Προς το περιεχόμενο

Τι ακριβώς γίνεται με την εγγύηση, σε LG;


sugata

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μια φίλη είχε αγοράσει, τον Οκτώβριο του 2008, την παρακάτω οθόνη της LG:

W2234S-BN

Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα, το οποίο γίνεται ολοένα και πιο έντονο: σε άτακτα χρονικά διαστήματα, η οθόνη μαυρίζει, βγάζει μήνυμα "processing self image setting", μετά ξανανοίγει, κάνει όπως έκαναν παλιά οι CRT με το degauss (απομαγνητισμό) και έρχεται στα ίσα της. Δεν είναι πλέον σπάνιο το φαινόμενο, μιας και ας πούμε χτες το βράδυ συνέβαινε ανά 5-10 λεπτά περίπου.

Επικοινώνησε σήμερα το πρωί με e-shop, απ' όπου την είχε αγοράσει, το e-shop την παρέπεμψε στην ίδια την LG (η εγγύηση ισχύει), οι οποίοι φυσικά και είπαν να τους στείλει με Fax την απόδειξη αγοράς, ούτως ώστε ένας τεχνικός να επιληφθεί του θέματος και σε 2-3 εργάσιμες να προχωρήσουν τις διαδικασίες αντικατάστασης.

Εδώ λοιπόν υπάρχει ένα θέμα:

1) Η πρώτη περίπτωση είναι η επισκευή του όποιου προβλήματος υπάρχει, κάτι το οποίο όμως θα πάρει περισσότερο χρόνο, με συνέπεια ο άνθρωπος να μείνει χωρίς οθόνη. Της πρότειναν λοιπόν το εξής:

2) Εφόσον η εγγύηση ισχύει, να προχωρήσουν άμεσα σε αντικατάσταση της προβληματικής οθόνης με άλλη, όχι όμως καινούρια, αλλά με κομμάτι το οποίο έχει επιστραφεί στην LG επειδή είχε κάποιο πρόβλημα, και τώρα έχει επισκευαστεί. Είπαν επίσης ότι θα προσπαθήσουν να είναι όχι μόνο το ίδιο μοντέλο, αλλά και να είναι, κατά το δυνατόν, ίδιας ημερομηνίας με αυτό που είχε αγοράσει η κοπέλα. Ισχύει αυτό το πράγμα; Επίσης:

2α) Eίτε είναι καινούριο το κομμάτι που θα πάρει, είτε όχι, η εγγύηση παραμένει η ίδια, ή ανανεώνεται και ξεκινά να ισχύει από την αρχή, εφόσον παραλαμβάνει ένα "καινούριο" κομμάτι;

Δημοσ.

Στο 1ο σκελος δε βλεπω κατι παραλογο. Εγγυηση δε σημαινει απαραιτητα αντικατασταση με καινουριο μηχανημα. Μπορει να σημαινει επισκευη του δικου σου ή και αυτο που λες. Εγγυηση καλης λειτουργιας ειναι, αρα η εταιρεια σου εγγυαται πως η συσκευη που θα εχεις σπιτι σου θα λειτουργει σωστα. Επισης σε καμια εγγυηση του κοσμου και για κανενα προιον, δεν προκυπτει οτι οταν σου χαλασει, οφειλουν να στο αντικαταστησουν με νεοτερο μοντελο. Παλι δε βρισκω κατι περιεργο στο οτι θα προσπαθησουν να κανουν αντικατασταση με ιδιο μοντελο και ιδια παρτιδα.

 

Στο 2ο σκελος αποσο γνωριζω η εγγυηση ανανεωνεται εκ νεου, σε περιπτωση που γινει αντικατασταση προιοντος. Επειδη ομως σου ειπαν πως θα σου δωσουν μεταχειρισμενη οθονη, δεν ξερω τι ακριβως συμβαινει. Θεωρητικα παντα πρεπει να ανανεωθει η εγγυηση

Δημοσ.

Ναι, δεν εννοούσα ότι πρέπει να της δώσουν νέωτερο μοντέλο απ' αυτό που έχει. Νόμιζα όμως ότι είναι υποχρεωμένοι, εφόσον και οι ίδιοι επιθυμούν την αντικατάσταση, να την αντικαταστήσουν με το ίδιο μοντέλο, αλλά καινούριο, και όχι μεταχειρισμένο.

Δηλαδή αυτό που θα πάρει πάλι είχε κάποιο πρόβλημα, επεστράφη, το έφτιαξαν, και τώρα το δίνουν σε κάποιον άλλο. Αυτό δε μου φαίνεται και τόσο σωστό, γι' αυτό ρώτησα τι ακριβώς ισχύει με τις εγγυήσεις.

Δημοσ.

Η εγγυηση σου ανανεωνεται εκ νεου.Θα σου παρεχουν μαλιστα και αποδειξη οτι στην επισκευασαν.Αλλαγη με καινουργιο μοντελο ισχυει μονο στην περιπτωση που δεν υπαρχει το ιδιο μοντελο στο service τους και δε δεχτεις να παρεις καποιο διαφορετικο(που συνηθως προσφερουν καλυτερο απ το παλιο σου.)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...