Προς το περιεχόμενο

Ερωτηση για Peugeot JetForce 50cc Injection


DjTvenz

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα παιδια!

 

θα ηθελα να ρωτησω για ενα προβλημα τους πιο εμπειρους στα μηχανακια τα διχρονα.

 

Αγορασα χθες ενα μεταχειρισμενο σκουτερακι peugeot jet force 50 cc injection montelo 2005.

 

Απαιχτο σαν σκουτερακι πολυ συγχρονο,τελεια φρενα και πανεμορφο! :-D

 

λοιπον

 

Ενα προβλημα που εχω διαπιστωσει, δεν ξερω καν αν ειναι προβλημα μπορει και να δουλευει ετσι το μηχανακι , ειναι οτι ξεκιναει να προχωραει μετα τις 5.500 στροφες. Οταν εισαι σταματημενος χρειαζεται να κανεις πρωτα μια γκαζια να παρει στροφες να φτασει στις 5.500 - 6000 και ξεκιναει. Οταν προχωρας και κοψεις ταχυτητα κατω απο τις 5.500 βγαινει κατευειαν στο ρελαντι σαν να ξεμλοκαρουν οι τροχοι.

Απο τελικη που ειδα ανετα φτανει τα 70, πιο πανω δεν πηγα αλλα δειχνει οτι μπορει ευκολα να παει κι αλλο.

 

Αυτο ειναι καποιο προβλημα ? θελει καμια ρυθμιση ή καποια αλλαγη ιμαντα, η μπιλιες κτλ.... η μηπως ετσι δουλευουν αυτα?

 

ιμαντας ,μπιλια φυγοκεντρικου , φιλτροκουτι εχουν αλλαχτει πριν 1500 περιπου χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα φιλε μου, αυτα ειναι αναλογα με την χρηση. Ο ιμαντας ετσι και αλλιως θελει αλλαγμα σε αυτα τα χιλιομετρα. Βαλε και το γεγονος πως μεταχειρισμενο ειναι, σιγουρα θα ειπε κανα μικρο ψεματακι. Αν ηταν στις τσιτες παντα τοτε μπορει να ηθελε απο τα 900, κανας ντελιβερας πχ.

 

Μαλλον κατι γινεται με τις μπιλιες και με το συστημα που τεντωνει τον ιμαντα. Για μενα επιβάλλεται να το κοιταξεις σε εναν μηχανικο. Σαν συμβουλη θα σου ελεγα μην το πας εκει φοβισμενος και σε δει ψαρωμενο. Πες του κανει αυτο, να ριξουμε μια ματι προληπτικα. Μην δει οτι ανησυχεις και σε χουφτωσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ιμαντας σιγουρα δεν θελει αλλαγη στα 1500 εαν και εφοσον εχει αλαχτει στα χλμ που λες στα Beverly πχ ειναι στις 24000 για το συγκεκριμενο δεν ξερω μαθε επισης αν οι μπιλιες που αλαχτηκαν ειναι γνησιες η malosi ποσταρισε μας οτι αλλο μαθεις περιμενε μεχρι τις 2000 χλμ μπας και στρωσει(εαν και εφοσον ισχυει η αλλαγη μπιλιων) αλλιως πηγαινε σε εξουσιοδοτημενο για ελεγχο και βαλε γνησια ανταλακτικα.

ΥΓ εαν πας σε συνεργειο μην το παιξεις τιποτα απλως νασαι ο εαυτος σου πες τους απλα τα συμπτωματα και αστους να κανουν διαγνωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks παιδια για την βοηθεια.

 

Απο οτι ειδα απο την αποδειξη του service τα ανταλακτικα ειναι γνησια και ειναι απο εξουσιοδοτημενο καταστημα . Συγκεκριμενα εχουν περασει 1760 χιλιομετρα.

 

Θα το παω οταν μπορεσω σε καποιο συνεργειο να μαθω τι φταει, απλα τωρα δεν εχω μια να διεθεσω ωστε να αλλαξω καποιο ανταλακτικο. Εχει και πολυ ακριβα ανταλακτικα το συγκεκριμενο απο οτι εχω δει :cry:

 

Παιζει δηλαδη να φταει ο ιμαντας αν εχει χαλαρωσει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα δεν θα επρεπε να αγορασεις μηχανακι με προβλημα αν ομως η αγοραπωλησια εχει κλεισει και δεν υπαρχει περιπτωση επιστροφης εστω και να χασεις 100-200 ευρω,τοτε περιμενε μεχρι τις 2000 χλμ μπας και εχουνε κολησει οι μπιλιες απο τιποτα γρασα και μετα συνεργειο, την πατησες ετσι φανταζομαι οτι το καταλαβες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε δεν ειναι και τοσο μεγαλο το προβλημα ωστε να πω οτι την πατησα! Το πηρα πολυ φτηνα το μηχανακι! Αλλα δεν εδωσα κ τοσο σημασια,Γιατι σαν συνολο ειναι απαιχτο.Εμενα δεν με ενοχλει τοσο αυτο το προβλημα , να μεινει και ετσι το μηχανακι παει πολυ καλα. Απλα φοβαμαι μην επιδεινωθει και βγει off. Ελπιζω πως οχι.

 

Στο κατω κατω απο οτι εχω δει στο νετ με παρομοια προβληματα, φταινε ειτε η μπιλιες βαριατορ ειτε τα ελατηρια συμπλεκτη ειτε ο ιμαντας. Μακαρι να ειναι κατι απο αυτα γιατι δεν ειναι ακριβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα, επειδη γνωριζω καποια πραγματα, ο ιμαντας σου θελει αλλαγμα, αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν λειτουργει. Και εμενα θελει, το βλεπω οτι θελει αλλα λειτουργει και ετσι τον εχω ετσι στα 17,000.

 

Και το αλλαγμα το λεω, οχι επειδη θα παθεις κατι, το πολυ πολυ να κοπει και να μεινεις. Το λεω επειδη απο την χρηση τεντωνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα, επειδη γνωριζω καποια πραγματα, ο ιμαντας σου θελει αλλαγμα,

Νομιζεις, για την εκκινηση ειναι υπευθυνες οι μπιλιες.

Το πηρα πολυ φτηνα το μηχανακι!

Αναρωτησου γιατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζεις, για την εκκινηση ειναι υπευθυνες οι μπιλιες.

 

Αναρωτησου γιατι.

 

 

o Ιμαντας εχει 18 -20 ευρω και οπως λειε και ο iced καλο ειναι να αλλαχτει και 20 ευρω οι μπιλιες.

 

θα δωσω ενα 50νταρι και Τελος.

 

Ε Βεβαια αμα ηταν ολα τελεια δεν θα το παιρνα οσο το πηρα , χαιρω πολυ!

 

Αλλα και ετσι ειναι τελειο....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να υπολογισεις και κανα 20αρι εργασια περιπου. Μιας και το πας αλλαξε και ενα μπουζι (3-5Euro) και πιστευω θα εισαι μια χαρα!

 

Αντε καλοριζικο φιλε και παντα ορθιος!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετσι λειτουργει το μηχανακι δεν ειναι καποιο προβλημα...ειχα και εγω το ιδιο..ο κινητηρας δεν εχει προβληματα...αυτο που πρεπει να σε απασχολει ειναι τα ηλεκτρικα του!!οι ασφαλειες καιγονται συχνα!!αγορασε μια κουτα για να μην μενεις στη μεση του δρομου!!20 λεπτα κανει η μια!!ελπιζω να βοηθησα...αυτα τα προβληματα ειχα εγω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...
Καλησπερα παιδια!

 

θα ηθελα να ρωτησω για ενα προβλημα τους πιο εμπειρους στα μηχανακια τα διχρονα.

 

Αγορασα χθες ενα μεταχειρισμενο σκουτερακι peugeot jet force 50 cc injection montelo 2005.

 

Απαιχτο σαν σκουτερακι πολυ συγχρονο,τελεια φρενα και πανεμορφο! :-D

 

λοιπον

 

Ενα προβλημα που εχω διαπιστωσει, δεν ξερω καν αν ειναι προβλημα μπορει και να δουλευει ετσι το μηχανακι , ειναι οτι ξεκιναει να προχωραει μετα τις 5.500 στροφες. Οταν εισαι σταματημενος χρειαζεται να κανεις πρωτα μια γκαζια να παρει στροφες να φτασει στις 5.500 - 6000 και ξεκιναει. Οταν προχωρας και κοψεις ταχυτητα κατω απο τις 5.500 βγαινει κατευειαν στο ρελαντι σαν να ξεμλοκαρουν οι τροχοι.

Απο τελικη που ειδα ανετα φτανει τα 70, πιο πανω δεν πηγα αλλα δειχνει οτι μπορει ευκολα να παει κι αλλο.

 

Αυτο ειναι καποιο προβλημα ? θελει καμια ρυθμιση ή καποια αλλαγη ιμαντα, η μπιλιες κτλ.... η μηπως ετσι δουλευουν αυτα?

 

ιμαντας ,μπιλια φυγοκεντρικου , φιλτροκουτι εχουν αλλαχτει πριν 1500 περιπου χιλιομετρα.

 

Φιλε μου το μηχανακι σου δεν εχει κανενα προβλημα. Σε ολα τα jetforce απο το 2006 και πριν , μπλοκαρει ο φυγοκεντρικος στις 5.5000 στροφες.... οπως αλλςστε και στο δικο μου jetforce.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...