bandito Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by tron2001:<BR><STRONG>apantisei pros tous epistimonikous typous toy topic. Mia apo tis themeliodeis arxes tis sigxronis epistimis einai oti apo to tipota den dimiourgite tipota.(ili kai energia taytizonte opote to keno tou diastimatos den theorite "tipota" kathos einai gemato apo energia.)<BR>leme gia tin enarksi toy diastimatos me to Big Bang. Big Bang apo pou?<BR>to pouthena???<BR>ligo diskolo.<BR>opote i apli logiki mas leei oti ta panta emeis ,i fisi, o xronos kai o topos imaste iposinola apo kati parapano to opoio ipirxe iparxei kai tha iparxei...<BR>den ksero an ayto to kati "einai" (exei tin antilipsi tis iparxis toy) an to lene theo, moameth i vouda. pantos kati iparxei pera apo ta oroia tis antilipsis mas.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Kala re epote giati xazeueis? <BR> <BR>Prepei ego na vgalo kastana apo tin fotia. <BR>Tespa. Auto pou les file mou, einai dikia sou theoria kai ouxi epistimoniki. To diastima tou diastimatos, mono energeia den einai , kai epipleon mono keno den einai. Sxedon to 95% tis ilis pou provlepei to Big Bang, agnoeitai, pragma pou simainei oti exoume polla na mathoume akoma. Kanenas sovaros epistimonas den anagei ta adie3oda tou se theotites, giati tote automatws den einai epistimonas (me tin filosofiki ennoia tou orou). An oloi skeftotan opos skeftaise esi akoma tha pisteuame oti ton kerauno ton kanei o Dias.<p>[ 18-11-2001: Message edited by: bandito ]
Γηρυόνης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2001 Βρε Ομιλοπαρμένε, προφητείες σου ζήτησα όχι μυθοπλασίες. Και ο Αρίστανδρος (προσωπικός μάντης του Μεγάλου Αλεξάνδρου) είχε κάνει δεκάδες προφητείες, πολύ καλύτερες από τις προφητείες των <<προφητών>> της παλαιάς διαθήκης. Τέλως πάντων.
Omiloparmenos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Μέλος Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Diladi esy pws tis enoeis tis profities? kai deuteron pws vgazeis to simperasma oti einai mithoplasies efonos dexese tin ipar3ei tou Xristou
Γηρυόνης Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Ομιλοπαρμένε αν είναι να κάνουμε συζήτηση ας κάνουμε συζήτηση και όχι στρουθοκαμηλισμούς. Κοίταξε τις προηγούμενες καταχωρήσεις μου. Σου είπα δέχομαι την ύπαρξη του Χριστού ως ιστορικό πρόσωπο ΟΧΙ ως θεού. Άλλη φορά σε παρακαλώ διάβασε πιο προσεκτικά αυτά που λέω και μετά απάντησέ μου. Γιατί είναι κουραστικό να επαναλαμβάνω τα ίδια και τα ίδια (συν του ότι δείχνει ότι δεν μπορείς να γίνει σωστός συζητητής).
timour Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Omiloparmene δεν είχα προσέξει το όνομά σου sorry για το λάθος μου. Λες όμως οτι αφού ο Θεός είδε οτι πίστευε δεν προχώρησε ο Αβραάμ με την θυσία. Μα καλά χρειαζόταν αυτή τη δοκιμασία για να δει αν πιστεύει ή όχι ο Αβραάμ. Δεν είναι ο Θεός Παντογνώστης? Προς τι πραγματικά οι δοκιμασίες? Θέλω να μου εξηγήσει κάποιος....
anarmostos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by timour:<BR><STRONG>Omiloparmene δεν είχα προσέξει το όνομά σου sorry για το λάθος μου. Λες όμως οτι αφού ο Θεός είδε οτι πίστευε δεν προχώρησε ο Αβραάμ με την θυσία. Μα καλά χρειαζόταν αυτή τη δοκιμασία για να δει αν πιστεύει ή όχι ο Αβραάμ. Δεν είναι ο Θεός Παντογνώστης? Προς τι πραγματικά οι δοκιμασίες? Θέλω να μου εξηγήσει κάποιος....</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Timour, ego pou pisteuo kai exo akoma pio polles erotiseis apo autes. Ama itan toso eukolo na katalavoume to ti kanei o Theos kai giati de tha imastan tote na sizitame gia to an iparxei.<BR>Sto kato kato ksekolate apo to Xristianismo. To thema tou topic itan safes,an iparxei Theos i oxi.Exeis skeftei oti o Theos mporei stous diaforous laous na emfanizetai me diaforetiko tropo analoga me ta ithi, ta ethima kai tis paradoseis toys?<BR>Telos panton, to erotima parameni an iparxei Theos. Kai ego pros to paron den exo kanena logo gia na amfivallo.
timour Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Γιατί ρε φίλε δεν έχεις λόγο να αμφιβάλεις τι σε κάνει τόσο σίγουρο τελικά. Πάντως ακόμη και έτσι να είναι εγώ θα προτιμούσα να μην υπάρχει γιατί η έννοια Θεός έχει γίνει όπλο στα χέρια μερικών ανθρώπων, άλλοι για να βγάζουν λεφτά και άλλοι για να χειραγωγούν τις μάζες. Το θέμα είναι οτι η θρησκεία (και κατ' επέκταση) και ο Θεός είναι μια απο τις καλύτερες αφορμές για πόλεμο. Και εν πάσει περιπτώση θα ήταν καλύτερα να βρίσκουμε πράγματα για να μας ενώνουν και όχι πράγματα για να μας χωρίζουν. Εγώ πιστεύω σε μια ανώτερη δύναμη παρόλα αυτά δεν βάζω τη ζωή μου σε πλαίσια και φραγμούς ούτε προσπαθώ να ζώ την ζωή μου με κανόνες και οδηγίες που έχουν φτιάξει άλλοι για μένα....
anarmostos Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by timour:<BR>[QB]Γιατί ρε φίλε δεν έχεις λόγο να αμφιβάλεις τι σε κάνει τόσο σίγουρο τελικά. QB]<HR></BLOCKQUOTE><P>Excuse me diladi prepei na amfivallo gia na ikanopoiithis. E oxi loipon..den amfiballo kai auti ti stigmi pou grafo eksakoloutho na pisteuo akradanta pos iparxei Theos, psixi kai metathanato zoi. <BR>To ksanapa se allo post. An einai tis modas na dilonei kaneis atheos ego eimai ektos modas.<BR>Tora sxetika me tous kanones kai fragmous pou exoun ftiaksei oi alloi an esi pisteueis pos mia koinonia xoris kanones mporei na iparksei ti na po... An anaferesai mono sto thema tis thriskeias tote safos mporeis na kaneis oti theleis. O Theos de se anagkazei na kaneis tipota.<BR>To erotima tou topic itan an iparxei Theos. Kai pros megali lipi pollon poloi apo emas pisteuoyme oti iparxei opoios kai na einai. A
BLi--zER Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2001 Agaphte anarmoste, profanos tha to ksereis, apla eipa na to anafero. Na'sai sigouros oti aytoi pou xairontai gia ta pisteyo sou einai poly perissoteroi apo aytous pou lypountai. O noon noeito.. An kai amfivallo para ma para poly an yparxei esto enas pou ontos lypatai gia tis apopseis sou peri yparkseos theou.
timour Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2001 Ξέρεις κάτι ελεύθεροι άνθρωποι είμαστε μπορείς και έχεις το δικαίωμα να πιστεύεις ότι θέλεις όπως όλοι μας άλλωστε. Δεν θέλω να έχεις την εντύπωση πως σου κάνω πόλεμο για τα πιστεύω σου αφού πραγματικά δεν με απασχολεί καθόλου το τι και αν πιστεύεις. Αυτό είναι δική σου επιλογή και τη σέβομαι απόλυτα.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2001 Super Moderators Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2001 Paidia, nomizw oti to ...zalisame to thema!<BR>Varethika...<BR>
Vasilius Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2001 Αν υπάρχει κάποιος που διαφωνεί,ας το πεί τώρα......αλλιώς ας σωπάσει για πάντα...
Γηρυόνης Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 24 Νοεμβρίου 2001 Κάτι πολύ ενδιαφέρον που διάβασα τώρα τελευταία:<P>Μια άλλη πλευρά των θεμάτων που σχετίζονται με την επιστήμη είναι η στράτευση. Και όταν λέμε «στράτευση», εννοούμε την επιλογή κάποιων επιστημόνων ή πανεπιστημιακών γενικότερα να οδηγούν τις μελέτες τους προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις, οι οποίες αποσκοπούν στο να ισχυροποιήσουν την θέση κάποιων εντολοδοτών, αυτών που βρίσκονται πίσω από της έρευνες και στην πραγματικότητα καθορίζουν τι θα ερευνηθεί και ποιες αλήθειες ή, κυρίως, διαστρεβλώσεις, θα φανερωθούν στο πλατύ κοινό. Λαμβάνοντας τα ανωτέρω υπόψη, δικαιολογημένα, ως απλοί πολίτες μη ειδικοί να κρίνουμε σε όλη της την έκταση την «τροφή» που μας δίνουν, συχνά απογοητευόμαστε και μένουμε μετέωροι να μην μπορούμε να δεχθούμε κάποια έρευνα ή μελέτη, αφού έχει χαθεί η εμπιστοσύνη για αυτούς που κατέχουν τα σκήπτρα της γνώσης.<P>Πολλές φορές βέβαια, και δικαιολογημένα, άνθρωποι με ελαττώματα είναι και αυτοί, οι ερευνητές, και είναι λογικό να παρασύρονται από τις δικές τους προσωπικές επιθυμίες, ενώ θεωρώ επίσης ότι στην πορεία ξεχνάνε κιόλας την αλήθεια και προσπαθούν με το ζόρι να ανασύρουν από την λήθη κάτι το οποίο ποτέ δεν υπήρξε. Κάπως έτσι ξεκίνησε και η λεγόμενη «Βιβλική Αρχαιολογία» ή «Αρχαιολογία της Παλαιστίνης». Από την επιθυμία ενός ανθρώπου, του Αμερικανού Albright, υιού ενός χριστιανού ιερέα, ο οποίος θέλησε να αποδείξει την ιστορικότητα των λεγομένων της Ιουδαϊκής «Βίβλου», σε αντιδιαστολή με τις εργασίες της Γερμανικής Σχολής του Βιβλικού Κριτικισμού, η οποία υποστήριζε πως τα αφηγούμενα στην «Βίβλο» δεν είναι παρά ιερατικά κατασκευάσματα της εποχής της «βαβυλωνιακής εξορίας».<P> Αναπτύσσοντας τα παραπάνω στοιχεία της τελευταίας παραγράφου, ξεκινά ένα εντυπωσιακό άρθρο του ο Ισραηλινός (!!) πανεπιστημιακός του Τελ-Αβίβ Χέρτζογκ (Zeev Herzog), το οποίο δημοσιεύθηκε στην μεγάλης κυκλοφορίας καθημερινή εφημερίδα του Ισραήλ «Haaretz». Ο τίτλος του άρθρου είναι «Ανασκευάζοντας τα τείχη της Ιεριχού». Μέσα σε αυτό, ο συγγραφέας έρχεται να μας φανερώσει μια άλλη όψη του νομίσματος. Προερχόμενος από τους κύκλους της «Αρχαιολογίας της Παλαιστίνης» μας εκθέτει με επιχειρήματα το γιατί όλες οι μελέτες μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν αναδεικνύουν την αλήθεια των ισχυρισμών της «Βίβλου», αλλά αποτελούν χονδροειδή ψεύδη και μεθοδευμένη παραπληροφόρηση.<P> Στο άρθρο του αυτό, ο Χέρτζογκ μας αναφέρει τα κυριότερα σημεία των ερευνών που δημιούργησαν κενά και ένα κρίσιμο σημείο κατά το οποίο οι θεωρίες δεν αποδεικνύονταν από τα ευρήματα της Αρχαιολογίας. Και ξεκινάει την κριτική του από την λεγόμενη «Εποχή των Πατριαρχών», η οποία σύμφωνα με την αρχική «χρονολόγηση» της «Βίβλου» πρέπει να ήταν στον.. 21ο αιώνα πριν την απαρχή της χριστιανικής χρονολόγησης. Τα ευρήματα κατά τον Χέρτζογκ δεν δικαιολογούσαν επ' ουδενί μια τέτοια χρονολογία, την οποία κάποιοι μετέπειτα μελετητές μετατόπισαν 10 ολόκληρους αιώνες αργότερα, δηλαδή στην λεγόμενη «Εποχή της Εγκατάστασης» χωρίς πάλι να υπάρχουν και δεδομένα που να υποστηρίζουν μια τέτοια θέση. Κάποιοι μάλιστα τα θεώρησαν αυτά ως απλούς φυλετικούς θρύλους της «Εποχής του Βασιλείου της Ιουδαίας», με αποτέλεσμα να μην υπάρχει συμφωνία από καμία πλευρά.<P> Το δεύτερο σημείο στο οποίο αναφέρεται ο συγγραφέας στο άρθρο του, είναι η περίφημη «Έξοδος» και η υποτιθέμενη περιήγηση στην έρημο και το όρος Σινά. Ο Χέρτζογκ μας πληροφορεί λοιπόν ότι στην πληθώρα των Αιγυπτιακών γραπτών που έχουν βρεθεί, δεν υπάρχει η παραμικρή νύξη για ένα τέτοιο «γεγονός», παρά μόνο σύντομες αναφορές για νομαδικές φυλές, οι οποίες σε εποχές λειψυδρίας και λιμών έβρισκαν καταφύγιο στις άκρες του Δέλτα του Νείλου. Επίσης, παρά τις προσπάθειες γενεών ολόκληρων ερευνητών κανείς τους δεν κατάφερε να εντοπίσει την πραγματική τοποθεσία του όρους Σινά ή των τόπων διαμονής των φυλών στην έρημο. Έτσι, ο συγγραφέας, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως τα αναφερόμενα στην «Βίβλο» δεν υποστηρίζονται από κάποιο άλλο γραπτό ή τις αρχαιολογικές έρευνες, καταλήγει στο συμπέρασμα (των περισσοτέρων μελετητών άλλωστε, όπως μας ενημερώνει) πως τα ανωτέρω αποτελούν, στην καλύτερη περίπτωση, την περιπέτεια κάποιας νομαδικής οικογένειας ή κάποιων οικογενειών, η οποία προεκτάθηκε αυθαίρετα σε «εθνικό» επίπεδο, έτσι ώστε να συμπορεύεται με το θρησκευτικό ιδεολόγημα του Ιουδαϊκού ιερατείου.<P> Η επόμενη «ανακρίβεια» του βιβλικού παραμυθιού, την οποία καταγγέλλει ο συγγραφέας, σε σχέση πάντα με την αλήθεια της αρχαιολογικής σκαπάνης, αφορά την περίφημη «Κατάκτηση της Γης Χαναάν». Οι πόλεις που περιγράφονται λεπτομερέστατα στο βιβλίο του Joshua και προσήλκυσαν πολλές ερευνητικές ομάδες είναι η Ιεριχώ και η Αι. Το υπ' αριθμόν ένα πρόβλημα για την αξιοπιστία της «Βίβλου» είναι ότι τον 13ο αιώνα πριν την απαρχή της χριστιανικής χρονολόγησης, στον οποίον υποτίθεται ότι τοποθετείται χρονικά η «κατάκτηση», όχι μόνο δεν υπήρχαν τα «κυκλώπεια» τείχη που έπεσαν με την βοήθεια του «καλού» Θεού Γιαχβέ, αλλά ούτε καν οι ίδιες οι αναφερόμενες πόλεις. Βέβαια, από τα ωραιότερα σημεία είναι οι δικαιολογίες που δόθηκαν, γιατί η «Βίβλος», ως γνωστόν, δεν επιτρέπεται, ως.. θεόπνευστο βιβλίο, να λέει ψέματα. Η καλύτερη δικαιολογία ήταν πως τα «τείχη» της Ιεριχούς «ξεπλύθηκαν» (έτσι ακριβώς !!), «ξεπλύθηκαν» από τα νερά των βροχών. Όσον αφορά την Αι, τελικά μας πληροφορούν «οι αναζητητές της αλήθειας» πως δεν ήταν αυτή αλλά η.. διπλανή πόλη, η Beit El και συγνώμη αλλά μπερδευτήκαμε, από αναξιόπιστους αφηγητές. Ακόμη και για τις υπόλοιπες πόλεις της Χαναάν, η βιβλική αφήγηση είναι μάλλον σε άλλο χρόνο και τόπο. Η «Βίβλος» μας λέει για «μεγάλες πόλεις, με τείχη που υψώνονται ως τον ουρανό», αλλά σε όλες της ανασκαφές δεν έχει βρεθεί ούτε μία, όχι μόνο που να έχει υψηλά έστω τείχη, ούτε καν περίφραξη δεν είχαν. Τόσο αληθής η αφήγηση. Εκτός αυτού, όπως μας πληροφορεί ο Χέρτζογκ, ακόμη και η γαιοπολιτική κατάσταση στην περιοχή την εποχή εκείνη δεν ήταν αυτή που παρουσιάζεται. Η περιοχή βρισκόταν υπο την κατοχή των Αιγυπτίων μέχρι το ήμισυ του 12ου αιώνα και έχουμε πληθώρα Αιγυπτιακών ευρημάτων, όμως η «Βίβλος» δεν μας αναφέρει το παραμικρό για Αιγυπτίους, ενώ μάλιστα τα ευρήματα δείχνουν μια σταδιακή μετέπειτα εγκατάλειψη και παρακμή των περιοχών αυτών, αυτή δε η κατάσταση φαίνεται να διήρκεσε αιώνες και κανένα στοιχείο δεν υπαινίσσεται στο ελάχιστο έστω μια κατάκτηση. Έτσι, δυστυχώς για τις ορδές των προβάτων που το μόνο που έχουν να υπερηφανεύονται είναι η άνευ όρων πίστη τους, ούτε οι τάχα ηρωϊσμοί των «εκλεκτών ολίγων που πολέμησαν τους πολλούς» είναι αλήθεια, πόσο μάλλον η άνωθεν βοήθεια του ανύπαρκτου Θεού τους.<P> Το επόμενο πρόβλημα που δημιουργείται και βέβαια είναι πιο σημαντικό και με αντίκτυπο όχι μόνο στους αποβλακωμένους πιστούς αλλά και στην σύγχρονη πολιτική σκηνή, είναι αυτό της καταγωγής των Ισραηλιτών. Αν τίποτε από τα ανωτέρω που αναφέρει η «Βίβλος» είναι ιστορικώς αληθές δηλ. η «Έξοδος», η περιπλάνηση και η κατάκτηση της Χαναάν, τότε ποιοί άραγε ήσαν εκείνοι οι Ισραηλίτες που οι απόγονοί τους προβάλλουν μέχρι σήμερα κληρονομικά τάχα δικαιώματα σε αυτό το συγκεκριμένο σημείο του πλανήτη; Όπως μας πληροφορεί ο συγγραφέας πράγματι την λεγόμενη «Εποχή της Εγκατάστασης» ξεπήδησαν πολλοί οικισμοί στην περιοχή και έχουμε μια μοναδική αναφορά στο όνομα Ισραήλ από έναν Αιγυπτιακό πάπυρο του 1200 πριν την απαρχή της χριστιανικής χρονολόγησης, το οποίο όμως αναφέρεται απλώς σε μια από τις πολλές πληθυσμιακές ομάδες των πρώην νομάδων που εγκαταστάθησαν μόνιμα στην ευρύτερη περιοχή.<P> Ένα ακόμη πρόβλημα που εγείρεται από τις αρχαιολογικές μελέτες είναι αυτό του υποτιθέμενου «Μεγάλου Ηνωμένου Βασιλείου» του Δαυίδ και του Σολομώντος. Τελικά, οι αρχαιολόγοι και σε αυτό το σημείο ήρθαν κοντά στις απόψεις της σχολής του «Βιβλικού Κριτικισμού», αφού αποδεικνύεται από τα ευρήματά τους ότι το τόσο διαφημισμένο αυτό «Βασίλειο» για την εποχή που αναφέρεται ήταν ένα ασήμαντο φέουδο με τους Δαυίδ και Σολομώντα τίποτε άλλο παρά τοπικούς μικρής εμβέλειας ηγεμόνες. Ακόμη και οι ανασκαφές στην Ιερουσαλήμ την πρωτεύουσα του υποτιθέμενου «Βασιλείου», το μόνο που απέδειξαν είναι πως οι συγγραφείς της «Βίβλου» προέβαλαν την εικόνα που αυτή είχε τον 8ο αιώνα, δηλ. την εποχή του «Βασιλείου της Ιουδαίας» στο απώτερο παρελθόν, προφανώς για να στηρίξουν την όλη τους ψεύτικη ιστοριογραφία. Και να αναλογιστεί κανείς ότι τόσον καιρό μας παρουσιάζουν συνέχεια την παραμυθολογία αυτή ως αλήθεια με υποχρεωτική πλύση εγκεφάλου στα σχολεία, συνεχείς αναφορές στα Μ.Μ.Ε., υπερπαραγωγές του Hollywood και «σοβαρά» έργα «φωτισμένων θεολόγων, τη στιγμή που ούτε το όνομα αυτού του Βασιλείου δεν υπήρξε ιστορικά.<P> Την πιο σημαντική ωστόσο για τα πρόβατα- αποκάλυψη, ο Χέρτζογκ μας την φύλαγε στο τέλος του άρθρου του, όπου σε μια μικρή παράγραφο μας πληροφορεί για τον δικτατορεύοντα σήμερα στα μυαλά των λαών της γής «Μονοθεϊσμό». Σχετικά με αυτόν, ο ισραηλίτης αρχαιολόγος, που έχει δεχθεί βεβαίως άπειρες οχλήσεις και απειλές για τα γραφόμενά του, αναφέρεται σε ανακάλυψη επιγραφών στα αρχαία Εβραϊκά που αναφέρουν τον «εθνικό» Θεό των μονοθεϊστών Ιεχωβά, όχι μοναχό του αλλά με μια θεϊκή σύζυγο, όπως απαντάται σε όλα τα πολυθεϊστικά πάνθεα των Εθνών της γής. Οι επιγραφές αυτές, που χρονολογούνται από τα τέλη του 8ου αιώνος, αναφέρουν το θεϊκό ζεύγος του Jehovah και της Asherah, αποδεικνύουν το ότι σε εκείνους τους καιρούς οι Ισραηλίτες απηύθυναν τις προσευχές τους σε ένα θεϊκό ζεύγος και όχι στον γνωστό της ημέρες μας αυτιστικό «δικτατορίσκο των ουρανών». Εδώ μπορεί να σκεφθεί κανείς το ότι σήμερα κυκλοφορούν βιβλία και άρθρα ακόμη και στην Ελλάδα (κυρίως στην Ελλάδα που ο σκληρός Χριστιανισμός της έχει υποκαταστήσει σφετεριστικά την «Ελληνικότητα» την οποία ο ίδιος κατέστρεψε) από ερευνητές και θεολόγους που υποστηρίζουν ούτε λίγο ούτε πολύ πως οι πρόγονοί μας ήσαν.. «μονοθεϊστές», ενώ την εποχή εκείνη δεν ήταν ούτε οι ίδιοι οι Ισραηλίτες τέτοιοι. Συνεπώς μάλλον επιβεβαιώνονται πανηγυρικά όσοι μελετητές υποστήριξαν κατά καιρούς πως ο λεγόμενος «Μονοθεϊσμός» ήταν μια αυθαίρετη επινόηση της εποχής του «Βασιλείου της Ιουδαίας», που σκοπό είχε να ισχυροποιήσει πολιτικά και κοινωνικά την εξουσία των ηγεμονίσκων της περιοχής και του υποστηρικτικού τους ιερατείου, εκοσμικεύοντας έτσι το Θείο κατά τα μοναρχικά πρότυπα που εκθείασαν αργότερα, για συναφή λόγο, και οι λεγόμενοι «Πατέρες» του Χριστιανισμού.<P> Ο Χέρτζογκ, μετά από τις ιστορικές αναφορές του, τελειώνει το άρθρο του με μια σύγχρονη αναφορά και ένα παράπονο.<BR>Μας λέει για την αρνητική αντιμετώπιση των αποδεδειγμένων αυτών θέσεων από τους σύγχρονους Ισραηλινούς, που δεν δέχονται την αντικειμενική ιστορική αλήθεια (όπως συμβαίνει άλλωστε και στην χώρα μας με τους λεγόμενους «Ρωμιούς» που τρελλαίνοται και στο άκουσμα μόνον ότι η ταύτιση Ελληνισμού και Ορθοδοξίας είναι και ιστορικό ψέμμα αλλά και λογικό οξύμωρο), προφανώς γιατί έτσι καταστρέφεται το όλο τους σαθρό οικοδόδημα εις βάρος των Αράβων νύν κατοίκων της περιοχής, αλλά και για τις ενστάσεις και προσβολές που δέχεται ο συγγραφέας από εκτός του Ισραήλ πηγές, λ.χ. από τους υπόλοιπους «μονοθεϊστές» χριστιανούς που βλέπουν ότι η αλήθεια των ανασκαφών κατασυντρίβει τα ψέμματα που κατάπιναν τόσο καιρό και δεν είναι καθόλου πρόθυμοι να δεχθούν αυτή την πλήρη απομυθοποίηση των θρησκευτικών τους πιστεύω.<P> Και βέβαια εμείς θα λέγαμε πως ο καθένας μπορεί να εμμένει στην ανοησία του όσο θέλει και να μην βλέπει την αλήθεια όσο κατάμουτρα και αν του την δείχνουν, όμως δεν έχει το δικαίωμα να θέλει να στραβώσει με την δική του τύφλα όλον τον κόσμο, μόνο και μόνο για να είναι αυτός ήρεμος και ευχαριστημένος μέσα στην βλακεία του.<P> Από <A HREF="http://www.ysee.gr/html/zt_herzog.html" TARGET=_blank>http://www.ysee.gr/html/zt_herzog.html</A>
BlizardBill Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2001 Den exo logo na diafoniso me ta legomena autou tou epistimona ,exoun basi.<BR>To kako einai na prospathisoume apo auti ti theoria na bgaloume lathos simperasmata, i epistimi kanei sinexia kiklous, otan to 1940 oi epistimones tou xitler basizan olokliri politiki pano stis epistimonokes meletes gia anoterotita ton leukon kai gia tin theoria tis ejelijis ton mauron apo pithikous kai meta se leukous, diapseustikan se elaxista xronia.<BR>Kalo einai na exoume dedomena alla na prospathisoume na pisoume allous meso auton gia pragmata pou den ginete, na kleinoume ta matia se kati pou den mas boleuei i einai diskolo na pisteuoume, na kripsoume tin blakia kai tin agnoia mas se episfaleis theories mono gia na exoume tin pseudestisi oti kati kseroume einai blakia.
Γηρυόνης Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2001 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2001 Δεν ξέρω τι έκαναν οι επιστήμονες του Χίτλερ αλλά το παραπάνω κείμενο μιλάει για ιστορικά γεγονότα και με στοιχεία. Τώρα αν κάποιοι εθελοτυφλούνε και δε θέλουνε να παραδεχτούνε την αλήθεια, τι να πω... Δικαίωμά τους βέβαια αλλά να μην προσπαθούν να τυφλώσουν και τους υπόλοιπους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.