KaizerSoze Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Οχι, γιατι φοβαμαι τα Γαλλικα οτι πολυ φρου φρου και στο τελος τιποτα ΥΓ. Περιεργως για γυναικα, η δικια μου οταν τις ειπα για τους 2 κινητηρες μου ειπε να παρω τον τουρμπατο 1.6!!!ντονγκ!!!
imr Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2010 Οχι, γιατι φοβαμαι τα Γαλλικα οτι πολυ φρου φρου και στο τελος τιποτα ΥΓ. Περιεργως για γυναικα, η δικια μου οταν τις ειπα για τους 2 κινητηρες μου ειπε να παρω τον τουρμπατο 1.6!!!ντονγκ!!! Kατι ξερει Στις μερες μας δεν υπαρχει λογος να μην παρεις turbo
dimitris74 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 kaizer turbo Οπωσδηποτε. η καταναλωση τους ειναι αστεια μπροστα στην ατμοσφαιρα. το c4 μου το 1.6 καιει περισσοτερο απο golf gti διλιτρο το μοτερ που φορανε τα γαλλικα το turbo ειναι το μοτερ που εχει βγει σε συνεργασια psa bmw Και φορανε και τα mini. Διλιτρο καλο ειναι να το αφησεις γιατι το μελλον ειναι αβεβαιο. καθε χριστουγεννα θα θες 600 ευρω για τελη κυκλοφοριας συν τελος κυβισμου πως το λενε ενω ακουγεται και για φορος πολυτελειας. το Insignia ειναι καλη επιλογη, αλλα εχει γεμισει ο τοπος. παραδοσιακα εγω θα πηγαινα σε C5 1.6Τ με υδροπνευματικη αλλα θα εριχνα και μια ματια στην octavia scout που ερχεται με το 1.8 μοτερ ειναι 4χ4 ενω ειναι στεισον ουσιαστικα παιζει σε μια κατηγορια με το audi allroad seat freetrack.
Erwdios Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Οχι, γιατι φοβαμαι τα Γαλλικα οτι πολυ φρου φρου και στο τελος τιποτα ΥΓ. Περιεργως για γυναικα, η δικια μου οταν τις ειπα για τους 2 κινητηρες μου ειπε να παρω τον τουρμπατο 1.6!!!ντονγκ!!! Μιας και διάβασα ότι είσαι νιόπαντρος (βίον ανθόσπαρτον BTW) θα σου πρότεινα να πας στη μεσαία κατηγορία και συγκεκριμένα να μελετήσεις καλά το Insignia και το C5. όπως προτείνει και ο συνονόματος από πάνω. Αν δεν σε προβληματίζει το μέγεθος όσον αφορά το parking, τότε η μεσαία είναι η κατηγορία που σου ταιριάζει και δεν θα το μετανιώσεις. Εξάλλου, το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό μεγάλο δεν γίνεται. Ότι ακούς για τα γαλλικά είναι ψιλοπαραμύθι. Όλες οι εταιρείες, όταν βγάζουν νέα μοντέλα, αντιμετωπίζουν προβλήματα, άλλοτε εσκεμμένα, για να σε κρατάνε με την απειλή της εγγύησης στο service κι άλλοτε ακούσια, όπερ και γίνονται οι ανακλήσεις. Η Toyota που θεωρείται από τις πλέον αξιόπιστες εταιρείες στο χώρο, έχει ξεσκιστεί στις ανακλήσεις τον τελευταίο καιρό. Το παν είναι να έχει "περπατήσει" το μοντέλο στην αγορά, να έχει βγάλει τις παιδικές του ασθένειες στους beta testers και να το πάρεις εσύ έτοιμο, ώστε και πρόβλημα να σου βγάλει (γιατί, κακά τα ψέμματα, το αυτοκίνητο είναι και λαχείο), να ξέρουν τι ευθύνεται και να μην το κρατάνε 1 μήνα μέσα για να βρουν τι έχει. Αυτά τα γνωρίζω εκ των έσω, μιας και έτυχε να δουλεύω ως πωλητής αυτοκινήτων σε κανά 2 εταιρείες (citroen - Ford) και τα έτρωγα κάθε μέρα στη μάπα. Στο δια ταύτα τώρα, είμαι 28 και έχω ένα C4 1,6 coupe, το οποίο αγόρασα στα 25, ξεχαρμάνιασα και αν έπαιρνα τώρα αυτοκίνητο, θα κοιτούσα το Insignia για τον κινητήρα και για την εξωτερική του εμφάνιση και αμέσως μετά το C5, κυρίως για την υδροπνευματική του ανάρτηση και για τη σχέση τιμής - αξίας. Είναι ωραίο να χωράς τα πάντα στο αυτοκινητό σου και να έχει καλή καβάλα στο δρόμο. Τέλος +1 στο θέμα του turbo στα 1,6. Καλύτερη κατανάλωση και κορυφαίες επιδόσεις, με άμεση απόκριση, που την χρειάζεσαι κυρίως στις προσπεράσεις. ΥΓ Η γυναίκα σου πρέπει να είναι γαύρος. Ξέρει να επιλέγει.
KaizerSoze Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Μιας και διάβασα ότι είσαι νιόπαντρος (βίον ανθόσπαρτον BTW) θα σου πρότεινα να πας στη μεσαία κατηγορία και συγκεκριμένα να μελετήσεις καλά το Insignia και το C5. όπως προτείνει και ο συνονόματος από πάνω. Αν δεν σε προβληματίζει το μέγεθος όσον αφορά το parking, τότε η μεσαία είναι η κατηγορία που σου ταιριάζει και δεν θα το μετανιώσεις. Εξάλλου, το μεγάλο μικρό γίνεται, το μικρό μεγάλο δεν γίνεται. Συμφωνω, τελικα εκει θα παιξουμε, μεταξυ Insignia και C5. Το οτι παιζει πολυ το Insignia δεν με απασχολει. Εδω κοιταγα RAV που το εχουν ολοι. Καλο, ομορφο και ανετο να ειναι και ας το εχουν ολοι, χεστηκα. Α, και εννοειται με οσα διαβαζω και βλεπω και στο οικονομικο ρεπορταζ, ακυρα τα 2λιτρα μην σου πω και τα 1800.1.6Τ και αγιος ο Θεος. ΥΓ Η γυναίκα σου πρέπει να είναι γαύρος. Ξέρει να επιλέγει. Ρε δεν γαμ...:lol: Θα μου πεις εδω διαλεξε εμενα... ΥΓ. Ναι, γαυρος ειναι η καργ... και μαλιστα πολυ γκαντεμω για την Παναθα οποτε βλεπει ματςΑφου σκεφτομαι 21 Μαρτη να την φερω γηπεδο και να την δωσω στεγνα στα παιδια στην 1 και την 3 μπας και γλυτωσω απο την γκαντεμια της και απο τον γαμο
imr Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Γενικα πηγαινε και δες και ζητα για τεστ drive οσο πιο πολλα αυτοκινητα της κατηγοριας μπορεις Σκοντα superb κοιταξες?
Erwdios Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Ρε δεν γαμ...:lol: Θα μου πεις εδω διαλεξε εμενα... ΥΓ. Ναι, γαυρος ειναι η καργ... και μαλιστα πολυ γκαντεμω για την Παναθα οποτε βλεπει ματςΑφου σκεφτομαι 21 Μαρτη να την φερω γηπεδο και να την δωσω στεγνα στα παιδια στην 1 και την 3 μπας και γλυτωσω απο την γκαντεμια της και απο τον γαμο Υπάρχει Θεός ρε κουφάλα Γενικα πηγαινε και δες και ζητα για τεστ drive οσο πιο πολλα αυτοκινητα της κατηγοριας μπορεις Σκοντα superb κοιταξες? Καλά, χρυσά, άγια, αλλά δεν παύουν να είναι οι δευτεράντζες της VW συν ότι έχουν σήμα αυτή τη γαλοπούλα, που εμένα προσωπικά μου κάθεται στο λαιμό.
NickTG Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Καλά, χρυσά, άγια, αλλά δεν παύουν να είναι οι δευτεράντζες της VW Τι εννοείς;
Erwdios Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Τι εννοείς; Θεωρώ ότι χρησιμοποιούνται υλικά διαλογής για την κατασκευή τους (όπως και στα Seat) από τη μαμά εταιρεία (VW εν προκειμένω) για να μειωθεί το κόστος κατασκευής. Το ίδιο θεωρώ ότι συμβαίνει και στα Ford - Mazda, Peugeot - Citroen κλπ, χωρίς να τα καθιστούν αναξιόπιστα αυτοκίνητα, αλλά να ξέρουμε και τι ψωνίζουμε.
linkin Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Θεωρώ ότι χρησιμοποιούνται υλικά (β' ??) διαλογής για την κατασκευή τους (όπως και στα Seat) από τη μαμά εταιρεία (VW εν προκειμένω) για να μειωθεί το κόστος κατασκευής. Το ίδιο θεωρώ ότι συμβαίνει και στα Ford - Mazda, Peugeot - Citroen κλπ, χωρίς να τα καθιστούν αναξιόπιστα αυτοκίνητα, αλλά να ξέρουμε και τι ψωνίζουμε. Θεωρεις κατι λανθασμενο.
Erwdios Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Σύμφωνα με εσένα ναι. Σύμφωνα με εμένα όχι. Και όχι, δεν είναι απαραίτητο να είναι Β' διαλογής ένα υλικό. Μπορεί να είναι και Α' διαλογής, αλλά παραμένει διαλογής. Και επαναλαμβάνω ότι το ένα δεν αναιρεί το άλλο. Προσωπικά Skoda, KIA και Hyundai δεν θα αγόραζα ποτέ, αλλά that's just me.
adi32 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 http://www.in.gr/auto/car/compare.asp?strModels=2342,1784,470,474,1813,663&lngPage=2 Απο τα 2 παντως θα διαλεγα το opel για επιδοσεις χωρους Απο συμπεριφορα δεν ξερω τι γινεται
johnnyestia Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2010 Μια χαρά είναι το όπελ. Μην κολλάς σε φάση παππουδίστικο και έτσι. Τα σοβαρά αυτοκίνητα για 30άρη παντρεμένο είναι οι μπερλίνες. Τέλος. Αν δεν είχαμε τις βλακείες του ελληνικού κράτους θα σε παρακαλούσα να έπαιρνες στα 25k€ μια 159 2.2 με ti pack. Το αμάξι αυτό είναι απλά υπέροχο από όλες τις απόψεις.
margaritagr Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2010 Μπορει να πω βλακεια, αλλα ηταν το πρωτο πραγμα που μου ηρθε οταν διαβασα το θεμα σου.. το s40 το χεις σκεφτει καθολου? εκδοσεις-τιμες------> http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=300&sub_model_id=433
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.