Προς το περιεχόμενο

Εμεινα με το... laptop στο χέρι!


Vice

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους.

 

Έχω ένα laptop της ACER αγορασμένο απο το e-shop Aspire 5520 και εκει που είναι όλα καλά, μια μέρα τα έπαιξε.

 

Το ανοίγεις και δεν κάνει ουτε beep για το bios...μαυρίλα, το cd-rom αναβοσβήνει το λαμπάκι μόνο του και κουνιέται η κεφαλή πέρα δώθε, τα ανεμιστηράκια δουλευουν ένα δευτερόλεπτο και σταματάνε και ΔΕΝ κλέινει παρα μόνο αν του βγάλεις την μπαταρία.

 

Το έστειλα στο e-shop για αλλαγή μιας και είναι μέσα στην εγγύηση αλλά επειδή βρήκαν μία γρατσουνιά στο σώμα του laptop μου λένε οτι έπεσε κάτω και κάηκε η μητρική?!?!??!??

 

αρα φυσικά δεν το καλυπτει η εγγύση! (ε καλά τώρα)

 

οποιος δεν πιστευει οτι είναι γρατσουνιά ανεβάζω και φωτό να το δεί να γελάμε παρέα.

 

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να έπεσε κάτω και σίγουρα δεν παίζει αυτήν η γρατσουνιά να έκαψε την Mobo. κάτι άλλο συμβαίνει...

 

τι μπορώ να κάνω για να δουλεψει;

 

τα φώτα σας!!!

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

μάλλον εννοούσαν πως ή γρατζουνιά δείχνει να έπεσε όταν ήταν ανοικτός και μάλλον τότε θα κάηκε δηλαδή φταις εσύ.....

δοκίμασε να το πας να το ελέγξει ακόμα ένας τεχνικός μήπως δεν φταίει η μητρική και απλός αυτοί θέλουν να τσακώσουν λεφτά

Δημοσ.

Όλο κ περισσότερα κρούσματα "γρατζουνιών" σκάνε τώρα τελευταία...

Μου φαίνεται έχουν βρει παραθυράκι οι εταιρίες να γλιτώνουν την εγγύηση.

Για αρχή πήγαινε το σε κάποιον επίσημο αντιπρόσωπο-service και όχι στον μεταπωλητή (eshop).

 

Service Acer στην Ελλάδα

 

Προσωπικά θα απέφευγα την ALMAN λόγω των παραπόνων που ακουγόντουσαν πριν χρόνια.

Δημοσ.

Τελικά υπάρχει κάποιος με χαλασμένο laptop που να του το έφτιαξε-αντικατέστησε το e-shop ,χωρίς δικαιολογίες του τύπου "εσύ φταις που χάλασε" ?

Δημοσ.

Πολύ απλά απαιτείς να στο φτιάξουν μιας και είναι στην εγγυησή αλλιώς απαιτείς να δεις τον υπευθύνο του καταστήματος και τους κράζεις μεχρί να έρθει βλέποντας πως χάνουν πελάτες θα στο φτιάξουν...Φυσικά η δικαιολογιά τους είναι για τα μπάζα ,προφανώς το λάπτοπ ειναί παραεισαγωγής και για αυτό το κάνουν αυτό ,βασικά πες τους οτί ακόμα και να είχε και χαρακιές είναι υποχρεωμένοι να το φτιάξουν εφόσον δεν είναι ανοιγμένο,δηλαδή αν γρατσουνιόταν λίγο το case δεν θα το δεχόνται για ψαλλέ τους τα λιγό και πιστευώ πως θα στο φτιάξουν.Ετσί και αλλιώς γνωρίζουμε τι τραγικό είναι το after sales support του eshop....

Δημοσ.

κολλα μερικα αυτοκολλητα στο λαπτοπ σου ενα εκ των οποιων θα καλυπτει την εν λογω γρατζουνια, και μετα πηγαινε το σε αλλο eshop και ζητα αντικατασταση.

αν βγαλουν τα αυτοκολλητα πες τους πως την γρατζουνια την καναν αυτοι στην προσπαθεια τους να τα βγαλουν.

οι αγγλοι λενε when in rome do as the romans και σαν να εχουν δικιο

Δημοσ.

το e-shop το είχε 2 εβδομάδες για να με πάρει απλά τηλ και να μου πει ¨κυριε μου το λαπτοπ δεν δουλευει" μου ειπαν αν θέλω να το στειλουν στην ΑΛΜΑΝ, ειπα ναι και τελικά μου ειπαν οτι φταίει η μαδερμπορντ και οτι θέλει καινούρια 400-450 ευρώ.

 

φυσικά δεν το δέχτηκα και μου το γύρισαν πίσω χαλασμένο.

 

Η πλάκα είναι οτι είχα και επέκταση εγγύησης

Δημοσ.
κολλα μερικα αυτοκολλητα στο λαπτοπ σου ενα εκ των οποιων θα καλυπτει την εν λογω γρατζουνια, και μετα πηγαινε το σε αλλο eshop και ζητα αντικατασταση.

αν βγαλουν τα αυτοκολλητα πες τους πως την γρατζουνια την καναν αυτοι στην προσπαθεια τους να τα βγαλουν.

 

όσο διαβαζα τα παραπανω μυνηματα κατι τετοιο σκεφτομουν να προτείνω! :lol:

Δημοσ.

για να καταλάβετε γιατί πράγμα μιλάμε...

 

p2230965.th.jpg

 

συγνώμμη για το μεγάλο μέγεθος της φωτογραφίας αλλά αλλιώς δεν θα το βλέπατε. (εμ δεν έχετε τα μάτια του e-shop)

Δημοσ.

αν δεν βγαλεις ακρη με τα της "εγγυησεως" πας ebay και αγοραζεις μια μητρικη ....και με λιγο τυχη τα κερδισεις 50% αυτα που θα δινες. βεβαια μπορεις να κανεις και το αντιθετο να το πουλησεις για ανταλλακτικα καποιος θα βρεθει με "σπασμενη" οθονη 5520, αν και τα περισσοτερα πεθαινουν απο μητρικη - τα ιδια ειχα και γω....καλη τυχη

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλους.

 

Έχω ένα laptop της ACER αγορασμένο απο το e-shop Aspire 5520 και εκει που είναι όλα καλά, μια μέρα τα έπαιξε.

 

Το ανοίγεις και δεν κάνει ουτε beep για το bios...μαυρίλα, το cd-rom αναβοσβήνει το λαμπάκι μόνο του και κουνιέται η κεφαλή πέρα δώθε, τα ανεμιστηράκια δουλευουν ένα δευτερόλεπτο και σταματάνε και ΔΕΝ κλέινει παρα μόνο αν του βγάλεις την μπαταρία.

 

Το έστειλα στο e-shop για αλλαγή μιας και είναι μέσα στην εγγύηση αλλά επειδή βρήκαν μία γρατσουνιά στο σώμα του laptop μου λένε οτι έπεσε κάτω και κάηκε η μητρική?!?!??!??

 

αρα φυσικά δεν το καλυπτει η εγγύση! (ε καλά τώρα)

 

οποιος δεν πιστευει οτι είναι γρατσουνιά ανεβάζω και φωτό να το δεί να γελάμε παρέα.

 

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να έπεσε κάτω και σίγουρα δεν παίζει αυτήν η γρατσουνιά να έκαψε την Mobo. κάτι άλλο συμβαίνει...

 

τι μπορώ να κάνω για να δουλεψει;

 

τα φώτα σας!!!

 

λοιπον φιλε δες εδω http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=347177

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=347177&page=3

 

και εδω αναλυτικα

 

http://www.efpolis.gr/

 

http://www.efpolis.gr/el/1520-grammi-katanaloti.html

 

http://www.efpolis.gr/el/form-ypovoli-paraponon.html

 

κανε οτι εκανα ηρεμα και χωρις φασαρια και στο ακουσμα των λεξεων γενικη γραμματεια καταναλωτη υπουργειο αναπτυξης και τρωκτικο ισως το ξανασκεφτουν αν θα ξανακανουν βλακειες. γραψε ενα συντομο κειμενο με το τι σου εκαναν και τι

και πως βρηκαν οτι το χτυπημα εκαψε την μητρικη; το ανοιξαν ; και ειδαν σε τι κατασταση ειναι μιας και απαγορευεται γιατι ειναι μεταπωλητης και μετα δεν θα εχεις την επισημη εγγυηση και επισης ειναι αντιθετο σε οσα υποσχονται περι αμεσης αντικαταστασης.

μην το αφησεις αλλαξε τους τα φωτα γιατι παρατραβηξε το κακο με το μαγαζακι.

επισης προτεινω να μαζευτουμε να συνταξουμε επιστολη διαμαρτυριας και να την καταθεσουμε στην γενικη γραμματεια καταναλωτη και στο eshop και να απαιτησουμε την αποσυρση του διαφημιστικου περι 2 χρονων εγγυηση αμεσης :eek: αντικαταστασης :eek::eek: γιατι απο οτι φαινεται ειναι ψευδες και παραπλανητικο.

αν αποτυχουν τα παραπανω και το βιαζεσαι μονο τοτε να απευθυνθεις στην acer γιατι ειναι τρελο ρισκο...

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλους.

 

Έχω ένα laptop της ACER αγορασμένο απο το e-shop Aspire 5520 και εκει που είναι όλα καλά, μια μέρα τα έπαιξε.

 

Το ανοίγεις και δεν κάνει ουτε beep για το bios...μαυρίλα, το cd-rom αναβοσβήνει το λαμπάκι μόνο του και κουνιέται η κεφαλή πέρα δώθε, τα ανεμιστηράκια δουλευουν ένα δευτερόλεπτο και σταματάνε και ΔΕΝ κλέινει παρα μόνο αν του βγάλεις την μπαταρία.

 

Το έστειλα στο e-shop για αλλαγή μιας και είναι μέσα στην εγγύηση αλλά επειδή βρήκαν μία γρατσουνιά στο σώμα του laptop μου λένε οτι έπεσε κάτω και κάηκε η μητρική?!?!??!??

 

αρα φυσικά δεν το καλυπτει η εγγύση! (ε καλά τώρα)

 

οποιος δεν πιστευει οτι είναι γρατσουνιά ανεβάζω και φωτό να το δεί να γελάμε παρέα.

 

ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ να έπεσε κάτω και σίγουρα δεν παίζει αυτήν η γρατσουνιά να έκαψε την Mobo. κάτι άλλο συμβαίνει...

 

τι μπορώ να κάνω για να δουλεψει;

 

τα φώτα σας!!!

 

Καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, ζητώντας να μεσολαβήσει, ώστε το eshop να αναλάβει τις ευθύνες του.

Όταν το παρέδωσες στο eshop υπήρχε η γρατζουνιά; Εάν όχι τότε γράψτο στην καταγγελία.

Δημοσ.

E ακομα μια μεγαλη ξεφτιλα του αθλιου μαγαζιου που λεγεται eshop...

 

Φιλε τραβα το οσο μπορεις και αντεχεις το θεμα. Αυτα τα λαμογια πρεπει να σταματησουν να κοροϊδευουν τον κοσμο.

Δημοσ.
Αυτο ρε παιδια μπορει να γινει ακομα και απο ενα κλειδι ξερω γω...ΕΛΕΟΣ...

 

εγω εχω παρομοιο ιχνος στην αριστερη πλευρα του λαπτοπ που εγινε απο την εσωτερικη πλευρα του φερμουαρ της τσαντας μετα απο ελαφρυ χτυπημα.

το συγκεκριμενο που δειχνει ο φιλος αντε στην πιο ακραια περιπτωση να εκανε κανενα bad sector στο δισκο αν ειχε γινει απο ζορικο χτυπημα με το λαπτοπ εν λειτουργια

 

Φιλε πηγαινε απο κει και πες δεν στεκει τιποτα απο αυτα που σου λενε οτι ειναι απαραδεκτο να μην τηρουν τους ορους εγγυησης, οτι τους εχεις ηδη κανει ρομπα στα fora και οτι αν δεν σε εξυπηρετησουν θα πεσει καταγγελια και ας βγαλουν ακρη με το υπουργειο.

 

επαναλαμβανω οτι καλο ειναι ολοι οι θηγομενοι εδω μεσα να συνταξουμε επιστολη διαμαρτυριας και να την καταθεσουμε στην γενικη γραμματεια καταναλωτη και στο eshop και να απαιτησουμε την αποσυρση του διαφημιστικου περι 2 χρονων εγγυηση αμεσης αντικαταστασης γιατι απο οτι φαινεται ειναι ψευδες και παραπλανητικο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...