Georgis21 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Ακου τι του ειπανε του ανθρωπου καεικε η mobo απο μια γρατζουνια χαχαχαχαχαχαχ!!!Τα λαμογια ουστττττ μηλαμε για μεγαλη ξεφτιλα πηγενετο πισω και κανε φασαρια.Οταν ειδα την φωτο πεθανα στα γελια δεν αντεξα.ουτε που φενεται κανε και καταγγελια καντους ξεφτιλα αμα δε βρεις το δικιο σου
Pooky(1) Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Φίλε μάμησέ τους τους παλιολαμόγιους. Χαλαρά και χωρίς οίκτο. Σε λίγο θα μας λένε ότι βρήκαν δαχτυλιές πάνω στο φορητό και δεν το καλύπτει η εγγύηση: - Geek: Χάλασε το λαπτοπ μου και το έφερα για επισκευή είναι μέσα στην εγγύηση. - E-flop: Τι εγγύηση και κουραφέξαλα ρε τυπάκο; Αυτό είναι δουλεμένο. Το άναψες; Δεν καλύπτεται. Ισχύει για φορητά που δεν έχουν βγει από τη συσκευασία τους. Πάρτο πίσω και χρωστάς 1000 ευρώ για την ασχετοσύνη σου και για ότι μας τρως τον πολύτιμο χρόνο! Μακριά από μαγαζάκια!
nick#18 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 εγω εχω παρομοιο ιχνος στην αριστερη πλευρα του λαπτοπ που εγινε απο την εσωτερικη πλευρα του φερμουαρ της τσαντας μετα απο ελαφρυ χτυπημα.το συγκεκριμενο που δειχνει ο φιλος αντε στην πιο ακραια περιπτωση να εκανε κανενα bad sector στο δισκο αν ειχε γινει απο ζορικο χτυπημα με το λαπτοπ εν λειτουργια Φιλε πηγαινε απο κει και πες δεν στεκει τιποτα απο αυτα που σου λενε οτι ειναι απαραδεκτο να μην τηρουν τους ορους εγγυησης, οτι τους εχεις ηδη κανει ρομπα στα fora και οτι αν δεν σε εξυπηρετησουν θα πεσει καταγγελια και ας βγαλουν ακρη με το υπουργειο. επαναλαμβανω οτι καλο ειναι ολοι οι θηγομενοι εδω μεσα να συνταξουμε επιστολη διαμαρτυριας και να την καταθεσουμε στην γενικη γραμματεια καταναλωτη και στο eshop και να απαιτησουμε την αποσυρση του διαφημιστικου περι 2 χρονων εγγυηση αμεσης αντικαταστασης γιατι απο οτι φαινεται ειναι ψευδες και παραπλανητικο. Και εμενα με μια ψηφιακη πριν 2 χρονια ειχε μια γρατζουνια του χιλιοστου διπλα απο το κουμπι που κανει capture και οταν τα επαιξε για αγνοστο λογο και δεν αποθηκευε στη μνημη, στο service (sony cybershot ηταν...) ειπαν απο πτωση (ποτε δεν επεσε) εσπασε η πλακετα και να και το σιμαδι (η γρατζουνια που λεγαμε...) και λεω μα ρε παιδια που ειναι τα σιμαδια πτωσης? λεει αυτο... τι λετε ρε τους λεω αμα πεσει κατω αποκλειεται να μην εχει κανενα σημαδι...ανοιξτε τη μπροστα μου να το δω... οντος ειχε σπασει κομματι αλλα σιγουρα πατατια του service
turist Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Θα σου έλεγα να βγάλεις την μπαταρία του bios μήπως και ξεκολλήσει, αλλά είναι στο χειρότερο σημείο και πρέπει να βγει όλη η μητρική. Κυνήγησε το όσο μπορείς και αν δεν κάνεις κάτι εδώ είμαστε.
Street-Fighter Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Ε σορρυ και ολας πας αγοράζεις την χειρότερη μάρκα απο εγγύηση και την αγοράζεις απο το χειρότερο κατάστημα σε εγγύηση... Κρίμα μακάρι να βρεις άκρη.
Highlander Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Φίλε μάμησέ τους τους παλιολαμόγιους. Χαλαρά και χωρίς οίκτο. Σε λίγο θα μας λένε ότι βρήκαν δαχτυλιές πάνω στο φορητό και δεν το καλύπτει η εγγύηση: - Geek: Χάλασε το λαπτοπ μου και το έφερα για επισκευή είναι μέσα στην εγγύηση. - E-flop: Τι εγγύηση και κουραφέξαλα ρε τυπάκο; Αυτό είναι δουλεμένο. Το άναψες; Δεν καλύπτεται. Ισχύει για φορητά που δεν έχουν βγει από τη συσκευασία τους. Πάρτο πίσω και χρωστάς 1000 ευρώ για την ασχετοσύνη σου και για ότι μας τρως τον πολύτιμο χρόνο! Μακριά από μαγαζάκια! Έλιωσα !!!
ergidis Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Acer+Eshop= πολυ πολυ κακος συνδιασμος.. Κριμα.. Για να μην τυρανηθεις οπως τοσοι και τοσοι συναδελφοι εδω μεσα,, και γινουν τα νευρα σου κλωστες,, τραβα μια αναφορα αμεσως στο συνηγορο του καταναλωτη ,, και θα δεις για ποτε θα αλλαξουν το σκοπο (ποιοι εμεις ??? λαθος συγνωμη,, δεν καταλαβαμε,, και αλλα εμμετικα βλαχοχωριατικα)
Vice Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Προς το παρόν μίλησα με την ACER hellas και τους έστειλα το παρακάτω κείμενο: Καλησπέρα σας. Νωρίτερα είχα τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιον από εσάς σχετικά με την εγγύηση ενός Laptop που αγόρασα από το e-shop. Το θέμα έχει ως εξής: Πριν από περίπου ένα χρόνο αγόρασα το Laptop απο το e-shop αγοράζοντας ΚΑΙ την επέκταση εγγύησης. Εν τω μεταξύ το Laptop παρουσίασε πρόβλημα ενώ είναι ακόμα μέσα στην εγγύηση. Πατάς το κουμπί να ανοίξει και δεν κάνει ουτε ¨μπιπ" το Bios. Μαυρίλα. Επίσης το cdrom κουνιέται η κεφαλή του περα δώθε συνέχεια και το λαπτοπ δεν κλεινει παρα μονο αν του βγάλεις την μπαταρία. Το έστειλα πίσω στο e-shop και αυτοι με την σειρά τους στην ΑΛΜΑΝ για έλεγχο. Η ΑΛΜΑΝ με ενημέρωσε ότι έχει καεί η μητρική του και ότι οφείλεται από πτώση ΚΑΙ ΚΑΛΑ του λαπτοπ. Αυτό το κατάλαβαν από μια γρατσουνίτσα που έχει το λαπτοπ όπως φαίνεται και στην φωτόγραφία που επισύναψα. Εγώ προσωπικά ΞΕΡΩ ότι το λαπτοπ δεν έχει πέσει ποτέ κάτω και ότι αυτό που συμβαίνει είναι καθαρά αστοχία υλικού. Η συγκεκριμένη γρατσουνίτσα που υποτίθεται είναι η εστία του κακού έχει γίνει από κλειδί αυτοκινήτου και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ σχέση με το πρόβλημμα.Το πολύ πολύ αν οντως είχε πέσει κάτω να χτυπουσε ο δίσκος ή να έφευγε κάτι από την θέση του. Ηλεκτρονικό πρόβλημα από υποτιθέμενη πτώση πρώτη φορά στην ζωή μου ακούω. Απλώς είναι η διέξοδος για να ακυρωθέι η εγγύηση. Δηλαδή δεν επιτρέπεται ούτε δαχτυλιά να έχει πάνω το Laptop για να ισχύει η εγγύηση;;; Εσείς τι με συμβουλεύετε να κάνω; Είστε η τελευταία ελπίδα μου για δικαίωση. Μετά από εσάς θα κινηθώ νομικά ξεκινώντας με τον συνήγορο του καταναλωτή και την Γενική γραμματέια καταναλωτή μέχρι όπου φτάσει! Όχι τίποτα άλλο, δεν είναι για τα λεφτά τόσο πολύ όσο για την αλητεία και την κοροϊδία που υπάρχει σε βάρος μου και αυτό δεν το δέχομαι. Σας ευχαριστώ και περιμένω απάντηση. Τα στοιχεία του laptop είναι τα παρακάτω: μπλα μπλα μπλα περιμένω απάντηση και αν ΔΕΝ γινει δουλειά...εφυγε συνήγορος με την ΜΠΑΝΤΕΣ
kalmik Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Nτροπή και αίσχος τους. Τοχουν ξανακάνει απειράριθμες φορές... Π.χ. με ένα Amilo καινούργιο που είχε φίλος και άπό την αρχή δεν δούλεψε το DVDRW δεν δέχθηκαν αντικατάσταση γιατί λένε το ...ζόρισε βάζοντας βγάζοντας το CD όταν πήγε να φτιάξει αντίγραφα εφεδρείας του συστήματος. Σε καινούργιο laptop 1500 euros. Aπλά τρίξε τους τα δοντια με δικηγόρο κλπ. Αν και αυτή τη φορά κάνουν τον τρελό, πήγαινε αλήθεια σε δικηγόρο. Η υπόθεση είναι "λουκούμι" να κερδηθεί. Ζήτησε και ψυχικές οδύνες, απώλεια επαγγελματικών εσόδων αν είναι για δουλεια΄το εργαλείο, αν είσαι φοιτητής αποζήμίωση για μείωση της προσωπικότητας κλπ. Ολο και κάτι επιδικάζει το δικαστήριο γιατί οι δικαστές πάντα καταλαβαίνουν την λαμογιά και ρίχνουν κάτι καμπανούλες στους απατεωνίσκους.
Mountzouris Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Το κειμενο ειναι λιγο σα να μιλας σε φιλο σου. Πιο επισημο υφος θα ηταν σαφως καλυτερο. ΑΑΑΑΑΑΑΑ! Και εκει που γραφεις για τελευταια ελπιδα, θυμιζει κατι απο εφιαλτη στην κουζινα
Street-Fighter Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Ρε εγω λεω να μαζευτείτε ολοι μαζι να τους κάνετε μαζικό δικαστήριο και εγώ δεν ξέρω τι. Εντάξει αυτο το e-shop έλεος πια μου στέλνει και e-mail και μου λεει laptop με εγγύηση οπως πουθενά αλλού και κατι τέτοια!! Γαφίστε τους!!!
Georgis21 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2010 Αντε ρε με τα λαμογια μας εχουν εξαπατησει ποσες φορες ουστττττττττττ!!!
Vice Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2010 μετα απο 10000000 email καταληξαμε να το στειλω στην ΑΛΜΑΝ για ελεγχο. έλεος δηλαδή, ουτε καν διαβάζουν τι λέμε. ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ φοράνε! Πάντως βρήκα την αποδειξη αγοράς και έχω πληρωμένη εγγύση +30 ευρώ για 2 χρόνια και ένα μήνα! Πληρωμένη εγγύηση και αρνούνται να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν. πως να πάρω εγώ acer ξανα; πως να πω σε φιλους και γνωστους "πάρε αcer" πως να εμπιστευτώ τους απατεώνες ξανα; μου ειπαν οτι έστειλαν αίτημα για διευκρίνηση του τί βρήκαν στο laptop οτι είχε και αύριο το μεσημέρι θα μάθουμε τί έγινε! Κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν οι υπάλληλοι σε τέτοιες εταιρείες οπως η ΑΛΜΑΝ πληρώνωνται έξτρα για κάθε εγγύηση που θα αποφύγουν ή αν τους κόβουν απο τον μισθό τους οταν την δίνουν. Δηλαδή κατάντια!! αν δεν βγάλω άκρη ξεκινάω διαδικασίες με συνήγορο καταναλωτή και τα πάντα όλα! είχα μια ιστορία παλιά με την forthnet για κάτι δήθεν χρέη και μολις μιλησα με τον συνήγορο με πήραν και μου ειπαν και συγνώμη. η πλάκα είναι οτι ο συνήγορος συνέχισε να τους πρίζει μέχρι που αναγκάστηκα να στειλω email και να πώ οτι το θέμα τακτοποιήθηκε και έιναι ολα ΟΚ πλέον. ο συνήγορος δουλευει πραγματικά και κάνει την δουλειά του. Οφείλουμε ένα μπράβο σε όλους εκει που υπάρχουν και μας προστατεύουν απο τα λαμόγια και τους αρχιαπατεώνες που μας καταντήσανε να αγοράζουμε κάτι και να φοβόμαστε να το χρησιμοποιήσουμε! θα σας ενημερώσω αυριο τί έγινε. υ.γ sorry για το μεγάλο κείμενο
gs20309 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2010 μετα απο 10000000 email καταληξαμε να το στειλω στην ΑΛΜΑΝ για ελεγχο. έλεος δηλαδή, ουτε καν διαβάζουν τι λέμε. ΠΑΡΩΠΙΔΕΣ φοράνε! Πάντως βρήκα την αποδειξη αγοράς και έχω πληρωμένη εγγύση +30 ευρώ για 2 χρόνια και ένα μήνα! Πληρωμένη εγγύηση και αρνούνται να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν. πως να πάρω εγώ acer ξανα; πως να πω σε φιλους και γνωστους "πάρε αcer" πως να εμπιστευτώ τους απατεώνες ξανα; μου ειπαν οτι έστειλαν αίτημα για διευκρίνηση του τί βρήκαν στο laptop οτι είχε και αύριο το μεσημέρι θα μάθουμε τί έγινε! Κάτι άλλο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι αν οι υπάλληλοι σε τέτοιες εταιρείες οπως η ΑΛΜΑΝ πληρώνωνται έξτρα για κάθε εγγύηση που θα αποφύγουν ή αν τους κόβουν απο τον μισθό τους οταν την δίνουν. Δηλαδή κατάντια!! αν δεν βγάλω άκρη ξεκινάω διαδικασίες με συνήγορο καταναλωτή και τα πάντα όλα! είχα μια ιστορία παλιά με την forthnet για κάτι δήθεν χρέη και μολις μιλησα με τον συνήγορο με πήραν και μου ειπαν και συγνώμη. η πλάκα είναι οτι ο συνήγορος συνέχισε να τους πρίζει μέχρι που αναγκάστηκα να στειλω email και να πώ οτι το θέμα τακτοποιήθηκε και έιναι ολα ΟΚ πλέον. ο συνήγορος δουλευει πραγματικά και κάνει την δουλειά του. Οφείλουμε ένα μπράβο σε όλους εκει που υπάρχουν και μας προστατεύουν απο τα λαμόγια και τους αρχιαπατεώνες που μας καταντήσανε να αγοράζουμε κάτι και να φοβόμαστε να το χρησιμοποιήσουμε! θα σας ενημερώσω αυριο τί έγινε. υ.γ sorry για το μεγάλο κείμενο θα καταντήσει στο τέλος η εγγύηση του λάπτοπ να είναι όπως οι ιδιωτικές εταιρίες ασφάλισης για θέματα υγείας. επίσης θα σου πρότεινα πάντα όταν πρόκειται για κείμενα που αφορούν είτε καταγγελίες είτε παράπονα να γράφεις με επίσημο στυλ για να σε παίρνουν στα σοβαρά και είσαι αναλυτικός χωρίς να κάνεις εικασίες για το προβλημα, δουλειά τους είναι ότι και αν είναι να στο φτιάξουν και να δίνεις βάρος στη απαράδεκτη συμπεριφορά και στα δικαιώματα σου ως καταναλωτής. φαντάζομαι όμως πάνω στην φούρια σου δεν είχες το χρόνο κ τη διάθεση για κάτι τέτοιο, απλά σου δίνει ένα + παραπάνω να μιλάς με δικηγορίστικο στυλ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.