KaizerSoze Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Μιας και πιασαμε το θεμα ποιοτητας, εγω και φιλοι εχουμε πικρη εμπειρια στο θεμα 'αντοχης' απο την SEAT. Καλα, χρυσα αγια φτηνα, τραβανε...για 5 χρονια. Το εφτυνα μην το ματιασω και 5-6 χρονια και τωρα το φτυνω γιατι ειναι για χου. Νομιζω οτι Σκοντες, Σεατ κτλ ειναι για οποιον θελει ενα καλο αμαξι ξεροντας οτι σε 6-7 χρονια το πεταει και παιρνει αλλο. Εγω ΔΕΝ ειμαι ετσι. Θελω το αμαξι να βγαλει 7 και να πουληθει ή να βγαλει 10 και ας μην πουληθει.
grigas Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Θελω το αμαξι να βγαλει 7 και να πουληθει ή να βγαλει 10 και ας μην πουληθει. Τότε πάρε Avensis
Timour21 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Μιας και πιασαμε το θεμα ποιοτητας, εγω και φιλοι εχουμε πικρη εμπειρια στο θεμα 'αντοχης' απο την SEAT.Καλα, χρυσα αγια φτηνα, τραβανε...για 5 χρονια. Το εφτυνα μην το ματιασω και 5-6 χρονια και τωρα το φτυνω γιατι ειναι για χου. Νομιζω οτι Σκοντες, Σεατ κτλ ειναι για οποιον θελει ενα καλο αμαξι ξεροντας οτι σε 6-7 χρονια το πεταει και παιρνει αλλο. Εγω ΔΕΝ ειμαι ετσι. Θελω το αμαξι να βγαλει 7 και να πουληθει ή να βγαλει 10 και ας μην πουληθει. Φίλε μου καλώς ή κακώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατασκευάζουν τα αυτοκίνητα με προοπτική 5ετίας (μέχρι να βγάλουν καινούριο μοντέλο δηλαδή). Πάνε οι παλιές καλές εποχές που ξέραμε. Αυτό που λες για τα σέατ και τις σκόντες ισχύουν για τις περισσότερες μάρκες, και φυσικά εξαρτάται και απο την χρήση που του κάνεις. Και γω μαζί σου είμαι (το αμάξι μου είναι του 93 και το δουλεύω ακόμα) αλλά αν πηγαίνεις με αυτό το σκεπτικό, μάλλον θα απογοητευτείς. Καλή τύχη πάντως (γιατί είναι και τυχερά αυτά τα πράγματα...)
linkin Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Σύμφωνα με εσένα ναι. Σύμφωνα με εμένα όχι. Και όχι, δεν είναι απαραίτητο να είναι Β' διαλογής ένα υλικό. Μπορεί να είναι και Α' διαλογής, αλλά παραμένει διαλογής. Και επαναλαμβάνω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Προσωπικά Skoda, KIA και Hyundai δεν θα αγόραζα ποτέ, αλλά that's just me. Ενταξει,προσωπικη ειναι η αποψη σου και σεβαστη αλλα επετρεψε μου να σου πω πως ειναι λαθος.Επειδη στην οικογενεια υπαρχει και hyundai accent(my2001) και skoda octavia mkii rs(my2006) και τα ξερω απο προσωπικη εμπειρια.Το hyundai σε εναν χρονο θα ειναι αμαξι 10ετιας και ειναι ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.δεν εχει βγαλει το παραμικρο. Απο την αλλη,το skoda εχει μεσα σε 4 χρονια 80.000.Εχει παει οδικως πατρα-ισπανια,πατρα-διδυμοτειχο και κανει συνεχεια διαδρομες των 300-400 χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα.Ακομα,λογο της ενεργους ενασχολησης μου με τα αυτοκινητιστικα φορουμ και δη της skoda και βλεπωντας και απο φιλους μου,τα skoda(απο το fabia και μετα) φερουν εξαρτηματα πολυ ποιοτικα και σε καμια περιπτωση β και γ διαλογης. Μιας και πιασαμε το θεμα ποιοτητας, εγω και φιλοι εχουμε πικρη εμπειρια στο θεμα 'αντοχης' απο την SEAT.Καλα, χρυσα αγια φτηνα, τραβανε...για 5 χρονια. Το εφτυνα μην το ματιασω και 5-6 χρονια και τωρα το φτυνω γιατι ειναι για χου. Νομιζω οτι Σκοντες, Σεατ κτλ ειναι για οποιον θελει ενα καλο αμαξι ξεροντας οτι σε 6-7 χρονια το πεταει και παιρνει αλλο. Εγω ΔΕΝ ειμαι ετσι. Θελω το αμαξι να βγαλει 7 και να πουληθει ή να βγαλει 10 και ας μην πουληθει. Λιγο πολυ τα ιδια θα εγραφα και για σενα φιλε kaisersoze....Και τωρα λιγη food for thought.... Αφου τα skoda δεν ειναι ποιοτικα,χαλανε,τριζουν και ειναι αμαξια για μια 5ετια ΓΙΑΤΙ εχει βρωμισει ο κοσμος απο taxi octavia I,octavia II και πλεον και superb??? Λετε οι ταξιτζηδες να μην γραφουν πολλα χλμ?Λετε να εχουν ορεξη να τρεχουν καθε μερα στα συνεργεια και να χανουν μεροκαματα??? :-)
KaizerSoze Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Τα ταξι και για μενα ειναι μετρο συγκρισης. Ο τοπος βεβαια εχει γεμισει και με Οπελ κτλ Νομιζω τα Σκοντα τα προτιμανε γιατι πρεπει να ειναι σκυλια μεχρι να τα φτυσουν τελειως. Πχ με τη Σεατ το προβλημα μου αυτο ειναι. Παπαδες μεχρι τα πρωτα προβληματα, αποτομη κατηφορα μετα Ειδα και το Βολβο Σ4...Ξερω γω...δεν...τι να πω
Erwdios Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Ενταξει,προσωπικη ειναι η αποψη σου και σεβαστη αλλα επετρεψε μου να σου πω πως ειναι λαθος.Επειδη στην οικογενεια υπαρχει και hyundai accent(my2001) και skoda octavia mkii rs(my2006) και τα ξερω απο προσωπικη εμπειρια.Το hyundai σε εναν χρονο θα ειναι αμαξι 10ετιας και ειναι ΣΑΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.δεν εχει βγαλει το παραμικρο.Απο την αλλη,το skoda εχει μεσα σε 4 χρονια 80.000.Εχει παει οδικως πατρα-ισπανια,πατρα-διδυμοτειχο και κανει συνεχεια διαδρομες των 300-400 χλμ χωρις το παραμικρο προβλημα.Ακομα,λογο της ενεργους ενασχολησης μου με τα αυτοκινητιστικα φορουμ και δη της skoda και βλεπωντας και απο φιλους μου,τα skoda(απο το fabia και μετα) φερουν εξαρτηματα πολυ ποιοτικα και σε καμια περιπτωση β και γ διαλογης. Φϊλε linkinp, δεν έγραψα β' και γ' διαλογής. Από εκεί και πέρα ανέφερα ότι είναι αξιολογότατα αυτοκίνητα και πολύ τίμια, όσον αφορά τη σχέση τιμής - αξίας τους. Επειδή όμως έχω παρακολουθήσει και κάποια σεμινάρια λόγω εργασίας, είμαι σε θέση να ξέρω ότι όλο το παιχνίδι παίζεται στο θέμα της ασφάλειας. Αλλιώς θα βγεις από ένα Accent μετά από σύγκρουση με 120 χαω, αλλιώς από ένα Insignia και αλλιώς από μία M6. Αφου τα skoda δεν ειναι ποιοτικα,χαλανε,τριζουν και ειναι αμαξια για μια 5ετια ΓΙΑΤΙ εχει βρωμισει ο κοσμος απο taxi octavia I,octavia II και πλεον και superb???Λετε οι ταξιτζηδες να μην γραφουν πολλα χλμ?Λετε να εχουν ορεξη να τρεχουν καθε μερα στα συνεργεια και να χανουν μεροκαματα??? :-) Είναι απλό. Φθηνό service, πολύ καλή τιμή αγοράς και αξιοπιστία. Αυτό όμως δε μου λέει προσωπικά τίποτα. Δηλαδή η BMW που δε βγάζει taxi θα πρέπει να θεωρηθεί αναξιόπιστη εταιρεία? Όταν δούλευα στη Ford (2001) είχαν έρθει καμιά 10αριά ταξιτζήδες και ζητούσαν επίμονα να μάθουν αν επρόκειτο το νέο τότε Mondeo, να εισαχθεί με πατρελαιοκινητήρα για να του βγάλουν άδεια taxi. Η απάντηση από τη Ford εμμέσως ήταν ότι και να ερχόταν με πετρελαιοκινητήρα στην Ελλάδα το αυτοκίνητο, δε θα δινόταν έγκριση τύπου για τη μετατροπή του σε taxi, γιατί θεωρούσε η εταιρία ότι με αυτό το τρόπο χαλούσε το prestige της. Όταν βέβαια οι άνθρωποι αναρωτήθηκαν, "και η Mercedes βγάζει taxi και έχει κορυφαίο prestige" δεν υπήρχε κανείς να τους απαντήσει. Κι αν το δούμε κι από μια άλλη οπτική, στα τρυφερά του ο ταρίφας αν τρίζουν οι καπλαμάδες. Θα παρεξηγηθεί ο πελάτης? Ο ταξιτζής είναι επαγγελματίας και σκέφτεται με γνώμονα την τσέπη του. Εσύ που δεν είσαι επαγγελματίας σκέφτεσαι με γνώμονα και την παραμικρή λεπτομέρεια. Εξάλλου, απόσβεση δεν πρόκειται να κάνεις ποτέ.
linkin Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Τα ταξι και για μενα ειναι μετρο συγκρισης.Ο τοπος βεβαια εχει γεμισει και με Οπελ κτλ Νομιζω τα Σκοντα τα προτιμανε γιατι πρεπει να ειναι σκυλια μεχρι να τα φτυσουν τελειως. Πχ με τη Σεατ το προβλημα μου αυτο ειναι. Παπαδες μεχρι τα πρωτα προβληματα, αποτομη κατηφορα μετα Ειδα και το Βολβο Σ4...Ξερω γω...δεν...τι να πω Αυτο φιλε μου δεν εχει λογικη....''Νομιζω τα Σκοντα τα προτιμανε γιατι πρεπει να ειναι σκυλια μεχρι να τα φτυσουν τελειως.''Δηλαδη δεν χαλανε σιγα σιγα αλλα ολα μαζι??Θα χαλασει και η κρεμαγιερα,και ο αισθητηρας του abs,και τα ηλεκρικα και η αντλια βενζινης στα 500.000 χλμ αλλα οχι στα 499.999???Δεν θελω σε καμια περιπτωση να σε προσβαλω αλλα αυτο ακουγεται....εντελως παιδικο. Φϊλε linkinp, δεν έγραψα β' και γ' διαλογής. Από εκεί και πέρα ανέφερα ότι είναι αξιολογότατα αυτοκίνητα και πολύ τίμια, όσον αφορά τη σχέση τιμής - αξίας τους. Επειδή όμως έχω παρακολουθήσει και κάποια σεμινάρια λόγω εργασίας, είμαι σε θέση να ξέρω ότι όλο το παιχνίδι παίζεται στο θέμα της ασφάλειας. Αλλιώς θα βγεις από ένα Accent μετά από σύγκρουση με 120 χαω, αλλιώς από ένα Insignia και αλλιώς από μία M6. Είναι απλό. Φθηνό service, πολύ καλή τιμή αγοράς και αξιοπιστία. Αυτό όμως δε μου λέει προσωπικά τίποτα. Δηλαδή η BMW που δε βγάζει taxi θα πρέπει να θεωρηθεί αναξιόπιστη εταιρεία? Όταν δούλευα στη Ford (2001) είχαν έρθει καμιά 10αριά ταξιτζήδες και ζητούσαν επίμονα να μάθουν αν επρόκειτο το νέο τότε Mondeo, να εισαχθεί με πατρελαιοκινητήρα για να του βγάλουν άδεια taxi. Η απάντηση από τη Ford εμμέσως ήταν ότι και να ερχόταν με πετρελαιοκινητήρα στην Ελλάδα το αυτοκίνητο, δε θα δινόταν έγκριση τύπου για τη μετατροπή του σε taxi, γιατί θεωρούσε η εταιρία ότι με αυτό το τρόπο χαλούσε το prestige της. Όταν βέβαια οι άνθρωποι αναρωτήθηκαν, "και η Mercedes βγάζει taxi και έχει κορυφαίο prestige" δεν υπήρχε κανείς να τους απαντήσει. Κι αν το δούμε κι από μια άλλη οπτική, στα τρυφερά του ο ταρίφας αν τρίζουν οι καπλαμάδες. Θα παρεξηγηθεί ο πελάτης? Ο ταξιτζής είναι επαγγελματίας και σκέφτεται με γνώμονα την τσέπη του. Εσύ που δεν είσαι επαγγελματίας σκέφτεσαι με γνώμονα και την παραμικρή λεπτομέρεια. Εξάλλου, απόσβεση δεν πρόκειται να κάνεις ποτέ. α)Εννοειται,σε αυτο δεν τιθεται ζητημα,οταν ομως μιλαμε για αμαξια ιδιας κατηγοριας(και μεγεθους και τιμης) οι οποιες διαφορες ειναι πολυ μικρες. β)Φθηνο service???Ουτε καν....Γνωριζεις ποσο χρεωνει η βιαμαρ το λαδακι 5-30 το λιτρο??? γ)Η bmw δεν πρεπει να θεωρηθει,ΕΙΝΑΙ αναξιοπιστη εταιρια. δ)Οι καπλαμαδες φιλε μου τριζουν και στην ολοκαινουρια sportscoupe των 55.000 του θειου μου....Το ζητημα ειναι αν χαλανε.Και τα skoda ΔΕΝ χαλανε. Από εκεί και πέρα ανέφερα ότι είναι αξιολογότατα αυτοκίνητα και πολύ τίμια, όσον αφορά τη σχέση τιμής - αξίας τους. Και τι πιστευεις φιλε μου οτι θα πρεπει να ψαχνει ενας Ελληνας σημερα??Να πληρωνει 25.000 αυτοκινητο και αλλα 10.000 το σημα???Με την τιμη της βενζινης να ξανανεβαινει κατα 15 λεπτα,να μην υπαρχουν δουλειες,να κοβουν δωρα,αδειες κλπ κλπ εγω προτιμω να πληρωσω 25.000 για το αυτοκινητο και αλλα 2.000 για το σημα.Και ας μην απλωνω το κλειδι του αυτοκινητου στο τραπεζακι της καφετεριας λες και εχω bentley.... σορρυ αν το υφος μου φαινεται επιθετικο,δεν ειναι σε καμια περιπτωση.
Erwdios Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 α)Εννοειται,σε αυτο δεν τιθεται ζητημα,οταν ομως μιλαμε για αμαξια ιδιας κατηγοριας(και μεγεθους και τιμης) οι οποιες διαφορες ειναι πολυ μικρες. Το accent με το focus είναι στην ίδια κατηγορία. Ούτε καν πλησιάζει το ένα το άλλο σε θέμα ασφάλειας. β)Φθηνο service???Ουτε καν....Γνωριζεις ποσο χρεωνει η βιαμαρ το λαδακι 5-30 το λιτρο??? Για πήγαινε με το ταξί της Mercedes μα πληρώσεις service και μετά θα δεις πόσο φθηνό θα σου φαίνεται το λαδάκι της Βιαμάρ. γ)Η bmw δεν πρεπει να θεωρηθει,ΕΙΝΑΙ αναξιοπιστη εταιρια. Λέμε και καμία, να περνάει η ώρα ε? (BTW τις σιχαίνομαι, αλλά η αλήθεια, αλήθεια) δ)Οι καπλαμαδες φιλε μου τριζουν και στην ολοκαινουρια sportscoupe των 55.000 του θειου μου....Το ζητημα ειναι αν χαλανε.Και τα skoda ΔΕΝ χαλανε. Στο Citroen μου δεν τρίζουν οι καπλαμάδες. Εδώ χαλάνε οι Mercedes των 60k δεν χαλάνε τα Skoda? Πολύ απόλυτο σε βρίσκω και δεν μπορώ παρά να σου πω μετά βεβαιότητας ότι: ΟΛΑ τα αυτοκίνητα χαλάνε. Αυτό εννοώ ότι είναι λαχείο το θέμα. Και τι πιστευεις φιλε μου οτι θα πρεπει να ψαχνει ενας Ελληνας σημερα??Να πληρωνει 25.000 αυτοκινητο και αλλα 10.000 το σημα???Με την τιμη της βενζινης να ξανανεβαινει κατα 15 λεπτα,να μην υπαρχουν δουλειες,να κοβουν δωρα,αδειες κλπ κλπ εγω προτιμω να πληρωσω 25.000 για το αυτοκινητο και αλλα 2.000 για το σημα.Και ας μην απλωνω το κλειδι του αυτοκινητου στο τραπεζακι της καφετεριας λες και εχω bentley.... σορρυ αν το υφος μου φαινεται επιθετικο,δεν ειναι σε καμια περιπτωση. Αδερφέ, βλέπεις τι γράφω ή βλέπεις τί θα ήθελες να γράφω? Citroen έχω, δεν έχει χαλάσει ποτέ, το αγόρασα 17.000 full extra και θεωρώ ότι έκανα άψογη επιλογή, δεδομένων των χρημάτων που ξόδεψα και του τι αγόρασα. Αλλά δεν γράφω πουθενά ότι τα Citroen ΔΕΝ χαλάνε, γιατί ξέρω ότι χαλάνε, τα έχω δει και με τα μάτια μου. Ο καθένας ψωνίζει μέχρι εκεί που του επιτρέπει η τσέπη του. Όπως μου έχει πει και γνωστός μου επιχειρηματίας, το να αγοράσει αυτός μία Cayenne, είναι σα να αγοράζω εγώ ένα C5. Καλή η Cayenne, αλλά θα ήθελε μία Murcielago, την οποία δεν φτάνει. Συνεπώς, δεν θα σου πω εγώ τι να πάρεις, η τσέπη σου θα σου πει.
KaizerSoze Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Αυτο φιλε μου δεν εχει λογικη....''Νομιζω τα Σκοντα τα προτιμανε γιατι πρεπει να ειναι σκυλια μεχρι να τα φτυσουν τελειως.''Δηλαδη δεν χαλανε σιγα σιγα αλλα ολα μαζι??Θα χαλασει και η κρεμαγιερα,και ο αισθητηρας του abs,και τα ηλεκρικα και η αντλια βενζινης στα 500.000 χλμ αλλα οχι στα 499.999???Δεν θελω σε καμια περιπτωση να σε προσβαλω αλλα αυτο ακουγεται....εντελως παιδικο. Παιδικο ξεπαιδικο, ξερω οτι μεσα σε 1,5 χρονο εχω αλλαξει δισκο, πλατο, σασμαν, 2/3 βασεις, ψαλιδι, ταμπουρα και δεν συμμαζευεται ενω μεχρι τα πρωτα 5,5 περαν του service και 1-2 ατυχηματων δεν ειχα ΤΙΠΟΤΑ λογο φθορας. Εσυ μπορει να εισαι η οδηγατζα, η μηχανικατζα ή η παπατζα αλλα η αληθεια ειναι οτι ξαφνικα σε 1,5 χρονο ανα 3 μηνες βγαζει προβληματα εκει που 5,5-6 χρονια δεν ειχε βγαλει τιποτα(ενταξει, καποια τα αλλαζεις, πχ δισκοπλατο και λιγο νωριτερα) Δεν με νοιαζει αν ειναι λαμογιο ο συγκεκριμενος-επισημος-που το παω ή αν εχει μαπα ανταλλακτικα.Ξερω οτι η αυξηση των χρηματων που μου τρωει αυξηθηκε εκθετικα και αυτο με χαλασε
margaritagr Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Ειδα και το Βολβο Σ4...Ξερω γω...δεν...τι να πω Δες το και μια απο κοντα. Ειναι μεσα στο οριο των χρηματων που εχεις θεσει, μεγαλυτερο απο golf, μικροτερο απο το insignia. Ο πατερας μου ειναι πολυ ευχαριστημενος, δε μας εχει βγαλει καποιο προβλημα και για ασφαλεια..οκ volvo ειναι δε χρειαζεται να πω κατι.
imr Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Παιδικο ξεπαιδικο, ξερω οτι μεσα σε 1,5 χρονο εχω αλλαξει δισκο, πλατο, σασμαν, 2/3 βασεις, ψαλιδι, ταμπουρα και δεν συμμαζευεται ενω μεχρι τα πρωτα 5,5 περαν του service και 1-2 ατυχηματων δεν ειχα ΤΙΠΟΤΑ λογο φθορας.Εσυ μπορει να εισαι η οδηγατζα, η μηχανικατζα ή η παπατζα αλλα η αληθεια ειναι οτι ξαφνικα σε 1,5 χρονο ανα 3 μηνες βγαζει προβληματα εκει που 5,5-6 χρονια δεν ειχε βγαλει τιποτα(ενταξει, καποια τα αλλαζεις, πχ δισκοπλατο και λιγο νωριτερα) Δεν με νοιαζει αν ειναι λαμογιο ο συγκεκριμενος-επισημος-που το παω ή αν εχει μαπα ανταλλακτικα.Ξερω οτι η αυξηση των χρηματων που μου τρωει αυξηθηκε εκθετικα και αυτο με χαλασε Αυτα που ανεφερες μου φαινονται ''φυσυολογικες'' φθορες και οχι προβληματα Δυστυχως δεν ειμαστε οπως πριν 20 χρονια που αγοραζες αυτοκινητο και το κραταγες και για τα εγγονια σου Σημερα σχεδον τα αυτοκινητα εχουν πολυ μικροτερο χρονο ζωης και θα αρχισουν να βγαζει μικροπροβληματα και ''φυσιολογικες'' φθορες (λογω χρονου, οχι λογω προβληματος με τα υλικα) καποια στιγμη Ακομα και το opel δεν νομιζω να μην αρχισει να ζηταει λεφτα μετα τα 6-7χρονια Οσο για την διαφορα ποιοτητας μεταξυ seat-vw-audi (για skoda δεν λεω μην στεναχωρησω τον linkinp ) υπαρχει αλλα αυτη δεν ειναι σε μηχανικα μερη Πχ το golf ειναι μια κλαση παραπανω απο το leon σε εσωτερικο, ποιοτητα, ηχομονωση κτλ το θεμα ειναι να σκεφτεις αν θελεις να δωσεις 2-3Κ παραπανω για πιο βαρια πορτα, καλυτερα πλαστικα και ''σημα'' Ομοιως και τα vw με τα audι Παντως Καιζερ επειδη ειμαστε σε δυσκολους καιρους κοιτα την καταναλωση καθε αυτοκινητου (οι εργοστασιακες τιμες δεν εχουν σχεση με την πραγματικοτητα αλλα σαν συγκριση μεταξυ αυτοκινητων) και καθε ποτε χρειαζονται service και το κοστος τους
imr Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Άλλη μια επιλογη είναι και το Passat. Ειναι λιγο πανακριβο (Αν και βλεπω οτι με κανα 25ρι παιζει 1.4tsi Rline με DSG) παλι ο κινητηρας ειναι αρκετα χειροτερος απο τον 1.6Τ του insignia, για κατι αντιστοιχο πρεπει να παει σε 1.8tsi που ξεφευγει στην τιμη Βεβαια 1.4 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ με dsg ισως να αξιζει ,test drive και αυτο δεν χανεις τιποτα
linkin Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2010 Το accent με το focus είναι στην ίδια κατηγορία. Ούτε καν πλησιάζει το ένα το άλλο σε θέμα ασφάλειας. Ειναι ομως στην ιδια κατηγορια τιμης????Γιατι το hyundai accent full ls του 2001 με πληρη εξοπλισμο εκανε το 2001 λιγοτερο απο 3 εκ δραχμες.το αντιστοιχο focus ποσο εκανε??συγκριση θα κανεις μεταξυ i30 και focus Για πήγαινε με το ταξί της Mercedes μα πληρώσεις service και μετά θα δεις πόσο φθηνό θα σου φαίνεται το λαδάκι της Βιαμάρ. Ποσες φορες πρεπει να το γραψω για να καταλαβεις πως μιλαω για αυτοκινητα ιδιας κατηγοριας τιμης???? Λέμε και καμία, να περνάει η ώρα ε? (BTW τις σιχαίνομαι, αλλά η αλήθεια, αλήθεια) Προφανως για να λες κατι τετοιο φιλε μου πρεπει να εισαι μυρωδιας.Ενταξει,εγω δεν παρεξηγω αλλα τουλαχιστον ρωτα να μαθαινεις και μην ειρωνευεσαι. τα bmw απο ε36 και μετα ειναι εντελως αναξιοπιστα αυτοκινητα.μπαινουν στο service και ξεχνανε να βγουν.δεν πρεπει να εχει υπαρξει e46 316 που να μην εχει αλλαξει αντλια βενζινης. ειδικα οι σειρες M ειναι πολυ ζημιαρικα αμαξια.φιλος με m5(ναι αυτο με τα 507) την εδωσε στον 1,5 χρονο γιατι ''απο τις 4 βδομαδες του μηνα,τις 3 το αμαξι ηταν συνεργειο). Το οτι οι m3 ε46 αν τις ξεκινησεις γρηγορα ΚΟΒΟΥΝ ΠΑΤΩΜΑ το γνωριζεις???Προφανως και δεν το γνωριζεις.Αν ειναι δυνατον σε αμαξι 80.000 να το πηγαινεις αντιπροσωπια και να σου ραβουν το πατωμα!!!! Και στο λεω εγω που απειροι φιλοι μου εχουν bmw?(και γρηγορα bmw) και παραδεχονται και οι ιδιοι πως η bmw πλεον ειναι αναξιοπιστη εταιρια. Καλα λοιπον και αγια τα bmw τα οποια τα γουσταρω απιστευτα(ειδικα αυτη η 335 ειναι κολαση) αλλα εντελως ζημιαρικα! Στο Citroen μου δεν τρίζουν οι καπλαμάδες. Ναι,citroen ειναι ομως... :p Εδώ χαλάνε οι Mercedes των 60k δεν χαλάνε τα Skoda? Πολύ απόλυτο σε βρίσκω και δεν μπορώ παρά να σου πω μετά βεβαιότητας ότι: ΟΛΑ τα αυτοκίνητα χαλάνε. Αυτό εννοώ ότι είναι λαχείο το θέμα. Ολα χαλανε φιλε μου,το εχω πει και πιο πριν εγω!!!!Εννοειται πως ολα χαλανε.Απλα τα skoda ΔΕΝ χαλανε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο τα αλλα. Αδερφέ, βλέπεις τι γράφω ή βλέπεις τί θα ήθελες να γράφω? Citroen έχω, δεν έχει χαλάσει ποτέ, το αγόρασα 17.000 full extra και θεωρώ ότι έκανα άψογη επιλογή, δεδομένων των χρημάτων που ξόδεψα και του τι αγόρασα. Αλλά δεν γράφω πουθενά ότι τα Citroen ΔΕΝ χαλάνε, γιατί ξέρω ότι χαλάνε, τα έχω δει και με τα μάτια μου. Ο καθένας ψωνίζει μέχρι εκεί που του επιτρέπει η τσέπη του. Όπως μου έχει πει και γνωστός μου επιχειρηματίας, το να αγοράσει αυτός μία Cayenne, είναι σα να αγοράζω εγώ ένα C5. Καλή η Cayenne, αλλά θα ήθελε μία Murcielago, την οποία δεν φτάνει. Συνεπώς, δεν θα σου πω εγώ τι να πάρεις, η τσέπη σου θα σου πει. Η τοποθετηση μου ηταν γενικη,οχι ευθυς απαντηση σε σενα. Παιδικο ξεπαιδικο, ξερω οτι μεσα σε 1,5 χρονο εχω αλλαξει δισκο, πλατο, σασμαν, 2/3 βασεις, ψαλιδι, ταμπουρα και δεν συμμαζευεται ενω μεχρι τα πρωτα 5,5 περαν του service και 1-2 ατυχηματων δεν ειχα ΤΙΠΟΤΑ λογο φθορας.Εσυ μπορει να εισαι η οδηγατζα, η μηχανικατζα ή η παπατζα αλλα η αληθεια ειναι οτι ξαφνικα σε 1,5 χρονο ανα 3 μηνες βγαζει προβληματα εκει που 5,5-6 χρονια δεν ειχε βγαλει τιποτα(ενταξει, καποια τα αλλαζεις, πχ δισκοπλατο και λιγο νωριτερα) Δεν με νοιαζει αν ειναι λαμογιο ο συγκεκριμενος-επισημος-που το παω ή αν εχει μαπα ανταλλακτικα.Ξερω οτι η αυξηση των χρηματων που μου τρωει αυξηθηκε εκθετικα και αυτο με χαλασε Δισκος πλατο φιλε μου ειναι παγια εξοδα και σασμαν,βασεις,ψαλιδι ειναι στον τροπο που οδηγεις....Στο tipo (ναι φιατ ζημιαρικο) που εχω δεν εχω αλλαξει σασμαν απο το 92,δεν γινεται να τα παιξε το δικο σου τοσο νωρις. Οσο για την διαφορα ποιοτητας μεταξυ seat-vw-audi (για skoda δεν λεω μην στεναχωρησω τον linkinp Ψηνω τον Δημητρη να βαλει προγραμματακι στο yeti,τι λες,θα κανετε καμια ψιλη???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.