timekeeper Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Στο μάθημα Προγραμματισμός, μπορεί κάποιος να γράψει κώδικα σε C; Δεν υπαρχει λογος να αγχωνεσαι για αστεια πράγματα!Εδω μερικες φορες δεν διαβαζουν καν ολοκληρη την λυση της ασκησης παρα μονο το τελικο αποτελεσμα σε μαθηματα που ανηκουν στις λεγομενες "θετικες επιστημες"!Θα ασχοληθουν με την τελευταια σελιδα? Ούτε κι εγώ συμφωνώ. Αν το αποτέλεσμα είναι λάθος όπως λες, αλλά η μεθοδολογία είναι σωστή (απλά έκανες λάθος σε κάποια διαίρεση ας πούμε) δεν χάνεις όλη την άσκηση. Το λάθος πιάνεται σαν λάθος μόνο στο υποερώτημα στο οποίο προέκυψε. Από κει και πέρα πιάνεται ως σωστό και δεδομένο.
agpr Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Ελπίζω κάποιος να έχει insomnia και να απαντήσει σύντομα γιατί έχω κάποιον εδώ που θα τα τινάξει από την αγωνία: Αν κάποιος έχει γράψει στο πρόχειρο με μολύβι στην τελευταία σελίδα (πρόχειρο), είναι υποχρεωμένος να τα σβήσει πριν παραδώσει το γραπτό του; Δεν βαθμολογείται τίποτα πέρα από εκεί που υπέγραψαν οι επιτηρητές. Εξαίρεση είναι το χαρτί μιλιμετρέ, όταν η χρήση του προβλέπεται από το μάθημα. Το πρόχειρο δεν λαμβάνεται υπόψιν, μπορείς να καθησυχάσεις το φίλο σου.
Ather Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Ελπίζω κάποιος να έχει insomnia και να απαντήσει σύντομα γιατί έχω κάποιον εδώ που θα τα τινάξει από την αγωνία: Αν κάποιος έχει γράψει στο πρόχειρο με μολύβι στην τελευταία σελίδα (πρόχειρο), είναι υποχρεωμένος να τα σβήσει πριν παραδώσει το γραπτό του; Άκου τι ισχύει: Δεν επιτρέπεται πουθενά το μολύβι, εξαίρεση έκαναν φέτος σε κάτι διαγράμματα ή όπου αλλού δίνουν διευκρίνιση. Στο τέλος οι επιτηρητές βάζουν υπογραφή εκεί που τελειώνει ο μαθητής, συνεπώς ότι έχει γραφτεί μετά δεν μετράει. Το σκεπτικό με το μολύβι και το στυλό που δεν είναι διαρκείας και δεν το θέλουν είναι μήπως κάποιος εξεταστής κάνει αλλαγές. Ο φίλος σου δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα, διότι το πρόχειρο δε μετράει πουθενά. Δεν έχω κάνει διορθωτής αλλά μπορώ να ρωτήσω γνωστό μου που έχει κάνει για το πώς βαθμολογούν. Σίγουρα θα δέχονται οδηγίσες για να υπάρχει και ομοιομορφία των αποτελεσμάτων. Ως μαθητής όμως έχω την εντύπωση στα θετικά μαθήματα ότι κοιτούσαν το τελικό αποτέλεσμα, ενώ και την έκθεση πχ ήθελαν πολύ συγκεκριμένα πράγματα διότι δεν είδα ούτε μία βαθμολογία από τρίτο βαθμολογητή. Edit: agpr σε έχωσαν και εσένα; Με πρόλαβες btw
agpr Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 για ένα λεπτό. Η διόρθωση είναι το χειρότερο μου, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.
leftezi Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Ευχαριστώ, παιδιά, για τις διευκρινίσεις για το πρόχειρο.
Ather Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 για ένα λεπτό. Η διόρθωση είναι το χειρότερο μου, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα. ??? Μιλάμε για τις πανελλήνιες πάντα, σωστά; Νομίζω ότι πολλοί θέλουν να κάνουν διόρθωση διότι πληρώνονται ανάλογα με τα γραπτά που διορθώνουν, αν και δεν έχω ψάξει την αμοιβή. Σε αντίθεση με την επιτήρηση που έχει πολύ μικρή αμοιβή και όλοι κάνουν το παν για να μην πάνε. Αλλά ξεφύγαμε λίγο!!!
agpr Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Κάθε γραπτό αποτιμάται 1,50€ και με τις νέες τιμές 1,20€. Καθώς στα μαθήματα μου η διόρθωση παίρνει πολύ ώρα, σπάνια ξεπερνώ τα 3-4 γραπτά ανά ώρα. Υπολόγισε πως το εξεταστικό είναι αρκετά μακριά από το σπίτι μου και τους δύο καφέδες που θα πιω και αντιλαμβάνεσαι πως οικονομικά δε με συμφέρει. Πιθανώς σε άλλα μαθήματα η διόρθωση να είναι πιο εύκολη και να διορθώνονται περισσότερα γραπτά ανά ώρα. Από την άλλη είναι μια διαδικασία ψυχοφθόρα. Η αίσθηση πως από την κρίση μου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η πορεία ενός παιδιού με αγχώνει. Ευτυχώς φέτος δε με κάλεσαν. Πέρυσι, όμως, κατά τις πανελλήνιες έπρεπε να συμμετέχω στη Λυκειακή, τις υπόλοιπες μέρες στις ενδοσχολικές και να διορθώσω 100 γραπτά πανελληνίων.
Ather Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Κάθε γραπτό αποτιμάται 1,50€ και με τις νέες τιμές 1,20€. Καθώς στα μαθήματα μου η διόρθωση παίρνει πολύ ώρα, σπάνια ξεπερνώ τα 3-4 γραπτά ανά ώρα. Υπολόγισε πως το εξεταστικό είναι αρκετά μακριά από το σπίτι μου και τους δύο καφέδες που θα πιω και αντιλαμβάνεσαι πως οικονομικά δε με συμφέρει. Πιθανώς σε άλλα μαθήματα η διόρθωση να είναι πιο εύκολη και να διορθώνονται περισσότερα γραπτά ανά ώρα. Από την άλλη είναι μια διαδικασία ψυχοφθόρα. Η αίσθηση πως από την κρίση μου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό η πορεία ενός παιδιού με αγχώνει. Ευτυχώς φέτος δε με κάλεσαν. Πέρυσι, όμως, κατά τις πανελλήνιες έπρεπε να συμμετέχω στη Λυκειακή, τις υπόλοιπες μέρες στις ενδοσχολικές και να διορθώσω 100 γραπτά πανελληνίων. !!! Να σου γίνει το κεφάλι καζάνι για αυτά που λες όντως δεν αξίζει. Πάντως οι Λυκειακές επιτροπές και το VBI είναι μία άλλη ιστορίες έτσι;
agpr Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Είναι άλλη ιστορία, πράγματι, ειδικά αν όλα πηγαίνουν καλά. Στο χωριό μου για παράδειγμα από την αρχή του έτους το VBI είχε στοιχειώσει. Κάθε τόσο ξύπναγε και ζητούσε ενεργοποίηση και απειλούσε με κλείδωμα. Επειδή απαγορεύεται να το αγγίξει ο πληροφορικός καλούσαμε την (ο Θεός να την κάνει) τεχνική υποστήριξη. Έρχονταν, πληρώνονταν και ξανά τα ίδια. Φυσικά όλοι υποπτευόμαστε τι συνέβαινε, σωστά; Το τελευταίο δίμηνο οι δοκιμαστικές εκπομπές έκαναν crash test στο νευρικό μας σύστημα. 100% σήμα και ξαφνικά 0! Ένα μήνυμα στα τόσα δεν το λαμβάναμε. Το εφεδρικό σύστημα κατέρρεε με το που χτύπαγε το τηλέφωνο. Βάλαμε δορυφορικό και λίγες μέρες πριν τις εξετάσεις δε δούλευε. Το αντικατέστησαν και τελικά η λήψη των θεμάτων έγινε κανονικά. Καταλαβαίνεις πως ήταν ο πληροφορικός μας. Τα παιδιά στο VBI πληρώνονται περισσότερο από τη Λυκειακή επιτροπή, αλλά χαλάλι τους. Γύρω στις 06:00, αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να είναι εκεί και να λαμβάνουν τα δοκιμαστικά. Η Λυκειακή επιτροπή, αν δεν τύχουν απρόοπτα, έχει σαφώς ευκολότερο έργο, αλλά και εκεί δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη και βέβαια λειτουργεί υπό πίεση χρόνου. Αν, όμως, υπάρξουν ζητήματα αντιγραφής... Ελπίζω να σε κάλυψα
FUNKER_3 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 ειναι κανεις βαθμολογητης εδω?κοιταξτε να βαθμολογησεται καλα γιατι....
JimxxZe Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Εγω χθες στο ΑΟΔΕ ειχα ξεκινησει μια ερωτηση-προβλημα οπου ηθελε 2 τυπους τον εναν τον θυμομουν αλλα τον αλλο τον θυμηθηκα αργοτερα οποτε εβαλα 3 αστερακια και εγραψα συνεχεια ερωτηση B2 μπροστα και στις επομενες σελιδες εβαλα αστερακια παλι και εγραψα σσυνεχεια ερωτησης Β2... οταν παρεδωσα το τετραδιο το ειδε η επιτηρητρια και αναρωτηθηκε λει αν υπαρξει προβλημα,οτι και καλα μπορει να ειναι συμβολο για το βαθμολογητη κτλπ,αλλα ηρθε μετα η υπευθυνη και ενας αλλο επιτηρητης και ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα Α και τα σωστα-λαθος πολλοι τα γραψαμε Σ-Λ και ειχαμε αγχωθει γτ καποιοι λεγανε οτι πρεπει να τα γραφουμε ολοκληρα αλλα μας ειπαν δεν υπαρχει προβλημα! Ελπιζω να μην γινει καμια στραβη και τρεχω!
timekeeper Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Κάποιος που να δίνει τεχνολογική και να ξέρει να προγραμματίζει υπάρχει; Στα κομμάτια κώδικα που ζητάνε μπορούμε να γράψουμε C;
Ather Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Εγω χθες στο ΑΟΔΕ ειχα ξεκινησει μια ερωτηση-προβλημα οπου ηθελε 2 τυπους τον εναν τον θυμομουν αλλα τον αλλο τον θυμηθηκα αργοτερα οποτε εβαλα 3 αστερακια και εγραψα συνεχεια ερωτηση B2 μπροστα και στις επομενες σελιδες εβαλα αστερακια παλι και εγραψα σσυνεχεια ερωτησης Β2... οταν παρεδωσα το τετραδιο το ειδε η επιτηρητρια και αναρωτηθηκε λει αν υπαρξει προβλημα,οτι και καλα μπορει να ειναι συμβολο για το βαθμολογητη κτλπ,αλλα ηρθε μετα η υπευθυνη και ενας αλλο επιτηρητης και ειπε οτι δεν υπαρχει κανενα προβλημα Α και τα σωστα-λαθος πολλοι τα γραψαμε Σ-Λ και ειχαμε αγχωθει γτ καποιοι λεγανε οτι πρεπει να τα γραφουμε ολοκληρα αλλα μας ειπαν δεν υπαρχει προβλημα! Ελπιζω να μην γινει καμια στραβη και τρεχω! Χαχα πραγματικά και εγώ απορώ με τους άλλους. Κάνω επιτηρήσεις φέτος και πολλοί συνάδελφοί μου έχουν την ίδια απορία. Τους εξηγώ ότι η λογική λέει ότι δεν πρέπει ο άλλος να βάλει το όνομά του ή το τηλέφωνό του κάτι τόσο χοντρό. Το να βάλει κάποιο σύμβολο ώστε να το καταλάβει ο βαθμολογητής προϋποθέτει ότι ξέρει ποιος βαθμολογητής θα βαθμολογήσει το γραπτό του, ώστε να γνωρίζει τον κώδικά σου, διαφορετικά όποιος άλλος και να το δει δεν έχει νόημα. Αν είναι το φτάσουμε σε τέτοιο επίπεδο τότε και ο γραφικός χαρακτήρας είναι σημάδι, ακόμη και η σειρά που απαντάς τα θέματα πχ Α2,Β1,Β2,Α3 κλπ κλπ
StrEaMLiNe Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Κάποιος που να δίνει τεχνολογική και να ξέρει να προγραμματίζει υπάρχει; Στα κομμάτια κώδικα που ζητάνε μπορούμε να γράψουμε C; Όχι, στο έντυπο σχετικά με την εξεταστέα ύλη Πανελλαδικών Εξετάσεων 2009-2010 (μπορείς να το βρεις με μια αναζήτηση), στην ύλη για το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον υπάρχει η εξής σημείωση: «Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο»
timekeeper Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Δημοσ. 22 Μαΐου 2010 Όχι, στο έντυπο σχετικά με την εξεταστέα ύλη Πανελλαδικών Εξετάσεων 2009-2010 (μπορείς να το βρεις με μια αναζήτηση), στην ύλη για το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον υπάρχει η εξής σημείωση: «Οι μαθητές θα μπορούν να διατυπώνουν τις λύσεις των ασκήσεων των εξετάσεων είτε σε οποιαδήποτε μορφή παράστασης αλγορίθμου είτε σε «ΓΛΩΣΣΑ», όπως αυτή ορίζεται και χρησιμοποιείται στο διδακτικό εγχειρίδιο» ΟΚ σε ευχαριστώ. Δηλαδή μπορώ να δώσω UML; Ποιος μαθαίνει τέτοιες βλακείες τώρα;;;;;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.