Προς το περιεχόμενο

Μπερδεμενος για την κατηγορια αμαξιου που θελω να παρω


KaizerSoze

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Ψηνω τον Δημητρη να βαλει προγραμματακι στο yeti' date='τι λες,θα κανετε καμια ψιλη??? :-D :lol: :-D :lol: :-D[/quote']

 

 

Ασε το παιδι ρε με τα προγραμματακια :P

Τωρα που δεν εχει τιποτα να παμε :P

  • Απαντ. 141
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Πάνε να δεις το citroen C5 τον εξοπλισμό που καμία άλλη μάρκα δεν προσφέρει στα λεφτά του και θα το ερωτευτείς .

 

http://www.c5.citroen.com/gr/

Φοβερο εξοπλισμο πραγματι αλλα ειναι αρκετα βαρυ και αργο

(για οποιον θελει και γκαζι)

 

 

Αυτο τι λεει ? Συμπαθητικο φαινεται

http://www.chevrolet.gr/cruze/cruze-exterior-views-images-08.html

Δημοσ.
http://www.c5.citroen.com/gr/

Φοβερο εξοπλισμο πραγματι αλλα ειναι αρκετα βαρυ και αργο

(για οποιον θελει και γκαζι)

Ολοι μου λετε για το C5 αλλα αποτι εχω ψαξει και στα ιδια και λιγο παραπανω λεφτα ειναι με το Insignia και πιο αργο

ΒΕΒΑΙΑ καταλαβαινω οτι "φιλε, δινει ομως τα παντα, η ΟPEL θα σου ζητησει αλλα 4χιλιαρικα επιπλεον για τα ιδια" αλλα αφενως θα πρεπει να παω αποκει να δω τι ακριβως μου δινει και αν το θελω και κυριως τι λεει απο χωρους

 

Αυτο τι λεει ? Συμπαθητικο φαινεται

http://www.chevrolet.gr/cruze/cruze-exterior-views-images-08.html

 

Kαλη τιμη, λιγο ψοφιο

 

Παντως να πω κατι, πολυς κοσμος μου ανεφερε το Yeti, δεν διαφωνω οτι ειναι μια προσιτη και πολυ αποδοτικη λυση ΑΛΛΑ εχω 2 ενστασεις,

 

1. Η μια ειναι υποκειμενικη και καπως δευτερεουσα. Ειναι ασχημο. Ναι, ξερω, βλακεια ακουγεται αλλα πειτε την αληθεια, και εσεις δεν κοιτατε αν ενα αμαξι ειναι ομορφο?

 

2. Η αλλη ειναι οτι η TSI 4x4 1.8 εκδοση με τα 160 αλογα που οπως την εκοψα ειναι η πρωτη αξιολογη, ανεβαινει στα 23χιλ για βασικη και ειναι και 1.8(οποτε θα μας σκισει στα τελη). Γιατι στα πιο φτηνα και 17χιλ βρισκεις αλλα με 1.2 και 105 αλογα και κινηση στους 2 τροχους.

 

ΥΓ. Αποτι εχω ψαξει παντως μακαρι να ειχα 30χιλιαρικα να τσακωνα το Tiguan με 150 αλογα στα 1.4 να ειμασταν ολοι κομπλε. Ελα ομως που δεν εχω...Και με την οικονομικη κριση αποφασισα να μην ξεπερασω ουτε τα 25(αρα παει και το Rav)

  • Moderators
Δημοσ.

Αληθεια στο C5 εχει μπει ο 1.6 turbo με τα 150 αλογα ή τον εχουν μονο για το C4?

Δημοσ.

Έχει μπει ναι .

 

@KaizerSoze το 2010 όλα τα αυτοκίνητα είναι ίδια . Άμα ακούς τα προβλήματα που είχε ο καθένας με την κάθε μάρκα δε γίνετε .

Ο πατέρας μου π.χ είχε 2 ople vectra , το πρώτο του είχε σπάσει η αλυσίδα στο 1ο εξάμηνο (αλυσίδα είχαν τότε όχι ιμάντα ) και το δεύτερο ψυγείο στο πρώτο 2μηνο . Μετα πήρε ένα φτηνό daewoo lanos με το οποίο έχει 320.000 χιλιόμετρα λόγο δουλειάς και δεν έχει κάψει ούτε λάμπα .

Εγώ έχω 3 χρόνια citroen C4 παρόλο που και εμένα μου λέγανε να μην πάρω citroen και είμαι υπερευχαριστημένος . Όλα τα αμάξια βγάζουν προβλήματα ,είναι πως θα σου τύχει .

  • Moderators
Δημοσ.

E δεν το λες και αργο με 0-100 σε 8,6 και τελικη 210...

Ουτε ξεπερναει τα 25 χιλιαρικα. Μεχρι και υδροπνευματικη αναρτηση τριτης γενιας μπορει να χωρεσει στην τιμη αυτη... (Να μην μιλησω για τον υπολοιπο εξοπλισμο, ετσι?)

 

Βεβαια και το 5θυρο Insignia 1.6Τ με τα 180 αλογα (και χειροτερη επιταχυνση - καλυτερη τελικη) βγαινει και αυτο λιγο κατω απο τα 25χιλιαρικα.

 

Απο μενα +1 για C5, για τους εξεις λογους:

1) Υδροπνευματικη (μπες σε XantiaII Activa που εχει τη προηγουμενη εκδοση της αναρτησης αυτης και θα καταλαβεις). Στα πολυ συν οτι οσο κι αν το φορτωσεις παραμενει στο ιδιο υψος!

2) Ξεχωριζει στο δρομο (το εχουν πολυ λιγοτεροι απ οτι το Insignia).

3) Πιο ομορφο (για μενα) απο το Insignia.

4) Παρομοιο γκαζι. Ετσι κι αλλιως δεν σε ενδιαφερουν οι απολυτες επιδοσεις...

Δημοσ.

2. Η αλλη ειναι οτι η TSI 4x4 1.8 εκδοση με τα 160 αλογα που οπως την εκοψα ειναι η πρωτη αξιολογη, ανεβαινει στα 23χιλ για βασικη και ειναι και 1.8(οποτε θα μας σκισει στα τελη)

 

Τα πράγματα είναι ακόμα ρευστά στην παρούσα φάση.Ακούγεται οτι απο 2011 τα τέλη θα καθορίζονται ανάλογα με τις εκπομπές Co2 του οχήματος,άλλα μονο για οχήματα με άδεια κυκλοφορίας 01/2011.Αν το όχημα που προτίθεσαι να αγοράσεις έχει άδεια κυκλοφορίας μέχρι 12/2010,τα τέλη κυκλοφορίας στην κατηγορία μας (1358-1928cc) θα βρίσκονται στα επίπεδα 2009,ήτοι 202 ευρώ.

 

Αν δεχτούμε ως αξιόπιστα τα στοιχεία που δώθηκαν σε σχετικό άρθρο στης Ημερησίας και χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το Civic 1.8 που έχω (Co2@155gr/km),αν η αγορά του γινόταν 01/2011 θα έπρεπε να πληρώσω 155x1,5=232,5 ευρώ.Στην περίπτωσή μου,με άδεια κυκλοφορίας 11/2009 θα πρέπει να πληρώσω 202 ευρώ.

 

Και πάλι όμως,επειδή μιλάμε με στοιχεία που προκύπτουν απο υποθετικά σενάρια και επειδή δέν μπορείς να είσαι για τίποτα σίγουρος μιας και οι καταστάσεις αλλάζουν εν μιά νυκτί,θα έλεγα να εντάξεις και την εκπομπές διοξειδίου στα υπ όψιν σου...

Δημοσ.

Mε ψησατε να παω να δω και να κανω κανα τεστ στην C5

Ομως, επειδη οικονομικα και απο θεμα επιδοσεων δεν την εχω δει πολυ καλυτερη απο το insignia δεν ξερω...

 

ΥΓ. Σημερα πηγαινοντας γηπεδο ξανακολλησα με το yeti. Δεν ξερω, ειναι απο τα αμαξια που στα χαρτια μου λεει "Καλα, μαλακας εισαι και δεν με εχεις αγορασει", αλλα κατι δεν μου κολλαει...Το ασχημο πισω μερος του?Το οτι ειναι ΣΚοντα?Εχω μπερδευτει...

Δημοσ.
Mε ψησατε να παω να δω και να κανω κανα τεστ στην C5

Ομως, επειδη οικονομικα και απο θεμα επιδοσεων δεν την εχω δει πολυ καλυτερη απο το insignia δεν ξερω...

 

ΥΓ. Σημερα πηγαινοντας γηπεδο ξανακολλησα με το yeti. Δεν ξερω, ειναι απο τα αμαξια που στα χαρτια μου λεει "Καλα, μαλακας εισαι και δεν με εχεις αγορασει", αλλα κατι δεν μου κολλαει...Το ασχημο πισω μερος του?Το οτι ειναι VW?Εχω μπερδευτει...

 

Σου μπολταρισα το σημειο που εφτιαξα. Τωρα ειναι το σωστο.

Δημοσ.

Παντως απ την αλλη οταν εισαι κ@βλωμενος για τζιπ/τζιποειδες, δυσκολα ''συμβιβαζεσαι'' με συμβατικου τυπου αυτοκινητα..

 

Ενα επισης μεγαλο ερωτημα, ισως θα επρεπε να ηταν με την τιμη της βενζινης στα 1.40, αν θα επρεπε να βολευτεις 1-2 χρονια, να πιασουν πατο οι αντιπροσωπειες στην Ελλαδα (γιατι αυτο θα γινει) και να χτυπησεις καμια καλη προσφορα , ή ακομα καλυτερα να πας τοτε σε υβριδικο.

Δημοσ.
Παντως απ την αλλη οταν εισαι κ@βλωμενος για τζιπ/τζιποειδες, δυσκολα ''συμβιβαζεσαι'' με συμβατικου τυπου αυτοκινητα..

Εχεις μεγα δικιο. Ειχα κολλησει με το Ινσιγκνια. Ημουν ετοιμος. Μετα αρχισε η γυναικα τη μιρλα, πηραν και 1-2 φιλοι suv και αρχισα να κολλαω και το ψαχνω οπως βλεπεις απο 200 μεριες αν μπορω. Το θεμα ειναι οτι παιζει να καταληξω σε ενα αμαξι που γουσταρα πολυ-insignia-και να ειμαι 'ντεμι' επειδη ειχα κολλησει με suv

Ενα επισης μεγαλο ερωτημα, ισως θα επρεπε να ηταν με την τιμη της βενζινης στα 1.40, αν θα επρεπε να βολευτεις 1-2 χρονια, να πιασουν πατο οι αντιπροσωπειες στην Ελλαδα (γιατι αυτο θα γινει) και να χτυπησεις καμια καλη προσφορα , ή ακομα καλυτερα να πας τοτε σε υβριδικο.

 

Μακαρι αλλα δεν βγαινω αδελφε. Δεν τοχει αλλο το αμαξι, ολο ζηταει. Και πληρωνω και 250τοσα ευρω σημα και δεν εχει νοημα να μεινουμε με 2 μικρα. Οι δουλειες μας με την γυναικα μου ειναι διπλα, παμε και ερχομαστε με το i10 που και 20ευρω τον μηνα. Να κανω οικονομια σε "ιμπιζακι" και οταν χρειαστω να μην εχω μεγαλο αμαξι δεν αξιζει...

Δημοσ.

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/94902.asp αυτο το Νισσαν τι σου λεει??

 

Μια χαρα ρε συ ειναι το Ινσιγκνια...τι μια χαρα δηλαδη, σουπερ. Απλα αμα δεν εισαι μινιον σαν ανθρωπος και εχεις καποιο εκτοπισμα, βολευει αρκετα το suv..

 

Παντως ξανασκεψου το ενδεχομενο να φτασει κανα 2ευρω η βενζινη....θα παρακαλαμε ολοι για υβριδικα..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...