cvtas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Αγαπητοί-ες, καλησπέρα.Είναι η πρώτη μου δημοσίευση στο forum και θα σας παρακαλούσα να είσαστε ελαστικοί..!!Σας παραθέτω παρακάτω αυτούσια την επιστολή που απέστειλλα στον ΟΤΕ, σχετικά με την ενεργοποίση conn-x 2Mbps και con-x talk του πατέρα μου. Σας της παραθέτω, όχι τόσο για να την σχολιάσετε, αλλά για ενημέρωση όλων μας.Ευχαριστώ. Τα δεδομένα της σύνδεσής μου με το δίκτυο του ΟΤΕ και τα γεγονότα που παρατηρήθηκαν είναι τα εξής: Ήμουν συνδρομητής του ΟΤΕ (απλή τηλεφωνική γραμμή). Μετά από ενδελεχή έρευνα μέσω διαδικτύου (στο επίσημο site σας http://www.conn-x.gr και http://oteshop.ote.gr ), αποφάσισα να κάνω σύνδεση conn-x στα 2 Mbps (τιμή ανά μήνα 16,50€) και conn-x-talk με απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις και 60 λεπτά προς κινητά (τιμή ανά μήνα 14,90€) , ήτοι σύνολο μηνιαίας χρέωσης 31,40€. Επισκέφτηκα ένα κατάστημα «Γερμανός» (εταιρεία την οποία έχετε εξαγοράσει προ καιρού) στην Λαμία και συγκεκριμένα στην οδό Ρήγα Φερραίου 25 για να κάνω την σύνδεση. Κατά την εξυπηρέτηση από μία πωλήτρια, πριν από την υπογραφή της σύμβασης, αυτή ερωτήθηκε (με μάρτυρα τον γιό μου……….) αν ο μηνιαίος λογαριασμός χρέωσης θα είναι 31,40€ και τίποτα παραπάνω και απάντησε χαμογελώντας «ασφαλώς». Η αίτηση σύμβασης (μετά και από την «καλή» όπως αποδείχτηκε εξυπηρέτηση της πωλήτριας) υπογράφτηκε από τον παραπονούμενο στις 28-12-2009. Η σύνδεση conn-x στα 2 Mbps και το conn-x talk (αίτηση μέσω διαδικτύου στις 08-01-2010, καθώς θα έπρεπε να είχε ενεργοποιηθεί ήδη το conn-x) ενεργοποιήθηκαν επιτυχώς στις 15-01-2010 (καθώς και η προσφορά σας all in one με κινητό Cosmote). Στις αρχές του Φεβρουαρίου, μου απεστάλθη ένας λογαριασμός τηλεπικοινωνιακών τελών, με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010. Στην ανάλυση των τελών του εν λόγω λογαριασμού παρατήρησα έκπληκτος ότι χρεώνονται τα Βασικά τέλη (απλής τηλεφωνικής γραμμής, κόστους 12.40€+Φ.Π.Α.), γεγονός που με οδηγεί στα εξής: 1. Ποτέ δεν ενημερώθηκα πριν την υπογραφή της σύμβασης από την παραπάνω αναφερόμενη πωλήτρια του καταστήματος «Γερμανός» ότι θα πρέπει να πληρώνω μηνιαίως και τα Βασικά τέλη, γεγονός απαράδεκτο, αντιεπαγγελματικό και παράνομο. Δεν γνωρίζω αν αυτό οφείλεται σε «στιγμιαίο και ανθρώπινο λάθος» της πωλήτριας ή σε γενικότερη πολιτική του οργανισμού σας να αποκρύπτετε «κρυφά πάγια» προκειμένου να πωλήσετε τα προϊόντα σας. Όπως και να έχει, η ευθύνη είναι δικιά σας, είτε λόγω κακής ενημέρωσης των υπαλλήλων σας είτε γενικότερης πολιτικής σας. 2. Στο διαδίκτυο και στο συμβόλαιο δεν αναφέρεται πουθενά ρητά (με αναγραφόμενο ποσό) ότι ο συνδρομητής θα πρέπει να πληρώνει και τα Βασικά Τέλη (κόστους 12.40€+Φ.Π.Α.) επιπροσθέτως της σύνδεσης conn-x, αλλά γενικότητες της μορφής «Η χρέωση των μηναίων τελών του conn-x στον Πελάτη, ενσωματώνεται στον τηλεφωνικό λογαριασμό της τηλεφωνικής σύνδεσης επί της οποίας λειτουργεί το Conn-x» (συμβόλαιο) ή της μορφής «Αφορά συνδρομητές ΟΤΕ» (διαδίκτυο), από τις οποίες «προκύπτει» το «κρυφό» πάγιο. Εισηγούμαι επομένως άμεση αναμόρφωση του συμβολαίου και του δικτυακού σας τόπου, αφού την παρούσα στιγμή είναι «στοχευμένα» ανελλιπή. Παράλληλα, αιτούμαι όπως επανελέγξετε το αναγραφόμενο ποσό πληρωμής που αναγράφεται στον επισυναπτόμενο αναλυτικό λογαριασμό της τηλεφωνικής γραμμής κυριότητας μου με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010 και να πιστώσετε άμεσα τον λογαριασμό μου με 29.233€, καθότι παρατηρήθηκαν τα εξής: α) Βάσει του εξοφλημένου λογαριασμού για την ίδια τηλεφωνική γραμμή (για απλή τηλεφωνική γραμμή, αφού δεν είχε ενεργοποιηθεί το conn-x), με ημερομηνία έκδοσης 01-01-2010 (ανάλυση τελών του οποίου σας επισυνάπτεται επίσης) έχουν προπληρωθεί (όπως ορίζει και ο νόμος) τα «Τέλη συντήρησης τηλεφωνικής συσκευής» αξίας 1,047€ (0,880+19% Φ.Π.Α.) και τα «Βασικά Τέλη» αξίας 26,512€ (24,800 +19% Φ.Π.Α.) για την περίοδο 01/01/10-28/02/10. Στον αμφισβητούμενο λογαριασμό (με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010) ζητείται η επαναπληρωμή των παραπάνω τελών, ήτοι : «Αναδρομικά: Τέλη συντήρησης τηλεφωνικής συσκευής» αξίας 0,287€ (0,241 +19% Φ.Π.Α.), «Τέλη συντήρησης τηλεφωνικής συσκευής» αξίας 0,524€ (0,440 +19% Φ.Π.Α. για την περίοδο 01/02/10-28/02/10) ,«Αναδρομικά: Βασικά Τέλη» αξίας 8,092€ (6,800 +19% Φ.Π.Α.) και «Βασικά Τέλη» αξίας 14,756€ (12,400 +19% Φ.Π.Α. για την περίοδο 01/02/10-28/02/10). Επομένως, αιτούμαι όπως μου πιστώσετε το μερικό ποσό των 0,287€+0,524€+8,092€+14,756€ = 23,659€. β) Βάσει του αμφισβητούμενου λογαριασμού (με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010), χρεώνονται παράλληλα και οι «Υπηρεσίες on line προστασίας Conn-x 1», ήτοι : «Αναδρομικά : Υπηρεσίες on line προστασίας Conn-x 1» αξίας 1,974€ (1.659 +19% Φ.Π.Α.) και «Υπηρεσίες on line προστασίας Conn-x 1-Πάγια Τέλη» αξίας 3.600€ (3.025 +19% Φ.Π.Α. για την περίοδο 01/02/10-28/02/10). Η συγκεκριμένη υπηρεσία ουδέποτε ζητήθηκε κατά την υπογραφή του συμβολαίου (και στην αντίστοιχη κατηγορία αναγράφεται αρνητικώς), αλλά και ακόμα αν λόγω ενός ακόμα «λάθους» από εσάς χρεώθηκε, όπως ρητά αναφέρεται στο δικτυακό σας τόπο οι δύο πρώτοι μήνες είναι δωρεάν και για τους επόμενους μήνες χρεώνονται μετά από σύμφωνη γνώμη του πελάτη για συνέχιση της υπηρεσίας. Επομένως, αιτούμαι όπως μου πιστώσετε το μερικό ποσό των 1,974€+3,600€= 5,574€. γ) Βάσει των α) και β), αιτούμαι όπως μου πιστώσετε το συνολικό ποσό των 23,659€+5,574€= 29,233€. Σχετικά με την αμφισβήτηση του λογαριασμού έχω επίσης να αναφέρω τα εξής: Μετά από πρότερη τηλεφωνική επικοινωνία με την γραμμή εξυπηρέτησης πελατών 134 του ΟΤΕ, όταν αμφισβητήθηκαν τα παραπάνω αναγραφόμενα ποσά, η απάντηση της τηλεφωνήτριας ήταν ότι τα αιτήματα μου είναι ευσταθή και «λογικά» θα πιστωθεί ο επόμενος λογαριασμός μου με τα προαναφερόμενα ποσά. Στην ερώτησή μου αν θα πρέπει να προβώ στην πληρωμή του εν λόγω λογαριασμού, μου απαντήθηκε ότι πρέπει να προβώ και όπως προανέφερα «λογικά» θα πιστωθεί ο επόμενος λογαριασμός μου με τα προαναφερόμενα ποσά. Με βάση αυτά βέβαια προκύπτει το εξής ερώτημα ως πελάτης σας αλλά και ως εργαζόμενος πολίτης: Στην περίπτωση που σας προσέφερα μια έμμισθη υπηρεσία ως εργαζόμενος και σας χρέωνα με υπηρεσίες που δεν είχατε ζητήσει ή σας διπλοχρέωνα (λανθασμένως πιθανώς) υπηρεσίες, θα ήταν πρέπων, επαγγελματικό και νόμιμο να με πληρώνατε για αυτές τις υπηρεσίες και να σας έλεγα απλώς προφορικά ότι θα σας πίστωνα στην επόμενη πληρωμή; Θα με εμπιστευόσασταν; Ως συνέπεια τούτων, σας ενημερώνω ότι δεν θα προβώ στην πληρωμή του εν λόγω λογαριασμού μέχρις ότου με ειδοποιήσετε εγγράφως ότι πιστώνεται ο λογαριασμός μου προς εσάς. Σε περίπτωση που προβείτε σε οποιαδήποτε διακοπή της υπηρεσίας και του τηλεφώνου, θα προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες εναντίον σας για την δικαίωση μου (μήνυση, καταγγελία σύμβασης, κλπ.). Τέλος, παρακαλώ όπως λάβετε υπόψιν σας τα εξής: 1. Είμαι συνδρομητής σας εδώ και πολλά χρόνια και είναι η πρώτη φορά που αφιέρωσα τόσο χρόνο για να ελέγχξω αναλυτικά το ποσό που αναγράφεται στον λογαριασμό μου. Δεν είμαι υποχρεωμένος να ελέγχω κάθε φορά τον λογαριασμό που θα λαμβάνω. Αμφισβητώ προφανώς και παλιούς λογαριασμούς μου, αλλά και αναρωτούμαι τι θα γινόταν αν δεν είχε παρατηρηθεί από εμένα η παρατυπία στον λογαριασμό (δηλαδή αν θα είχε γίνει τελικά διπλοχρέωση των υπηρεσιών) , καθώς κρίνεται έντονα η αξιοπιστία της επιχείρησής σας. 2. Αν δεν προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες πίστωσης του λογαριασμού μου (εκτός αν μου αιτιολογήσετε με διαφορετικό τρόπο τα αναγραφόμενα ποσά, γεγονός που θα μου προκαλούσε απορία), αλλά και αν παρατηρηθεί σε άλλους λογαριασμούς μου αντίστοιχη ανακρίβεια επιφυλάσσομαι να προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες εναντίον σας για την δικαίωση μου (μήνυση, καταγγελία σύμβασης, δυσφήμηση εταιρείας στο internet και στον τύπο, κλπ.). 3. Σχετικά με το «λάθος» της πωλήτριας του καταστήματος «Γερμανός»,μην με παραπέμψετε στην εταιρεία «Γερμανός», καθώς είναι δική σας ευθύνη αφού η εν λόγω εταιρεία είναι δικών σας συμφερόντων. Όσο για τις «γενικότητες» του συμβολαίου και της ιστοσελίδας σας, σας ενημερώνω ότι ενδεχομένως θα προβώ σε δυσφήμηση της εταιρείας σας στο internet (μέσω forum, αφού ο ιστότοπος είναι μία τοποθεσία ελευθερίας έκφρασης) και επιφυλάσσομαι (σε περίπτωση που δεν λάβω μια ικανοποιητική απάντηση) να προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες εναντίον σας για την δικαίωση μου (μήνυση, καταγγελία σύμβασης, κλπ.) Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Λαμία, 23 Φεβρουαρίου 2010 ………………
ggQQbb Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Cvtas καλό κουράγιο φίλε μου, αλλα έχω την εντύπωση ότι δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη Αναμένουμε νέα
BadBoy Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Άλλαξε το δυσφήμηση με κάτι άλλο. Η λέξη αυτή στα ελληνικά υποδηλώνει δόλο και μπορεί να βρεθείς σε μπελάδες.
citizen Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δεν γραφουμε σε κειμενο "θα προβω σε δυσφήμηση !!!! Η δυσφημηση είναι ποινικο αδίκημα. Συνεπως το κειμενο σου είναι ευθεως απειλητικο και ελπιζω να μη το εστειλες ετσι. Γραψε "θα καταγγειλω", "θα δημοσιοποιησω" οχι... "θα δυσφημησω" ....
ggQQbb Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Γραψε "θα καταγγειλω", "θα δημοσιοποιησω" οχι... "θα δυσφημησω" .... Σας παραθέτω παρακάτω αυτούσια την επιστολή που απέστειλλα στον ΟΤΕ Το έχει ήδη στείλει
anarionasp Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 μου φαίνεται παράξενο όμως που έκανες αίτηση για adsl OTE και πίστευες ότι δεν θα έχεις πάγιο OTE μην ξεχνάμε ότι πριν από καιρό αυτό ήταν το slogan τον παροχών στην ελλάδα ώστε να μαζεύουνε πελάτες ΧΩΡΙΣ ΠΑΓΙΟ ΟΤΕ λέγανε ... έτσι για την ιστορία τα τέλη συντήρησης συσκευης είναι για την περίπτωση που σου χαλάσει η τηλεφωνική συσκευή ,παίρνεις ένα τηλεφωνάκι στον οτε και σου θα στην κάνει αντικατάσταση με περίπου ίδια σyσκεuη ανάλoγα με την διαθεσιμότητα που έχει εκείνη την εποχή, για να το έχεις τώρα στο λογαριασμό σου μάλλον το πλήρωνες από πάντα είναι μια αρκετά παλιά υπηρεσία που έχει ο οτε από όσο θυμάμαι μονο να συμπληρώσω κάτι ακόμα θα ήθελα καλύτερα θα ήτανε να πήγαινες στον οτε στην λαμία που είναι και 2 μόλις τετράγωνα πιο πάνω παρα να πας στον γερμανό που οι εργαζόμενοι εκεί πιέζονται να κάνουν πωλήσεις μιας και είναι ιδιωτικοί υπάλληλοι και αν δεν πουλήσουν θα απολυθούνε
cvtas Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας και το ενδιαφέρον σας. Σήμερα θα στείλω την επιστολή.Θα προσπαθήσω να βρω μια άλλη λέξη για το δυσφύμηση. ---------- Προσθήκη στις 12:26 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:22 ---------- Έχεις δίκιο φίλε μου anarionasp, εγώ έχω Hol και δεν το ήξερα.Βέβαια, για αυτό ρώτησα και την εργαζόμενη και πήρα λάθος απάντηση. Όπως και να έχει, την επιστολή την στέλνω για οποιονδήποτε 65χρονο, όπως οι πατεράδες μας, οι οποίοι δεν γνωρίζουν ή δεν καταλαβαίνουν απόλυτα τα περί internet.Τί θα γίνει τότε, αν μας παραπληφορούν στα καταστήματα για να κάνουν νέες συνδέσεις?Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου. ---------- Προσθήκη στις 12:28 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:26 ---------- Επίσης, επειδή ήταν κατεβατό το κείμενο, δεν διαμαρτύρομαι για τα τέλη συντήρησης, τα πλήρωνα και πρίν, αλλά για την διπλοχρέωσή τους. ---------- Προσθήκη στις 12:34 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:28 ---------- Αντικατέστησα το "δυσφύμηση" με το " θα προβώ σε συζήτηση περί της πολιτικής της εταιρείας σας στο internet".Ευχαριστώ.
BadBoy Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Τώρα πήγες στο άλλο άκρο, χρειάζεσαι κάτι πιο δυνατό. Το «θα δημοσιοποιήσω το γεγονός» νομίζω ότι είναι πιο κατάλληλο.
rodavgi Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Αγαπητοί-ες, καλησπέρα.Είναι η πρώτη μου δημοσίευση στο forum και θα σας παρακαλούσα να είσαστε ελαστικοί..!!Σας παραθέτω παρακάτω αυτούσια την επιστολή που απέστειλλα στον ΟΤΕ, σχετικά με την ενεργοποίση conn-x 2Mbps και con-x talk του πατέρα μου. Σας της παραθέτω, όχι τόσο για να την σχολιάσετε, αλλά για ενημέρωση όλων μας.Ευχαριστώ. Τα δεδομένα της σύνδεσής μου με το δίκτυο του ΟΤΕ και τα γεγονότα που παρατηρήθηκαν είναι τα εξής: Ήμουν συνδρομητής του ΟΤΕ (απλή τηλεφωνική γραμμή). Μετά από ενδελεχή έρευνα μέσω διαδικτύου (στο επίσημο site σας http://www.conn-x.gr και http://oteshop.ote.gr ), αποφάσισα να κάνω σύνδεση conn-x στα 2 Mbps (τιμή ανά μήνα 16,50€) και conn-x-talk με απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις και 60 λεπτά προς κινητά (τιμή ανά μήνα 14,90€) , ήτοι σύνολο μηνιαίας χρέωσης 31,40€. Επισκέφτηκα ένα κατάστημα «Γερμανός» (εταιρεία την οποία έχετε εξαγοράσει προ καιρού) στην Λαμία και συγκεκριμένα στην οδό Ρήγα Φερραίου 25 για να κάνω την σύνδεση. Κατά την εξυπηρέτηση από μία πωλήτρια, πριν από την υπογραφή της σύμβασης, αυτή ερωτήθηκε (με μάρτυρα τον γιό μου……….) αν ο μηνιαίος λογαριασμός χρέωσης θα είναι 31,40€ και τίποτα παραπάνω και απάντησε χαμογελώντας «ασφαλώς». Η αίτηση σύμβασης (μετά και από την «καλή» όπως αποδείχτηκε εξυπηρέτηση της πωλήτριας) υπογράφτηκε από τον παραπονούμενο στις 28-12-2009. Η σύνδεση conn-x στα 2 Mbps και το conn-x talk (αίτηση μέσω διαδικτύου στις 08-01-2010, καθώς θα έπρεπε να είχε ενεργοποιηθεί ήδη το conn-x) ενεργοποιήθηκαν επιτυχώς στις 15-01-2010 (καθώς και η προσφορά σας all in one με κινητό Cosmote). Στις αρχές του Φεβρουαρίου, μου απεστάλθη ένας λογαριασμός τηλεπικοινωνιακών τελών, με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010. Στην ανάλυση των τελών του εν λόγω λογαριασμού παρατήρησα έκπληκτος ότι χρεώνονται τα Βασικά τέλη (απλής τηλεφωνικής γραμμής, κόστους 12.40€+Φ.Π.Α.), γεγονός που με οδηγεί στα εξής: 1. Ποτέ δεν ενημερώθηκα πριν την υπογραφή της σύμβασης από την παραπάνω αναφερόμενη πωλήτρια του καταστήματος «Γερμανός» ότι θα πρέπει να πληρώνω μηνιαίως και τα Βασικά τέλη, γεγονός απαράδεκτο, αντιεπαγγελματικό και παράνομο. Δεν γνωρίζω αν αυτό οφείλεται σε «στιγμιαίο και ανθρώπινο λάθος» της πωλήτριας ή σε γενικότερη πολιτική του οργανισμού σας να αποκρύπτετε «κρυφά πάγια» προκειμένου να πωλήσετε τα προϊόντα σας. Όπως και να έχει, η ευθύνη είναι δικιά σας, είτε λόγω κακής ενημέρωσης των υπαλλήλων σας είτε γενικότερης πολιτικής σας. 2. Στο διαδίκτυο και στο συμβόλαιο δεν αναφέρεται πουθενά ρητά (με αναγραφόμενο ποσό) ότι ο συνδρομητής θα πρέπει να πληρώνει και τα Βασικά Τέλη (κόστους 12.40€+Φ.Π.Α.) επιπροσθέτως της σύνδεσης conn-x, αλλά γενικότητες της μορφής «Η χρέωση των μηναίων τελών του conn-x στον Πελάτη, ενσωματώνεται στον τηλεφωνικό λογαριασμό της τηλεφωνικής σύνδεσης επί της οποίας λειτουργεί το Conn-x» (συμβόλαιο) ή της μορφής «Αφορά συνδρομητές ΟΤΕ» (διαδίκτυο), από τις οποίες «προκύπτει» το «κρυφό» πάγιο. Εισηγούμαι επομένως άμεση αναμόρφωση του συμβολαίου και του δικτυακού σας τόπου, αφού την παρούσα στιγμή είναι «στοχευμένα» ανελλιπή. Παράλληλα, αιτούμαι όπως επανελέγξετε το αναγραφόμενο ποσό πληρωμής που αναγράφεται στον επισυναπτόμενο αναλυτικό λογαριασμό της τηλεφωνικής γραμμής κυριότητας μου με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010 και να πιστώσετε άμεσα τον λογαριασμό μου με 29.233€, καθότι παρατηρήθηκαν τα εξής: α) Βάσει του εξοφλημένου λογαριασμού για την ίδια τηλεφωνική γραμμή (για απλή τηλεφωνική γραμμή, αφού δεν είχε ενεργοποιηθεί το conn-x), με ημερομηνία έκδοσης 01-01-2010 (ανάλυση τελών του οποίου σας επισυνάπτεται επίσης) έχουν προπληρωθεί (όπως ορίζει και ο νόμος) τα «Τέλη συντήρησης τηλεφωνικής συσκευής» αξίας 1,047€ (0,880+19% Φ.Π.Α.) και τα «Βασικά Τέλη» αξίας 26,512€ (24,800 +19% Φ.Π.Α.) για την περίοδο 01/01/10-28/02/10. Στον αμφισβητούμενο λογαριασμό (με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010) ζητείται η επαναπληρωμή των παραπάνω τελών, ήτοι : «Αναδρομικά: Τέλη συντήρησης τηλεφωνικής συσκευής» αξίας 0,287€ (0,241 +19% Φ.Π.Α.), «Τέλη συντήρησης τηλεφωνικής συσκευής» αξίας 0,524€ (0,440 +19% Φ.Π.Α. για την περίοδο 01/02/10-28/02/10) ,«Αναδρομικά: Βασικά Τέλη» αξίας 8,092€ (6,800 +19% Φ.Π.Α.) και «Βασικά Τέλη» αξίας 14,756€ (12,400 +19% Φ.Π.Α. για την περίοδο 01/02/10-28/02/10). Επομένως, αιτούμαι όπως μου πιστώσετε το μερικό ποσό των 0,287€+0,524€+8,092€+14,756€ = 23,659€. β) Βάσει του αμφισβητούμενου λογαριασμού (με ημερομηνία έκδοσης 01-02-2010), χρεώνονται παράλληλα και οι «Υπηρεσίες on line προστασίας Conn-x 1», ήτοι : «Αναδρομικά : Υπηρεσίες on line προστασίας Conn-x 1» αξίας 1,974€ (1.659 +19% Φ.Π.Α.) και «Υπηρεσίες on line προστασίας Conn-x 1-Πάγια Τέλη» αξίας 3.600€ (3.025 +19% Φ.Π.Α. για την περίοδο 01/02/10-28/02/10). Η συγκεκριμένη υπηρεσία ουδέποτε ζητήθηκε κατά την υπογραφή του συμβολαίου (και στην αντίστοιχη κατηγορία αναγράφεται αρνητικώς), αλλά και ακόμα αν λόγω ενός ακόμα «λάθους» από εσάς χρεώθηκε, όπως ρητά αναφέρεται στο δικτυακό σας τόπο οι δύο πρώτοι μήνες είναι δωρεάν και για τους επόμενους μήνες χρεώνονται μετά από σύμφωνη γνώμη του πελάτη για συνέχιση της υπηρεσίας. Επομένως, αιτούμαι όπως μου πιστώσετε το μερικό ποσό των 1,974€+3,600€= 5,574€. γ) Βάσει των α) και β), αιτούμαι όπως μου πιστώσετε το συνολικό ποσό των 23,659€+5,574€= 29,233€. Σχετικά με την αμφισβήτηση του λογαριασμού έχω επίσης να αναφέρω τα εξής: Μετά από πρότερη τηλεφωνική επικοινωνία με την γραμμή εξυπηρέτησης πελατών 134 του ΟΤΕ, όταν αμφισβητήθηκαν τα παραπάνω αναγραφόμενα ποσά, η απάντηση της τηλεφωνήτριας ήταν ότι τα αιτήματα μου είναι ευσταθή και «λογικά» θα πιστωθεί ο επόμενος λογαριασμός μου με τα προαναφερόμενα ποσά. Στην ερώτησή μου αν θα πρέπει να προβώ στην πληρωμή του εν λόγω λογαριασμού, μου απαντήθηκε ότι πρέπει να προβώ και όπως προανέφερα «λογικά» θα πιστωθεί ο επόμενος λογαριασμός μου με τα προαναφερόμενα ποσά. Με βάση αυτά βέβαια προκύπτει το εξής ερώτημα ως πελάτης σας αλλά και ως εργαζόμενος πολίτης: Στην περίπτωση που σας προσέφερα μια έμμισθη υπηρεσία ως εργαζόμενος και σας χρέωνα με υπηρεσίες που δεν είχατε ζητήσει ή σας διπλοχρέωνα (λανθασμένως πιθανώς) υπηρεσίες, θα ήταν πρέπων, επαγγελματικό και νόμιμο να με πληρώνατε για αυτές τις υπηρεσίες και να σας έλεγα απλώς προφορικά ότι θα σας πίστωνα στην επόμενη πληρωμή; Θα με εμπιστευόσασταν; Ως συνέπεια τούτων, σας ενημερώνω ότι δεν θα προβώ στην πληρωμή του εν λόγω λογαριασμού μέχρις ότου με ειδοποιήσετε εγγράφως ότι πιστώνεται ο λογαριασμός μου προς εσάς. Σε περίπτωση που προβείτε σε οποιαδήποτε διακοπή της υπηρεσίας και του τηλεφώνου, θα προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες εναντίον σας για την δικαίωση μου (μήνυση, καταγγελία σύμβασης, κλπ.). Τέλος, παρακαλώ όπως λάβετε υπόψιν σας τα εξής: 1. Είμαι συνδρομητής σας εδώ και πολλά χρόνια και είναι η πρώτη φορά που αφιέρωσα τόσο χρόνο για να ελέγχξω αναλυτικά το ποσό που αναγράφεται στον λογαριασμό μου. Δεν είμαι υποχρεωμένος να ελέγχω κάθε φορά τον λογαριασμό που θα λαμβάνω. Αμφισβητώ προφανώς και παλιούς λογαριασμούς μου, αλλά και αναρωτούμαι τι θα γινόταν αν δεν είχε παρατηρηθεί από εμένα η παρατυπία στον λογαριασμό (δηλαδή αν θα είχε γίνει τελικά διπλοχρέωση των υπηρεσιών) , καθώς κρίνεται έντονα η αξιοπιστία της επιχείρησής σας. 2. Αν δεν προβείτε στις απαραίτητες ενέργειες πίστωσης του λογαριασμού μου (εκτός αν μου αιτιολογήσετε με διαφορετικό τρόπο τα αναγραφόμενα ποσά, γεγονός που θα μου προκαλούσε απορία), αλλά και αν παρατηρηθεί σε άλλους λογαριασμούς μου αντίστοιχη ανακρίβεια επιφυλάσσομαι να προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες εναντίον σας για την δικαίωση μου (μήνυση, καταγγελία σύμβασης, δυσφήμηση εταιρείας στο internet και στον τύπο, κλπ.). 3. Σχετικά με το «λάθος» της πωλήτριας του καταστήματος «Γερμανός»,μην με παραπέμψετε στην εταιρεία «Γερμανός», καθώς είναι δική σας ευθύνη αφού η εν λόγω εταιρεία είναι δικών σας συμφερόντων. Όσο για τις «γενικότητες» του συμβολαίου και της ιστοσελίδας σας, σας ενημερώνω ότι ενδεχομένως θα προβώ σε δυσφήμηση της εταιρείας σας στο internet (μέσω forum, αφού ο ιστότοπος είναι μία τοποθεσία ελευθερίας έκφρασης) και επιφυλάσσομαι (σε περίπτωση που δεν λάβω μια ικανοποιητική απάντηση) να προβώ σε όλες τις νόμιμες ενέργειες εναντίον σας για την δικαίωση μου (μήνυση, καταγγελία σύμβασης, κλπ.) Ευχαριστώ εκ των προτέρων, Λαμία, 23 Φεβρουαρίου 2010 ……………… αγαπητε συμπολιτη cvtas ακριβως πριν 2 μερες μου ηρθε ο πρωτος λογαριασμος ΟΤΕ και επαθα κι εγω σοκ! ειμαι ακριβως η ιδια περιπτωση με σενα ...21.12.10 αιτηση για νεα γραμμη απο γερμανο πατρας, 8.01.10 τελικα!!!!!!!!!!!! ενεργοποιηση γραμμης, μετα απο παρα πολλα τηλεφωνα για να ερθουν να μου συνδεσουν το τηλεφωνο κτλ. για να μην τα ξαναλεω κι εγω αιτηση για προγραμμα connex ktl. 138 eyrv ο λογαριασμος και αναδρομικα βασικα τελη κτλ, ενω μου ειχαν πει κι εμενα ξεκαθαρα 38 ευρω τον μηνα για τη δικη μου περιπτωση! ψαχνομαι κι εγω για να βγαλω ακρη και να παω να τσακωθω!Αρα δεν ειναι "λαθος' του υπαλληλου , ειναι τακτικη τους! τι μπορουμε να κανουμε? η κοροιδια ειναι αυτο που με εξοργιζει!!!!!!!!!! δε θα πληρωσω! τα εξτρα εννοω....μαζεψα το συμβολαιο μου κτλ και παω αυριο να τσακωθω!!!!!! θα βγαλουμε ακρη?
esertas Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Πάντα ο πρώτος λογαριασμός του ΟΤΕ είναι αυξημένος λόγο του ότι προπληρώνεις τους 2 επόμενους μήνες και επειδή είναι 2μηνος ο λογαριασμός μπορεί να πληρώσεις σχεδόν 4τράμηνο (οι 2 τρέχοντες και οι 2 επόμενοι).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.