Προς το περιεχόμενο

Η Πρώτη On-line παγκόσμια καμπάνια μόδας απο τη United Colors Of Benetton. !


Xpriens

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Διαδραστική, πρωτοποριακή για τους νέους όλου του κόσμου.

H Benetton παρουσιάζει το πρώτο παγκόσμιο casting και ανακαλύπτει τα διαφορετικά στιλ των νέων και το όραμά τους για το μέλλον.

 

Οι νικητές θα είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας 

United Colors of Benetton - Φθινόπωρο-Χειμώνας 2010/2011

Στιλ : δίχως όρια 

Νέοι: αυθεντικοί, μοναδικοί, ορίζουν το μέλλον! 

Διαδίκτυο: ενεργό, διαδραστικό, παγκόσμιο σημείο συνάντησης. 

Νέα τεχνολογία: Augmented Reality, για να διατηρήσουμε τη συνεχή ελευθερία ιδεών και φαντασίας.

Αυτά ακριβώς είναι τα στοιχεία της νέας, παγκόσμιας καμπάνιας της Benetton που παρουσιάζεται το Φεβρουάριο του 2010. Το πρώτο παγκόσμιο online casting θα αναδείξει παγκοσμίως τα πρόσωπα της νέας προϊοντικής  καμπάνιας United Colors of Benetton.

Μία δημοκρατική καμπάνια, αφού δίνει έμφαση στο προσωπικό στυλ, που δεν είναι απαραίτητα σύμφωνο με τα τελευταία trend, και πρωτοποριακή, αφού δημιουργήθηκε, θα υλοποιηθεί και θα προβληθεί με χρήση high end διαδραστικής τεχνολογίας!

It’s My Time. Το μήνυμα της νέας καμπάνιας που δημιουργήθηκε από τη Fabrica., το εργαστήρι έρευνας επικοινωνίας τηςBenetton. Θα προβληθεί από νέα μέσα, εργαλεία, πλατφόρμες και τεχνολογία και θα ανοίξει μία εικονική «πλατεία», όπου ηBenetton θα συνδέει διαφορετικά στιλ, προσωπικότητες, γλώσσες και εμπειρίες εφήβων από όλο τον κόσμο για να προβάλλουν, μεταξύ άλλων, την έμπνευση τους και τις προσδοκίες τους για το μέλλον.  

 

Η καμπάνια ξεκινά παγκοσμίως τον Φεβρουάριο. Νέοι θα προσκαλούνται σε ένα παγκόσμιο casting για να προβάλλουν το προσωπικό τους στιλ -στοιχείο που τους κάνει μοναδικούς- μέσα από φωτογραφίες και video που θα μπορούν να ανεβάσουν δωρεάν στο http://www.benetton.com/casting σε μία συγκεκριμένη σελίδα του YouTube. 

It’s My Time: Μία πρωτοποριακή επικοινωνιακή καμπάνια που προκαλεί τη φαντασία των νέων, δημιουργώντας αυτό που σήμερα οι guru της τεχνολογίας ονομάζουν Augmented Reality. Τεχνολογία που ήδη έχει δοκιμαστεί στο πολύ πρόσφατο Colors 76- Teenagers και διευρύνει την αναγνωστική εμπειρία μέσα από ένα κόσμο που συνδέει την πραγματικότητα και την ψευδαίσθηση.

Αναζήτησε τον ασπρόμαυρο κωδικό που βρίσκεται στις διαφημιστικές σελίδες της καμπάνιας, στα περιοδικά και ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:  

• Μπες στο site http://www.benetton.com/casting

• Πρόβαλε τον ασπρόμαυρο κωδικό στην κάμερα 

Μία νέα εμπειρία ξεκινά όπου κείμενο και οι εικόνες μετατρέπονται σε video όπου οι νέοι μιλούν και προβάλουν το πνεύμα και το ταλέντο τους.

It’s My Time: Μία πρωτοποριακή επικοινωνιακή καμπάνια στο όνομα της ανοιχτής κουλτούρας.

Η νέα καμπάνια της Benetton, προσφέρει στους νέους τη δυνατότητα να μοιραστούν τις απόψεις τους καθώς και ένα «μέρος» στο οποίο μπορούν να γίνουν γνωστοί και να εμπνευστούν. Μέσα από την κουλτούρα των media & των blogs, τους προσφέρει τη δυνατότητα να κάνουν το μεγάλο βήμα και τους καλεί να πάρουν μέρος σε μια επανάσταση, να μοιραστούν ότι τους αρέσει, να εκφραστούν και να προβάλλουν την αληθινή τους προσωπικότητα μακριά από κάθε στερεότυπο.

It’s My Time: ένας παγκόσμιος, δημοκρατικός διαγωνισμός ξεκινά στις 8 Φεβρουαρίου και ολοκληρώνεται στις 16 Μαρτίου του 2010. Οι νέοι θα μπορούν να πάρουν μέρος σε ένα παγκόσμιο casting για το οποίο θα κριθούν από  την  κοινότητα του διαδικτύου και μία έμπειρη επιτροπή.

Οι κριτές, από τους 100 φιναλίστ, θα επιλέξουν τους 20 φιναλίστ που θα πάνε στη Νέα Υόρκη για να γίνουν οι σταρ της νέας διαφημιστικής καμπάνιας για το φθινόπωρο-χειμώνα 2010/2011 μέσα από το φακό και τη δημιουργική προσέγγιση του βρετανού φωτογράφου Josh Olins. 

 

Οδηγίες για τη συμμετοχή στο διαγωνισμό

 

• Επισκέπτεστε το site http://www.benetton.com/casting 

• Από τις 8 Φεβρουαρίου μέχρι και τις 16 Μαρτίου 2010 δηλώνετε συμμετοχή συμπληρώνοντας την ειδική διαθέσιμη φόρμα.

• Δημιουργείτε το δικό σας προφίλ κάνοντας upload τουλάχιστον μία φωτογραφία (προσώπου και ολόσωμη) και ένα βίντεο διάρκειας μέχρι 60 δευτερολέπτων. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η λήψη του Video και της φωτογραφίας να έχει γίνει μέσα στο τελευταίο εξάμηνο.  

• Η συμμετοχή επιτρέπεται σε άτομα από 14 ετών και άνω με την προϋπόθεση ότι την περίοδο της εγγραφής και το χρονικό διάστημα του διαγωνισμού δε δεσμεύονται από άλλες υποχρεώσεις στο modeling.

•  Για τους συμμετέχοντες ηλικίας από 14-18 ετών είναι απαραίτητο να συμπληρωθεί από τους γονείς και να σταλεί μέσω e-mail, fax ή ταχυδρομείο η σχετική εξουσιοδότηση την οποία μπορείτε να κατεβάσετε από το website. Η εξουσιοδότηση πρέπει να σταλεί μέσα σε 30 μέρες από την ημερομηνία εγγραφής.

• Εργαζόμενοι στη Benetton άμεσα ή έμμεσα ή σε εταιρείες οι οποίες ελέγχονται από τη Benetton, καθώς και μέλη της οικογένειας τους ή άτομα που συνδέονται με τον οποιονδήποτε τρόπο με το διαγωνισμό, δε μπορούν να συμμετάσχουν. 

• Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να λάβει μέρος στο διαγωνισμό μόνο μια φορά. Κάθε προφίλ μπορεί να ψηφιστεί  μόνο από τους υπόλοιπους διαγωνιζόμενους καθώς και από τους μη διαγωνιζόμενους χρήστες. Κάθε χρήστης και κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να ψηφίσει μέχρι 3 προφίλ την ημέρα. Το κάθε προφίλ μπορεί να λάβει 1 βαθμό την ημέρα από τον οποιοδήποτε χρήστη ή διαγωνιζόμενο. 

• Οι διαγωνιζόμενοι δε μπορούν να ψηφίσουν τα δικά τους προφίλ και μπορούν να λάβουν βαθμούς μόνο από άλλους χρήστες ή διαγωνιζόμενους.

Επιλογή

Η επιλογή ολοκληρώνεται σε δύο στάδια. Στην αρχή, οι εγγραφές βαθμολογούνται από το κοινό μέσω Internet. Οι 100 πρώτες εγγραφές με την υψηλότερη βαθμολογία, οι φιναλίστ, περνάνε στο 2ο στάδιο όπου και η οριστική επιλογή γίνεται από μια επιτροπή ειδικών.

Βραβεία

Οι 20 νικητές θα ανακοινωθούν στο κοινό το Μάρτιο του  2010. Το βραβείο θα είναι ένα συμβόλαιο modeling διάρκειας 1 έτους για τη διαφημιστική καμπάνια φθινόπωρο – χειμώνας 2010 της Benetton με όλα τα έξοδα παραμονής τους στη Ν. Υόρκη πληρωμένα. Κάθε ένας από τους 100 φιναλίστ θα λάβει μια δωροεπιταγή της Benetton αξίας 200€.

Additional tips 

• Μπορείτε να ενημερώνετε το προφίλ σας κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού

• Μπορείτε να μπείτε στο blog να ψηφίσετε να κάνετε σχόλια και να μοιραστείτε την εμπειρία σας

• Αυξήστε την κίνηση του δικού σας video μέσα από το facbook, myspace κλπ

• Μπορείτε επίσης να δείτε το ειδικό video σχετικά με το concept του διαγωνισμού και εφόσον έχετε εγκατεστημένη την τεχνολογία AR στον υπολογιστή σας, προβάλλοντας τον ασπρόμαυρο κωδικό που θα βρείτε στις σελίδες της νέας καμπάνιας της Benetton στα περιοδικά

H διάρκεια του διαγωνισμού είναι από 8 Φεβρουαρίου έως 16 Μαρτίου.

Source.png Πηγή: www.inews.gr

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...