KaizerSoze Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Φιλε Δοκτορα θενξ για τις πληροφοριες. Οταν λεω "οικογενεια" εγω και η γυναίκα μου είμαστε και κανα παιδακι ελπιζουμε αλλα σε 2 χρονια. Κοινως παμε για αμαξι 7ετιας με τρίτο ή 4ο μελος σε 2-3 χρονια απο τωρα. Γιαυτο δεν ψαχνω ΑΜΕΣΑ κατι κτηνωδες και οικογενειακο. Επιδοσεις γουσταρω αλλα οχι τρελα, δεν ειμαι απο τους τυπους που παιρνουν αμαξι αναλογα με την ροπή ή την αποδοση στις χαμηλες στροφες Το νεο Astra να σου πω δεν με χαλαει απεξω, αν ειναι και καλο μεσα και εχει αξιοπρεπεις επιδοσεις(που να παρει ειμαι 7-8 χρονια με Ιμπιζα 1,4 με 65 ψοφια αλογα!) μπαινει στη λιστα Οπως εχω πει, απο την Σεατ εχω καταπληκτικες εντυπωσεις για τα πρωτα 5 χρονια και απαισιες για τα επομενα 2 οποτε γιαυτο δεν παω σε Λεον. Το Μπραβο με αγχωνει-αν και θα μου πεις "Τι Ντελτα που θες ρε φιλε, τι Μπραβο, ιδιος ομιλος ειναι" Μηπως να ξηλωθω να παρα κανα ΕΟS να τελειωνουμε... ESATA οι καταναλωσεις που αναφερεις τι μοναδα μετρησεις εχουν/Πχ 10.6 σε πολη σε τι μοναδα αναφερεται? ---------- Προσθήκη στις 10:20 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 10:18 ---------- Α, και πειτε μου τι σας χαλαει στο SX4. Απο οσα εχω διαβασει ειναι μια χαρα για SUV μικρο. ή απλα λετε οτι με 25 χιλιαρικα παιρνω και καλυτερο SUV? ΟΦΤΟΠΙΚ Σε 2 γραμμες, τι ειναι αυτα με τους ατμοσφαιρικους ή όχι κινητηρες?Βασικα τι πρακτικο αντικτυπο εχει ενας ατμοσφαιρικος και ενας μη ατμοσφαιρικοςκινητητρα΅?
Timour21 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Σε 2 γραμμες, τι ειναι αυτα με τους ατμοσφαιρικους ή όχι κινητηρες?Βασικα τι πρακτικο αντικτυπο εχει ενας ατμοσφαιρικος και ενας μη ατμοσφαιρικοςκινητητρα΅? Θεωρητικά ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής απο έναν υπερτροφοδοτούμενο, τουλάχιστον αυτό ίσχυε στο παρελθόν. Στην παρούσα φάση μένει να περάσουν κάποια χρόνια για να δούμε τις αντοχές των σύγχρονων υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων, αλλά όπως και να το κάνεις πλέον οι περισσότεροι κατασκευαστές στρέφονται στην υπερτροφοδότιση και στο downsizing και πλέον βλέπεις 1400άρηδες turbo-κινητήρες να φτάνουν τις αποδόσεις των 2λιτρων ατμοσφαιρικών και φυσικά με μικρότερη κατανάλωση. Λαμβάνοντας δε υπόψην οτι το κράτος στρέφεται στο να "τιμωρεί" τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων (όπως και των υψηλών κυβικών), και άρα ο αγοραστής θα πρέπει να βλέπει την αγορά ενός αυτοκινήτου με προοπτική 5ετίας. Και μέσα σε μια 5ετία δεν νομίζω να προλαβαίνει να φθαρεί ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας. Αν υπολογίσεις σε αυτά τα χρόνια και την οικονομία καυσίμου που θα έχεις (σε σχέση με έναν "μεγάλο" ατμοσφαιρικό), νομίζω οτι αξίζει τον κόπο τελικά να επιλέξεις έναν μικρό turbo. ---------- Προσθήκη στις 09:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 09:34 ---------- ESATA οι καταναλωσεις που αναφερεις τι μοναδα μετρησεις εχουν/Πχ 10.6 σε πολη σε τι μοναδα αναφερεται? Aναφέρεται σε λίτρα/ανα 100 χλμ απόστασης.
johnnyestia Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Εγώ θα σου πω κατ' αρχήν να μην φοβηθείς τα Ιταλικά. Έχουν πάψει την τελευταία 5ετία να κουβαλάν τα κουσούρια του παρελθόντος και ταυτόχρονα έχουν πολύ καλό value for money. Κατά δεύτερον θα πρότεινα από την στιγμή που κοιτάς σε καινούριο να κοιτάξεις μόνο για υπερτροφοδοτούμενο. Πέρα από τις επιδόσεις, στις κατηγορίες που κοιτάς μιλάμε για βαριά αυτοκίνητα και τα ατμοσφαιρικά για να κινηθούν αξιοπρεπώς κατεβάζουν τον άμπακα. Και μιας και θέλεις κάτι μεγαλύτερο από golf και μικρότερο απο insignia, θα ρίξω στο τραπέζι και το focus που δεν το ανέφερε κανείς. Το μοντέλο θα αλλάξει στους προσεχείς μήνες, οπότε θα βρεις καλή προσφορά για την απερχόμενη γενιά αν δεν σε νοιάζει που θα είσαι ένα μοντέλο πίσω.
NickTG Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Κατά δεύτερον θα πρότεινα από την στιγμή που κοιτάς σε καινούριο να κοιτάξεις μόνο για υπερτροφοδοτούμενο. Και μιας και θέλεις κάτι μεγαλύτερο από golf και μικρότερο απο insignia, θα ρίξω στο τραπέζι και το focus που δεν το ανέφερε κανείς Του λες στην αρχή να δει μόνο για turbo και μετά προτείνεις το Focus. Το μοναδικό χωρίς turbo.
Timour21 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Του λες στην αρχή να δει μόνο για turbo και μετά προτείνεις το Focus. Το μοναδικό χωρίς turbo. Βγαίνει η "ναυαρχίδα" τους το ST (και RS), αλλά δεν νομίζω να ψάχνει για κάτι τέτοιο ο φίλος μας.
johnnyestia Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Του λες στην αρχή να δει μόνο για turbo και μετά προτείνεις το Focus. Το μοναδικό χωρίς turbo. Από την μία γράφω "προτείνω" για τα υποτροφοδοτούμενα και από την άλλη "ρίχνω στο τραπέζι" για το focus. Πως λέμε προτείνω αυτό αλλά υπάρχει και εκείνο?
eSATA Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Αν είναι να πέσει στο τραπέζι το focus ας πέσει και το Auris με τα 132... Νομίζω ο TS δε ψάχνει κάτι τέτοιο.
KaizerSoze Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Λοιπον, αλλαγες δεδομενων. Η ζημια απο τη στουκα δεν ειναι τελικα μεγαλη και αρα με παιρνει να το ψαξω ακομα(κοινως το αμαξι βγαινει μεχρι το καλοκαιρι) Ομως εξακολουθω να εχω ερωτησεις 1. Μας αρεσει πολυ το RAV4. Ναι, ξερω, διλιτρο, τα ειπαμε. Ξερει κανεις ΤΙ φορολογικες επιπτωσεις εχει αυτο? Σιγουρα αυξημενα τελη αλλα δεδομενου πως λογω παλαιοτητας ήδη εσκασα 250+ για το Ιμπιζακι καπου εκει δεν θα κινηθω για καινουριο διλιτρο? Σαν τεκμηριο, με τι εισοδημα δικαιολογειται? 2. Μπορουμε να δουμε καποιο σαιτ με α. τιμες(γιατι το autotriti νομιζω εχει την βασικη εκδοση, σωστα?) και β. καταναλωσεις? 3. Ποια εποχη θεωρειται καλη για αγορα?Πχ το Πασχα ή το καλοκαιρι ή ο Σεπτεμβρης ειναι περιοδος προσφορων απο τις εταιριες?(Ναι, γνωριζω οτι αν το παρω Νοεμβρη προφανως θα πληρωσω τελη και για το 2010 και για το 2011 σαν μαλακας) Να το πιεσω να παω για παραγγελια Δεκμβρη=γιορτες=προσφορες και να μου ερθει Γεναρη=τελη μονο για 2011? Απλα μαξιμουμ Μαη πρεπει να περασω service και να αλλαξω αμορτισερ. Αν παω για Δεκεμβρη φοβαμαι μηπως το Ιμπιζακι ζητησει κιαλλα και δεν γουσταρω να δωσω πχ 1,5 χιλ τους επομενους 10 μηνες
Chris_85 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Τι να πω. Το Golf το εχω σαν παραδειγμα γιατι το πηρε ο πατερας μου, το FSI πριν κανα 3αρι χρονια...ΤΙ ΠΑΠΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?Ειδικα μεσα επειδη εχω και εναν αλφα ογκο χωραω χειροτερα απο το Ibizaki μου Το καλοκαιρι μπηκα στο καινουριο Γκολφ την 5θυρη εκδοση, ενω πριν 2 εβδομαδες εκανα το Θεσσαλονικη-Λαρισα σε Ιμπιζα φιλου μου. Δεν υπαρχει συγκριση σε χωρους. Το Ιμπιζα ειναι μακραν οτι πιο στριμοκωλο εχω μπει, και μαλιστα οταν χρειαστηκε να το παρω απο διπλοπαρκαρισμα για να το μετακινησω για λιγο, δεν χωρεσα στη θεση οδηγησης (!). Και γενικα απ οτι αυτοκινητο κοιτουσα το καλοκαιρι, το Γκολφ ηταν με διαφορα το πιο ανετο σε χωρους. Φαντασου χωρουσα πιο ανετα σ αυτο, παρα στην c-class 5ετιας του πατερα μου.
KaizerSoze Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Ο πατερας μου το εχει 2 ή 3 χρονια αν δεν κανω λαθος αρα είναι λογικα ενα μοντελο πριν. Ε...υπαρχουν αυτες οι κολωνες?Ποιο τζιμανι τις σχεδιασε? Οι 2 στην μεση με εμποδιζουν να παρκαρω με οπισθεν και απο τις μπροστα-του παρ μπριζ- δεν βγαζω ακρη αν θελω να κοιταξω στις 90 μοιρες. Επιπλεον 20χιλ τοτε για να ειμαι ισα μην σου πω λιγο χειροτερα λογω του μεγαλου μπρατσου, σαν οδηγος, δεν τα αξιζουν Μην πιασουμε τα αλλα, οτι το αμαξι στις στροφες παει τρενο αλλα σε επιταχυνση πρεπει να εχει χειροτερη απο του Γιουσειν Μπολτ
Purple_Haze Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 KaizerSoze, μιά συμβουλή από μένα. Κάνε μια λίστα 2-3 που σ αρέσουν και πέρνα μια βόλτα από τις αντιπροσωπείες. Ξέχνα το internet για τιμές κλπ. Γίνονται τρελά παζάρια αυτό τον καιρό. Πολλά δώρα και άλλες εκπτώσεις πέρα από αυτά που αναφέρονται. Κάντους και λίγο το δύσκολο και θα βγείς κερδισμένος.
KaizerSoze Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Εγω ήδη κάνει στο μυαλου μου αδελφε. 3 suv και 2 συμβατικα. Το ερωτημα πλεον ειναι το ποτε. Παιζει τιποτα αυτους τους μηνες ή να περιμενω μετα το Πασχα?
doctorkostis Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Για καταναλωσεις το πιο αξιοπιστο site ειναι το http://www.spritmonitor.de Εκει βλεπεις καταναλωσεις απο οδηγους σε πολη/εθνικη και οχι τα νουμερα που ανακοινωνουν οι εταιρειες.Οτι πιο κοντινο στην πραγματικοτητα αυτη τη στιγμη.
Chris_85 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2010 Μια προσωπικη αποψη παντως, απ ολα τα μοντελα που σε απασχολουν, θα κοιτουσα περισσοτερο για Insignia και μετα για Γκολφ/Αστρα.. Το να παρεις suv αυτη τη στιγμη χωρις να εχεις παιδια στην οικογενεια και χωρις ουσιαστικα να το χρειαζεσαι, το θεωρω λιγο παρατραβηγμενο. Εξαλλου μικρος εισια, σιγουρα στο μελλον θα εχεις την ευκαιρια να παρεις Suv ή ακομα καλυτερα Jeep..Για ποιο λογο να βιαζεις τα πραγματα απο τωρα, ενω εχεις πολυ καλες εναλλακτικες?? (insignia). Παντως αν αντεχεις να οδηγας ιμπιζακι με 65 αλογα, απο εμενα respect. Εχω wagonR 6ετιας, με τα ιδια αλογα, και πραγματικα φοβαμαι να βαλω κοσμο μεσα, οταν κινουμαι εκτος πολης. Τουλαχιστον με αποζημιωνει με τους ανετους χωρους και την ψηλη θεση οδηγησης (παρα το οτι καιει αρκετα..). Στη θεση σου με το Ιμπιζα δεν ξερω πραγματικα πως θα την παλευα.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Moderators Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2010 Για καταναλωσεις το πιο αξιοπιστο site ειναι το http://www.spritmonitor.de Εκει βλεπεις καταναλωσεις απο οδηγους σε πολη/εθνικη και οχι τα νουμερα που ανακοινωνουν οι εταιρειες.Οτι πιο κοντινο στην πραγματικοτητα αυτη τη στιγμη. Σιγουρα ειναι αξιοπιστα και πραγματικα τα στοιχεια; Γιατι απο τα 94 Grande Punto 1.4 8v που εχει, ειμαι στα 3-4 χειροτερα ως προς τη καταναλωση... Και ναι το πατάω, αλλα δε το σκιζω κιολας το αμαξι. Περισσοτερο μου φαινεται οτι βαζουν τις ενδειξεις απο το trip computer, παρα τις πραγματικες... (Οι ενδειξεις του trip ειναι περιπου 0,5-0,8 lt/100km μικροτερες απο το πραγματικο, και ~1-1,5 lt πανω απο το εργοστασιακο). Εκτος αν ξερω γω χρησιμοποιουν το site οικολογοι που κυκλοφορανε 70% αυτοκινητοδρομο 30% πόλη Edit: Πλεον εχει 95 Grande Περασα και τα δικα μου στοιχεια που κραταγα σε μπλοκακι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.