olon ton idon ta katastrofika apotelesmata kai exo pei kai arketa pio palia.<BR><BR>Logiko den einai pou diakindineuoume tin akereotita mas odigontas autokinito? pernoume to risko gia to simferon mas.<BR>Logiko den einai na klepso kapion kai na diakindinepso tin zoi mou? Perno to risko mou. <BR>Logiko den einai na diakindinepso tin zoi mou gia na kataktiso mia alli xora ? tha peraso kalitera.<BR>As min afiso i apli logiki me tin boithia kai lathos stixeion pou mporei na odigisei...<BR>An oi nees anakalipseis DNA deijoun pos oi mauroi kai oi ginekes einai poli katoteres apo tous germanous ti tha poume? Mono oti exei ksanaginei auto kai perimene, isos allajei pali, min tou dineis simasia.
Γηρυόνης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Blizzard θα διαφωνήσω.Αυτοί που έχουεν κάνει καταστροφές με το πρόσχημα της λογικής στην πραγματικότηατ ήτανε τρελλοί ή, στην καλύτερη περίπτωση, παρανοϊκοί. Γιατί αν ο Χίτλερ (παράδειγμα δίνω) έσφαξε χιλιάδες εβραίους δεν το έκανε γιατί ήτανε λογικός αλλά γιατί ήτανε τρελλός.<P> Αν θέλεις να βγεις μία βόλτα με το αυτοκίνητο η λογική σου σου λέει ότι ίσως να γίνει ατύχημα. Αλλά πάλι η λογική είναι που σου λέει ότι έχεις λίγες πιθανότητες να γίνει ατύχημα.<P> Μην ξεχνάς ότι πάντοτε ο άνθρωπος προόδευσε με τη λογική. Θα είχαμε ποτέ ανακαλύψει την πενικιλίνη αν λέγαμε συνέχεια <<είναι θέλημα θεού να γιατρευτεί ή να πεθάνει>>; Βλέπεις λοιπόν ότι η λογική είναι αυή που ωθεί τα πάντα.<P> Το να κάθομαι κάτω από ένα δέντρο, να κλαίω και να θρηνώ τον καλό θεούλη να το κάνει να μου δώσει φρούτα δε στέκει. Αν δεν το φροντίσω, σκαλίσω, ποτίσω τότε δε γίνεται τίποτα.<P> Ο θεός υπάρχει από τη στιγμή που θέλουμε εμείς να υπάρχει. Όταν πάρεις τη ζωή σου στα χέρια σου τότε σταματάει να υπάρχει.
BlizardBill Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Ok girioni exeis dikio alla dose mia eukoli kai logiki apantisi sta erotimata pou theto.<BR>opos i logiki leei oti exo liges pithanotites na skototho to idio den leei kai gia tis pithanotites na piasto an klepso....<BR>Giati na min to kaneis esi kai o kathe enas pou basizete stin logiki?<BR>Opos esi tha peis mia logiki apopsi giati den prepei na klepso enas allos isos pei mia logiki apopsi giati preepi na klepseis kai paei legontas.<BR>Sto telos pali kataligoume sti maxi kalou me kako alla dennpisteuo pos to kalo exei perisoteres pithanotites apo oti me ti pisti.<BR>Exalou se kathe logiki sitisisi se auto to epipedo anamenete na iparxoun simbibasmoi kai diaforetikes ektimiseis ,mporei se ena kratos na epikratisei i mia apopsi, se ena allo i alli... den eimai telika aisiodojos.
Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Κύριοι,<BR>Μήπως πρέπει να καταλάβουμε τι σημαίνει «λογική»,<BR>Λογική είναι κλάδος της φιλοσοφίας που εξετάζει την διεργασία και την δομή της ορθής σκέψης.<BR>Νομίζω πως δεν έχει να κάνει με τις πιθανότητες να σκοτωθούμε σε τροχαίο ατύχημα, ή πόσες πιθανότητες αν κουτυυλίσουμε με δύναμη σε ένα δένδρο ή αν κλέψουμε το βενζινάδικο της ΒΡ!<BR>Η ορθή σκέψη ερευνά την αλήθεια (όπως και η φιλοσοφία). Το τι συμβαίνει πραγματικά κι όχι τι βλέπουμε εμείς πίσω από τα χρωματισμένα μας γυαλιά (όποια κι αν είναι αυτά).
BlizardBill Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Kai ti leei i orthi skepsi kai i filosofia gia to ti simbenei pragmatika an klepso kai skotoso?<BR>Exei epixirimata i oxi?<BR>Ego pantos den blepo kamia ksekathari apantisi an basisto se auto pou ego leo psixri logiki gia polla themata simantikotata.
Ν._Βοναπάρτης Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2001 Αγαπητέ BlizardBill,<P>Η λογική σαν κλάδος της φιλοσοφίας δεν έχει να ασχοληθεί με το αν εσύ σκοτώσεις ή κλάψεις. Αυτό είναι μια πραγματικότητα (η κλοπή).<BR>Η φιλοσοφία έχει σκοπό να εξετάσει την πραγματικότητα από την εξής θέση:<BR>1)Πότε η συμπεριφορά του ανθρώπου είναι σωστή και πότε λαθεμένη<BR>2)Πότε η συμπεριφορά του ανθρώπου είναι ηθικά αποδεκτή και ποιά είναι κατακριτέα<BR>3)Ποιά πράγματα είναι ηθικά άξια αυτά καθ αυτά;<BR>Για να απαντήσει σε τέτοιου είδους προβληματισμούς σαν εργαλείο χρησιμοποιεί την λογική. Την ορθή σκέψη. <BR>Εξετάζει δηλαδή ή έστω προσπαθεί να εξετάσει την ΟΥΣΙΑ με αντικειμενικό μάτι. Πέρα από νόμους, παραδόσεις, μύθους κλπ.<BR>Δεν απομακρύνεται από την πραγματικότητα, προσπαθεί να εξετάσει τον κόσμο<B>«Έτσι όπως <I>είναι</I>κι όχι έτσι όπως φαίνεται»</B><BR>Αλλά μήπως ξεφύγαμε από το θέμα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.