Προς το περιεχόμενο

Κρασαρίσματα με GSOD (grey screen) σε αριθμό καρτών 5ΧΧΧ της ΑΤΙ


panther_512

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κανείς δεν είπε ότι παρουσιάζουν όλες αλλά συνήθως όταν κάποια κομμάτια παρουσιάζουν πρόβλημα -γενικά μιλώντας- τότε αυτό γινετε σε συγκεκριμένες παρτίδες.

  • Απαντ. 133
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εγώ δε μπορώ να σε καταλάβω ρε Panther.

 

Μίλα με την εταιρία απευθείας ( δε θυμάμαι αν αναφέρεις μάρκα ) ΝΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ!

 

Τι έγινε τζάμπα τόσες σελίδες νήμα;;

 

Τα κόλπα του e-shop ( και άλλων καταστημάτων) έχουν ειπωθεί 100αδες φορές εδώ μέσα.

Δημοσ.

H μάρκα είναι ASUS.

 

Δεν ξέρω αν θέλω να μπώ σε αυτή τη διαδικασία, να στείλω τη κάρτα, να περιμένω δεν ξέρω και γώ πόσο καιρό και μετά να μου τη στείλουν π.χ πίσω λέγοντας ότι η κάρτα είναι ΟΚ.

 

Το πρόβλημα τώρα με τα κρασαρίσματα, επειδή πολλοί λένε το μακρύ και το κοντό τους, με ελάχιστο ψάξιμο, θα δούν ότι συμβαίνει σε σεβαστό αριθμό κατώχων αυτών των καρτών.

 

ΔΕΝ είναι θέμα ελλατωματικής παρτίδας.

 

Η ΑΤΙ με τους 10.2 drivers πιστεύει ότι έλυσε το πρόβλημα στο μεγαλύτερο βαθμό του, ενώ συνεργάζεται μέσω του hardocp.com με καταναλωτές που συνεχίζουν να έχουν το πρόβλημα, ουτως ώστε να καταφέρουν να βρούν οριστική λύση.

 

http://hardocp.com/article/2010/02/23/amd_ati_radeon_dongle_gsod_issues_addressed/2

 

 

Όταν διαβάζω στο forum της amd ότι κάποιος έχει πρόβλημα με την 5850 και αναφέρει το part number της κάρτας και εγώ έχω την ίδια κάρτα με το ίδιο Part number χωρίς κανένα πρόβλημα τι συμπέρασμα βγάζουμε ;;;

 

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν άτομα με ΧΒΟΧ360 της πρώτης σειράς που ποτέ δεν είχαν προβλήματα με RROD.

 

Όλοι οι υπόλοιποι που άλλαξαν 2 και 3 φορές κονσόλα της πρώτης σειράς?

 

Το συμπέρασμα που βγάζουμε αε αυτό που λές είναι ότι εκείνος με την ίδια κάρτα με σένα έχει πρόβλημα και εσύ όχι.....

Δημοσ.
H μάρκα είναι ASUS.

 

 

 

 

Η ASUS εχει κορυφαιο after sales support (εχω προσωπικη εμπειρια). Παρε τηλ εδω 00800-44142044 (09:00-13:00;14:00-18:00 Mon.~Fri.) Ειναι Ιταλια (με αστικη χρεωση). Θα σου μιλησει στα Ελληνικα. Αν οχι ζητα εναν. Εξηγησε το προβλημα σου. Ειμαι σιγουρος οτι θα στην αλλαξουν. Αν την στειλουν Ιταλια θα κανει γυρω στις 5 εργασιμες. Εχε μαζι σου το serial number και την αποδειξη αγορας.

Δημοσ.
H μάρκα είναι ASUS.

 

Δεν ξέρω αν θέλω να μπώ σε αυτή τη διαδικασία, να στείλω τη κάρτα, να περιμένω δεν ξέρω και γώ πόσο καιρό και μετά να μου τη στείλουν π.χ πίσω λέγοντας ότι η κάρτα είναι ΟΚ.

 

Το πρόβλημα τώρα με τα κρασαρίσματα, επειδή πολλοί λένε το μακρύ και το κοντό τους, με ελάχιστο ψάξιμο, θα δούν ότι συμβαίνει σε σεβαστό αριθμό κατώχων αυτών των καρτών.

 

ΔΕΝ είναι θέμα ελλατωματικής παρτίδας.

 

Η ΑΤΙ με τους 10.2 drivers πιστεύει ότι έλυσε το πρόβλημα στο μεγαλύτερο βαθμό του, ενώ συνεργάζεται μέσω του hardocp.com με καταναλωτές που συνεχίζουν να έχουν το πρόβλημα, ουτως ώστε να καταφέρουν να βρούν οριστική λύση.

 

http://hardocp.com/article/2010/02/23/amd_ati_radeon_dongle_gsod_issues_addressed/2

 

 

 

 

Ακόμα και σήμερα υπάρχουν άτομα με ΧΒΟΧ360 της πρώτης σειράς που ποτέ δεν είχαν προβλήματα με RROD.

 

Όλοι οι υπόλοιποι που άλλαξαν 2 και 3 φορές κονσόλα της πρώτης σειράς?

 

Το συμπέρασμα που βγάζουμε αε αυτό που λές είναι ότι εκείνος με την ίδια κάρτα με σένα έχει πρόβλημα και εσύ όχι.....

 

Ρε Panther, ειλικρινά δε σε πιστεύω...τι να μη στην αλλάξουν, στείλε ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ gsod ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝΕ! Εξάλλου είναι ήδη γνωστό πρόβλημα στην εταιρία, οπότε κανένα πρόβλημα.

 

Δε μπορείς να κάνεις 10-15 μέρες πχ χωρίς κάρτα αλλά κάθεσαι και κλαις τη μοίρα σου και το ριζικό σου;;

 

Τι νόημα έχει;;;;

 

Άντε, κουνήσου στείλε κανα e-mail στην Asus, πάρε κανα τηλ και τελείωνε με το θέμα. Τζάμπα τράβηξε τόσες σελίδες.

Δημοσ.

Ρε αφού το λύσαμε το πρόβλημα με τα GSOD είπαμε. Το πρόσθεσα και στο πρώτο πόστ. Απεγκατάσταση του CCC και εγκατάσταση μόνο των display drivers, τουλάχιστον μέχρι να βγάλουν κάτι καλύτερο.

 

Και δεν είναι θέμα ελλατωματικής κάρτας αυτό το πράμα.

 

Είναι κάποιο πρόβλημα σχεδιασμού του hardware + drivers.

 

Και να την αλλάξεις τη κάρτα πάλι τα ίδια θα σου κάνει, εφόσον όλα τα υπόλοιπα είναι τα ίδια (motherboard, ram etc).

 

Εγώ τη κάρτα ήθελα να την αλλάξω λόγω του τσιτσιρίσματος/σφυρίγματος που κάνουν τα πηνία όταν η κάρτα τρέχει παιχνίδια, κάτι το οποίο είναι ενοχλητικό.

 

Όμως το θέμα αυτό είναι αμφιλεγόμενο και δεν θεωρείται πρόβλημα, διότι δεν επηρεάζεται η απόδοση της κάρτας. Απλώς η κάρτα παράγει και έναν έξτρα θόρυβο πέραν αυτού του ανεμιστήρα. Οπότε αγόρασα ένα σέτ καλών ακουστικών και "εξαφάνησα" το θόρυβο από τα ευαίσθητα αυτιά μου.

 

Γι'αυτό και είμαι τώρα χαλαρός και δεν πολυασχολούμαι.

 

Από κεί και πέρα, Κύπρο όπου και βρίσκομαι δεν βλέπω να έχει εξουσιωδοτημένη αντιπροσωπεία service η ASUS.

 

Οπότε με ποιόν επικοινωνώ?

 

Το τηλέφωνο που έδωσε ο φίλος παραπάνω είναι για τηλεφωνήματα από Ελλάδα...

Δημοσ.

Με το κατάστημα επικοινώνησες ; Μην νομίζεις ότι επειδή δεν επηρεάζεται η απόδοση της κάρτας δεν θα στην αλλάξουν.

Δημοσ.

Αφού τα είπαμε αυτά.....

 

Στο eshop Κύπρου που πήγε ο υπολογιστής πακέτο πίσω, είπαν ότι η κάρτα δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Παίχτηκε πάρα πολύ παρασκήνιο, δεν πρόκειται να μπώ σε λεπτομέρειες, και στο τέλος μου επιστράφηκε ο υπολογιστής σε χειρότερη κατάταση από αυτή που τον παρέδωσα. Αλλά επειδή δεν άνοιξα τον υπολογιστή μπροστά τους την στιγμή που τον παρέλαβα, δεν είμαι σε θέση να κατηγορήσω ή να αποδείξω το οτιδήποτε.

 

Και ο υπολογιστής είναι των 3 εβδομάδων...

 

Με το eshop και το after sales του δεν πρόκειται να ξαναασχοληθώ.

Δημοσ.

φίλε εγώ έχω μια 4870χ2 που 'τσιρίζει' όπως λές στα 3d apps αλλά το έχω το πισί στο πάτωμα δίπλα στο γραφείο και δεν ακούω τίποτα ούτε από ανεμιστήρια ούτε από τίποτε άλλο. Ο θόρυβος σε ενοχλεί μόνο όταν το πισί είναι δίπλα σου, βάλτο στο πάτωμα το ρημάδι και θα με θυμηθείς.

Δημοσ.

Μην στέλνεις όλο τον υπολογιστή, πήγαινε μόνο την κάρτα γραφικών και εξήγησε τους αναλυτικά το πρόβλημα.Με αυτό το μαγαζί πρέπει να έχεις υπομονή και στην τελική μπορείς να επικοινωνήσεις με την Asus.

Δημοσ.

Μπα ρε παιδιά. Με το εν λόγω κατάστημα δεν θα ασχοληθώ περισσότερο. Πολύ καλές οι τιμές τους, αλλά το after sales......

 

Δεν είναι μόνο αυτό. Σου στήνουν τον υπολογιστή και κρατάνε όλα τα κουτιά για την πάρτη τους. Και αν εγώ μετά θέλω να πουλήσω τη κάρτα?

 

Παρήγγειλα έξτρα ψύκτρα για τον επεξεργαστή. Για ποιό λόγο κρατήσαν την κανονική που συμπεριλαμβάνεται μαζί με τον επεξεργαστή? Την Box έκδοση παρήγγειλα (δεν υπήρχε tray).

 

Τέσπα, δεν θα το συζητήσω άλλο γιατί όλο και περισσότερο τσατίζομαι με τη πάρτη τους.

 

Την επόμενη φορά ο υπολογιστής θα στηθεί από μένα κομμάτι-κομμάτι.

 

Τώρα για το τσιτσίρισμα της κάρτας, δυστυχώς τα αυτιά μου είναι αρκετά ευαίσθητα. Ο υπολογιστής είναι στα 3 μέτρα απόσταση, δίπλα στην τηλεόραση και ακούω τον ήχο ακόμα και φορώντας απλά ακουστικά. Έπρεπε να αγοράσω ακουστικά-ωτασπίδες για να ησυχάσω.

 

Από την άλλη, είμαι και ο μοναδικός που τον ακούει τόσο έντονα. Τόσο η γυναίκα μου όσο και οι φίλοι μου, ακούνε τον θόρυβο μόνο αν βάλουν το κεφάλι τους κοντά στον πύργο.

 

Τέσπα, δεν με ενδιαφέρει πλέον.

 

Εντόπισα το πηνίο που σφυρίζει από εικόνα του overclockers:

 

IMG_2068.jpg

 

To πηνίο που τσιτσιρίζει είναι 99% αυτό που βρίσκεται δίπλα από τον πυκνωτή τέρμα επάνω αριστερά, κάτω από τα cossfire pins. Από εκείνη τη περιοχή τουλάχιστον ακουγεται ο ήχος. Άλλο υποψήφιο πηνίο είναι αυτό της τροφοδοσίας, τέρμα επάνω δεξιά.

 

Μιά μέρα που θα βαριέμαι και θα έχω χρόνο για πέταμα, θα την ανοίξω, θα βάλω μιά παχιά στρώση βερνίκι νυχιών από πάνω του και τέλος τα τσιτσιρίσματα.

Δημοσ.

Ηλεκτρονικός είμαι εδώ και πολλά χρόνια. Παιχνιδάκι είναι.

 

Τη διαδικασία είναι που βαριέμαι.

 

Αν δεν είχα βρεί τη λύση με τα ακουστικά, η κάρτα θα είχε γίνει ήδη βίδες.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...