Moderators GeorgeMan Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2010 Φιλε lunatic ενα εχω να πω. Μην πας ποτε Κρητη. Αν σου φαινονται αδικαιολογητα χαμηλα τα ορια, που να δεις και στον "εθνικο" δρομο της κρητης κατι ωραια οριακια του στηλ ΕΞΗΝΤΑ km/h κτλ... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lunatic89 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 @Tenshi Είπα πουθενά ευθαρσώς ότι 200αρίζω....?Δε νομίζω...Ξαναδιάβασε τα ποστ μου... Είπα απλά ότι δεν είναι κ τοοοοσα πολλά... Μου λες για 160 σε μεγάλους ευρωπαικους δρόμους. Και λέω για ΔΕΥΤΕΡΗ φορα το εξής. Για ενα σμαρτ ειναι πολλά τα 140...πόσο μάλλον τα 160... Για ένα S3 είναι λίγα τα 160 για παραδειγμα στην ευθεια που ανεφερα πιο πριν... ΟΧΙ δεν γίνεται σε δρομο που πας άνετα με 70 να υπάρχει όριο ταχύτητας 30 κ γω να το σεβαστώ... Εδώ δεν το σέβονται τα "όργανα της τάξης"...χαχαχαχα Μην σε πετύχω σε καναν τράκερ να κατεβάζεις τόρρεντ αφού είσαι τόσο νομοταγής.....λολ @GeorgeMan Το προβλημα με τα κουλά ορια ταχύτητας είναι εθνικό... ΥΓ: ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 150 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ 150. ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑ ΘΕΤΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (βροχη, χιονι, ηλιος, δυνατος αερας κλπ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 @TenshiΕίπα πουθενά ευθαρσώς ότι 200αρίζω....?Δε νομίζω...Ξαναδιάβασε τα ποστ μου... Είπα απλά ότι δεν είναι κ τοοοοσα πολλά... Μου λες για 160 σε μεγάλους ευρωπαικους δρόμους. Και λέω για ΔΕΥΤΕΡΗ φορα το εξής. Για ενα σμαρτ ειναι πολλά τα 140...πόσο μάλλον τα 160... Για ένα S3 είναι λίγα τα 160 για παραδειγμα στην ευθεια που ανεφερα πιο πριν... Υποκρισία!Δεν κυκλοφορείς με αυτές τις ταχύτητες για να καταλάβεις το μέγεθος,πάρα τ'αύτα κρίνεις χονδρικά οτι μερικές δεκάδες χλμ είναι αποδεκτά;Αυτό δέν δηλώνει άγνοια; Οδήγησε το Smart/S3 λοιπόν και κρίνε,αν και λίγη σημασία έχει αφού εμμέσως πλήν σαφώς υποστηρίζεις την ύπαρξη οδηγών δυο ταχυτήτων.Τους μή έχοντες που θα πρέπει να συμμορφώνονται με τα όρια και τους προνομιούχους οι οποίοι έχουν το απυρόβλητο. ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ Ήλπιζα οτι είναι κάτι που ξεκαθαρίζουν στις σχολές απο τα πρώτα μαθήματα,προφανώς έκανα λάθος. ΥΓ: ΤΑ ΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΑ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΝ ΤΟ ΟΡΙΟ ΕΙΝΑΙ 150 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ 150. ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑ ΘΕΤΕΙ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ (βροχη, χιονι, ηλιος, δυνατος αερας κλπ). Εννοείται,πιάνεις δεξιά και πάς με 50km ασχέτως μέγιστου επιτρεπόμενου.Οσο για τις συνθήκες...common sense... ΟΧΙ δεν γίνεται σε δρομο που πας άνετα με 70 να υπάρχει όριο ταχύτητας 30 κ γω να το σεβαστώ... Εδώ δεν το σέβονται τα "όργανα της τάξης"...χαχαχαχα Μην σε πετύχω σε καναν τράκερ να κατεβάζεις τόρρεντ αφού είσαι τόσο νομοταγής.....λολ Famous last words of nonsense... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Υποκρισία!Δεν κυκλοφορείς με αυτές τις ταχύτητες για να καταλάβεις το μέγεθος,πάρα τ'αύτα κρίνεις χονδρικά οτι μερικές δεκάδες χλμ είναι αποδεκτά;Αυτό δέν δηλώνει άγνοια;Οδήγησε το Smart/S3 λοιπόν και κρίνε,αν και λίγη σημασία έχει αφού εμμέσως πλήν σαφώς υποστηρίζεις την ύπαρξη οδηγών δυο ταχυτήτων.Τους μή έχοντες που θα πρέπει να συμμορφώνονται με τα όρια και τους προνομιούχους οι οποίοι έχουν το απυρόβλητο. Tenshi δεν λέει το παλικάρι για οδηγούς (και αμάξια) 2 ταχυτήτων, αυτό που νομίζω οτι λέει (και με βρίσκει σύμφωνο) είναι οτι , το να πηγαίνεις με ένα ΑΤΟS με 170 είναι περισσότερο "εγκληματικό" απο το να πηγαίνεις με τα ίδια χλμ με ένα EVO. Mε το EVO έχεις περισσότερες πιθανότητες να φρενάρεις εγκαίρως, ενώ με το ATOS πολύ λιγότερες. Και φυσικά συμφωνούμε πως ανεξαρτήτως κατηγορίας/κυβικών αυτοκινήτου η παράβαση είναι παράβαση και θα πρέπει να τιμωρείται. Αυτό δεν σημαίνει οτι και εγώ δεν έχω πάει ποτέ με 200 (ή δεν θα ξαναπάω) , αλλά δεν θα διαμαρτυρηθώ εάν και εφόσον με γράψουν ή/και μου πάρουν το δίπλωμα. Το ίδιο όμως να κάνουν και στον εκάστοτε βουλευτή που βάζει τον οδηγό του να κάνει επικίνδυνους ελιγμούς με 200+ στην Μεσογείων (ονόματα δεν θα πω για να μην το κάνουμε πολιτικό ποστ) θέτοντας σε κίνδυνο πολλούς οδηγούς (μεταξύ αυτών και μένα). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Tenshi δεν λέει το παλικάρι για οδηγούς (και αμάξια) 2 ταχυτήτων, αυτό που νομίζω οτι λέει (και με βρίσκει σύμφωνο) είναι οτι , το να πηγαίνεις με ένα ΑΤΟS με 170 είναι περισσότερο "εγκληματικό" απο το να πηγαίνεις με τα ίδια χλμ με ένα EVO. Mε το EVO έχεις περισσότερες πιθανότητες να φρενάρεις εγκαίρως, ενώ με το ATOS πολύ λιγότερες. Και φυσικά συμφωνούμε πως ανεξαρτήτως κατηγορίας/κυβικών αυτοκινήτου η παράβαση είναι παράβαση και θα πρέπει να τιμωρείται. Αυτό δεν σημαίνει οτι και εγώ δεν έχω πάει ποτέ με 200 (ή δεν θα ξαναπάω) , αλλά δεν θα διαμαρτυρηθώ εάν και εφόσον με γράψουν ή/και μου πάρουν το δίπλωμα.Το ίδιο όμως να κάνουν και στον εκάστοτε βουλευτή που βάζει τον οδηγό του να κάνει επικίνδυνους ελιγμούς με 200+ στην Μεσογείων (ονόματα δεν θα πω για να μην το κάνουμε πολιτικό ποστ) θέτοντας σε κίνδυνο πολλούς οδηγούς (μεταξύ αυτών και μένα). Δεν έκανες quote το πιο σημαντικό κομμάτι,μολις μια γραμμή κάτω απο αυτά που παραθέτεις.Γιατι κακά τα ψέματα, στην συγκεκριμένη συνάρτηση ο πιο αδύναμος κρίκος είναι ο παράγοντας άνθρωπος.Ακόμα και αν μπορούσαμε υποθετικά να αντικαταστήσουμε εν μια νυκτί τον στόλο αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους Ελληνικούς δρόμους με Lancia Delta Di 1.8,αυτό δέν μας δίνει το ελεύθερο να αναιρούμε κατα βούληση τον ΚΟΚ. Οσο για την βουλευτική ασυλία και την γενικότερη μεταχείριση που τυγχάνουν οι ΔΥ,ναι,αποτελεί αγκάθι για την κοινωνία μας άλλα αυτή είναι η πραγματικότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δεν έκανα quote γιατί και διαφωνώ και συμφωνώ μαζί της. Οπότε να το εξηγήσω καλύτερα, συμφωνώ μεν μαζί σου οτι το αμάξι δεν κάνει τον οδηγό, αλλά διαφωνώ και μαζί σου, διότι ο ίδιος άνθρωπος (έστω ο πλέον ανίκανος) με ένα EVO και 170χλμ είναι λιγότερο επικίνδυνος (για μένα πάντα, έτσι?) απο τον εαυτό του που οδηγεί ATOS με 170 χλμ. Αλλά ξαναλέω, τα όρια ταχύτητας πρέπει να τηρούνται και αυτός που τα ξεπερνά πρεπει να αναλαμβάνει τις ευθύνες καθώς και τις τυχόν επιπτώσεις των πραξεών του. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lunatic89 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Tenshi δεν λέει το παλικάρι για οδηγούς (και αμάξια) 2 ταχυτήτων, αυτό που νομίζω οτι λέει (και με βρίσκει σύμφωνο) είναι οτι , το να πηγαίνεις με ένα ΑΤΟS με 170 είναι περισσότερο "εγκληματικό" απο το να πηγαίνεις με τα ίδια χλμ με ένα EVO. Mε το EVO έχεις περισσότερες πιθανότητες να φρενάρεις εγκαίρως, ενώ με το ATOS πολύ λιγότερες. Και φυσικά συμφωνούμε πως ανεξαρτήτως κατηγορίας/κυβικών αυτοκινήτου η παράβαση είναι παράβαση και θα πρέπει να τιμωρείται. Αυτό δεν σημαίνει οτι και εγώ δεν έχω πάει ποτέ με 200 (ή δεν θα ξαναπάω) , αλλά δεν θα διαμαρτυρηθώ εάν και εφόσον με γράψουν ή/και μου πάρουν το δίπλωμα.Το ίδιο όμως να κάνουν και στον εκάστοτε βουλευτή που βάζει τον οδηγό του να κάνει επικίνδυνους ελιγμούς με 200+ στην Μεσογείων (ονόματα δεν θα πω για να μην το κάνουμε πολιτικό ποστ) θέτοντας σε κίνδυνο πολλούς οδηγούς (μεταξύ αυτών και μένα). ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ. Επιτέλους κάποιος που κατάλαβε τι λέω.... Tenshi δεν εχω αγνοια...Ξερω πολυ καλα τι λεω.... Οσην ωρα κανει να φρεναρει 200-0 το S3 κανει να φρεναρει το ΑΤΟΣ 80-0....... Και ΝΑΙ το αυτοκίνητο κάνει σε μεγάλο βαθμό τον οδηγό... Αν δώσεις ένα σαράβαλο χωρίς φρένα χωρίς τίποτα στον καλύτερο οδηγό του κόσμου το καλύτερο που έχει να κάνει είναι απλά να πηγαίναι αργά κ προσέκτικα κ να εύχεται να μην του πεταχτεί τίποτα στο δρόμο.... Όσο καλύτερο είναι το αμάξι σου τόσο καλύτερος οδηγός ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ να γίνεις... ΑΠΟΔΕΙΞΗ γι αυτο που λεω. Τα ίδια χέρια έχει κάποιος με Μ3 και τα ίδια με ΑΤΟΣ....? Μην τρελαθούμε τωρα.... Γι αυτο κ τα σαξοραλα τα εχουν βγάλει σκοτώστρες. Επειδή τα οδηγούν κάποιοι που πολύ απλά ΔΕΝ μπορουν να τα πανε και καταληγουν τρομπέτα τα αυτοκινητάκια... Εχω Rallye και ΝΑΙ ειναι ιδιοτροπο αμαξι κ πρέπει να έχεις χέρια για να το πας και δεν ειναι για πολλους..... Θεωρω πιο εγκληματικο να πηγαινει κάποιος με 50 στα στενα μερα-μεσημέρι παρα με 200 1 η ωρα τη νυχτα ΑΟ.... Ξεκολληστε απ τα ΟΡΙΑ κ δειτε τι ειναι πραγματικα σωστο κ τι οχι. Το οτι καποιος εβαλε ενα νόμο ΔΕΝ κανει αυτοματα αυτον τον νομο το πιο σωστο πραγμα του κοσμου..... Οσο για το Famous last words of nonsense... στο αφήνω να το ξανασκεφτεις κ να δεις οτι ισως εχω δικιο αν ξεκομπλαρεις λιγο..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Μην ξεχνάς όμως οτι οι νόμοι (παράλογοι ή μη) είναι νόμοι και πρέπει να τηρούνται. Επειδή όμως εσύ (εγώ και οι περισσότεροι) τους παραβιάζουμε, όταν μας πιάνουν δεν θα πρέπει να διαμαρτυρόμαστε. Όσο για τα άλλα, το καλύτερο είναι να μην φτάνει ποτέ κανείς να οδηγεί στο όριο (είτε του αυτοκινήτου είτε του οδηγού). Και με το καλύτερο αυτοκίνητο του πλανήτη να είσαι και να πηγαίνεις με 200+ ( στην autobahn πχ που επιτρέπεται) αν σου πεταχτεί κανα ζώο (σκύλος στην ΑΟ - συμβαίνει μια στο τόσο ή κανας τάρανδος στην Autobahn) οι πιθανότητες να το αποφύγεις (χωρίς να προκαλέσεις ατύχημα) είναι πολύ λιγότερες αν τρέχεις με 200 αντι για 100. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Και γιατί να μην πηγαίνει με 50; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tornado Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 στα νεα καποια στιγμη ειχα διαβασει οτι εχουμε κομμουνισμο.... Ειναι δυναμον να παιρνεις μια μηχανη 1100cc η ενα τζιπ με 500 αλογα, που να βγαζει 250 με 300 (η και παραπανω) και να σε αναγκαζει να πηγαινεις το ιδιο με ενα παπακι 125αρι? Τοτε το αυτοκινητο που το αγορασες αρκετες χιλιαδες ευρω και γραφει στο κοντερ 300, γιατι στο πουλησανε? για να σου κοβουν κλησεις? εεεεεεεεεεε???? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 στα νεα καποια στιγμη ειχα διαβασει οτι εχουμε κομμουνισμο.... Ειναι δυναμον να παιρνεις μια μηχανη 1100cc η ενα τζιπ με 500 αλογα, που να βγαζει 250 με 300 (η και παραπανω) και να σε αναγκαζει να πηγαινεις το ιδιο με ενα παπακι 125αρι? Τοτε το αυτοκινητο που το αγορασες αρκετες χιλιαδες ευρω και γραφει στο κοντερ 300, γιατι στο πουλησανε? για να σου κοβουν κλησεις? εεεεεεεεεεε???? Για να μπορείς κάλιστα να το πάς σε μια πίστα και να το λιώσεις, χωρίς να θέτεις σε κίνδυνο ανυποψίαστους πολίτες ή/και ανυποψίαστα ζωάκια/δέντρα κλπ κλπ.... Αλλά αν θες να μιλήσουμε ποιο σοβαρά, να σου πω επίσης και το εξής. Το πλεονέκτημα που έχεις αγοράζοντας μια μηχανή 1100cc αντί μιας 125cc είναι η μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια που αυτή σου δίνει σε προσπεράσεις, φρεναρίσματα κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Όσο καλύτερο είναι το αμάξι σου τόσο καλύτερος οδηγός ΑΝΑΓΚΑΖΕΣΑΙ να γίνεις... ΑΠΟΔΕΙΞΗ γι αυτο που λεω. Τα ίδια χέρια έχει κάποιος με Μ3 και τα ίδια με ΑΤΟΣ....? Μην τρελαθούμε τωρα.... Γι αυτο κ τα σαξοραλα τα εχουν βγάλει σκοτώστρες. Επειδή τα οδηγούν κάποιοι που πολύ απλά ΔΕΝ μπορουν να τα πανε και καταληγουν τρομπέτα τα αυτοκινητάκια... Εχω Rallye και ΝΑΙ ειναι ιδιοτροπο αμαξι κ πρέπει να έχεις χέρια για να το πας και δεν ειναι για πολλους..... Τα σαξόραλα είναι σκοτώστρες, γιατι μιλάμε για 900 κιλά αμάξι,γιατι έχουν μεγάλο ratio ίππων/kg και γιατι δέν στρίβουν με αποτέλεσμα να μαζεύουμε (οχι σε τέτοιο βαθμό πλέον,αφού τα περισσότερα παροπλίστηκαν) χαζοχαρούμενα απο δικλίδες και κολώνες ΔΕΗ κάθε Σ/Κ.Το αμάξι δέν ήθελε χέρια (αχ αυτή η αργκό του μηχανοκίνητου) ΜΥΑΛΟ ήθελε για να καταλάβει ο οδηγός πότε τον παίρνει και πότε όχι.Σίγουρα δέν βρίσκεται στο ντουλαπάκι κάθε νέου οχήματος και σίγουρα δέν το πουλάνε ώς εξτρα στην αντιπροσωπία. Οσο για το στο αφήνω να το ξανασκεφτεις κ να δεις οτι ισως εχω δικιο αν ξεκομπλαρεις λιγο..... Αυτό το κόμπλεξ/κόλλημα κρατάει την χώρα απο το να γίνει ένα συνονθύλευμα Νταχάου-american bar.Κάποιος πρέπει να κρατήσει τα μπόσικα και ας χαρακτηριστεί αντιπαθητικός,ασχέτως αν τα γραφόμενά του λίγη αξία έχουν. Κρατάω και ένα κομμάτι απο το post του Timour21 (+1 παρεμπιπτόντως): Για να μπορείς κάλιστα να το πάς σε μια πίστα και να το λιώσεις, χωρίς να θέτεις σε κίνδυνο ανυποψίαστους πολίτες ή/και ανυποψίαστα ζωάκια/δέντρα κλπ κλπ.... To αυτό.Όποιος τρώγεται για διακοσάρες,επειδή το αμάξι μπορεί και το γκάζι είναι ανάλαφρο,ας μαζέψει τους φίλους του και ας κανονίσει track day στα Μέγαρα.Καλώς η κακώς μοιραζόμαστε τους δημόσιους δρόμους και με άλλους οδηγούς,ασχέτως αν είναι 1-5-10 χλμ μπρος/πίσω μας.Και επειδή δέν θέλω να χαρακτηριστώ εξίσου υποκριτής,δέν είναι μήνας που έπιασα 200 με το δικό μου όχημα. Πραγματικά κρίμα που δέν βρέθηκε κάμερα-ραντάρ-τροχαίος να μου κόψει τα οπίσθια,τρέφω όμως ελπίδες (ελέω ύφεσης και άδειων ταμείων) οτι οι λυπητερές απο εδώ και στο εξής θα είναι ο κανόνας και όχι η εξαίρεση-τυχαίο γεγονός. Αντε μπάς και βάλουμε λίγο μυαλό (και ο γραφών μαζί) γιατι η ατιμωρησία χαλαρώνει και την ηθική μας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tornado Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Για να μπορείς κάλιστα να το πάς σε μια πίστα και να το λιώσεις, χωρίς να θέτεις σε κίνδυνο ανυποψίαστους πολίτες ή/και ανυποψίαστα ζωάκια/δέντρα κλπ κλπ.... και που ειναι αυτη η πιστα που μπορεις να πας να λιωσεις οτι κινουμενο εχεις? Αλλά αν θες να μιλήσουμε ποιο σοβαρά, να σου πω επίσης και το εξής. Το πλεονέκτημα που έχεις αγοράζοντας μια μηχανή 1100cc αντί μιας 125cc είναι η μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια που αυτή σου δίνει σε προσπεράσεις, φρεναρίσματα κλπ. χρειαζεται να δωσεις διπλα λεφτα για να κανεις αυτο που λες? δεν μιλαω για μηχανη που τα λεφτα ειναι κοντα στα 10 χιλιαρικα, περισσοτερο πας στο αυτοκινητο που ενα σωστο αυτοκινητο κινειται γυρω στα 20 χιλ. πανω κατω, Οταν μιλας για Χ 2 ποση πια ενεργητικη ασφαλεια να χρειαζεσαι περισσοτερη στα 100 χιλιομετρα α.ω? ε? :cool: ---------- Προσθήκη στις 16:14 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:11 ---------- ας σημειωθει οτι εχω ενα κινεζικο παπι για την πολη και παω με 60 μαξ, και για τις βολτες μου εχω ενα opel corsa 1000αρι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Timour21 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Υπάρχουν αρκετές πίστες στην Ελλάδα και στο εξωτερικό για να λιώσεις οτι θες... δεν καταλαβαίνω την ερώτησή σου. Όσο για τις μηχανές, αν πας σέρρες θα δεις πολλούς με R1 να κάνουν γύρους και να ευχαριστιούνται το μηχανάκι τους, ελαχιστοποιώντας τον κίνδυνο για αυτούς και τους τριγύρω τους... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tornado Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Timour21 επειδη δεν γνωριζω, υπαρχει πιστα στην ελλαδα, οπου μπορεις νομιμα να πας με ενα αυτοκινητο με 300 πχ? και μαλιστα αρκετες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.