oksosaa Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Εχω το παρακάτω πλό προγραμματάκι και μου χτυπάει ο BUILDER 6. Ξέρει κανείς γιατί? Τα αρχεία είναι η Unit1.cpp και τo Unit2.cpp + Unit2.h //Αρχείο Unit1.cpp #include<vcl.h> #pragma hdrstop #include<iostream> #include "Unit2.h" //--------------------------- using namespace goCar; using namespace std; #pragma argsused int main(int argc,char*argv[]) { Car<string>object; return 0; } //Αρχείο Unit2.cpp #ifndef Unit2H #define UnitH namespace goCar{ template<class TYPE> class Car{ private: Car(); ~Car(); void steModel(TYPE newModel); TYPE getModel(void)const; public: TYPE model; }; } //Αρχείο Unit2.h #pragma hdrstop #include "Unit2.h" using namespace goCar; template<class TYPE> Car<TYPE>::Car() { model=""; } template<class TYPE> Car<TYPE>::~Car(){} template<class TYPE> void Car<TYPE>::setModel(TYPE newModel) { model=newModel; } template<class TYPE> TYPE Car<TYPE>::getModel(void)const { return model; }
Evgenios1 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Διαβασε τι σου λεει ο debuger. Κατι για access δε σου λεει?
oksosaa Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Ναι κάτι για τον constructor και τον destructor λέει is not accesible. Αν ξέρεις τι συμβαίνει ενημέρωσε.
Evgenios1 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Ναι κάτι για τον constructor και τον destructor λέει is not accesible. Αν ξέρεις τι συμβαίνει ενημέρωσε. Googlare για "class private,protected,public" και θα καταλαβεις.
oksosaa Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω θα τρελαθώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω Τώρα που είπες για private , public , protected σήκωσα παραπάνω τα μάτια μου στον κώδικα και τι ΝΑ ΔΩ!!! private έχω constructor και destructor κ.τ.λ Πές το και εσυ EYGENIE και κάθομαι πεδεύομαι. THANKS!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.