Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με εγκατάσταση Ubuntu


popeye68

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά!

Κατέβασα χθές από το internet το λειτουργικό Ubuntu, το φόρτωσα σε CD και μετά το CD το έβαλα στο drive για να το εγκαταστήσω στον υπολογιστή.

Επειδή όμως είμαι αρχάριος δεν ήξερα ότι πρέπει να δημιουργήσουμε partition να φορτώσουμε drivers και δεν ξέρω και τι άλλο χρειάζεται.

Έτσι μόλις έβαλα το CD έβγαλε κάτι μαύρες οθόνες, φόρτωνε διάφορα πράγματα (μόνο του αυτόματα) και τελικά με βγάζει σε περιβάλλον ubuntu αλλά με εντελώς άσχετη ανάλυση οθόνης (τεράστια γράμματα, τεράστιο βελάκι, η οθόνη δεν χώραγε όλη την εικόνα κτλ).

Μετά από αυτό έσβησα τον υπολογιστή και εγκατέλειψα την προσπάθεια.

Τώρα κάθε φορά που ανοίγω τον υπολογιστή, μετά το λογότυπο της μητρικής μου βγάζει dual boot (μια μαύρη οθόνη και διαλέγω σε ποιό λειτουργικό να μπω, windows ή ubuntu). Φυσικά επιλέγω τα windows. Επίσης δεν έχει πειραχτεί κανένα από τα αρχεία μου.

Μήπως ξέρει κανείς να μου πει τι κάνω απ'εδώ και πέρα ώστε να συνεχίσω την εγκατάσταση που άφησα στην μέση;

Εντάξει μη βαράτε έκανα χοντρή μ......κία!!

Ευχαριστώ:eek:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο συστημα που φαινεται στην υπογραφη σου εκανες την εγκατασταση?

 

Η εγκατασταση λογικα τελειωσε κανονικα, απλα η αναλυση ειναι λιγο μεγαλη οταν φτανεις στην οθονη για login.

 

Αν εκανες partition (εσυ ή ο installer), αρα και κανονικη εγκατασταση του ubuntu, εισαι μια χαρα και το μονο που θα σε συμβουλευα να κανεις ειναι να βαλεις τον driver της nvidia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο συστημα που φαινεται στην υπογραφη σου εκανες την εγκατασταση?

 

Η εγκατασταση λογικα τελειωσε κανονικα, απλα η αναλυση ειναι λιγο μεγαλη οταν φτανεις στην οθονη για login.

 

Αν εκανες partition (εσυ ή ο installer), αρα και κανονικη εγκατασταση του ubuntu, εισαι μια χαρα και το μονο που θα σε συμβουλευα να κανεις ειναι να βαλεις τον driver της nvidia.